Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat terwijl je nog maar een reep chocolade in je gezicht duwt want je had toch wel wat 'trek'.
||
Citaat:
![]() Je lieveheersbeestje heeft nog een mijter trouwens!
|
WTF.
Tot zover zijn er op YT 3 verschillende kampen: 1) Vrouw niet terugslaan en je zelfbeheersing houden 2) Wat een mietje, ik had die vrouw allang K.O. gemept 3) Kuttoeschouwers die niks doen en alleen maar zeiken over het koud worden van hun eten en te laat komen op hun werk, wat een TUIG.
|
![]() |
ik heb geen geluid, dus weet niet echt wat er gaande is, maar ik ga er dus vanuit dat hij haar bedrogen heeft. dan mag ze best een beetje losgaan, maar na een paar vrouwentikjes zou ik me in ieder geval beschermen. en op het moment dat ze begint te trappen zou ik gewoon haar been pakken en haar omtrekken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bemerk op internet bij dieëtende mensen dat ze zichzelf zó erg tegenwerken. Dan hebben ze opeenvolgend de volgende gedachten:
's ochtends: 'muesli met yoghurt en voor vanmiddag een boterham met kaas, dit gaat goed' (700 kcal) 's middags: 'ach, een klein handje pepernoten kan wel' (800 kcal) 's avonds: 'ik heb het voor vandaag toch al verpest met die pepernoten, dan kan ik net zo goed een american pizza en een hele banketstaaf eten' (2800 kcal) de volgende ochtend: 'ik heb gisteren veel te veel gegeten, vandaag ontbijt ik met een mandarijntje en lunch ik met een beker karnemelk' (2900 kcal) 's middags: 'ik val zowat flauw, wat is diëten toch zwaar, ik heb echt even suiker nodig, ik neem een paar dropjes en een glas cola' (3100 kcal) 's avonds: 'vandaag heb ik me ingehouden, nu eet ik met de pot mee en daarna beloon ik mezelf met een lekker bakje slagroomvla' (3900 kcal) ... en dan heb je jezelf twee dagen gemarteld en val je nog nauwelijks af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dit is geen vrouw meer, maar een psychotisch kreng dat wel een gebroken neus verdient. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Oh wacht, ik ken ook een arts die hem leest. En dat verbaasde me een beetje, hij is net een half jaar afgestudeerd en vindt dat hij dus alle medische literatuur moet bijhouden (zijn hele huis ligt vol met medische tijdschriften), tot aan het obsessieve toe, hij heeft altijd een paar tijdschriften in zn tas, maar langs zn bed ligt de Quest. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|