(Found by: Weheartit.com)
Mijn naam is Jenna en mijn leven is compleet hopeloos. De ergste bitch van de school is tegen me, mijn ouders gaan scheiden, Taylor Lautner is mijn vriendje niet, maar dat is nog niet eens het ergste. Het ergste begon begin dit jaar, door Zack...
''Wedden dat je dat niet durft?'' Zei Katinka. Ik keek haar fronsend aan. ''Tuurlijk durf ik dat wel, alleen moet ik de moed nog bij elkaar rapen.'' Ik ging zitten op een bankje dat op het bijna lege schoolplein stond.
Het was stikbenauwd buiten, niemand zat buiten in die hitte. Britt, de arrogantste meid van de hele school, die sinds kort een eigen tafel had gereseveerd, volgens zichzelf althans, zat aan de tafel in de kantine waar ze met de andere populaire typjes aan zat. Eén keer had ik geprobeerd bij het groepje te gaan zitten, maar dat was ook echt de eerste en laatste keer dat ik dat geprobeerd had. Ik was bij Britt en haar populaire groepje gaan zitten en had heel nonchalant gedaan. Katinka, Jim en Giel hadden nog geprobeerd mij daar weg te halen, maar dat was al te laat. Britt had verschrikkelijke opmerkingen (Waardoor ik bijna zelfmoordpogingen kreeg) geroepen waardoor ik nu nog uitgelachen word door bijne de hele school, en nee, ik overdrijf echt niet. Hoe wist zij trouwens dat ik nog met een konijnenknuffel slaap die ik toen ik klein was Otje genoemd heb? Ik was weer terug bij aarde. Zack liep voor mij lang. Zack was mijn vriendje, hij zat bij het populaire groepje van de school, waar hij bijna uitgestoten was doordat die met mij verkering nam. Een paar dagen geleden had Zack me mee gevraagd naar het bal. Natuurlijk zei ik ja, dit was als een sprookje voor mij. Met Zack naar het Schoolbal in een galajurk en hij in een pak. Wie wil dat nou niet? Vanavond zou mijn sprookje uitkomen.
Zack kwam naast me zitten en gaf me een kus. ''Alles goed, mop?''
''Zoals altijd, weer wel en weer niet.'' antwoordde ik kortaf. ''Heb je zin in vanavond? Met mij, naar het schoolbal'' Vroeg hij. ''Tuurlijk heb ik daar zin in, maak je je daar zorgen om?'' Zei ik terwijl ik aan het lipje van mijn blikje cola friemelde. ''Nee, hoezo?'' vroeg Zack.
''Oh, nee gewoon'' zei ik en ik nam snel een slok van mijn frisdrank. Zack stond op en gaf me een knuffel. ''Dag mooi prinsesje van me, ik ben vanavond bij je om 8 uur, zorg je dat je klaar staat?'' Vroeg hij. ''Ja, ik sta klaar als je er bent, let niet op m'n ouders ze zullen wel weer veel foto's willen maken van hoe we vertrekken'' Zei ik terwijl ik hem een kusje terug gaf. Zack lachte en liep weg naar z'n Audi Cabrio en stapte in. Toeterend reed die weg.
______________________________________________________________________ ____
[To be continued...]