| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
![]() Citaat:
of haar gewoon meteen vragen. als je dat niet durft hier wat tips om er achter te komen of zij jou leuk vind. 1. als je met haar praat is ze dan bewegelijk of raakt ze jou of zichzelf "perongeluk" aan 2. probeert ze oogcontact met jou te maken 3. glimlacht ze naar je 4. doet ze bij jou anders dan bij andere jongens als je daar antwoord op weet weet je genoeg |
||
|
|
|
|
Ik vind een meisje leuk en ik weet niet of zij dat ook van mij vindt ik durfde dus niet haar ping te vragen terwijl zij wel over duidenlijk haar black berry voortdurend in haar hand had en er beetje mee begon te zwaaien enso we hadden over veel dingen gepraat maar ik weet dus niet of ik het dus aan haar moet vragen de ping of aan een vriendin
|
|
|
|
|
|
Ik ben een jongen van 14 en vind een meisje (ook 14 jaar) leuk. we hebben gewoon contact, en via MSN. Ik twijfel alleen of ze me leuk vind. Soms denk ik: hee, ik denk het wel, en dan ineens kan dat weer compleet omslaan. Altijd als ik naar haar kijk, en ze kijkt terug, probeer ik zo snel mogelijk weg te kijken. Ik weet niet wat te doen om haar te versieren. HELP!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zit een meisje bij mij in de klas en ik vindt haar leuk ik heb het idee dat ze mij ook wel leuk vindt maar haar vriendinnen haten mij en trekken haar weg en we hebben ook niet veel gemeen zij haalt tienn ik vijven en zessen alle leraren vinden haar leuk en ze haten mij wat moet ik doen??? |
|
|
|
|
|
Hey allemaal! It'd be nice als jullie een minuutje of 5 willen spenderen aan een meisje dat al enkele weken confused rondloopt en niet weet wat ze moet doen, denken of voelen.
Ik heb 1 jaar met een jongen in de klas gezeten, M, en ik ben er altijd goed mee overeen gekomen. Dat was vorig schooljaar (4e middelbaar). Hij was aantrekkelijk, slim, respectvol en vooral: vrij tot zeer hilarisch. Echt, ik ken veel grappige mensen, maar niemand zo grappig als hij. (M wordt bijna 18, ik 17) Gedurende dat 4e jaar had ik een relatie met een jongen, maar ik ben nooit echt gelukkig met hem geweest. Iets meer dan twee weken geleden had ik het uitgemaakt met die jongen. Om daar niet de hele dag aan te hoeven denken, gingen mijn vrienden en ik die avond naar de MacDonald's en daarna uit. En wie was daar ook? M! Het was een vreemd weerzien, want de vorige keer dat ik hem zag, was laatste schooldag van het vorig schooljaar. Oke, ik had hem een dag later een bericht gestuurd, niets speciaal, maar hij antwoordde erg vriendelijk. Ik vond het wel leuk, maar hechtte er geen extra belang aan. Op een avond belde hij me op, omdat ik problemen had op school, en het was een zeer leuk gesprek, dat twee uur duurde. De volgende dag wist iedereen van zijn klas, mijn vorige klas dus, dat M en ik twee uur hadden gebeld en het werd nogal vreemd gevonden, maar dat snap ik wel. Dus hij had aan meerdere personen verteld dat hij zolang met mij had gebeld:') * feeling flattered * Je moet wel weten dat M helemaal geen gsm-persoon is, gedurende de dag sms't hij zelden en enkel in de avond checkt hij zijn gsm, om dan soms te bellen. En een paar dagen later hadden we weer een lang telefoongesprek. Het ging onder andere over het feit of we elkaar niet eens gingen zien, dus of we niet eens zouden afspreken. Uiteindelijk kwamen we bij de conclusie dat we vrijdag zouden uitgaan en dat ik dan bij hem zou blijven slapen. Door omstandigheden hadden we die zaterdag dan afgesproken, maar dan zonder het uitgaan en gewoon bij zijn thuis. Hij is ook niet van het type dat vaak meisjes mee naar huis neemt, hij was redelijk nerveus dat ik zijn ouders kwam ontmoeten Het was echt een gezellige avond, in het begin een beetje ongemakkelijk maar dat ging snel weg. We begonnen elkaar steeds leuker te vinden, naarmate we langer bij elkaar waren. Het enige probleem was dat M die avond net redelijk moe was, door verschillende redenen, maar dat was op zich niet extreem erg. We gingen slapen (ik in zijn bed en zijn heerlijkruikende pyjama! en hij op het logeerbed naast mij) maar de volgende dag moest ik al vroeg naar huis. Toen we samen op mijn bus wachtten, was het toch wel een beetje vreemd. We zaten naast elkaar op het bankje en keken soms eens glimlachend naar elkaar, maar er is (helaas?) niks gebeurd. Een paar dagen later had ik vrijwel weinig van hem gehoord, waardoor ik dacht dat mijn sleepover hem was tegengevallen. Ik ben een onzeker persoon, soms dacht ik zelfs dat hij me niet eens leuk vond, maar misschien zelfs irritant! Maar op een avond belde hij me nog eens en toen vroeg ik resoluut: had je het misschien leuker verwacht? Hij antwoordde steevast van niet en vertelde toen dat hij van mij dacht dat ik het leuker had verwacht en dat ik dus misschien teleurgesteld was (mede omdat hij zo moe was die avond). Conclusie: zowel M als ik zijn onzeker. Drie dagen geleden belde hij opnieuw. Na het gesprek vroeg ik, zonder iets te insinueren: En, wanneer zie ik je nog eens? Hij vertelde dan dat hij de avond erop ging fitnessen (donderdag dus) en dat hij het leuk zou vinden moest ik meegaan. Ik herinner me opeens een flard van het gesprek. Ik: En gaat dat dan, voor 1 keer mee gaan fitten? Hoeveel kost dat dan? Hij: Ja, je moet een driebeurtenkaart kopen, kost €20. Dan kunnen we elkaar nog drie keer zien. * gniffelt * Hij zegt ook soms dat hij wou dat ik bij hem was. Maar begrijp me niet verkeerd: hij is niet het type dat zoiets tegen elk meisje zegt, zonder verlegen te worden. Nee, wanneer we het over iets totaal anders hebben, zegt hij dit plots zonder reden, een beetje aarzelend en begint dan snel over iets anders. Hij heeft wel veel vriendinnen, maar die doen de dingen die ik doe niet. (zoals alleen blijven slapen) Uiteindelijk konden we (door omstandigheden..) niet gaan fitnessen, maar dat gaan we vanavond misschien wel doen Gisteren (vrijdag) had ik iets minder leuk met hem meegemaakt. Ik had zin om hem die avond te zien, want het was al van zondagochtend, de week ervoor, geleden dat ik hem had gezien. Dus ik stuurde: Geen zin on hangin' around vanavond, na mijn les? (dat tot 10 uur duurde btw) As usual moest ik weer een paar uur wachten voordat ik antwoord kreeg en hij stuurde: Ma ik heb geen belwaarde meer en ik heb vanavond al afgesproken, sorry Ik weet niet waarom, maar opeens voelde ik me heel erg afgewezen. Ik heb ook het vermoeden dat hij liegt. Hij zegt 'geen belwaarde', maar hij is wel steenrijk, of is dat een absoluut verkeerd statement? Hij had ooit wel verteld dat zijn ouders de kosten van een telefoongesprek betaalden, maar betalen zij dan sowieso ook de kosten van berichten? Na dat bericht had ik maar: oke, çava geantwoord, maar ik voelde me niet extreem vrolijk toen. Nu durf ik ook niks meer te sturen, bijvoorbeeld om te vragen of het fitnessen vanavond nog doorgaat. Ik heb ook geen zin om de hele dag te wachten op een bericht van hem, dan kan ik mijn avond ook niet plannen. Hij heeft vroeger al verschillende 'relatietjes' gehad, zoals ik dat noem. Geen serieuze dus. M en ik hebben eens een ellenlang gesprek gehad over ons verleden, wat betreft relaties. Het was wel interessant, maar toch een beetje vreemd Oke, wat denken jullie? Aarzel niet om eerlijk te zijn, want ik zeg altijd: Beter gekwetst worden door de waarheid, dan getroost worden door een leugen |
|
|
|
|
|
Wat een lap tekst
.Het lijkt er voor mij op alsof jullie echt top met elkaar kunnen opschieten, en je je niet zo'n zorgen hoeft te maken. Als hij al heeft afgesproken met vrienden kan hij ze moeilijk wegsturen, en beltegoed raakt nu eenmaal op, zeker als die uren met jou aan de telefoon hangt . Kan toch goed zijn dat zijn ouders de belkosten betalen tot zijn belminuten op zijn o.i.d.? Mijn schoonfamilie is ook steenrijk, maar dat komt omdat ze zo zuinig zijn .Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken. Plan gewoon dingen in en ga niet wanhopig rekening houden met een eventuele date. Wacht deze keer tot hij contact op neemt, en spreek dan gewoon weer af, de vorige keer was ook erg leuk toch? .
|
|
|
|
heee everyone (:
op school doe ik het vak muziek, de klas van 5vwo(waar ik in zit) en de klas van 4vwo doen dan samen om kosten te besparen ofzo. Nou, in begin december kwam er een nieuwe jongen bij ons in de muziekklas, hij had eerst beeldende vorming en wou graag muziek doen. Hij is best wel knap, vind ik, en best wel schattig hihi :$ Ik keek wel eens (onopgemerkt hoop ik) naar hem, en hij keek wel eens terug, en ik betrapte mezelf erop dat ik hem wel leuk vind. Dit heb ik aan mijn vriendinnen verteld. Een van mijn vriendin wist waar hij woont, want ze woont dichtbij hem en we zijn ook aan zijn leerlingnummer gekomen van school etc. (nu moet je niet denken dat ik een stalker ben!) Ik begin hem steeds leuker en leuker te vinden, en elke keer als ik hem op school zie dan denk ik echt van 'aah' .. je weet wel. Alleen zit ik er een beetje mee qua leeftijdsverschil. Hij is 16 en ik 17 (ik ben een meisje), opzich maakt dit niet zo heel erg veel uit.. maar toch je ziet het niet vaak. Ik weet dat hij vrijdag naar de disco gaat in de plaats waar ik woon, en ik ga denk ik ook haha ik wil graag iets doen zodat het misschien iets wordt tussen ons ofzo alleen ik weet niet wat ? Zouden jullie mij willen helpen?alvast bedankt!x |
|
|
|
|
|
Ik ben heel lang ziek geweest en toen ik ziek was ontmoette ik een hele leuke jongen er was iets wat ik nog nooit gehad had ik werd vanaf het begin naar hem toe getrokken figuurlijk.... Hij was heel erg verliefd op mij en ik ook op hem, maar omdat ik ziek was wilde ik hem daar niet mee lastig vallen en heb ik hem laten vallen.... Ik dacht dat dit beter was... Nu ben ik eindelijk beter en kan alleen maar aan hem denken ik kom hem ook geregeld tegen maar hij heeft nu een vriendin en is erg gekwest door mij zegt hij maar ik legde hem uit dat ik hem niet lastig wilde vallen toen en hij begreep het een beetje...
Toen ging ik naar een feest waar hij ook was, ik kwam binnen en hij keek me aan zoals vroeger ik dacht dit zit goed, ook al heeft hij een vriendin... hij kwam heel de avond naar me toe en we hebben het leuk gehad, en we smsten elkaar die avond nouja hij begon... Hij stuurde ik heb een vriendin he ik vond je zo leuk en daarna stuurde die dit is moeilijk voor mij en toen hebben we gezoend maar niemand weet dat en dat wilde die zo houden........... Ik weet niet wat ik moet doen, want hij kiest volgens mij voor die vriendin maar volgens mij is die nog verliefd op mij... |
|
|
|
|
|
Hey ik heb dringend hulp nodig, Ik vind een meisje leuk en zij mij ook! dat heeft ze verteld. Alleen het meisje heeft een vriendje en heeft mij meerder keren verteld dat ze het misschien gaat uitmaken etc. Alleen ik wil niet in de relatie stoken want dat is gewoon erg om te doen. We hebben nu 1 keer afgesproken heel veel gepinged en lang gebeld tot diep in de nacht. wat moet ik doen?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hoi,ik ben verliefd op een jongen uit me school.We chatten en praten wel en zei me ook dat hij me leuk vindt ma bang was om het te vertellen.Hij is namleijk pas uit een relatie en wil vrijgezel blijven voor een tijdje.Ik heb na zijn break-up al 2 keer met hem gekust...De vraag is hij chat me nooit op msn..vind ie me dan misschien leuk of baalt hij van me?of zou ik alles gwn laten liggen en afwachten?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
hey,
Er zit een jongen bij mij op school en ik vind hem best wel leuk. Als ik hem tegen kom zegt hij wel steeds dat ik een leuke lach heb of hij begint de clown uit te hangen door te zingen of rare dansjes te doen. Laatst dacht ik dat hij zei dat hij van me hield (toen we alleen waren) maar hij zei het zo zacht dat ik niet zeker wist... Mijn vriendinnen zeggen dat hij maar grapjes maakt en het niet meent maar hij gedraagt zich zo al maanden en hij is ook nogeens de vriend van mijn ex ![]() Wat denken jullie? Ik durf niet op hem af te stappen als ik zo onzeker van mijn zaak ben. Ty voor jullie aandacht xx |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het best schattig , maar ik vind het zo zielig dat zelfs zijn vrienden gek worden van zijn gedrag tegen mij ![]() Ik wou vandaag naar hem toe maar hij was ziek dus ik probeer het maandag nog eens. (stiekem in de hoop dat hij ook nog eens mijn valentijn kan worden hihi) |
|
|
|
|
|
Hallo ik heb een soort van probleem
Ik had een soort van relatie met een meisje voor 1 week ze vertelde mij zelfs dat ze verliefd op me was. Ze had het ook nog voorerlkaar gekregen dat ik smoorverliefd op haar werd en opeens uit het niks op een maandag ( het weekend waren we bij elkaar tot diep in de nacht ) zei ze tegen mij dat het niks word ofso en dat ze niet over de top is verliefd weet ik veel dus ik werd boos en vertelde haar van : " ja eerst laat je me verliefd op je worden en dan dump je me vervolgens! " etc. maar ze heeft me echt gebroken en ik weet nu dus niet meer wat ik moet doen. ? |
|
|
|
|
|
hey,
ik ben een jongen van 14 jaar en ik vindt een meisje heel leuk. ik weet niet of zij mij leuk vindt maar het is wel altijd grappig en gezellig met elkaar ik wil jullie vragen wat ik precies moet doen om te weten of zij mij leuk vindt en hoe ik het dan zou moeten vragen lollollollol |
|
|
|
|
|
Heey,
Ik ben verliefd op een jongen maar weet niet goed wat hij van mij vind omdat ik hem niet zo vaak zie dus ook niet kan vergelijken hoe hij bij andere meisjes doet. Misschien iemand die mij kan vertellen of hij mij ook meer dan gewoon leuk vindt?? Vriendinnen zeggen dat hij verlegen wordt en verlegen gaat lachen als zij het over mij hebben. Ik weet niet of dit veel uitmaakt maar we smsen best veel en ik denk niet dat hij zoveel met andere meisjes smst (maar meestal sms ik eerst en dan smst hij altijd terug, maar hij smst me bijna nooit eerst uit zichzelf) We hebben al een paar keer gewoon afgesproken en ergens gelopen en een beetje gekletst meer niet. Hij had gezegd dat hij het gezellig vond. Hij moest voor school pas iets doen en hij vroeg of ik hem ermee wilde helpen (hij komt in de vakantie naar mij als het goed is) Hij is gewoon heel aardig van zichzelf en hij is niet iemand die zomaar op iedereen afstapt denk ik. Soms kan hij heel kortaf doen en soms praat hij aan 1 stuk door. Maar hij heeft eigenlijk nog nooit gezegd dat hij me leuk vond ofzo tegen me en hij flirt nooit met me waardoor ik ga twijfelen. any ideas?? sorry voor het lange verhaal ![]() ik ben trouwens 17
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
@melody95 Nee ik zou het (nog) niet vragen. En eerder vertellen wat jij van hem vindt dan vragen of hij jou leuk vindt. Maar blijf afspreken! Misschien nog wat vaker. Dan worden jullie vanzelf wat vertrouwder met elkaar, minder kans dat je hem afschrikt, en durf je het op een gegeven moment wel te vertellen. Je weet maar nooit, straks vindt hij jou stiekem ook heel erg leuk, maar is hij idd nog wat verlegen!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Volgende week komt hij waarschijnlijk en ik was van plan misschien nog iets van een kaartje ofzo te geven en dan zeggen dat het nog voor valentijnsdag was. Ik vind een kaartje zo standaard dus weet het nog niet zeker. Maar ik dacht misschien is dat wel een kans om hem te laten weten dat ik iets voor hem voel. Misschien is het super raar of iets te overdreven, zeg het maar maar dit kwam opeens in me op om erin te schrijven: I don't know you that long, but still.. being together with you, it feels so strong. Seems like it doesn't matter what happens, cause when I'm with you.. nothing else matters. Als het dom is ofzo, gewoon zeggen want straks maak ik een domme fout
|
|
|
|
hoi
Ik ben een jongen van 13. ik zit net op een nieuwe school want ben verhuist, en ik vindt een meisje daar leuk. maar ik weet dus niet of zij mij ook leuk vindt. ze kijkt heel veel naar me en we zitten tijdens de les vaak naast elkaar en dan zegt ze dat ze me een lekkerding vindt maar ik weet niet of dat siriues is dus wat moet ik doen ![]() gr |
|
|
|
|
|
Hey
ik vind een jongen van het werk leuk alleen zie ik heb maar 1x in de week. eerst zag ik hem ook nog op school maar mijn rooster is helemaal veranderd dus nu zie ik hem niet meer vaker (kwam maar 1x per week op het hoofdgebouw) ik ga niet zo vaak uit en durf hem zeker niks te vragen op het werk soms praat ik wel met hem maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind. weten jullie misschien hoe ik daar achter kan komen?? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
heeft hij niet maar ik heb hem wel op msn maar daar zit hij nooit op ![]() ik zie wel of het wat word en anders zijn er nog genoeg andere jongens
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie WolterB | 1 | 21-11-2012 15:03 | |
| Liefde & Relatie |
Vind zij me leuk? j.r | 3 | 24-05-2012 16:47 | |
| Liefde & Relatie |
Onzekerheid! Petrikov | 1 | 13-02-2012 22:24 | |
| Liefde & Relatie |
hoe weet ik of zij mij leuk vind??? Lolz12345 | 5 | 10-01-2012 22:07 | |
| Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 10:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 05-01-2005 00:40 | |