Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2011, 23:30
Daantjer
Daantjer is offline
De basis is het zelfde, maar daarna moet je inspelen op persoonlijkheid.
Het grote verschil tussen PUA's en de mensen hier is het doel. Hoe ze hun doel bereiken is wel het zelfde.
Maar wat een PUA een PUA maakt is zijn vermogen om snel te kunnen schakelen in denkniveaus. Daar is geen gids voor maar een goed stel hersens.
Oud 12-12-2011, 23:49
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Er is geen vast doel, ligt er aan wat je wilt bereiken. Een relatie een One night stand etc..
Ervaring kun je ook opdoen door te lezen. Die denkwijzes leer je soor ervaring. Des noods een topic met links naar handige/goede post. Want bepaald advies/handelingen gaan in meerdere situaties op. Je kan dan nog altijd een topic aanmaken en vragen om hulp. Ik bedoel worden jullie er zelf niet soms ziek vn om continu zelfde soort topics te lezen waarin een situatie staat waarbij er nog niks gebeurt is om vervolgens weer een bijna standaard antwoord te geven? Kijk meer gecompliceerde dingen moet je natuurlijk los behandelen maar mensen opweg helpen met de ik vind iemand leuk en nu is toch veel makkelijker algemeen te behandelen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 14:29
DePeer
DePeer is offline
Citaat:
Vraag het haar, je weet het nooit zeker, tenzij je het vraagt.
Ik heb die situatie ook gehad en het kan beide kanten op.
ok, bedankt voor het advies, ik heb zelf ook nagedacht en kwam tot de conclusie dat dit het beste zou zijn, thanks
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 20:28
almight
almight is offline
ik vind een meisje uit mijn straat leuk maar ik heb niet veel contact met haar. zij is 13 en ik 14. telkens als ze voorbijkomt en ik hoi zeg bloost ze alleen maar. toen we klein waren, toen vond ik haar ook al leuk, had ze al eens gezegd tegen mensen dat ze me leuk vond. ik hoop dat dat nou nog zo is. en van de zomer keek ze mij de hele tijd aan. hoe kan ik contact met haar krijgen?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 20:44
Daantjer
Daantjer is offline
@almight
Praten, duhh...
Oud 18-12-2011, 21:04
almight
almight is offline
maar ik bedoel niet gewoon recht op haar af want ze zegt geen hoi terug.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 21:16
Daantjer
Daantjer is offline
Heeft ze geen Facebook/hyves??
En anders loop je gewoon op haar af, begin je met praten over school ofzo en vraag je haar msn.
Oud 19-12-2011, 20:40
Lysannez
Lysannez is offline
hallo allemaal,
ik vind een jongen van me werk die ik in de zomervakantie heb ontmoet leuk, we kletsen veel enz.. maar dit is allemaal via msn en whatsapp.in het begin hebben we best vaak afgesproken, maar dit word nu steeds minder. ik weet niet of hij mij ook leuk vind, omdat het lijkt of hij de laatste tijd een beetje afstandelijk is.

iemand tips voor wat ik kan doen???
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 20:23
Rysair
Rysair is offline
Als je hem via msn spreekt, vraag waarom hij niet meer zo vaak op msn is, en speel daar op in met de vraag of je zijn nummer mag zodat jullie kunnen blijven praten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 03:19
Ik-021
Ik-021 is offline
Ik zit met het volgende probleem:

Ik vind een meisje al leuk vanaf de kenningsmakingsdag van de brugklas(waar ik nogsteeds zit)
Maar haar vriendinnen zeggen dat zij op mijn (zowat) beste vriend verliefd is!
En nogwel het misschien wel allerergste is dat ze willen dat ik erachter kom of hij ook op haar is(terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet WIL weten(ben bang dat hij ja zegt))
Dus wat moet ik doen
HELP!!! want ik weet het niet meet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 19:15
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
hoi
ik ben op een jongen die bij mij op school zit.
we kennen elkaar al twee jaar en mijn klas ging telkens met zijn klas iest doen dus we zaggen elkaar telkens en vorig jaar hadden we een BBQ met zijn klas en hij ging me telkens volgen en hij was me aan het na doen met praten en als ik bij een vriendin zat kwam hij er bij zitten en ging ie met een stokje aan me zitten

en dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik hem dus leuk vind. en een vriend van hem kwam er achter dat ik hem leuk vind dus ie ging het weer aan die jongen vertellen. dus hij weet dat ik op hem ben.
ik heb hem op msn en nu zegt ie telkens op msn van jah je vind me leuk en ik zei zo van wrm wil je het weten en zei hij van ja vind ik leuk om te weten

ik telkens het idee dat ie over me praat bij zijn vrienden en hij praat me na en hij fiest telkens met me mee naar school.
mijn vriendinnen zeggen dat hij me leuk vind maar ik weet het niet.
is dat zo????
ik weet het niet meer
kunnen jullie me helpen???
ahh.. das moeilijk
ik denk dat hij je ook leuk vind maar dat hij dat niet wil zeggen.
hoe oud ben je eigelijk als ik mag vragen???
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 19:19
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Citaat:
Ik zit met het volgende probleem:

Ik vind een meisje al leuk vanaf de kenningsmakingsdag van de brugklas(waar ik nogsteeds zit)
Maar haar vriendinnen zeggen dat zij op mijn (zowat) beste vriend verliefd is!
En nogwel het misschien wel allerergste is dat ze willen dat ik erachter kom of hij ook op haar is(terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet WIL weten(ben bang dat hij ja zegt))
Dus wat moet ik doen
HELP!!! want ik weet het niet meet
je moet er proberen achter te komen of zij jou leuk vind,
of haar gewoon meteen vragen.

als je dat niet durft
hier wat tips om er achter te komen of zij jou leuk vind.

1. als je met haar praat is ze dan bewegelijk
of raakt ze jou of zichzelf "perongeluk" aan
2. probeert ze oogcontact met jou te maken
3. glimlacht ze naar je
4. doet ze bij jou anders dan bij andere jongens

als je daar antwoord op weet weet je genoeg
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 19:21
Lolz12345
Lolz12345 is offline
Ik ben zelf ook verliefd op een meisje en ze is ook op mij verliefd
maar ik wil haar vragen voor verkering enzo. maar hoe doe ik dat!!!
PLS help
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 19:31
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook verliefd op een meisje en ze is ook op mij verliefd
maar ik wil haar vragen voor verkering enzo. maar hoe doe ik dat!!!
PLS help
Zijn er überhaupt nog mensen die verkering vragen?
Oud 10-01-2012, 20:04
Lolz12345
Lolz12345 is offline
ja eigelijk wel
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ja eigelijk wel
Je gaat naast d'r zitten, pakt d'r hand, en dan zeg je.......
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 12:36
plakband123
plakband123 is offline
Ik vind een meisje leuk en ik weet niet of zij dat ook van mij vindt ik durfde dus niet haar ping te vragen terwijl zij wel over duidenlijk haar black berry voortdurend in haar hand had en er beetje mee begon te zwaaien enso we hadden over veel dingen gepraat maar ik weet dus niet of ik het dus aan haar moet vragen de ping of aan een vriendin
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 21:00
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Vraag gewoon haar ping! Dan laat je al zien je in haar bent geïnteresseerd. Via een vriendin is not done..
Oud 16-01-2012, 21:43
brwtje
brwtje is offline
Ik ben een jongen van 14 en vind een meisje (ook 14 jaar) leuk. we hebben gewoon contact, en via MSN. Ik twijfel alleen of ze me leuk vind. Soms denk ik: hee, ik denk het wel, en dan ineens kan dat weer compleet omslaan. Altijd als ik naar haar kijk, en ze kijkt terug, probeer ik zo snel mogelijk weg te kijken. Ik weet niet wat te doen om haar te versieren. HELP!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 23:48
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ik ben een jongen van 14 en vind een meisje (ook 14 jaar) leuk. we hebben gewoon contact, en via MSN. Ik twijfel alleen of ze me leuk vind. Soms denk ik: hee, ik denk het wel, en dan ineens kan dat weer compleet omslaan. Altijd als ik naar haar kijk, en ze kijkt terug, probeer ik zo snel mogelijk weg te kijken. Ik weet niet wat te doen om haar te versieren. HELP!
maak meer contact met haar als ze even veel interesse terug toont heb je een begin
Oud 21-01-2012, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Vanwege het grote aantal topics over één centrale vraag: Vindt hij of zij me leuk?

Hoe doen jongens als ze een meisje leuk vinden?
Dat hangt, net als bij meisjes, ontzettend van de jongen zelf af. Het kan zijn dat hij probeert meer met je te praten dan met andere meisjes, vaak naar je lacht, je een beetje flirterig plaagt, vaak naar je kijkt en gauw wegkijkt als je terugkijkt... In principe kan alles. Het hangt ook af van de situatie: een jongen die je alleen op school ziet zal anders laten blijken dat hij je leuk vindt dan een jongen die je tijdens het uitgaan ziet. Tijdens het uitgaan is de sfeer zo dat het makkelijker te laten merken is dat je iemand leuk vindt. Een jongen, mits hij niet te verlegen is, stapt dan geruster op je af, biedt je een drankje aan of wil met je dansen. Die tekenen zijn vaak niet te missen, alhoewel je dan nog steeds af kan vragen hóe leuk een jongen je vindt. Als hij tijdens het uitgaan met je zoent maar de rest van de avond nergens te bekennen is tot hij opeens weer met een ander meisje staat te zoenen, zal hij je niet zo heel leuk vinden.
Over het algemeen geldt, als hij je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, vindt hij je leuk (niet per se verliefd-leuk, maar je maakt misschien een kans.) Als hij je ontwijkt, niet uit zichzelf tegen je praat, kortaf of niet reageert als jij tegen hem praat en meer met andere meisjes bezig is, dan vindt hij je niet leuk en maak je maar weinig kans.

Hoe doen meisjes als ze een jongen leuk vinden?
Net zoals bij jongens verschilt dit heel erg per meisje. Sommige meisjes zijn heel open en zoeken je aandacht op tot op het punt dat ze bij je op schoot klimmen. Andere meisjes zijn verlegener en proberen hooguit zo nu en dan oogcontact met je te maken. Het kan zijn dat ze meer naar jou lacht dan naar andere jongens, veel met haar haar speelt als ze bij je is of een beetje begint te blozen als ze je ziet. Net zoals bij jongens geldt over het algemeen dat als ze je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, ze je leuk vindt (al dan niet op een verliefde manier. Je hebt in elk geval misschien een kans.) Ontwijkt ze je, reageert ze kortaf of niet op je als je tegen haar praat, zoekt ze je niet uit zichzelf op en is ze meer bezig met andere jongens, dan maak je waarschijnlijk weinig kans. Pas wel op: er zijn veel meisjes die uit zichzelf aardig toen tegen mensen die ze aandacht geven. Als ze beleefd reageert op je als je met haar praat wil niet meteen zeggen dat ze je leuk vindt!

Oké, ik weet het dus niet zeker maar ik denk dat ik een kans maak. Wat nu?
Probeer hem of haar wat beter te leren kennen door tijd met elkaar door te brengen. Hem of haar een beetje opzoeken wanneer jullie elkaar zien, op school of bij sport of wat dan ook. Je kan ook met hem of haar op msn of hyves meer contact zoeken, dat kan een goed begin zijn. Anders kun je samen een ijsje eten of gaan schaatsen of bowlen, iets dat jullie allebei leuk vinden zonder dat je de hele tijd tegenover elkaar zit.
Het allerbelangrijkste is nog wel dat je niet al te bang moet zijn om afgewezen te worden. Als je te bang bent durf je het risico nooit te nemen en loop je misschien een mooie kans mis. Niet geschoten is altijd mis en ook al voelt het niet fijn om afgewezen te worden, het overkomt iedereen weleens en het is niet het einde van de wereld. Er zijn nog genoeg andere jongens/meisjes over. Je weet dan in elk geval waar je aan toe bent, dus kun je het afsluiten en verder met je leven.

Dit zijn dus alvast wat tips om je op weg te helpen. Nog steeds twijfels over wat je doen moet? Hieronder je probleem posten kan altijd ook!

Met dank aan Cherry Springs.
heey
er zit een meisje bij mij in de klas en ik vindt haar leuk
ik heb het idee dat ze mij ook wel leuk vindt
maar haar vriendinnen haten mij en trekken haar weg
en we hebben ook niet veel gemeen
zij haalt tienn ik vijven en zessen
alle leraren vinden haar leuk
en ze haten mij
wat moet ik doen???
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 15:08
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hey allemaal! It'd be nice als jullie een minuutje of 5 willen spenderen aan een meisje dat al enkele weken confused rondloopt en niet weet wat ze moet doen, denken of voelen.

Ik heb 1 jaar met een jongen in de klas gezeten, M, en ik ben er altijd goed mee overeen gekomen. Dat was vorig schooljaar (4e middelbaar). Hij was aantrekkelijk, slim, respectvol en vooral: vrij tot zeer hilarisch. Echt, ik ken veel grappige mensen, maar niemand zo grappig als hij. (M wordt bijna 18, ik 17)
Gedurende dat 4e jaar had ik een relatie met een jongen, maar ik ben nooit echt gelukkig met hem geweest.
Iets meer dan twee weken geleden had ik het uitgemaakt met die jongen. Om daar niet de hele dag aan te hoeven denken, gingen mijn vrienden en ik die avond naar de MacDonald's en daarna uit. En wie was daar ook? M! Het was een vreemd weerzien, want de vorige keer dat ik hem zag, was laatste schooldag van het vorig schooljaar.
Oke, ik had hem een dag later een bericht gestuurd, niets speciaal, maar hij antwoordde erg vriendelijk. Ik vond het wel leuk, maar hechtte er geen extra belang aan.
Op een avond belde hij me op, omdat ik problemen had op school, en het was een zeer leuk gesprek, dat twee uur duurde. De volgende dag wist iedereen van zijn klas, mijn vorige klas dus, dat M en ik twee uur hadden gebeld en het werd nogal vreemd gevonden, maar dat snap ik wel. Dus hij had aan meerdere personen verteld dat hij zolang met mij had gebeld:') * feeling flattered *
Je moet wel weten dat M helemaal geen gsm-persoon is, gedurende de dag sms't hij zelden en enkel in de avond checkt hij zijn gsm, om dan soms te bellen.
En een paar dagen later hadden we weer een lang telefoongesprek. Het ging onder andere over het feit of we elkaar niet eens gingen zien, dus of we niet eens zouden afspreken. Uiteindelijk kwamen we bij de conclusie dat we vrijdag zouden uitgaan en dat ik dan bij hem zou blijven slapen. Door omstandigheden hadden we die zaterdag dan afgesproken, maar dan zonder het uitgaan en gewoon bij zijn thuis.
Hij is ook niet van het type dat vaak meisjes mee naar huis neemt, hij was redelijk nerveus dat ik zijn ouders kwam ontmoeten
Het was echt een gezellige avond, in het begin een beetje ongemakkelijk maar dat ging snel weg. We begonnen elkaar steeds leuker te vinden, naarmate we langer bij elkaar waren. Het enige probleem was dat M die avond net redelijk moe was, door verschillende redenen, maar dat was op zich niet extreem erg. We gingen slapen (ik in zijn bed en zijn heerlijkruikende pyjama! en hij op het logeerbed naast mij) maar de volgende dag moest ik al vroeg naar huis. Toen we samen op mijn bus wachtten, was het toch wel een beetje vreemd. We zaten naast elkaar op het bankje en keken soms eens glimlachend naar elkaar, maar er is (helaas?) niks gebeurd.
Een paar dagen later had ik vrijwel weinig van hem gehoord, waardoor ik dacht dat mijn sleepover hem was tegengevallen. Ik ben een onzeker persoon, soms dacht ik zelfs dat hij me niet eens leuk vond, maar misschien zelfs irritant! Maar op een avond belde hij me nog eens en toen vroeg ik resoluut: had je het misschien leuker verwacht? Hij antwoordde steevast van niet en vertelde toen dat hij van mij dacht dat ik het leuker had verwacht en dat ik dus misschien teleurgesteld was (mede omdat hij zo moe was die avond). Conclusie: zowel M als ik zijn onzeker.
Drie dagen geleden belde hij opnieuw. Na het gesprek vroeg ik, zonder iets te insinueren: En, wanneer zie ik je nog eens? Hij vertelde dan dat hij de avond erop ging fitnessen (donderdag dus) en dat hij het leuk zou vinden moest ik meegaan.
Ik herinner me opeens een flard van het gesprek.
Ik: En gaat dat dan, voor 1 keer mee gaan fitten? Hoeveel kost dat dan?
Hij: Ja, je moet een driebeurtenkaart kopen, kost €20. Dan kunnen we elkaar nog drie keer zien. * gniffelt *
Hij zegt ook soms dat hij wou dat ik bij hem was. Maar begrijp me niet verkeerd: hij is niet het type dat zoiets tegen elk meisje zegt, zonder verlegen te worden. Nee, wanneer we het over iets totaal anders hebben, zegt hij dit plots zonder reden, een beetje aarzelend en begint dan snel over iets anders.
Hij heeft wel veel vriendinnen, maar die doen de dingen die ik doe niet. (zoals alleen blijven slapen)
Uiteindelijk konden we (door omstandigheden..) niet gaan fitnessen, maar dat gaan we vanavond misschien wel doen
Gisteren (vrijdag) had ik iets minder leuk met hem meegemaakt. Ik had zin om hem die avond te zien, want het was al van zondagochtend, de week ervoor, geleden dat ik hem had gezien.
Dus ik stuurde:
Geen zin on hangin' around vanavond, na mijn les? (dat tot 10 uur duurde btw)
As usual moest ik weer een paar uur wachten voordat ik antwoord kreeg en hij stuurde:
Ma ik heb geen belwaarde meer en ik heb vanavond al afgesproken, sorry

Ik weet niet waarom, maar opeens voelde ik me heel erg afgewezen. Ik heb ook het vermoeden dat hij liegt. Hij zegt 'geen belwaarde', maar hij is wel steenrijk, of is dat een absoluut verkeerd statement? Hij had ooit wel verteld dat zijn ouders de kosten van een telefoongesprek betaalden, maar betalen zij dan sowieso ook de kosten van berichten? Na dat bericht had ik maar: oke, çava geantwoord, maar ik voelde me niet extreem vrolijk toen.
Nu durf ik ook niks meer te sturen, bijvoorbeeld om te vragen of het fitnessen vanavond nog doorgaat. Ik heb ook geen zin om de hele dag te wachten op een bericht van hem, dan kan ik mijn avond ook niet plannen.
Hij heeft vroeger al verschillende 'relatietjes' gehad, zoals ik dat noem. Geen serieuze dus.
M en ik hebben eens een ellenlang gesprek gehad over ons verleden, wat betreft relaties. Het was wel interessant, maar toch een beetje vreemd

Oke, wat denken jullie?
Aarzel niet om eerlijk te zijn, want ik zeg altijd:
Beter gekwetst worden door de waarheid, dan getroost worden door een leugen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 11:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat een lap tekst .

Het lijkt er voor mij op alsof jullie echt top met elkaar kunnen opschieten, en je je niet zo'n zorgen hoeft te maken.
Als hij al heeft afgesproken met vrienden kan hij ze moeilijk wegsturen, en beltegoed raakt nu eenmaal op, zeker als die uren met jou aan de telefoon hangt . Kan toch goed zijn dat zijn ouders de belkosten betalen tot zijn belminuten op zijn o.i.d.? Mijn schoonfamilie is ook steenrijk, maar dat komt omdat ze zo zuinig zijn .

Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken. Plan gewoon dingen in en ga niet wanhopig rekening houden met een eventuele date. Wacht deze keer tot hij contact op neemt, en spreek dan gewoon weer af, de vorige keer was ook erg leuk toch? .
Oud 23-01-2012, 16:33
xPien
xPien is offline
heee everyone (:
op school doe ik het vak muziek, de klas van 5vwo(waar ik in zit) en de klas van 4vwo doen dan samen om kosten te besparen ofzo. Nou, in begin december kwam er een nieuwe jongen bij ons in de muziekklas, hij had eerst beeldende vorming en wou graag muziek doen. Hij is best wel knap, vind ik, en best wel schattig hihi :$ Ik keek wel eens (onopgemerkt hoop ik) naar hem, en hij keek wel eens terug, en ik betrapte mezelf erop dat ik hem wel leuk vind. Dit heb ik aan mijn vriendinnen verteld. Een van mijn vriendin wist waar hij woont, want ze woont dichtbij hem en we zijn ook aan zijn leerlingnummer gekomen van school etc. (nu moet je niet denken dat ik een stalker ben!) Ik begin hem steeds leuker en leuker te vinden, en elke keer als ik hem op school zie dan denk ik echt van 'aah' .. je weet wel. Alleen zit ik er een beetje mee qua leeftijdsverschil. Hij is 16 en ik 17 (ik ben een meisje), opzich maakt dit niet zo heel erg veel uit.. maar toch je ziet het niet vaak. Ik weet dat hij vrijdag naar de disco gaat in de plaats waar ik woon, en ik ga denk ik ook haha ik wil graag iets doen zodat het misschien iets wordt tussen ons ofzo alleen ik weet niet wat ? Zouden jullie mij willen helpen?

alvast bedankt!x
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 22:14
Verwijderd
Tegen hem zeggen hoe je over hem denkt. Merk je snel genoeg of 'ie ook wel 's stiekem naar jou kijkt bijvoorbeeld, en of het misschien iets kan worden. Of inderdaad naar die disco gaan en dan een gesprek met 'm aanknopen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 09:52
hortvar
hortvar is offline
Ik ben heel lang ziek geweest en toen ik ziek was ontmoette ik een hele leuke jongen er was iets wat ik nog nooit gehad had ik werd vanaf het begin naar hem toe getrokken figuurlijk.... Hij was heel erg verliefd op mij en ik ook op hem, maar omdat ik ziek was wilde ik hem daar niet mee lastig vallen en heb ik hem laten vallen.... Ik dacht dat dit beter was... Nu ben ik eindelijk beter en kan alleen maar aan hem denken ik kom hem ook geregeld tegen maar hij heeft nu een vriendin en is erg gekwest door mij zegt hij maar ik legde hem uit dat ik hem niet lastig wilde vallen toen en hij begreep het een beetje...

Toen ging ik naar een feest waar hij ook was, ik kwam binnen en hij keek me aan zoals vroeger ik dacht dit zit goed, ook al heeft hij een vriendin... hij kwam heel de avond naar me toe en we hebben het leuk gehad, en we smsten elkaar die avond nouja hij begon... Hij stuurde ik heb een vriendin he ik vond je zo leuk en daarna stuurde die dit is moeilijk voor mij en toen hebben we gezoend maar niemand weet dat en dat wilde die zo houden...........

Ik weet niet wat ik moet doen, want hij kiest volgens mij voor die vriendin maar volgens mij is die nog verliefd op mij...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 14:23
plakband123
plakband123 is offline
Hey ik heb dringend hulp nodig, Ik vind een meisje leuk en zij mij ook! dat heeft ze verteld. Alleen het meisje heeft een vriendje en heeft mij meerder keren verteld dat ze het misschien gaat uitmaken etc. Alleen ik wil niet in de relatie stoken want dat is gewoon erg om te doen. We hebben nu 1 keer afgesproken heel veel gepinged en lang gebeld tot diep in de nacht. wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:42
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Hey ik heb dringend hulp nodig, Ik vind een meisje leuk en zij mij ook! dat heeft ze verteld. Alleen het meisje heeft een vriendje en heeft mij meerder keren verteld dat ze het misschien gaat uitmaken etc. Alleen ik wil niet in de relatie stoken want dat is gewoon erg om te doen. We hebben nu 1 keer afgesproken heel veel gepinged en lang gebeld tot diep in de nacht. wat moet ik doen?
Wacht tot ze het uit maakt en hoop dat die jongen het goed op neemt. Als ze het niet uit maakt door een reden die jou niet aan staat, of als die jongen lastig gaat doen, haal dan een honkbalknuppel op en geef die jongen een bezoekje.
Oud 29-01-2012, 20:07
sadje
sadje is offline
Hoi,ik ben verliefd op een jongen uit me school.We chatten en praten wel en zei me ook dat hij me leuk vindt ma bang was om het te vertellen.Hij is namleijk pas uit een relatie en wil vrijgezel blijven voor een tijdje.Ik heb na zijn break-up al 2 keer met hem gekust...De vraag is hij chat me nooit op msn..vind ie me dan misschien leuk of baalt hij van me?of zou ik alles gwn laten liggen en afwachten?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 21:20
Vowel
Vowel is offline
Volgens mij vindt 'ie je vooral leuk om af en toe een beetje mee te rotzooien.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:44
Verwijderd
hey,
Er zit een jongen bij mij op school en ik vind hem best wel leuk.
Als ik hem tegen kom zegt hij wel steeds dat ik een leuke lach heb of hij begint de clown uit te hangen door te zingen of rare dansjes te doen.
Laatst dacht ik dat hij zei dat hij van me hield (toen we alleen waren)
maar hij zei het zo zacht dat ik niet zeker wist...
Mijn vriendinnen zeggen dat hij maar grapjes maakt en het niet meent maar hij gedraagt zich zo al maanden en hij is ook nogeens de vriend van mijn ex
Wat denken jullie? Ik durf niet op hem af te stappen als ik zo onzeker van mijn zaak ben.

Ty voor jullie aandacht xx
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 19:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Als het een beetje een toffe jongen is kan je best op hem afstappen

Bedenk eens wat jij zou doen als een jongen dat bij jou deed. Neem aan dat je hem niet in z'n gezicht zou uitlachen en het de hele school zou gaan vertellen neem ik aan?
Oud 03-02-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Als het een beetje een toffe jongen is kan je best op hem afstappen

Bedenk eens wat jij zou doen als een jongen dat bij jou deed. Neem aan dat je hem niet in z'n gezicht zou uitlachen en het de hele school zou gaan vertellen neem ik aan?
Nee tuurlijk niet
Ik vind het best schattig, maar ik vind het zo zielig dat zelfs zijn vrienden
gek worden van zijn gedrag tegen mij
Ik wou vandaag naar hem toe maar hij was ziek dus ik probeer het maandag nog eens.
(stiekem in de hoop dat hij ook nog eens mijn valentijn kan worden hihi)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 12:09
plakband123
plakband123 is offline
Hallo ik heb een soort van probleem
Ik had een soort van relatie met een meisje voor 1 week ze vertelde mij zelfs dat ze verliefd op me was. Ze had het ook nog voorerlkaar gekregen dat ik smoorverliefd op haar werd en opeens uit het niks op een maandag ( het weekend waren we bij elkaar tot diep in de nacht ) zei ze tegen mij dat het niks word ofso en dat ze niet over de top is verliefd weet ik veel dus ik werd boos en vertelde haar van : " ja eerst laat je me verliefd op je worden en dan dump je me vervolgens! " etc. maar ze heeft me echt gebroken en ik weet nu dus niet meer wat ik moet doen. ?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Geen fatsoenlijk Nederlands
Your argument is invalid, GTFO!
Ja sorry ben een buitenlander namelijk een rus...Nog problemen of verkeerde zinsbouw?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 19:46
Verwijderd
Die spelfouten hadden niets te maken met waar je vandaan komt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 01:36
lollollollol
lollollollol is offline
hey,
ik ben een jongen van 14 jaar en ik vindt een meisje heel leuk.
ik weet niet of zij mij leuk vindt maar het is wel altijd grappig en gezellig met elkaar
ik wil jullie vragen wat ik precies moet doen om te weten of zij mij leuk vindt en hoe ik het dan zou moeten vragen

lollollollol
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 08:28
Daantjer
Daantjer is offline
Heb je überhaupt een reden om aan te nemen dat de interesse wederzijds is?
Oud 06-02-2012, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Heb je überhaupt een reden om aan te nemen dat de interesse wederzijds is?
waarom begint elk topic toch met een positieve reactie?

@TS

vraag het gewoon, jullie zijn geen 3 meer. Dat bespaart je een hoop gepieker
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 15:15
melody95
melody95 is offline
Heey,
Ik ben verliefd op een jongen maar weet niet goed wat hij van mij vind omdat ik hem niet zo vaak zie dus ook niet kan vergelijken hoe hij bij andere meisjes doet.
Misschien iemand die mij kan vertellen of hij mij ook meer dan gewoon leuk vindt??

Vriendinnen zeggen dat hij verlegen wordt en verlegen gaat lachen als zij het over mij hebben.
Ik weet niet of dit veel uitmaakt maar we smsen best veel en ik denk niet dat hij zoveel met andere meisjes smst (maar meestal sms ik eerst en dan smst hij altijd terug, maar hij smst me bijna nooit eerst uit zichzelf)

We hebben al een paar keer gewoon afgesproken en ergens gelopen en een beetje gekletst meer niet.
Hij had gezegd dat hij het gezellig vond. Hij moest voor school pas iets doen en hij vroeg of ik hem ermee wilde helpen (hij komt in de vakantie naar mij als het goed is)

Hij is gewoon heel aardig van zichzelf en hij is niet iemand die zomaar op iedereen afstapt denk ik.
Soms kan hij heel kortaf doen en soms praat hij aan 1 stuk door. Maar hij heeft eigenlijk nog nooit
gezegd dat hij me leuk vond ofzo tegen me en hij flirt nooit met me waardoor ik ga twijfelen.

any ideas??

sorry voor het lange verhaal
ik ben trouwens 17
Oud 07-02-2012, 15:45
Daantjer
Daantjer is offline
@melody95 Vraag het.
Oud 07-02-2012, 19:57
melody95
melody95 is offline
Citaat:
@melody95 Vraag het.
Maar kan het ook dat hij me nu gewoon leuk vindt maar niet echt verliefd op me is en dat dat nog komt? En als ik het dan zou vragen dat ik het misschien verpest en dat hij niks meer van me moet hebben?
Oud 07-02-2012, 21:11
Diamera
Diamera is offline
@melody95 Nee ik zou het (nog) niet vragen. En eerder vertellen wat jij van hem vindt dan vragen of hij jou leuk vindt. Maar blijf afspreken! Misschien nog wat vaker. Dan worden jullie vanzelf wat vertrouwder met elkaar, minder kans dat je hem afschrikt, en durf je het op een gegeven moment wel te vertellen. Je weet maar nooit, straks vindt hij jou stiekem ook heel erg leuk, maar is hij idd nog wat verlegen!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 21:19
melody95
melody95 is offline
Citaat:
@melody95 Nee ik zou het (nog) niet vragen. En eerder vertellen wat jij van hem vindt dan vragen of hij jou leuk vindt. Maar blijf afspreken! Misschien nog wat vaker. Dan worden jullie vanzelf wat vertrouwder met elkaar, minder kans dat je hem afschrikt, en durf je het op een gegeven moment wel te vertellen. Je weet maar nooit, straks vindt hij jou stiekem ook heel erg leuk, maar is hij idd nog wat verlegen!
Ok dan ga ik dat doen
Volgende week komt hij waarschijnlijk en ik was van plan misschien nog iets van een kaartje ofzo te geven en dan zeggen dat het nog voor valentijnsdag was.
Ik vind een kaartje zo standaard dus weet het nog niet zeker. Maar ik dacht misschien is
dat wel een kans om hem te laten weten dat ik iets voor hem voel. Misschien is het super raar of iets te overdreven, zeg het maar maar dit kwam opeens in me op om erin te schrijven:
I don't know you that long, but still.. being together with you, it feels so strong.
Seems like it doesn't matter what happens, cause when I'm with you.. nothing else matters.

Als het dom is ofzo, gewoon zeggen want straks maak ik een domme fout
Oud 12-02-2012, 21:12
rushur
rushur is offline
hoi
Ik ben een jongen van 13. ik zit net op een nieuwe school want ben verhuist, en ik vindt een meisje daar leuk. maar ik weet dus niet of zij mij ook leuk vindt. ze kijkt heel veel naar me en we zitten tijdens de les vaak naast elkaar en dan zegt ze dat ze me een lekkerding vindt maar ik weet niet of dat siriues is dus wat moet ik doen

gr
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 18:16
Verwijderd
Zeggen dat zij ook lekker is en wat leuke shit met haar gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 12:25
Worteltjes
Worteltjes is offline
Uitvragen!

Laatst gewijzigd op 16-02-2012 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 21:05
Stephhx
Stephhx is offline
Hey

ik vind een jongen van het werk leuk
alleen zie ik heb maar 1x in de week.
eerst zag ik hem ook nog op school maar mijn rooster is helemaal veranderd
dus nu zie ik hem niet meer vaker (kwam maar 1x per week op het hoofdgebouw)
ik ga niet zo vaak uit en durf hem zeker niks te vragen op het werk soms praat ik wel met hem
maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind.

weten jullie misschien hoe ik daar achter kan komen??
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 22:18
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Hey

ik vind een jongen van het werk leuk
alleen zie ik heb maar 1x in de week.
eerst zag ik hem ook nog op school maar mijn rooster is helemaal veranderd
dus nu zie ik hem niet meer vaker (kwam maar 1x per week op het hoofdgebouw)
ik ga niet zo vaak uit en durf hem zeker niks te vragen op het werk soms praat ik wel met hem
maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind.

weten jullie misschien hoe ik daar achter kan komen??
Kennen jullie elkaar wel of ook niet? Anders misschien via Facebook o.i.d. als jullie dat hebben?
Oud 25-02-2012, 14:17
Stephhx
Stephhx is offline
Citaat:
Kennen jullie elkaar wel of ook niet? Anders misschien via Facebook o.i.d. als jullie dat hebben?
ja we kennen elkaar wel werken al best een tijdje samen.
heeft hij niet maar ik heb hem wel op msn maar daar zit hij nooit op
ik zie wel of het wat word en anders zijn er nog genoeg andere jongens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten