Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 22:10
Verwijderd
Ja vind ik ook! Welterusten.
Advertentie
Oud 13-01-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Waar zaten jullie en waren jullie tevreden? Ik kom net terug van een niet-zo-leuk-restaurant, toch zonde.
El Barrio, tapasrestaurant in Den Haag. Was wel oke hoor!
Oud 13-01-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ooooh de allergie voor domme mensen. Die moeder uit Help mijn kind is te dik is on-ge-lo-fe-lijk.
Ja echt verschrikkelijk inderdaad. Niet per se dom, maar gewoon heel veel issues. Dat mens spoort niet.
Oud 13-01-2012, 22:18
Verwijderd
Na zoveel goede berichten ga ik dat programma zo ook maar 'ns kijken

Zojuist naar huis gefietst zonder lenzen in. Dat was een interessante ervaring; alsof je een real-life fog of war hebt en alleen maar enigszins "zicht" hebt in een straal van 'n halve meter. Fascinerend hoe dagelijkse routine waar je nooit bij stil staat ineens een uitdaging wordt Overigens deed ik ze uit omdat het maar 15m fietsen is en de lenzen "op" waren; ik houd nooit bij wanneer ik nieuwe in doe en doe ze pas weg als ze vervelend beginnen te zitten.

edit: For the record; mijn correctie zit zowel links als rechts rond de -10dpt met 'n cilinder van 2-3ish aan dioptrieën Uiteraard gaat 't nu over "brillenglazensterkte", niet over die contactlenzen. Dat ligt logischerwijs een stukje lager
Oud 13-01-2012, 22:20
Verwijderd
Citaat:
El Barrio, tapasrestaurant in Den Haag. Was wel oke hoor!
Noted! Ik ben heftig op zoek naar leuke restaurants/bistro's in Den Haag, vandaar.

Citaat:
Ja echt verschrikkelijk inderdaad. Niet per se dom, maar gewoon heel veel issues. Dat mens spoort niet.
Ik vond haar wel dom, ze kan niet eens normale zinnen formuleren.
Oud 13-01-2012, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Noted! Ik ben heftig op zoek naar leuke restaurants/bistro's in Den Haag, vandaar.
Ik ga met Chris meestal uit eten in Delft, dus in Den Haag weet ik verder ook niks
Oud 13-01-2012, 22:43
Verwijderd
Oh haha. Ik ken nu twee hele leuke, maar meer stomme plekken.
Oud 13-01-2012, 22:44
Verwijderd
Ik zou je de Argentijn in Delft wel willen aanraden, maar aangezien je (semi?)-vegetarier bent heeft dat denk ik niet zo veel zin.
Want wij gaan daar heen omdat we hele VEESTAPELS verorberen.
Oud 13-01-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je de Argentijn in Delft wel willen aanraden, maar aangezien je (semi?)-vegetarier bent heeft dat denk ik niet zo veel zin.
Oud 13-01-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hmmm naj. Ik denk niet dat ik mezelf nog vegetarier mag noemen maar veel verder dan 1/3 portie witvis kom ik nog niet. Laatst wel voor het eerst Tilapia geproefd, nom!
Oud 13-01-2012, 22:50
Verwijderd
Tilapia en pangasius zijn echt smerige "vissen" als je 't mij vraagt, in de meest brede zin des woords
Oud 13-01-2012, 22:54
Verwijderd
Ik heb dat nog nooit gegeten. Ik ben niet zo van de vis.

Q, hou je nu voor altijd die kerst-ava?
Oud 13-01-2012, 22:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Neuh, da's de makreel. Dat beest is echt niet te nassen. De makreel zou zich moeten SCHAMEN.
Oud 13-01-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Neuh, da's de makreel. Dat beest is echt niet te nassen. De makreel zou zich moeten SCHAMEN.

HAHA ik kan zo hard om je lachen
Oud 13-01-2012, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat nog nooit gegeten. Ik ben niet zo van de vis.

Q, hou je nu voor altijd die kerst-ava?
Vis is awesome, maarrrr... -wait for iiiiiit-

En ja, ik zei een paar dagen geleden al dat ik dit jaar de eerste ga zijn met een awesome kerstavatar.. Dat ben ik nu aan het bewerkstelligen; must.. not.. fail.

Citaat:
Makreel is best oké. Maar inderdaad, het is niet mijn favoriete vis. Maar lees hier waarom ik ver weg blijf van pangasius en tilapia.
Oud 13-01-2012, 23:05
Verwijderd
Ik leer vis een soort van eten. Want mijn huisgenoten houden van vis, en koken dat als avondeten en dan moet ik het wel eten, anders heb ik geen avondeten
Oud 13-01-2012, 23:06
Verwijderd
Ik lust wel haring. En tonijn. En gerookte zalm. En paling. Maar al die gebakken/gekookte (?) witvis, zoals kabeljauw ofzo, vind ik niet te nassen.
Oud 13-01-2012, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Vis is awesome, maarrrr... -wait for iiiiiit-

En ja, ik zei een paar dagen geleden al dat ik dit jaar de eerste ga zijn met een awesome kerstavatar.. Dat ben ik nu aan het bewerkstelligen; must.. not.. fail.

Makreel is best oké. Maar inderdaad, het is niet mijn favoriete vis. Maar lees hier waarom ik ver weg blijf van pangasius en tilapia.
Dat soort of vergelijkbare toestanden is voor meerdere soorten aan de hand, een van DE redenen waarom ik zo lang strikt vegetariër was.
Oud 13-01-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat soort of vergelijkbare toestanden is voor meerdere soorten aan de hand, een van DE redenen waarom ik zo lang strikt vegetariër was.
Mhm. Dat is zo. Alleen is het met die twee soorten wel érg nasty allemaal en door die foto d'r bij kan ik niet anders dan sidderen wanneer ik het zie liggen in de winkel. Verder koester ik dan ook maar mijn ignorance

Maar dat gezanik heb je niet met 'n makreel die je uit de Noordzee zelf kunt trekken -- wat ik je overigens niet aan wil raden want makreelvissen is echt te stupide voor woorden.
Oud 13-01-2012, 23:17
Verwijderd

Ik word hier een beetje opgewonden van geloof ik </geek>

Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 23:22.
Oud 13-01-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Mhm. Dat is zo. Alleen is het met die twee soorten wel érg nasty allemaal en door die foto d'r bij kan ik niet anders dan sidderen wanneer ik het zie liggen in de winkel. Verder koester ik dan ook maar mijn ignorance

Maar dat gezanik heb je niet met 'n makreel die je uit de Noordzee zelf kunt trekken -- wat ik je overigens niet aan wil raden want makreelvissen is echt te stupide voor woorden.
Oh ja sorry ik bedoelde je ook niet aan te vallen. Het is al heel goed dat je op deze twee let. Ik moet me er nog eens in verdiepen, echt per soort, hoe het zit met vis. Tot nu toe heb ik (op een keer na) alleen nog maar stukjes geproefd van wat anderen bestelden maar ik wil eigenlijk ook wel eens per vis weten hoe duurzaam en voedzaam etc ze zijn. Bij vlees is dat toch al wel iets makkelijker.
Oud 13-01-2012, 23:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik leer vis een soort van eten. Want mijn huisgenoten houden van vis, en koken dat als avondeten en dan moet ik het wel eten, anders heb ik geen avondeten
Je kan toch voor jezelf koken?
Oud 13-01-2012, 23:24
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

Ik word hier een beetje opgewonden van geloof ik </geek>
Oud 13-01-2012, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ze woont in een studentenhuis waar altijd samen gegeten wordt en dat soort enge nare dingen.
Oud 13-01-2012, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Het kan wel. Maar moeite. En ik bedoel, ik heb geen zin om alleen te eten, tegelijkertijd koken met anderen is onhandig bij ons in de keuken, en bovendien veel duurder. En als ik zeg dat ik thuis eet, en iemand doet boodschappen, dan is het meestal pas een uur of 8 dat je erachter komt dat er iets gegeten wordt wat je niet lust. Dan heb ik al helemaaal geen zin meer om nog boodschappen te doen en voor mezelf te gaan koken. We hebben daar een goede oplossing voor: Je eet mee en zeurt niet, of je doet zelf boodschappen.

Citaat:
Ze woont in een studentenhuis waar altijd samen gegeten wordt en dat soort enge nare dingen.
Niet altijd hoor. Alleen als je dat zelf wil .
Oud 13-01-2012, 23:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gross. Zou er ook een avondklok zijn ingesteld waarop ze naar bed moeten?
Oud 13-01-2012, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Oh ja sorry ik bedoelde je ook niet aan te vallen. Het is al heel goed dat je op deze twee let. Ik moet me er nog eens in verdiepen, echt per soort, hoe het zit met vis. Tot nu toe heb ik (op een keer na) alleen nog maar stukjes geproefd van wat anderen bestelden maar ik wil eigenlijk ook wel eens per vis weten hoe duurzaam en voedzaam etc ze zijn. Bij vlees is dat toch al wel iets makkelijker.
Nohh zelfgevangen vis is echt zó lekker joh. Vroeger, toen je nog op paling mocht vissen in Nederland en mijn opa en oma nog leefden gingen we in het seizoen met de gehele familie een joint venture aan om de grote regenton achter in de tuin bij opa en oma te vullen met paling. En dan, als er genoeg in zat en de vis schoongespoeld was, werd de boel zelf gerookt en gingen we met z'n allen gerookte paling eten <3 Mijn kleine neefje, toentertijd 12 jaar oud, heeft 't record in handen met 'n paling van 80cm. Overigens heeft hij wel hulp moeten halen om dat beest te landen

Overigens werd er bij ons nooit gestroopt. Stropers moeten aan 't gas.
Oud 13-01-2012, 23:30
Verwijderd
Ja. En we moeten verplicht 's ochtends met elkaar ontbijten. We moeten allemaal met elkaar bespreken wat we aantrekken, en we bespreken uitgebreid hoe onze dag was bij het avondeten.

Oud 13-01-2012, 23:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja. En we moeten verplicht 's ochtends met elkaar ontbijten. We moeten allemaal met elkaar bespreken wat we aantrekken, en we bespreken uitgebreid hoe onze dag was bij het avondeten.

En elkaars kleren strijken, en o wee als er iemand later dan 22:00 thuiskomt van uitgaan, dan zwaait er wat! *schudt met deegroller*
Oud 13-01-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Nohh zelfgevangen vis is echt zó lekker joh. Vroeger, toen je nog op paling mocht vissen in Nederland en mijn opa en oma nog leefden gingen we in het seizoen met de gehele familie een joint venture aan om de grote regenton achter in de tuin bij opa en oma te vullen met paling. En dan, als er genoeg in zat en de vis schoongespoeld was, werd de boel zelf gerookt en gingen we met z'n allen gerookte paling eten <3 Mijn kleine neefje, toentertijd 12 jaar oud, heeft 't record in handen met 'n paling van 80cm. Overigens heeft hij wel hulp moeten halen om dat beest te landen

Overigens werd er bij ons nooit gestroopt. Stropers moeten aan 't gas.
Oud 13-01-2012, 23:34
Verwijderd
Inderdaad!

Maar het valt bij ons wel mee hoor . Ik ken huizen waar het echt veel erger is. Verenigingshuizen voornamelijk . Maar ja, wij zijn wel een hecht huis ja
Oud 13-01-2012, 23:35
Verwijderd
Ik denk dat ik maar eens ga. Als in: account 2.0 wordt opgeheven. Eventuele uitnodigingen voor meets onvang ik graag via .saan, lorelei of absinthe.
Ciao!
Oud 13-01-2012, 23:36
Verwijderd
Uuhm.
Oud 13-01-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik maar eens ga. Als in: account 2.0 wordt opgeheven. Eventuele uitnodigingen voor meets onvang ik graag via .saan, lorelei of absinthe.
Ciao!
Oud 13-01-2012, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ciao!
Oud 13-01-2012, 23:39
Verwijderd
Wat nou.
Oud 13-01-2012, 23:41
Verwijderd
Beter blijf je!
Oud 13-01-2012, 23:42
Verwijderd
Waarom ga je Quis?
Oud 13-01-2012, 23:42
Verwijderd
Oud 13-01-2012, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je Quis?
As usual: ik wil mijn tijd beter verdelen maar heb wat betreft internet weinig discipline en ik erger me net te veel. No offence.
Oud 13-01-2012, 23:45
Verwijderd
Citaat:
As usual: ik wil mijn tijd beter verdelen maar heb wat betreft internet weinig discipline en ik erger me net te veel. No offence.
Nou ehm, okay, enjoy yourself en vast tot ooit
Oud 13-01-2012, 23:46
Verwijderd
Citaat:
No offence taken, ik erger me ook constant hier
Verwijderd
Ja, och, over een half jaar is er vast een 3.0
Verwijderd
Citaat:
Jammer! Je bent een positieve noot hier, maar je komt vast wel weer terug
Oud 13-01-2012, 23:52
Verwijderd
Thanks. En , ik weet niet meer met welk e-mailadres dit account is aangevraagd.
Oud 13-01-2012, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Thanks. En , ik weet niet meer met welk e-mailadres dit account is aangevraagd.
Het is een teken!
Oud 14-01-2012, 00:04
Verwijderd

Oud 14-01-2012, 00:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ciao!
Zo, da's hals over kop! Nou, het ga je goed.
Oud 14-01-2012, 06:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 14-01-2012, 08:29
Verwijderd
Die zaak rond die PVV-mafkees heeft het Duitse nieuws ook gehaald:

http://www.tagesschau.de/ausland/nie...echter100.html
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten