Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2011, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snapte 'm verdorie zelf niet eens
Oud 20-12-2011, 20:49
art4live
art4live is offline
als je bij google: do a barrel roll. intikt zo oud maarja leuk als je hem voor het eerst ziet xD
Oud 21-12-2011, 21:38
Verwijderd
Mijn Nederlandsboek. Ik zit in jammer genoeg in 4VWO en er wordt van ons verwacht dat we dit serieus beantwoorden.

Ook: "Als je niet kunt schrijven ben je
A Apatisch
B Asociaal
C Atheïst
D Analfabeet

En dat 25 vragen lang
Oud 21-12-2011, 21:40
Verwijderd
Apatisch
Oud 21-12-2011, 21:40
Em.
Em. is offline
Ik wilde net gaan typen 'nee hoor, als je veel taarten bakt, dan ben je apatisch!'
Oud 21-12-2011, 21:42
Verwijderd
Oud 22-12-2011, 00:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn Nederlandsboek. Ik zit in jammer genoeg in 4VWO en er wordt van ons verwacht dat we dit serieus beantwoorden.
[afbeelding]

[afbeelding]

A Apatisch
B Asociaal
C Atheïst
D Analfabeet

En dat 25 vragen lang
Als je meer schulden dan bezittingen hebt, ga je met vakantie.

Ik mis de middelbare school.
Oud 22-12-2011, 04:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ze hebben wel humor, de makers ervan

Maar ik zou uit protest alles fout beantwoorden. Wat een laag niveau dit, zeg. Then again, misschien wel geschikt voor 4VWO, want spellen kunnen ze dan ook nog niet.
Oud 22-12-2011, 09:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Potloodventer kan trouwens best een beroep aanduiden (iemand die potloden verkoopt).
Oud 22-12-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Goeie zaak! (Al dan niet alvast) bedankt.
Ik zie dit nu pas geloof ik. En ik weet niet of het expres is maar ik moest toch lachen.
Oud 22-12-2011, 09:44
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Potloodventer kan trouwens best een beroep aanduiden (iemand die potloden verkoopt).
Ja!
Oud 22-12-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

A Apatisch
B Asociaal
C Atheïst
D Analfabeet

En dat 25 vragen lang
Nooo, seriously?
Oud 22-12-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

A Apatisch
B Asociaal
C Atheïst
D Analfabeet

En dat 25 vragen lang
Als Amerikanen het erover hebben dat ze op de middelbare school vocabulairelessen krijgen bij Engels, vraag ik me altijd af hoe dat dan gaat. Nu weet ik het
Oud 22-12-2011, 12:42
Verwijderd
Wij hebben ook wel vocabulaire gehad op de middelbare school? Maar dat was gewoon een rijtje moeilijke woorden waarvan we de definities uit ons hoofd moesten leren. Maar ik had het er laatst nog met mijn (volkskrantjournalistische) beste vriendinnetje over en er zaten ook wel woorden tussen waarvan we zelfs nu nog moeite zouden hebben met de correcte definitie, zelfs al weten we wel wat het inhoudt. Maar dat was dan niet in de categorie "potloodventer" of "illegaal".
Oud 22-12-2011, 16:09
Verwijderd
Ik kwam achter de betekenis van een Limburgs scheldwoord dat ik vaak heb gebruikt.

Martino, weet je wat 'sjtom sjroeët' betekent? Ik gebruikte het gewoon altijd als 'stomme kut'.
Oud 22-12-2011, 16:11
Martiño
Martiño is offline
Sjroeët? Ik vermoed schroot? Hoewel we dat in Roermond e.o. meer uitspreken als sjroot.

En stom sjtóm sjroot heb ik nog nooit gebruikt.
Oud 22-12-2011, 16:21
Verwijderd
Sjroet, met een lange oe.

Spoiler

Komt op hetzelfde neer, maar toch.
Oud 22-12-2011, 21:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://hooliganwesley.tumblr.com/

Fotosoeps met hooligan Wesley die woensdag Esteban aanviel

Oud 22-12-2011, 21:34
flyaway
flyaway is offline
Oud 22-12-2011, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline

Oud 22-12-2011, 21:51
Verwijderd
goede site
Oud 22-12-2011, 21:53
Verwijderd
Oud 23-12-2011, 01:12
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Ze hebben wel humor, de makers ervan

Maar ik zou uit protest alles fout beantwoorden. Wat een laag niveau dit, zeg. Then again, misschien wel geschikt voor 4VWO, want spellen kunnen ze dan ook nog niet.
Heb je de moeilijkewoordenlijst voor VMBO'ers weleens bekeken?

http://www.rtl.nl/components/actueel....avi_plain.xml
Oud 23-12-2011, 01:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Wat ernstig. Als ik premier (=baas van Nederland) word, is het eerste dat ik ga doen, extensief (=uitgebreid) Nederlands laten leren vanaf groep 3, in de hoop dat ze een fatsoenlijke (=goede) vocabulaire (=woordenschat) hebben als ze van school gaan.
Oud 23-12-2011, 13:51
Martiño
Martiño is offline
Extensief en vocabulaire kan ik nog wel begrijpen. Premier ook, enigszins, maar dat heeft er meer mee te maken dat het maatschappijleeronderwijs vaak flut is, zelfs veel VWO'ers weten niet het verschil tussen een premier en een president.
Oud 23-12-2011, 16:00
Em.
Em. is offline
Ik weet het inderdaad ook niet!

Edit: oh, nu wel. /google. Al had ik wel gevoelsmatig zoiets van president > premier, maar het verschil is me nooit uitgelegd.
Oud 23-12-2011, 16:26
Martiño
Martiño is offline
President > premier is ook maar relatief hoor. In veel landen heeft de premier (of een gelijksoortig ambt) meer feitelijke macht dan de president (of een ander staatshoofd).
Oud 23-12-2011, 19:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 24-12-2011, 08:03
Verwijderd
Om deze Facebookupdate van Terry Gilliam:

Citaat:

This is the work.. teaching the Italian chorus to fly like German Luftwaffen pilots.
We are still at the earlier stages but, my theory is that to succeed they have to make the zroom zroom noise correctly and then run as fast as possible to the end of the room and jump. There is about 90 vertical feet to discover whether each singer's technique is working before he hits the marble paving stones.
We are currently looking for 20 new tenors and 5 bassos.
<3
Oud 24-12-2011, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline

Kim Jong-Nam
From roughly 1998 to 2001, he was widely considered to be the heir-apparent to his father and the next leader of North Korea. Following a much-publicized botched attempt to secretly enter Japan using a fake passport and visit Disneyland in May 2001, he was thought to have fallen out of favor with his father.
Oud 24-12-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Kim Jong-Nam
From roughly 1998 to 2001, he was widely considered to be the heir-apparent to his father and the next leader of North Korea. Following a much-publicized botched attempt to secretly enter Japan using a fake passport and visit Disneyland in May 2001, he was thought to have fallen out of favor with his father.
Wat is Noord-Korea toch een karikatuur. Een dictaturenkarikatuur. Al deze dingen ook.
Oud 24-12-2011, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik moet een beetje heel hard huilen.
Oud 25-12-2011, 18:39
Verwijderd
Vrijdag zat ik in de taxi naar de bus en de taximan had allemaal tamagotchi's in zijn taxi hangen. Die ging hij voeren terwijl hij met iets van zeventig kilometer per uur over een sneeuwweg tegenliggers ontweek.
Oud 25-12-2011, 19:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is Noord-Korea toch een karikatuur. Een dictaturenkarikatuur. Al deze dingen ook.
Kijkend naar zijn dikke hoofd had z'n vader hem beter Kim Jong-Nom kunnen noemen

Ja, Noord-Korea is me wel een landje.
Oud 26-12-2011, 02:20
Verwijderd
mijn bff werkt met zwerfjongeren en ze gingen vandaag met die hele kliek naar de bioscoop. Het was daar nogal druk dus iedereen zat een beetje verspreid door de zaal. een paar van die jongeren gingen vervelend doen, mensen lastig vallen en popcorn gooien enzo. Bff stond vanuit achterin de zaal op om naar de rij te lopen van de vervelende jongens en sprak ze streng toe. De andere mensen in de zaal dachten kennelijk dat ze een buitenstaander was die de ballen had de jongens aan te spreken en gingen voor haar klappen
Oud 26-12-2011, 21:15
Verwijderd
En niet een beetje mis . Ik zat maar te kijken, wat is er nu met die kat. En toen dat einde, lol.
Oud 27-12-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Poetin wil transparante verkiezingen

MOSKOU - De Russische presidentsverkiezingen in maart moeten op transparante wijze verlopen. Dat heeft de Russische premier Vladimir Poetin maandag gezegd.
;d;;d;D;
Oud 29-12-2011, 13:35
Verwijderd
Een video met tig failcats.

en
Oud 29-12-2011, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 29-12-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Een video met tig failcats.

en
[afbeelding]
Oud 29-12-2011, 21:33
Verwijderd
Gistermorgen hoor ik opeens een van onze oppashonden (Jackrussell De Verschrikkelijke) heftig blaffen. Ik brul een keer naar hem van boven, maar hij houdt maar niet op, dus uiteindelijk besluit ik toch maar eens te gaan kijken. Misschien staat er iemand in de achtertuin ofzo. Dus ik loop naar beneden, zie de deur van de bijkeuken openstaan en - ja hoor, de vuilnisbak omver, alle troep over de vloer. Rotbeest, is ie dus de bijkeuken ingeglipt en heeft ie 'm weer omver getrokken. Maar dit keer heeft z'n gulzigheid 'm de das omgedaan: Jackrussell staat in de hoek van de bijkeuken, met een lege chipszak helemaal over zijn kop heen, heel hard te blaffen omdat het opeens zo donker is..! Hij durfde geen stap meer te verzetten, en kreeg zelf geen beweging in het ding. Ik weet niet eens of hij wel doorhad dat hij 'm zelf misschien ook weer af had kunnen krijgen, of dat hij dacht dat 't echt donker was geworden.

Ik heb foto's, maar helaas kan ik het kabeltje van de camera niet vinden
Oud 30-12-2011, 11:26
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849885

En @Freyja Ben zeeer benieuwd naar die foto haha
Oud 31-12-2011, 12:45
Martiño
Martiño is offline

Deze had ik al eens eerder gepost, maar hij blijft grappig In de stoptrein van Helmond naar Eindhoven, maart 2010
Oud 31-12-2011, 15:29
Uice
Uice is offline
Eric D. Sniders jaarlijkse OCD-filmlijst is altijd een genot.

Movies in which married men sneak off to Korean massage parlors: "The Dilemma," "Hall Pass"

Movies in which people get unwanted facial tattoos: "Beastly," "The Hangover Part II," "Bellflower"

Movies in which someone trades a car for a scooter: "Bellflower," "Rio," "Larry Crowne"

Movies released on May 6 with characters named Darcy: "Thor," "Something Borrowed"

Movies that could have been called "My Best Friend's Wedding" in which the female pals have dance routines to pop songs from their childhood: "Something Borrowed" ("Push It," Salt-n-Pepa), "Bridesmaids" ("Hold On," Wilson Phillips)

Movies in which the heroes have fights aboard moving trains: "Fast Five," "Priest," "Sherlock Holmes: A Game of Shadows," "Mission: Impossible -- Ghotocol," "Sucker Punch"

R-rated comedies in which Jason Bateman plays a character who counts on getting a promotion at work and is said to drive a Prius: "Horrible Bosses," "The Change-Up"

Movies in which Matchbox 20 is mentioned by name: "Friends with Benefits," "30 Minutes or Less"

Movies in which two idiots build a working flamethrower: "Bellflower," "30 Minutes or Less"

Movies in which a central character's parent has Alzheimer's: "Friends with Benefits," "Rise of the Planet of the Apes," "50/50," "The Descendants," "A Separation"

Movies in which a vengeful man whose girlfriend has cheated on him sets fire to some of her belongings: "Bellflower," "50/50"

Movies in which a young would-be novelist in the early 1960s gets a job at a newspaper writing on a topic he or she knows nothing about: "The Help" (household hints), "The Rum Diary" (horoscopes)

Movies with characters named Jack and Jill: "Jack and Jill," "Puss in Boots"

Movies with characters based on the Little Red Riding Hood fairy tale: "Red Riding Hood," "Hoodwinked Too! Hood vs. Evil"

Movies with titles that were also the titles of '80s pop songs: "Take Me Home Tonight," "Drive," "I Melt with You," "Rio"

Movies in which a financially well-to-do man is perturbed by the arrival of his wife's mentally unstable sister as a long-term houseguest, and in which Brady Corbet plays a minor role: "Martha Marcy May Marlene," "Melancholia"

Movies in which a woman in a wedding dress goes to the bathroom outdoors: "Bridesmaids," "Melancholia"

Movies in which John C. Reilly plays the father of a boy who's involved in a violent altercation with other children: "Carnage," "We Need to Talk About Kevin"

Movies in which the title character has a parent read "Robin Hood" to him as a little boy: "Hugo," "We Need to Talk About Kevin"

Movies in which someone who is not a vampire drinks blood: "Limitless," "Breaking Dawn -- Part 1"

Movies whose titles are complete sentences: "We Bought a Zoo," "We Need to Talk About Kevin," "I Don't Know How She Does It," "Just Go with It," "I Am Number Four," "Take Me Home Tonight," "Mars Needs Moms," "Don't Be Afraid of the Dark," "What's Your Number?," "Everything Must Go," "Take Shelter"

Movies in which Jews in the 1960s hunt for Nazi doctors: "X-Men: First Class," "The Debt"

Movies in which the heroic title animal is occasionally upstaged by a belligerent bird: "Dolphin Tale" (a pelican), "War Horse" (a goose)

Movies in which the male lead buys a pack of cigarettes, smokes one, and immediately throws the rest away: "Win Win," "The Girl with the Dragon Tattoo"

Movies in which a man's friends help him shave his head: "The Hangover Part II," "50/50"

Movies that don't actually feature any of the animals mentioned in their titles: "There Be Dragons," "The Girl with the Dragon Tattoo," "Straw Dogs," "The Beaver," "The Eagle," "The Green Hornet," "The Human Centipede 2"

Non-sequels with numbers in their titles: "50/50," "I Am Number Four," "Super 8," "30 Minutes or Less," "The Three Musketeers," "Apollo 18"

Movies in which the main character's job involves cars and/or driving: "Drive," "The Lincoln Lawyer," "Cars 2," "Fast Five"

Movies in which birds are either the central characters or the preoccupation of the central characters: "Rio," "Happy Feet Two," "The Big Year," "Mr. Popper's Penguins"
Oud 31-12-2011, 17:53
Arnold207
Arnold207 is offline
vandaag met oliebollen bakken. hadden we machine om het deeg te kneden. eerst meel, etc erin. machine aanzetten en water erin gooien ging heel vaak goed tot op het gegeven moment iemand had vergeten om de machine in een lagere versnelling te zetten wat resulteerde in een sneeuwstorm van meel wanneer je het water erbij deed. (probeer jezelf er een beeld bij te maken )
Oud 01-01-2012, 21:58
Martiño
Martiño is offline
Ooooh Absolutely Fabulous <3333 (L)(L)
Oud 02-01-2012, 18:07
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=whQKSsmDVKg

Ik keek het filmpje, vroeg me af wat er, naast wat hij zegt, zo gek is aan hem, lees de eerste top comment en lach heel hard.
Oud 02-01-2012, 18:53
Verwijderd
Gisteren:

Ik had mezelf op chatroulette.
Oud 02-01-2012, 19:03
flyaway
flyaway is offline
Haha Wat kijk je leuk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten