![]() |
|
![]() |
Nog een leestip voor je: http://www.dokterdokter.nl/gezondhei...l-niet-ernstig
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat soms ook, en ik vermoed dat het bij mij een (tijdelijk) lage bloed(suikerspiegel?)gebeuren is. Tenminste, ik merk dat ik het vooral heb als ik bijvoorbeeld een lange tijd moet staan (helemaal na inspanning), en het al een tijd geleden is dat ik gegeten heb. Word dan soms ook misselijk. Had het trouwens vaker toen ik nog aan de pil was.
|
![]() |
|
Het voelt anders dan een lage bloedsuiker vind ik. Daar heb ik regelmatig last van maar dan ben ik niet alleen duizelig maar voel ik ook m'n buik en m'n hele lichaam wat dan raar voelt. Dat heb ik nu niet. Het wordt ook niet minder als ik net gegeten heb of meer als ik lang niet gegeten heb. Ik heb ook niet meer of minder gedronken dan normaal, niet veel gesport, niet veel last van stress oid. Heb ook geen last van m'n holtes, neus of keel.
Ik heb er nu overigens nog steeds last van. Het is vooral op momenten dat ik even rustig zit oid. Op momenten dat ik me ga inspannen of geconcentreerd iets ga doen wordt het minder lijkt het wel. Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik vrijdag toch maar even langs de huisarts.
|
Met m'n astma gaat het niet super maar ook niet heel slecht (niet zo slecht als een paar weken terug met die mist bijvoorbeeld). Het zou op zich wel kunnen dus denk dat ik misschien toch maar even een afspraak maak bij de huisarts. Zondag en gisteren was ik weer ineens heel erg duizelig maar vandaag had ik er nauwelijks last van.
|
Verwijderd
|
Kun je ook geen opvallende verschillen detecteren tussen vandaag en gister/eergister? Weer (incl luchtvochtigheid en neerslag en temperatuur etc), hoeveelheid slaap/voedsel/vocht, werkdruk? Mensen of dieren waarbij je in de buurt was? Helemaal niks? Probeer het systematisch te checken.
|
![]() |
|
Mja, goed plan
![]()
|
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest maar die wist het eigenlijk niet. Bloeddruk, saturatie, pols, oren waren allemaal goed. Toen ik daar was had ik er ook geen last van en hij kon het ook niet opwekken. Moet nu terugkomen als het erger wordt of als ik er last van heb (maar dat is natuurlijk heel lastig).
Wilde vanmorgen toch naar de opticiën en m'n sterkte was ook iets verandert maar volgens hem kon ik daar niet duizelig van worden. Hoop dat het dan maar vanzelf over gaat en niets ernstigs is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizelig en blauwe plekken Minimeisjeeeh | 6 | 02-08-2013 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
SPOED=> duizelig! dianaotten | 64 | 28-02-2010 13:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
duizelig in me hoofd! daisy500 | 6 | 19-05-2009 20:22 | |
Lichaam & Gezondheid |