Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed. Ik ben het wel met je eens dat je eigenlijk vraagt om de kans op het zien van een slechterik te verspillen. Maar waarom zou je wíllen dat de ziener je opvraagt, als je zelf een slechterik bent?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij ben ik veel te gemakkelijk te manipuleren, want ik ga er wel heel snel in mee ![]() Maar dit helpt natuurlijk ook niet echt he. blijf twijfelen zo. Sorry, dat wwspel werkt me altijd op mn zenuwen. Laatst gewijzigd op 11-12-2011 om 20:21. Reden: toevoeging ipv extra post. |
![]() |
|
Stoer. liep boos door het huis. "Je gaat nu toch niet de deur uit! Zeker niet met al die aanvallen de laatste tijd? Jij gaat niet naar buiten"
Lady Grey zuchtte... " ![]() Stoer. wilde nog protesteren, maar Lady Grey had de deur al achter zich dichtgetrokken. Het was koud op straat en Lady Grey trok haar jas goed dicht... Waar maakte die stomme vrouw zich toch druk om... Het was maar een paar minuutjes lopen naar de videotheek... Opeens hoorde ze iets ritselen in de struiken, en ze kreeg gelijk spijt van die gedachte van zojuist. Er verscheen iets uit de struiken... en het was de kat van Yin Li. Opgelucht haalde ze adem en liep ze verder. Daar zag ze de videotheek al. Naast de voordeur zag ze een hoopje rommel liggen. "Goh," dacht ze bij zichzelf. "Wat een raar tijdstip om de vuilniszakken buiten te zetten... Zo laat nog?" Toen ze dichterbij kwam zag ze dat er overal roodbruine vlekken op de muur zaten. Even dacht ze dat het een mislukte poging was om de muur te schilderen, maar toen zag ze dat het hoopje rommel geen vuilnis was, maar het in stukken gescheurde lichaam van Isaja... Eetronde 5 1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk (dorpeling) 3. Stoer. 4. RareVogel 5. Fawkes (dorpeling) 6. Cliché 7. Lady Grey 8. Benbekant16 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's 11. Black Mamba 12. Rhodium 13. Pluizig Kutje (dorpeling) 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li 16. Isaja (dorpeling) 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye (dorpeling) 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven De wolven hebben weer een dorpeling te pakken! Isaja is de ongelukkige. Een spannende situatie ontstaat, de dorpelingen hebben tot nu toe met negen onschuldige doden versus één wolf weinig geluk, maar de weerwolven hebben ook nog steeds geen bijzondere functie weten uit te schakelen. Weten de dorpelingen dat voordeel morgen goed te gebruiken en een voorsprong op de wolven te behalen? We zullen het zien!
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind het altijd lastig om actieve spelers eruit te stemmen, maar ik ga de posts nog eens lezen van BM. |
![]() |
||
Dit:
Citaat:
Nou, ik weet het niet meer ![]() En wat ik nu van black mamba moet denken. Ik weet het niet. Monsterposts zijn wel een goed middel om betrouwbaar en oprecht over te komen (tenminste zo vind ik het vaak), maar de vraag is dan: is het écht oprecht of juist verraderig? En ik vind het jammer dat er spelers zijn die niet meer zoveel van zich laten horen. Japonica, Spaanse kraag, Kutjeplof, RareVogel en anderen, laat alsjeblieft eens weten wat je vindt, wat je opvalt etc. |
![]() |
|
Ik stem Black Mamba, ik had meer willen posten, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor. En stoppen is ook geen optie aangezien er geen vervangers zijn. Dus ik speel maar zo goed en zo kwaad als het gaat.
Dat er aanzienlijk wat 'twijfels' zijn over Black Mamba doet me alleen maar in m'n vermoeden sterken: Er zijn dusdanig veel badguys in het spel dat niet iedereen het er mee eens zal zijn, als ze inderdaad slecht is. Als iedereen mee ging zou ik gaan twijfelen. Ze verdraait de boel, de posts kloppen niet, ze zit te manipuleren als de ziekte. En behoorlijk goed, moet ik zeggen. Ik vind het heel vervelend dat ik niet meer tijd heb voor inhoudelijk posts, maar het zij zo. Ik geef nu m'n stem door, ik ben aan het werk zometeen. Als het rustig is kan ik nog posten, anders zie ik het vanavond wel. |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nu dan maar eens een post. Vast een waarschuwing: het wordt vrij lang.
![]() Citaat:
We zijn nu op zo'n punt beland dat we niet zomaar meer mensen kunnen gaan ophangen "omdat er wel eens informatie uit te krijgen valt." We hebben nog maar 13 spelers, waaronder 5 slechteriken én 2 geliefden. We moeten echt gaan oppassen. Citaat:
Citaat:
En dan nu de megapost van Black Mamba. Het was weer een heel werk om er doorheen te komen.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder wil ik wel even zeggen dat "iemand verdedigen" natuurlijk niet betekent dat diegene meteen geliefde is. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik werd ook verdacht van geliefde zijn met Fawkes, alleen maar omdat ik hem verdedigde. In dit geval, echter, denk ik dat de kans reëel genoeg is om het toch te gaan testen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik moet trouwens wel zeggen dat je post volstaat met contradicties. Het lijkt alsof je al typend opeens met theorieën aan komt zetten. Eerst is het Rhodium, dan zijn het Stoer en Yin Li, dan opeens Alpaca's. Je slaat als het ware om je heen omdat veel mensen jou verdacht vinden, maar je spreekt jezelf daarin eigenlijk wel tegen want in de eerste rondes bleef je maar zeggen dat je het logisch vindt als mensen je verdacht vinden, vanwege je actie in ronde 1. Ik denk dat jij even een stapje terug moet nemen en iets objectiever moet kijken naar mensen. Dus niet van tevoren al mensen verdenken "omdat ze jou verdenken" maar kijken naar wat mensen echt doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spoiler
toch vrij oprecht overkomt. En ik ben het in dezen ook met hem eens. Er zou teveel informatie verloren gaan als er een goede functie uitgaat. Zelfs met de leerling er nog in is het op dit moment beter als er een slechte functie uitgaat. Citaat:
Citaat:
Waarom zou Snaartje in ronde 2 op Yin Li stemmen als zij wolf is? Nou, waarom denk je? Omdat mensen dan precies zo zouden redeneren als jij nu doet. "Snaartje stemde op Yin Li, dus Yin Li is vast geen wolf." Zelfde geldt voor ronde 3, waarin het zo ongeveer 99% zeker was dat Snaartje eruit zou gaan. Natuurlijk stemt ze dan op een wolf, zodat haar medewolf onschuldig lijkt. Dit geeft mij alleen maar méér het idee dat Yin Li juist wél wolf is. En dit zou trouwens sowieso niets moeten veranderen aan jouw eventuele stem, want de geliefden moeten er ook uit. Dus nogmaals de vraag: Stem je mee op Yin Li? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is nu wel duidelijk dat er in ieder rijtje (van hangronde 1) sowieso 1 wolf staat. In het rijtje van Pluizig Kutje staan Yin Li, Kutjeplof, Alpaca's en ikzelf. Van deze vier mensen is het wel vrij opvallend dat Yin Li al de hele tijd aardig onder vuur ligt maar toch overal een beetje tussendoor fietst én dat jij haar eigenlijk constant aan het verdedigen ben. Ik mag Black Mamba dan niet echt vertrouwen, maar dit heeft ze wel goed opgemerkt. En aangezien ik Yin Li als wolf verdenkt én er nu een kans is dat ze ook nog geliefde is, stem ik deze ronde op Yin Li. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als laatste dit: Citaat:
Ik ben het dus met je eens dat het weinig zegt over de functie van Black Mamba. Zoals ik al meerdere malen heb gezegd: Ik stem deze ronde Yin Li. Ik wil nu voor eens en altijd weten of ze wolf is. En hoewel ik het niet eens was met alles dat Black Mamba zei, had ze wel een punt met haar verdenkingen rond de geliefden, en dat geeft me alleen maar meer reden om op Yin Li te stemmen. En deze post kwam ertussendoor: Citaat:
Black Mamba (1) Derk Boerrigter (2) Alpaca's Yin Li (3) Cliché Nog geen stem: Stoer. RareVogel Lady Grey benbekant16 Black Mamba Rhodium Yin Li Kutjeplof Spaanse Kraag Japonica Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 13:26. |
![]() |
|||
@ Cliché: Ik heb mijn stem als eerste doorgegeven. Ik heb gestemd op Black Mamba.
Citaat:
En inmiddels zijn er al tien mensen uit. Als je nog totaal geen informatie hebt, kun je zeggen: ok, actieve speler heeft nét wat voordeel, maar dat geldt nu al niet meer. We zijn meer dan halverwege het spel. De geliefden kunnen nog gezamenlijk dood gaan, de jager kan nog iemand schieten, dus we zijn over de helft. Dat iemand nu actief is mag niet meer een argument zijn om niet op deze persoon te stemmen. Citaat:
@RareVogel: je twijfelt nog, maar focus je eens een kwartiertje op een van de gigantische posts van BM, je ziet dat ze zo ontzettend veel zaken afschildert als kennis, waarmee ze alles manipuleert. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, maar val niet voor een obvious toneelspel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja sorry, ik ben niet extreem nuttig
![]() Maar een beetje hardop denken kan ik iig wel. Ik had stiekem een beetje verwacht dat de wolven mij gisteren zouden proberen te eten, nu meerdere mensen expliciet hebben gezegd mij totaal niet te verdenken. Ehm. Ik geloof Black Mamba wel. Geloof ik. Met name wat betreft Derk Boerrigter en zijn manier van posten en stemmen, en ook zijn reactie op haar beschuldiging, en ik ben vooralsnog van plan op hem te stemmen vanavond. Het valt me op dat zowel Alpaca's als Derk B., eigenlijk de hoofdverdachten in BM's post, beiden niet veel moeite doen om zichzelf te verdedigen, en afgezien daarvan gelijk terug gaan wijzen. Het líjkt een beetje "ik verdenk jou, want jij verdenkt mij". |
![]() |
|
Damn, wat een enorme posts, teruglezen valt niet mee! Sorry dat ik afgelopen ronde niet gestemd heb, ik was het weekend weg, ik moest er echt even tussenuit. Even aan mezelf denken en alles. Want ik heb het een beetje te druk. Hoeveel dorpelingen waren er sowieso? Dat zijn er nu dan echt superweinig nog maar he? Wacht, dat ga ik eerst even checken.
Edit: 23 spelers, waarvan 4 wolven, 1 verrader, 1 ziener, 1 evilziener, 1 tovenaar, 1 wolfsbane, 1 leerling, 1 jager, 2 geliefden. Dus 12 dorpelingen. Min 9 dorpelingen is 3 dorpelingen. Oei! Evenveel dorpelingen als wolven (nouja, en de leerling is nu natuurlijk nog dorpeling). Ik hoop echt zo dat de geliefden dan in elk geval geen dorpelingen zijn, want dan krijgen we het pas echt benauws, in eh.. ja, ons eentje...
||
D
Citaat:
ik heb geen moeite gestoiken in me verdedigen, de eerste ronde spreekt voor zich. Het gedrag van black mamba viel me al erg lang op, daarna pas ging zijj maar wijzen naar mij. Wat ik ook al eerder noemde. Erg zwakke post, |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Cliché, waarom zijn de geliefden belangrijker om eruit te krijgen? Als het twee dorpelingen zijn is het hierna 5 slecht, 5 goed, leerling. Is het niet logischer eerst voor een wolf te gaan zodat we mogelijk nog de geliefden mee hebben en het 4 tegen 7 is (plus leerling). Ik zie niet echt waarom het nú zaak is de geliefden er uit te krijgen terwijl dat de vorige rondes minder zo was. Als ze wolf-dorpeling of wolf-wolf zijn snap ik wel dat het dringend is ze er uit te krijgen, maar dan was dat de vorige rondes toch net zo? Misschien mis ik iets en ik vind het geen probleem mee te stemmen op een mogelijke geliefden, maar vooralsnog denk ik dat ik liever een mogelijke wolf stem.
||
Citaat:
en hetis een bijzonder zwakke post omdat spaanse kraag eenvoudig had kunnen teruglezen dat de beschuldiging richting mij ronduit absurd is, en daarbij op meerdere plekken heel direct had kunnen lezen dat juist black mamba agressief speelt en heel snel wijst naar anderen als diegen ook maar nadenkt over black mamba. Ik werd op geen enkele manier genoemd en plots kom ik uit alle theorieen als zekere wolf? Kom op zeg, dan mag ik een stille speler die durft te zeggen dat ik terugbijt terwijl ik al een ronde of vier aandacht vraag voor black mamba, heus wel terechtwijzen. |
![]() |
|
Maargoed, tot nu toe weten we dus dat Derk en Alpaca's op Black Mamba stemmen.
Cliché stemt op Yin Li en Black Mamba wilde hoogst waarschijnlijk op Alpaca's gaan (als ik me goed herinner) maar denkt evengoed dat Yin Li en ik geliefden zijn ![]() Ik weet geen andere manier om aan te tonen dat jullie fout zitten met de geliefdes. NEE, IK BEN GEEN GELIEFDE, dan maar op Yin Li te stemmen. Kunnen we ons daarna focussen op de échte geliefdes. En wie weet is Yin Li toch een wolf. Dus ik ga maaar mee in de onzinnige kletspraat van cliché en Black Mamba. Ik verstuur direct mijn pm naar spelleider, weet nl niet zeker of ik nog online ben. Morgen ben ik sowieso níet (of tussendoor @ work) online. heb een werkdag van 8 tot 22 uur... |
![]() |
|||||||||||||||||
Verwijderd
|
Dit is het eerste deel van een monsterpost. Aanvankelijk wou ik alles in één post laten, maar aangezien het anders mogelijk krap in de tijd wordt én Derk mij er van beschuldigt opeens stil te zijn, zal ik alles maar in tweeën delen. Dan weet men tenminste dat ik bezig ben en me niet expres op de achtergrond zit te houden (sowieso: wáárom zou ik dat doen, als mijn leven in gevaar is?!). Let dus op: na het posten van deze post ga ik (op chronologische volgorde) weer verder met schrijven, dus het tweede deel kan even op zich laten wachten.
Hmm, er is veel voor mij om op te reageren, zie ik. Ik zal iedere post eens stap voor stap gaan doornemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toen jij switchte in hangronde 3, was een dergelijk overleg helemaal niet aan de gang. Je stond als tweede op Fawkes, en op het moment dat je switchte naar Snaartje, stonden er ook maar 2 mensen op Fawkes en 1 iemand op Snaartje. Van de tweede man bij Fawkes ging je naar de tweede man bij Snaartje. In totaal hadden er toen pas 6 mensen hun stem doorgegeven, dus er was nog veel mogelijk. Je switchte wel in de veronderstelling dat er meerdere mensen op Snaartje zouden volgen, maar echt helemaal zeker weten kon je dat niet. Je ging van het ene kleine rijtje naar het andere kleine rijtje, waar je in beide als tweede stond. Op het eerste gezicht was die switch (op een vroeg punt in de hangronde) dus niet echt nodig. In hangronde 4 was de switch inderdaad wel begrijpelijk, aangezien mensen straks in staat wilden kunnen zijn om meer informatie uit de lijstjes te halen. Dus wat jouw switch in hangronde 4 betreft heb je inderdaad gelijk, maar voor die switch van hangronde 3 wil ik er niet zo snel aan dat dat nou echt meteen zo'n goede reden was. Citaat:
Citaat:
Jouw stukje gaat echter over het échte papieren gelijkspel van hangronde 2, waar Alpaca's níét aan heeft meegewerkt (hij bleef toen lekker los en veilig op Fawkes staan). Je hebt wel een punt wat hangronde 2 betreft, dat het wel een risico kán zijn voor de slechteriken om papieren gelijkspel te creeeren. Zou dat zijn waarom slechterik Alpaca's er toen niet aan meedeed en gewoon los bleef staan? Hij gaf als tiende zijn stem door, op dat moment waren er 3 stemmen op Snaartje, 5 stemmen op The Economist en 1 stem op Yin Li. Inplaats van dat hij weer opnieuw meewerkte aan het creëren van een papieren gelijkspel door op weerwolf Snaartje te gaan staan, ging hij los staan. Logisch natuurlijk, als hij een wolf of verrader is. In zo'n geval had een wolf of verrader normaliter dan publiekelijk ook op The Economist gestemd, maar dat kon hij nu niet maken omdat mensen wéér voor een papieren gelijkspel wilden gaan. Men zou er dan vraagtekens bij gaan zetten waarom hij daar in hangronde 1 geen problemen mee had, maar nu opeens in hangronde 2 wel. Alpaca's had wél op Yin Li kunnen gaan staan. Als zij inderdaad onschuldig is (afgezien van geliefde-zijn) zoals ik vermoed, is het eigenlijk wel vreemd waarom hij niet op iemand was gaan staan die al 1 stem had (haar dus). Dat is dan toch nuttiger dan te gaan staan op iemand die geen enkele stem had. In principe had Alpaca's dus trouwens ook bij BBK16 kunnen gaan staan, maar dat kon hij niet maken gezien zijn onenigheid met Fawkes. Het zou dan namelijk nogal inconsistent overkomen, omdat hij dan Fawkes verdenkt maar dan wél samen met Fawkes op Fawkes' verdachte gaat staan. O ja, en óók door zijn losse stem had men er in hangronde 2 vraagtekens bij kunnen gaan zetten waarom hij los ging staan en niet opnieuw meewerkte aan een papieren gelijkspel (aangezien hij daar in hangronde 1 geen problemen mee gehad). Wat dat betreft is dat ook een risico voor hem geweest. Maar het viel niet op, omdat zijn stem op Fawkes voor velen begrijpelijk was. Hij had namelijk nogal een woordenwisseling gehad met Fawkes, en daarnaast waren andere mensen ook van mening dat Fawkes een tikkeltje agressief speelde. Niemand dus die het hem kwalijk nam dat hij voor Fawkes ging en daarom kwam hij er mee weg. Citaat:
Verder snap ik wat je bedoelt. Ik weet heus wel dat wolven gebruik maken van reverse psychology en dus ook niet schromen om op een andere wolf gaan stemmen. Wat het voor mij anders maakt (waardoor ik denk dat Yin Li geen wolf is), is dit (ik citeer uit mijn vorige post): "Het was nog in een vroeg stadium van het spel, waarom zou weerwolf Snaartje met zijn "stem" op medewolf Yin Li in hangronde 2 het vuurtje verder aanwakkeren en in hangronde 3 vervolgens als eerste op Yin Li stemmen?" Oké, die stem in hangronde 2 kán nog wel zo'n reverse psychology-stem zijn, aangezien die vrij laat is uitgebracht. Maar die stem in hangronde 3 begrijp ik dan niet. Als Yin Li een medeweerwolf is van Snaartje, had Snaartje zich in de handen moeten hebben gewreven dat Yin Li in hangronde 2 door het oog van de naald was gekropen. Waarom zou hij dan tóch weer een beetje de spotlights op Yin Li richten door nota bene als eerste op Yin Li te stemmen in hangronde 3? Dat was als het ware een uitnodiging voor anderen om ook op Yin Li te gaan stemmen. Zijn stem op Yin Li in hangronde 3 zou alleen begrijpelijk zijn geweest als het duidelijk was dat heel veel mensen Yin Li verdenken en er dus een grote kans was dat er die ronde een hele meute op haar zou gaan. (Dan zou Snaartje zijn eigen leven hebben veiliggesteld voor de nabije toekomst, door als eerste op haar te stemmen.) Dat was echter niet zo, Yin Li werd niet door iedereen verdacht en dus niet iedereen was er even happig op om op haar te stemmen. Het was helemaal niet nodig voor Snaartje om op haar te stemmen, en zeker niet als eerste. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
*gaat nu verder aan deel 2* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen, ga alsjeblieft mee op Yin Li.. I'll make you a deal: Als Yin Li geen wolf is mogen jullie me meteen ophangen. In het slechtste geval hebben we er een wolf uit, in het beste geval ook de geliefden.
Black Mamba (1) Derk Boerrigter (2) Alpaca's Yin Li (3) Cliché (4) Stoer. (5) Black Mamba Nog geen stem: RareVogel Lady Grey benbekant16 Rhodium Yin Li Kutjeplof Spaanse Kraag Japonica |
![]() |
|
Het moge duidelijk zijn dat ik in dit geval op BM stem. Ik zal proberen of ik voor half negen nog even online kan komen om te zien of ik nog iets anders moet doen, maar ik vrees dat het moeilijk wordt.
Ik ben geen geliefde, al kan ik dat natuurlijk niet bewijzen. Behalve als ik dood ga, maar dan staan jullie weer een stapje achter. Het wordt tijd om eens een wolf (of geliefde, natuurlijk) op te hangen. Nu klinkt het natuurlijk een beetje vreemd dat ik zelf niet echt een verdachte heb. Aangezien ik onder andere verdacht word om het feit dat ik alleen op onschuldige mensen gestemd heb, wil ik toch ook nog even zeggen dat, zover wij weten, Derk Boerigter, Kutjeplof en BM zelf ook alleen op onschuldige mensen gestemd hebben. |
![]() |
||
Citaat:
[edit @ Alpaca's] ik zit er wel aan te denken dat als het lijstje zo blijft en de rest wéér niet stemt, ik liever meega op Black Mamba. Heb namelijk meer vertrouwen in jou en Derk dan in Black Mamba. [/edit] Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 18:59. |
![]() |
||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, dan denk ik persoonlijk toch eerder dat Rhodium die tweede persoon is die geen tijd meer had en geen vervanging kon vinden, want die heeft daadwerkelijk een aantal keren niet gestemd en laat ook niets meer van zich horen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie mijn posts meer als een analyse, waarbij ik meerdere mogelijkheden opsomde. Een beetje in de geest van een wetenschapper die op een lijstje álle mogelijke verklaringen voor een bepaalde gebeurtenis noteert. Wie zegt dat alle mogelijkheiden synchroon aan elkaar moeten zijn? Ik observeer slechts en noem mogelijkheden. Daarnaast: zou ik de ene mogelijkheid opnoemen en de andere compleet negeren (bijvoorbeeld omdat die niet synchroon zou zijn aan de andere mogelijkheid), is dat niet alleen dom maar lijkt dat bovendien opzettelijk struisvogelgedrag (wat mij verdacht zou laten lijken). Dus ik maak altijd melding van de mogelijkheden, hoe dan ook - waarom anderen per sé vinden dat opgenoemde mogelijkheden altijd alleen maar met elkaar overeen moeten stemmen, is mij een raadsel. We moeten altijd met alle mogelijkheden rekening kunnen houden, anders zijn we ons niet van ieder mogelijk detail bewust en kunnen we foute beslissingen maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo dadelijk nog een reactie op de recentste posts, eerlijk gezegd houd ik het nu een beetje moeilijk bij in deze krappe tijdsperiode. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, de actuele stemlijst is dus als volgt:
Black Mamba Derk Boerrigter (1) Alpaca's (2) Yin Li (6) Yin Li Cliché (3) Stoer. (4) Black Mamba (5) Rhodium (7) Spaanse Kraag (8) Nog niet gestemd: Benbekant16 Japonica Kutjeplof Lady Grey RareVogel Erg jammer dat er 5 mensen nog geen stem hebben doorgegeven, terwijl er nog 7 minuten te gaan zijn. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ik manipuleer 0,0. Doe niet zo belachelijk. Je bent slecht. Ik ben er 100% zeker van. |
![]() |
|
Oke, de uitslag komt zodadelijk, maar ik moet even zeggen dat ik erg teleurgesteld ben over het stemgedrag van de afgelopen dagen. Ik laat me niet graag uit over het stemgedrag, omdat ik daarmee niet te veel informatie wil geven over hoeveel mensen er gestemd hebben en de stemlijstjes daarmee te makkelijk te interpreteren zijn, maar er wordt door sommigen de afgelopen rondes structureel niet gestemd. Diegenen die het betreft zullen een waarschuwing krijgen op zowel de UC als de échte account.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 |