| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
whohoo morgen krijg ik eindelijk me verwachtte ipod touch, , ben nu intssn rdr undead nightmare aan het spelen, net zo vet, ik heb al deze paarden: War, Death, alleen famine en pestilemine kon ik niet vinden
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had echt een supertoffe avond, voor de hoertjes gezongen. We liepen allemaal met mensen in majoor boszhart/d achtige pakjes en wij hadden shirtjes/petjes van het leger des heils aan. We stonden in de stromende regen maar dat mocht de pret niet drukken. De hoertjes vonden het heel leuk, ze klapten vanachter hun ramen, glimlachten en staken duimen omhoog. Alleen de heren in de straat vonden het niet zo leuk ![]() Ik kwam er achter dat er blijkbaar in die hoerenstraten nog hele passages zitten verstopt, gangenstelsels met allemaal kamertjes. Echt heel erg leuk dus en voor herhaling vatbaar |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, ik snap dat hij eruit ziet alsof hij aan het huppelen is met een brede glimlach, maar dat is een Bokitootje, hij is natuurlijk eigenlijk aan het stormlopen met ontblote tanden.
|
|
![]() |
|
|