Advertentie | |
|
![]() |
|
Rommelig Ikea
![]() ![]() We hebben veel blauw en wit, een piano en een mooie parketvloer, dat vind ik heel leuk! En ik ben ook blij dat het niet zo belachelijk gestyled is als bij sommige mensen. En dat er rommel mag zijn. Ik ben trouwens onnoemelijk blij met ons huis: een jaren 30 twee-onder-één-kap met een heerlijk grote tuin. Voor de ultieme fans, zie foto's https://plus.google.com/u/0/photos/1...65643107115729 (staan ook foto's in van de verhuizing enzo ![]() Wat vind jij van je voornaam? Zou je anders willen heten? Hoe dan?
|
Afgelopen week niets, maar een paar weken terug hadden we een kennismarathon op school, waarbij mijn groepje De Beslissende Vraag moest beantwoorden. Om te winnen dus. En ik was de spreker van ons groepje en er moest snel gehandeld worden voor het goede antwoord (we moesten een bot benoemen op een röntgenfoto). En toen riep ik van de zenuwen heel hard en snel en overtuigend 'PELVIS!' terwijl het o zo duidelijk de femur was
![]() Wat is het beste wat je ooit hebt gedaan (volgens jezelf)?
|
Ja, ik steek nooit vuurwerk af, ben direct bang dat m'n hand meeknalt ofzo. Sterretjes vasthouden kan nog nét
![]() Wat ga jij doen dit jaar met oud en nieuw?
||
De date waarop de jongen in kwestie me meenaam naar 'Titanic' en vroeg of ik het oké vond als z'n moeder meeging
![]() En nee, het was geen afscheep-poging. Ik vond hem maar zo-zo en hij was helemaal stapelverliefd op me en heeft me nog 2,5 jaar gestalkt. Wat vond je van mijn verhaal over mijn engste moment (want ik kan het niet uitstaan dat niemand erop reageerde ![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt zo'n land. Al moet ik zeggen dat ik het in Polen heel irritant vond dat ik ze niet echt versta, terwijl ik het idee heb dat ik ze wel zou moeten kunnen verstaan, ofzo. Maar het is niet dat ik Polen verder stom vind, zolang ze geen Pools praten is er niet zoveel aan de hand.
Welke tekenfilm heb je het vaakst gezien in je leven? |
![]() |
|
Morgen een kerstboom kopen met m'n moeder
![]() Ga je graag naar de sauna?
|
Nee, ik kan de benauwdheid en warmte niet uitstaan en hou van frisse lucht. En toen ik buiten kwam was het alsof ik aan de dood was ontsnapt.
Edit: Nee, ik sport niet (meer). Wel ooit enkele jaren gebadmintond, in een grijs verleden, maar gestopt voor ik PROF kon worden. Wat is jouw stomste baantje ooit? Geef ook even een mooie omschrijving.
|
Ik ben een keer bijna bij een corrupt callcenter gaan werken, maar daar ben ik na één dagje proefdraaien nooit meer naar terug gegaan. En bij een van mijn eerdere baantjes was ik eerst kassier. Daarna werd mijn contract niet verlengd (was de derde verlenging en ze wilden me geen vast contract geven). Door een serie blunders aan hun kant kreeg ik het wel voor elkaar dat ik dan tenminste in de zomervakantie nog de uren zou werken die ze me beloofd hadden. Om me te pesten mocht ik niet achter de kassa (terwijl ze daar wel gewoon personeel nodig hadden) en moest ik stomme klusjes opknappen. Ik werd er doodongelukkig van en heb me ziekgemeld.
Wat was vandaag een leuke verrassing voor jou? Please do elaborate!!
|
Dat ik maandag naar een congres over mijn school mag
![]() Wat ga jij dit weekend doen, en ben je daar tevreden over of zou je het liefst wat anders gaan doen?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |