| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hmm. Mijn filmpje is bijna helemaal afgemonteerd enzo. Maar eigenlijk moet ik mijn kamer nog opruimen en mijn tas inpakken. Ik wil morgen niet later dan half 10 de trein hebben, en voor die tijd moet ik ook nog taart halen. Zal ik nu alvast mijn kamer opruimen en tas inpakken en echt heel laat slapen? Of zal ik nu gaan slapen, en proberen morgenochtendvroeg op te staan, met kans dat het mislukt en ik dus een van deze 3 dingen niet kan doen?
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Gefeliciteerd Apate!!!
![]() Ik lig nu eindelijk in m'n bedje na een hele nacht glazen-huizen. Was supergezellig en ik was vol met m'n bakkes op tv. Keiharde foto-bombs gedaan. We stobden een tijd lang vooraan, met alleen 2 Leidse paupers voor ons. Type bondkraag en diamenten oorbelletjes en kkchagrijnig en agressief...maar dat mocht de pret niet drukken! Gerard zat vlak voor ons te cowbellen, yeah!En er waren rare mensen uit Limburg en Ede en dat is teringver, dus volgens mij ben je dan leip... Stefenootje naamzoek: Heb jij 't nog leuk gehad?
|
|
|
Verwijderd
|
@Trimm: Klinkt als een heel gave avond/nacht
![]() @Apate: Gefeliciteerd ![]() @Absinthe: ::tom:: -de dude die 'Bepaal jij dat?!' niet begreep- zegt 'u' tegen je ![]() En een heel goedemorgen allen te saam. Ik heb mezelf voorgenomen verrekte produktief te gaan doen vandaag Laatst gewijzigd op 23-12-2011 om 07:10. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
eventueel een mooi speldje erin met een bloem ofzo, als je gewoon los te saai vindt. Of wat glansspray.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
zo ben thuis.
![]() vakantie maar niet heus, dalijk kamer poetsen voor de feestdagen. naar de bieb voor 2boeken halen voor nederlands waar ik ook nog een film moet kijken en een liedje moet zoeken, voor het fictiedossier die op een bepaalde datum klaar moet zijn. en verslagen maken en vragen beantwoorden.....enenenenen. voor 2 SEs leren vor na de vakantie
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wordt wel het mooist als de vlechtjes worden gemaakt door iemand die achter je staat, anders lijkt het begin van de vlecht netjes zo lang je bezig bent maar als je 'm dan naar achteren doet zit er een rare bobbel in. Misschien je moeder of een vriendin?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sowieso he.. als kinderen yoga nodig hebben om tot rust te komen van al hun activiteiten, dan moeten ze gewoon wat activiteiten schrappen Ze moeten al zoveel tegenwoordig, wat een onzin..
|
|
|
|
Goooodsamme, wat ben ik ook een ongelooflijke doos
Ik had m'n werkstuk woensdagmiddag al af, maar had de hele tijd geen zin om 'm in te leveren. Vandaag om 12 uur was de deadline, dus ik dacht prima, alle tijd. Gisteravond nog de wekker gezet, maar blijkbaar niet goed, want ik werd om iets voor 11 uur wakker. En toen moest ik dus nog aankleden, eten, printen en inleveren. Wat is het nut van vroeg klaar zijn als je alsnog staat te stressen bij de repro en het ding om 12 uur precies in het postvakje propt??
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|