Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2011, 20:32
art4live
art4live is offline
Pinkpop 2011 waren 3 van de beste dagen uit me leven

Heb je al wat goede voornemens voor volgend jaar?
Oud 05-12-2011, 20:33
Verwijderd
Vaker naar buiten gaan.

En jij?
Oud 06-12-2011, 10:56
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
mijn examen halen

Wat vier je het liefste? Sinterklaas, Kerst of oud&nieuw?
Oud 06-12-2011, 12:18
Miekje*
Miekje* is offline
Sinterklaas. Denk ik. Of Kerst. Oud&Nieuw vind ik ook leuk, maar niet zo denderend.

Wat ben je nu aan het doen, naast forumen?
Oud 06-12-2011, 12:20
Verwijderd
Ik drink een pakje appelsap.

Heb je wel eens een brief gestuurd naar een tijdschrift?
Oud 06-12-2011, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Toen ik lief en klein was heb ik wel eens een brief+tekening naar de Okki en de Donald Duck gestuurd. Helaas, niet geplaatst. Van de Okki heb ik wel een kaartje gekregen waarom ze hem niet geplaatst hadden, van de Donald Duck weet ik dat niet meer.

Wat vind jij (tot nu toe) het meest interessante nieuws van vandaag?
Oud 06-12-2011, 13:14
Verwijderd
Dat mijn SLB-er zich een rodedraadmens vind. Jaja, mijn dagen zijn interessant.

Wat is het laatste live concert dat je zag en wat vond je ervan?
Oud 06-12-2011, 15:35
Miekje*
Miekje* is offline
Omnia, begin dit jaar. Ik vond het schitterend .

Wat doe je het liefste en waarom?
Oud 06-12-2011, 15:39
Missy
Missy is offline
Bezig zijn met iets wat ik waardeer. Dat verschilt heel erg, de ene keer filmpje kijken, druk bezig zijn met een project of iets met vrienden/vriend. Heb niet één bepaalde activiteit die ik het liefst doe. Of nouja, seks.

Wat staat je op je verlanglijstje voor kerst?
Oud 07-12-2011, 17:35
Verwijderd
Een wasmachine Eigenlijk heb ik geen kerstverlanglijstje.

Wat was het leukste moment van vandaag?
Oud 07-12-2011, 17:37
Verwijderd
Erachter komen dat onze lift het weer deed!

Drink je graag thee?
Oud 07-12-2011, 17:38
Verwijderd
Ja. Eigenlijk hebben we nooit ander drinken thuis dan thee, dus ik drink behalve water praktisch alleen thee. Het is dan ook maar goed dat ik dat best graag doe.

In hoeveel tijdszones ben je in je leven geweest?
Oud 07-12-2011, 21:24
Verwijderd
Twee. De onze en de Engelse.

Hoe vaak heb je gevlogen?
Oud 07-12-2011, 21:27
snoopy
snoopy is offline
Keer of 12 denk ik. (dan heb ik de reizen geteld, dus heen- en terugreis samen telt als 1, ook als er overstappen etc. bij zaten)

Waar wil je heel graag nog eens heen?
Oud 07-12-2011, 21:28
Carn
Carn is offline
niet zo vaak, een keer of 8.

Wat is de langste treinreis die je hebt gemaakt?
Oud 07-12-2011, 21:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Groningen-Parijs. Niet heel lang dus.

Wat zou je liever hebben: de rest van je leven een piep in je oor, of de rest van je leven een twitch bij je oog?
Oud 07-12-2011, 21:42
Verwijderd
Hm. Ik denk de twitch bij m'n oog.

Ben je weleens klaargebeft?
Oud 07-12-2011, 21:45
Verwijderd
Ja.

Hoe heb je het liefst het licht in je huis? (als in: een grote lamp aan het plafond die brand tot 's avonds laat, of allerlei kleine lampjes, of een led-leeslampje, kaarlicht, etc etc).
Oud 07-12-2011, 21:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een kamperlamp, een bureaulamp en als het even kan de tl-buis in de keuken voor extra sfeerverlichting.

Wat vind jij van het voetbalwereldje?
Oud 07-12-2011, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut. En onboeiend.

Wat ga je morgen doen?
Oud 07-12-2011, 23:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
9:15u frans, 10:00u repeteren voor kerstconcert, 10:45u repeteren voor kamermuziekmarathon, 11:30u groepsles voor kerstconcert, 14:00u studeren, 16:00u werken, 20:00u repeteren voor kamermuziekmarathon.

Wat is voor jou liefde?
Oud 08-12-2011, 06:12
Verwijderd
Elkaar zien en dan eerst drie uur praten en dan niet slapen en de volgende morgen alvast opstaan terwijl zij nog slaapt. En dan afwassen en samen ontbijten en een boek lezen, ieder één. En dan elkaars haren invlechten.

Wat doe jij als je niet kan slapen?
Oud 08-12-2011, 07:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Forumen, theedrinken, Lucky Luke lezen, of naar de sterren kijken, of als ik ook echt wil slapen, dan bedenk ik me heel geconcentreerd dat eerst mijn kleine teen zwaar wordt, dan de andere tenen, dan mijn onderbenen, benen, etcetera etcetera. En dan lig ik daar vastgebonden door allemaal kleine mannetjes en dan val ik prima in slaap.

Wat doe jij als je niet kan opstaan?
Oud 08-12-2011, 08:37
Miekje*
Miekje* is offline
Dan rol ik mezelf uit bed, op de grond. Dan moet ik wel opstaan. Gelukkig is mijn bed niet zo hoog .

Hoe omschrijf je de stijl van je kamer/huis? En ben je daar tevreden mee? Waarom (niet)?
Oud 08-12-2011, 09:55
snoopy
snoopy is offline
Rommelig Ikea Nee hoor, gewoon gezellig. Ik ben er wel tevreden mee. Ik zou soms wel wat minder troep willen, maar dat is inherent aan kinderen natuurlijk.

We hebben veel blauw en wit, een piano en een mooie parketvloer, dat vind ik heel leuk! En ik ben ook blij dat het niet zo belachelijk gestyled is als bij sommige mensen. En dat er rommel mag zijn.

Ik ben trouwens onnoemelijk blij met ons huis: een jaren 30 twee-onder-één-kap met een heerlijk grote tuin.

Voor de ultieme fans, zie foto's https://plus.google.com/u/0/photos/1...65643107115729 (staan ook foto's in van de verhuizing enzo Geen enkele foto van mij trouwens, ik heb alle foto's gemaakt )

Wat vind jij van je voornaam? Zou je anders willen heten? Hoe dan?
Oud 08-12-2011, 10:20
art4live
art4live is offline
Ik vind Arthur een leuke naam (gelukkig) vooral als het in het engels word uitgesproken

Wat is het engste wat je ooit hebt meegemaakt?
Oud 08-12-2011, 10:24
snoopy
snoopy is offline
O my... Dat was het volgende: ik droomde al járen (al sinds ik klein was) van een soort tunneltje, met allemaal graffiti op de muren. En elke keer als ik van dat tunneltje droomde, ging ik meteen daarna dood in mijn droom.

En toen fietste ik op een gegeven moment onder het spoor door, in exáct het tunneltje waar ik al die jaren van gedroomd had. Ieeeks! Maar ik ging niet dood, en het is inmiddels 5 jaar geleden. Maar wat was ik toen bang

Hoe ga jij de feestdagen doorbrengen?
Oud 08-12-2011, 10:54
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
met familie vrees ik.....

Wat is het leukste cadeautje wat je ooit voor je verjaardag hebt gehad?
Oud 08-12-2011, 11:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg een barbiehuis van mijn pake en beppe toen ik een jaar of 7/8 werd, die ze helemaal zelf hadden gemaakt. Dus een houten huis, bestaande uit verschillende delen, zodat je het huis steeds anders kon 'bouwen', met parketvloeren van ijsstokjes, en zelfgemaakte houten meubels <333333

Dit vind ik wel een leuke vraag, dus nog een keer: wat is het leukste kado dat je ooit op je verjaardag hebt gekregen?
Oud 08-12-2011, 11:41
Verwijderd
keyboard

Wat is het minst leuke cadeau wat je voor je verjaardag hebt gekregen?
Oud 08-12-2011, 11:59
Miekje*
Miekje* is offline
Standaard flesje douchegel ofzo . Die dan ook nog eens niet lekker ruikt.

Wat eet je het liefste?
Oud 08-12-2011, 13:04
art4live
art4live is offline
Citaat:
keyboard

Wat is het minst leuke cadeau wat je voor je verjaardag hebt gekregen?
keybaord

Ik eet het liefst hmmm Borito's

wat vind je van het weer nu?
Oud 08-12-2011, 13:08
bronze
bronze is offline
Verschrikkelijk, ik word onrustig van de wind!

Als je moet kiezen, wat heb je liever: -20 graden of +40 graden?
Oud 08-12-2011, 13:20
Martiño
Martiño is offline
+40 graden celsius heb ik meegemaakt en dat kan erg onprettig zijn. Tegen de kou kun je je tenminste beter kleden dan tegen de warmte.

Wat is het meest beschamende dat je de afgelopen week hebt meegemaakt?
Oud 08-12-2011, 13:24
Miekje*
Miekje* is offline
Afgelopen week niets, maar een paar weken terug hadden we een kennismarathon op school, waarbij mijn groepje De Beslissende Vraag moest beantwoorden. Om te winnen dus. En ik was de spreker van ons groepje en er moest snel gehandeld worden voor het goede antwoord (we moesten een bot benoemen op een röntgenfoto). En toen riep ik van de zenuwen heel hard en snel en overtuigend 'PELVIS!' terwijl het o zo duidelijk de femur was . Dat was redelijk beschamend.

Wat is het beste wat je ooit hebt gedaan (volgens jezelf)?
Oud 09-12-2011, 10:53
Missy
Missy is offline
Moeilijke. Voor jezelf? Voor een ander?

Dan zijn het de beslissingen van het afgelopen jaar qua studie, vrienden, bedrijf etc.

Ben je bang voor vuurwerk?
Oud 09-12-2011, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, ik steek nooit vuurwerk af, ben direct bang dat m'n hand meeknalt ofzo. Sterretjes vasthouden kan nog nét

Wat ga jij doen dit jaar met oud en nieuw?
Oud 09-12-2011, 13:46
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Naar mijn oom en tante, en daar komt dan ook de rest van de familie.

Welke supermarkt doe jij je meeste boodschappen?
Oud 09-12-2011, 14:55
Verwijderd
Bij de Albert Heijn en Aldi. Appie omdat die hier naast de duer zit en Aldi omdat die goedkoop is.

Wat is volgens jou het ultieme romantische moment?
Oud 09-12-2011, 14:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Samen op de bank Hans Teeuwen kijken en graaien in een zak chips met een biertje erbij.

Wat is jouw verschrikkelijkste date ooit?
Oud 09-12-2011, 15:03
snoopy
snoopy is offline
De date waarop de jongen in kwestie me meenaam naar 'Titanic' en vroeg of ik het oké vond als z'n moeder meeging

En nee, het was geen afscheep-poging. Ik vond hem maar zo-zo en hij was helemaal stapelverliefd op me en heeft me nog 2,5 jaar gestalkt.

Wat vond je van mijn verhaal over mijn engste moment (want ik kan het niet uitstaan dat niemand erop reageerde )?

Citaat:
O my... Dat was het volgende: ik droomde al járen (al sinds ik klein was) van een soort tunneltje, met allemaal graffiti op de muren. En elke keer als ik van dat tunneltje droomde, ging ik meteen daarna dood in mijn droom.

En toen fietste ik op een gegeven moment onder het spoor door, in exáct het tunneltje waar ik al die jaren van gedroomd had. Ieeeks! Maar ik ging niet dood, en het is inmiddels 5 jaar geleden. Maar wat was ik toen bang
Oud 09-12-2011, 15:05
Verwijderd
Ik denk dat je al eens eerder door dat tunneltje was gefietst en het onbewust had onthouden als een Heel Enge Plek. Maar ik snap wel dat je er bang voor was.

In welke landen ben je dit jaar allemaal geweest?
Oud 09-12-2011, 15:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nederland en Griekenland.

Van welk land kun je de inwoners over het algemeen niet uitstaan, door hun collectieve gedrag of misschien een persoonlijke aanvaring met hun karakter?
Oud 09-12-2011, 15:12
Verwijderd
Ik heb niet echt zo'n land. Al moet ik zeggen dat ik het in Polen heel irritant vond dat ik ze niet echt versta, terwijl ik het idee heb dat ik ze wel zou moeten kunnen verstaan, ofzo. Maar het is niet dat ik Polen verder stom vind, zolang ze geen Pools praten is er niet zoveel aan de hand.

Welke tekenfilm heb je het vaakst gezien in je leven?
Oud 09-12-2011, 15:23
Martiño
Martiño is offline
Hm, dat is waarschijnlijk een Disneyfilm. Ik vermoed dat het Beauty and the Beast is, maar als je live action en animatie ook als tekenfilm ziet, dan is het met grote waarschijnlijkheid Mary Poppins.

Wat ga je doen dit weekend?
Oud 09-12-2011, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Morgen een kerstboom kopen met m'n moeder en zondag met m'n moeder en een vriendin van haar naar de sauna. Ontspanning!

Ga je graag naar de sauna?
Oud 09-12-2011, 15:27
snoopy
snoopy is offline
Jaaaaaaa! Ultieme ontspanning. Heerlijk.

Sport je? En zo ja: wat?
Oud 09-12-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee, ik kan de benauwdheid en warmte niet uitstaan en hou van frisse lucht. En toen ik buiten kwam was het alsof ik aan de dood was ontsnapt.

Edit:
Nee, ik sport niet (meer). Wel ooit enkele jaren gebadmintond, in een grijs verleden, maar gestopt voor ik PROF kon worden.

Wat is jouw stomste baantje ooit? Geef ook even een mooie omschrijving.
Oud 09-12-2011, 17:06
Martiño
Martiño is offline
Ik ben een keer bijna bij een corrupt callcenter gaan werken, maar daar ben ik na één dagje proefdraaien nooit meer naar terug gegaan. En bij een van mijn eerdere baantjes was ik eerst kassier. Daarna werd mijn contract niet verlengd (was de derde verlenging en ze wilden me geen vast contract geven). Door een serie blunders aan hun kant kreeg ik het wel voor elkaar dat ik dan tenminste in de zomervakantie nog de uren zou werken die ze me beloofd hadden. Om me te pesten mocht ik niet achter de kassa (terwijl ze daar wel gewoon personeel nodig hadden) en moest ik stomme klusjes opknappen. Ik werd er doodongelukkig van en heb me ziekgemeld.

Wat was vandaag een leuke verrassing voor jou? Please do elaborate!!
Oud 09-12-2011, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik maandag naar een congres over mijn school mag . En dat ze mij een geschikt persoon voor vonden en het direct aan me vroegen of ik dat wilde doen. Het gaat over hoe de school er volgens ons over 5 jaar uit moet zien. Qua indeling van het gebouw, manieren van lesgeven, lesmateriaal en structuur.

Wat ga jij dit weekend doen, en ben je daar tevreden over of zou je het liefst wat anders gaan doen?

Regels voor berichten