Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2011, 19:16
Verwijderd
En tegelijk zo gevoelloos naar anderen, knap hoor!
Advertentie
Oud 06-12-2011, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Niet dus.

Ik ben eckt gevoelig
Ja, je bent echt een hartensmelter...
Oud 06-12-2011, 19:17
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
.
wat wou je me vragen?
knaagdier, is je meterkast nog aan het lopen
Oud 06-12-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ben je te laat op school gekomen ?
Nee, ik ben vorige week eruitgestuurd bij gym (2 uren), en daar heb ik me niet voor gemeld. Daarom ben ik er deze week ook uitgestuurd, en deze keer heb ik wel een briefje gehaald. Ik heb dus vier uur gym gemist, en daarvoor hoef ik me maar een keer te melden.
Oud 06-12-2011, 19:18
Verwijderd
Oh. Gematst dan toch .

Bij ons gebeurde er nooit iets als je eruit gestuurd werd. Dan had je een uur vrij. Eigenlijk
Uice
Uice is offline
Citaat:
Echt zo laag bij de grond, als je me geeneens kent in het echt:evi l:
Nou, dan leren we elkaar toch kennen? Kom rustig een keertje langs, mijn broek staat altijd open.
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Ja, je bent echt een hartensmelter...
Dat zeg ik helemaal niet.

Ik heb een sterke mening misschien maar reken me daar niet op af
Oud 06-12-2011, 19:19
Verwijderd
Ik wil telkens iets typen als reactie, en dan denk ik, nee, laat maar. Het heeft toch geen nut.
Verwijderd
Mogen we je er wel op afrekenen dat je mening achterlijk is dan?
Verwijderd
Ik heb weer een fiets!
Verwijderd
Beter
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben vorige week eruitgestuurd bij gym (2 uren), en daar heb ik me niet voor gemeld. Daarom ben ik er deze week ook uitgestuurd, en deze keer heb ik wel een briefje gehaald. Ik heb dus vier uur gym gemist, en daarvoor hoef ik me maar een keer te melden.
nou dat valt dan toch mee, anderhalf uur inhalen maar
hoef je vandaag geen huiswerk te maken want je moet toch wat doen als je morgenochtend op school zit te wachten!
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Mogen we je er wel op afrekenen dat je mening achterlijk is dan?
Dat staat vrij en heb ik geen probleem mee.

Je oordeelt wat je wilt maar dat verandert mijn mening nog niet
Verwijderd
Citaat:
Oh. Gematst dan toch .

Bij ons gebeurde er nooit iets als je eruit gestuurd werd. Dan had je een uur vrij. Eigenlijk
Bij ons zijn nu vierkante roosters ingevoerd, als je er vier keer bent uitgestuurd moet je een dag van acht tot vijf op school zijn.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb weer een fiets!

Nu ben je weer een volledige Nederlander
Oud 06-12-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer een fiets!
Oud 06-12-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer een fiets!
goedzo moeten kopen of had iemand nog een fiets over?
Oud 06-12-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Bij ons zijn nu vierkante roosters ingevoerd, als je er vier keer bent uitgestuurd moet je een dag van acht tot vijf op school zijn.
Mijn school was daar nogal laks in. Ik heb gespijbeld wat ik wilde, maar ze kwamen er toch niet achter. Of nou ja, dat wel. Maar er gebeurde dan niets.
Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik ga tegenwoordig altijd te voet, maar ik vertel niet waarom ik me fiets van de hand heb gedaan
Verwijderd
Citaat:
Dat staat vrij en heb ik geen probleem mee.

Je oordeelt wat je wilt maar dat verandert mijn mening nog niet
Het is wel duidelijk dat je ondanks dat we al je argumenten ontkrachten je graag krampachtig vasthoudt aan je mening!
Oud 06-12-2011, 19:23
Verwijderd
ik heb technisch gezien alleen 1 x gespijbeld
We hadden op school de regel dat als de leraar een kwartier te laat is, de les vervalt. Maar de leraar kwam aan het begin van de les, deed het lokaal open, zei 'ga maar vast zitten, ik ben zo terug' en bleef vervolgens een kwartier weg, en het was het laaste uur. Dus toen zijn we met de hele klas naar huis gegaan, en daar heeft de conrector ons toen een keertje streng over toegesproken.
Knaagdier
Knaagdier is offline
Trouwens dan nog mag je het easy op me nemen, ik ben 17 en ken de wereld nog niet helemaal. Trouwens ken ook geen homo's in me vriendenkring dus kan ik niet echt oordelen over hun capaciteiten of minpunten.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Knaagdier, wanneer ga jij het nou eens leren mijn zoon.
Verwijderd
Citaat:
Mijn school was daar nogal laks in. Ik heb gespijbeld wat ik wilde, maar ze kwamen er toch niet achter. Of nou ja, dat wel. Maar er gebeurde dan niets.
Bij ons is het een beetje een middenweg, de meeste leraren zijn erg flexibel en hoeven niet per se een briefje te zien als je eruitgestuurd bent, maar anderen weer wel. Op magister staat dat ik er drie keer ben uitgestuurd, terwijl het in werkelijkheid dichter bij tien zit.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Trouwens dan nog mag je het easy op me nemen, ik ben 17 en ken de wereld nog niet helemaal. Trouwens ken ook geen homo's in me vriendenkring dus kan ik niet echt oordelen over hun capaciteiten of minpunten.
Want we gaan er automatisch vanuit dat die anders zijn dan de capaciteiten van een ander mens?
Oud 06-12-2011, 19:24
Verwijderd
Ik ben er nog nooit uitgestuurd

Wat ik heb gespijbeld weet ik niet meer, want technisch gezien zal dat in vwo5 neerkomen op 140 uur ofzo?
Oud 06-12-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer een fiets!
Oud 06-12-2011, 19:25
Verwijderd
Ik ben er wel twee keer uitgestuurd, in de tweede, omdat ik mijn huiswerk voor economie niet af had de economieleraar was voor zijn tweedeklassers altijd heel streng. Later in de 5e en 6e had ik hem weer en toen was hij juist superrelaxt.
Oud 06-12-2011, 19:26
Verwijderd
saints naamzoek, voetbal meekijken!
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben er nog nooit uitgestuurd

Wat ik heb gespijbeld weet ik niet meer, want technisch gezien zal dat in vwo5 neerkomen op 140 uur ofzo?
Ik kom ook in de buurt van 3 uur! Tenzij je ook de 3 uur mee rekent die ik me heb verslapen. Dan ben ik wel echt een ruige kerel
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Want we gaan er automatisch vanuit dat die anders zijn dan de capaciteiten van een ander mens?
Ik neem aan van wel, maar ben niet zeker.

Ik denk dat ze creatiever zijn dan de gemiddelde mens omdat ze dat andere gat gebruiken.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er wel twee keer uitgestuurd, in de tweede, omdat ik mijn huiswerk voor economie niet af had de economieleraar was voor zijn tweedeklassers altijd heel streng. Later in de 5e en 6e had ik hem weer en toen was hij juist superrelaxt.
Grappig he? Ik had dat ook. In de 6e waren al onze leraren heel relaxed en vonden het prima als je gewoon maar een beetje je best deed.
Oud 06-12-2011, 19:27
Verwijderd
ik ben er een keer uitgestuurd want ik had een invaller en die docent zei 'jongeman, flesje van je tafel.' Ik voelde me nog niet aangesproken en toen kon ik er uit
Verwijderd
las ik te laat kom hoef ik mee nooit meer te melden, dikke vrienden met de congierge
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Trouwens dan nog mag je het easy op me nemen, ik ben 17 en ken de wereld nog niet helemaal. .
goh meen je het?
Oud 06-12-2011, 19:28
Verwijderd
Ik ben nooit te laat geweest!
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Ik denk dat ze creatiever zijn dan de gemiddelde mens omdat ze dat andere gat gebruiken.
Wat?
Verwijderd
iemand bij uit de klas werd er vorig jaar uitgestuurd om die luidruchtig moest niezen hij niesde gewoon als een normaal mens.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
las ik te laat kom hoef ik mee nooit meer te melden, dikke vrienden met de congierge
Dubieuze knipoog
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
In al die jaren? Dat is vrijwel onmogelijk ;o
Oud 06-12-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik ook niet alleen als ik naar koor ga, maar dat is expres
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ze zei net dat ze veel spijbelde, dus dat is dan gewoon een kwestie van het eerste uur spijbelen als je het niet meer redt om op tijd te komen
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor! Ik heb weinig moeite normaal gesproken met uit bed komen, en ik moest 45 minuten fietsen. Maar als je hard fietst dan kun je het ook redden in 30. Nou ja, dan heb je dus sowieso een kwartier uitloop!
Oud 06-12-2011, 19:30
Verwijderd
ik laat gewoon mn moeder opbellen met een of andere smoes.
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ze zei net dat ze veel spijbelde, dus dat is dan gewoon een kwestie van het eerste uur spijbelen als je het niet meer redt om op tijd te komen
Alleen in de vijfde! En alleen maar technisch gezien. En ik ben er daarna vast ook wel op gekomen, maar dan moet je mij ook maar niet vertellen dat alle absentie bij mij standaard sprong op "reden bekend"
Knaagdier
Knaagdier is offline
Tja, als hetero's alleen zijn en aan hun pik sjorren zo doen homo's het ook, enkel zij gebruiken ook nog de afvalgang
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik laat gewoon mn moeder opbellen met een of andere smoes.
En dat doet ze gewoon? Mijn moeder had dat echt vertikt.
Oud 06-12-2011, 19:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Tja, als hetero's alleen zijn en aan hun pik sjorren zo doen homo's het ook, enkel zij gebruiken ook nog de afvalgang
Alsof homo's standaard masturberen met een dildo in hun kont.

Jezus, jij bent echt zo wereldvreemd.
Oud 06-12-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Alsof homo's standaard masturberen met een dildo in hun kont.

Jezus, jij bent echt zo wereldvreemd.
Zelfs ik ben niet zo wereldvreemd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten