Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 10:05
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Heel goed! Het gaat zelfs over samenwonen, al moet ik nog even bedenken of ik dat niet wat snel vind
Oehh spannend!

Onze relatie draait echt veel om seks Vanavond gaan we ws een keer iets buitenshuis doen, zin in. Maar ookal blijven we de hele avond thuis weet ik ook zeker dat het heel leuk en fijn wordt, zoals altijd. Ben zo blij met hem
Oud 12-01-2012, 10:32
Volk
Volk is offline
Wiehhhh!!!! Bijna weekendje weg met vriend

En de laatste tijd is er nogal veel drama om me heen en komen er mensen hun hart bij me luchten. Wat ik altijd zag als niet weten wat je moet zeggen zag, zien mijn vrienden blijkbaar als goed kunnen luisteren. Het geeft wel een goed gevoel dat mensen me met persoonlijke dingen vertrouwen. Ik ben ook wel blij dat ik er voor ze kan zijn door gewoon te zitten en te luisteren.

Bijna weekendje weg! Bijna 5 jaar samen, dus dat wordt feest!
Oud 12-01-2012, 14:57
Verwijderd
Komende zateradg komt mijn zusje langs en daar heb ik vet veel zin in <3 Ik vind het wel heel tof dat we met wat aanpassing van hen uit en een beetje aanpassing avn mij uit toch af hebben kunnen spreken dat die afspraak is blijven staan zonder dat iemand zich gepasseerd voelt ofzo. Haar vriendje belde nog op om uit te leggen waarom ze alleen zaterdag komen en niet zaterdag/zondag. Heel erg lief, ik vind hen leuk samen! Ik vind het sowieso fijn om te merken dat mensen van thuis me niet vergeten en evengoed nog bij me willen zijn enzo. Ik kreeg vorige week donderdag ook een smsje van een vriend of ik nog in Limburg was en of we konden afspreken, terwijl hij weet dat ik nu hier woon en de kans groot is dat ik er gewono niet bij ben. Ik word er heel erg blijv an op deze manier. Als het me lukt om deze manier van Limburg en hier te combineren, word ik erg blij!
Daarnaast heb ik voo rmijn doen echt al veel vrienden gevonden. Mensen van wie ik blij word, bij wie ik mijn verhaal kwijt kan en die graag in mijn buurt zijn. Ik had dit twee jaar geleden écht niet durven dromen en het voelt zo ontzettend fijn!

Gisteravond benoemde vriendje eindelijk datgene waar ik al weken tegen aan zit te hikken en het is fijn om te merken dat hij snapt wat ik bedoel. Het gaat sowieso goed de laatste week, we praten veel over hoe we in onze relatie staan, wat daar beter/anders aan kan en wat we missen. Alleen al dat we uberhaupt praten, is een grote vooruitgang, ik vind het tof en hoop dat de stijgende lijn blijft want ik hou veel te veel van hem om te laten gaan.
Oud 12-01-2012, 20:01
Dott
Dott is offline
Ik mis de seks, maar ik heb ook de sekslust van een dooie pier... HALLO! kom eens terug!!
Oud 12-01-2012, 23:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan er slecht tegen dat mijn ex doet alsof hij me niet kent. Hij moet het zelf weten en ik mag ook niks van hem verwachten, maar hij doet zo kinderachtig.
Oud 13-01-2012, 00:02
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik kan er slecht tegen dat mijn ex doet alsof hij me niet kent. Hij moet het zelf weten en ik mag ook niks van hem verwachten, maar hij doet zo kinderachtig.
je hebt vaker dingen over je ex geschreven, waarom ben je nog zo met hem bezig?
Oud 13-01-2012, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet zo gek? Ik ben nog ruim twee jaar bezig geweest met mijn ex nadat het uit ging, en zelfs nu hou ik me er af en toe mee bezig (ik vind het bijvoorbeeld suf dat hij altijd degene was die zo nodig contact moest houden nadat het uit ging, maar sinds hij een vriendin heeft, zoekt hij nooit meer contact - waar ging dat dan over, als hij níet weer een stelletje worden wilde ). Ondanks het feit dat de relatie met mijn huidige gozert een stuk leuker is dan die met de ex. *schouderophaal*

OT: Hij is zo vet leuk en romantisch <3
Oud 13-01-2012, 08:52
Cherry Springs
Citaat:
We hebben twee jaar een relatie gehad, omdat hij zo dicht bij me in de buurt woont kan ik hem sowieso niet vergeten dus ik probeer de boel een beetje te accepteren en handelbaar te houden. Vorige keer dat ik postte was ik van plan met hem af te spreken, maar we hebben sindsdien geen datum meer kunnen prikken waarop we konden en de reactie van zijn kant was zo lauw dat ik dacht, laat dan maar zitten. Dus ik zei tegen hem dat het niet dringend was en ik alleen benieuwd was hoe het zou zijn om elkaar weer te zien, of het niet ongemakkelijk of vijandig zou zijn, maar dat daar voor zover ik weet geen reden toe was, dat wel los zou lopen. Daarop kreeg ik als reactie: "Aha". Toen ik vroeg of hij dat anders zag kreeg ik weer geen reactie.
Dat een ex niet graag met je praat vind ik op zich niet gek, maar ik vind dat hij zich nu kinderachtig en eikelig gedraagt tegenover mij. Het afgelopen jaar heb ik mijn uiterste best gedaan om te zorgen dat het weer goed kwam tussen ons en was hij uiteindelijk de gene die opgaf. Dan doe ik een poging om duidelijk te maken dat ik geen wrok koester en dan reageert hij zo. Nou goed, hij was de opgever, dus waarom zou ik verwachten dat hij er nu nog moeite in steekt om normaal met elkaar om te gaan? Ik vind het niet respectvol, dus verlies ik mijn respect voor hem en nu is het net alsof hij een hele dikke drol uitsmeert over de twee jaar die we samen zijn geweest.

/puber-tirade. Ik ben er nu wel klaar mee.
Oud 13-01-2012, 10:57
Verwijderd
Ach ja, exen. Die van mij presteert het na meer dan 5 jaar (!) nog steeds niet om normaal met me om te gaan. We zitten vaak in dezelfde vriendengroep en waren goeie vrienden, al voor we iets hadden. En elke poging hem erop aan te spreken, faalde kansloos. Mijn ervaring: als hij niet wil, dan gaat het niet, dus laat het zitten. Je hebt jezelf er alleen maar mee als je je eraan gaat ergeren.
Oud 13-01-2012, 13:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik ben 8 jaar nadat het uit is nog steeds met m'n ex bezig af en toe.
Oud 13-01-2012, 14:19
Verwijderd
Nou, het zit niet mee zeg.
Oud 13-01-2012, 17:22
Volk
Volk is offline
Citaat:
We hebben twee jaar een relatie gehad, omdat hij zo dicht bij me in de buurt woont kan ik hem sowieso niet vergeten dus ik probeer de boel een beetje te accepteren en handelbaar te houden. Vorige keer dat ik postte was ik van plan met hem af te spreken, maar we hebben sindsdien geen datum meer kunnen prikken waarop we konden en de reactie van zijn kant was zo lauw dat ik dacht, laat dan maar zitten. Dus ik zei tegen hem dat het niet dringend was en ik alleen benieuwd was hoe het zou zijn om elkaar weer te zien, of het niet ongemakkelijk of vijandig zou zijn, maar dat daar voor zover ik weet geen reden toe was, dat wel los zou lopen. Daarop kreeg ik als reactie: "Aha". Toen ik vroeg of hij dat anders zag kreeg ik weer geen reactie.
Dat een ex niet graag met je praat vind ik op zich niet gek, maar ik vind dat hij zich nu kinderachtig en eikelig gedraagt tegenover mij. Het afgelopen jaar heb ik mijn uiterste best gedaan om te zorgen dat het weer goed kwam tussen ons en was hij uiteindelijk de gene die opgaf. Dan doe ik een poging om duidelijk te maken dat ik geen wrok koester en dan reageert hij zo. Nou goed, hij was de opgever, dus waarom zou ik verwachten dat hij er nu nog moeite in steekt om normaal met elkaar om te gaan? Ik vind het niet respectvol, dus verlies ik mijn respect voor hem en nu is het net alsof hij een hele dikke drol uitsmeert over de twee jaar die we samen zijn geweest.

/puber-tirade. Ik ben er nu wel klaar mee.
Ik vind jou de puberale van de twee. Je bent nu eigenlijk boos op hem omdat hij verder is gegaan met zijn leven maar jij nog een beetje bent blijven hangen. Jij wil nog graag iets voor hem betekenen, zo komt het op mij over. En ook de reden om elkaar te zien slaat in mijn (en waarschijnlijk ook in zijn) ogen nergens op. Het klinkt als een wanhopige poging hem weer te zien, en dus niet om te laten zien dat je geen wrok koestert. Ga toch lekker verder met je leven. Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij hebben jullie nog een jaar gehad na jouw vreemdgaan (sorry als ik iemand anders in gedachten heb), hoezo is hij dan de opgever? Na een jaar tot de conclusie komen dat het echt niet werkt is niet opgeven, dat is reëel blijven. Ik vind juist dat jij respectloos over hem praat. Accepteer de boel, en dan echt, niet door elkaar op te zoeken en te kijken hoe dat het zou zijn. Accepteer en ga verder.
Oud 13-01-2012, 18:11
Cherry Springs
Laat dat nou ook precies zijn wat ik zelf constateer als ik zeg "/puber-tirade. Ik ben er nu wel klaar mee."
Oud 13-01-2012, 18:25
Volk
Volk is offline
Mooi, hoop dat het echt zo is
Oud 13-01-2012, 18:53
Verwijderd
@Cherry: Ik hoop ook dat je het nu los kunt laten. Als er van beide kanten nu interesse was om elkaar weer te zien, dan was het tot daar aan toe, maar dat is er duidelijk niet. Ik hoop dat het nu wel lukt, succes ermee!

Ot: Stiekem vind ik het heel fijn wanneer ik helemaal in mijn eigen hoofd zit en hij een beetje om me heen rommelt met boodschappen en een nieuw dekbedovertrek enzo. Fijn fijn fijn <3
Oud 13-01-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou de puberale van de twee. Je bent nu eigenlijk boos op hem omdat hij verder is gegaan met zijn leven maar jij nog een beetje bent blijven hangen. Jij wil nog graag iets voor hem betekenen, zo komt het op mij over. En ook de reden om elkaar te zien slaat in mijn (en waarschijnlijk ook in zijn) ogen nergens op. Het klinkt als een wanhopige poging hem weer te zien, en dus niet om te laten zien dat je geen wrok koestert. Ga toch lekker verder met je leven. Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij hebben jullie nog een jaar gehad na jouw vreemdgaan (sorry als ik iemand anders in gedachten heb), hoezo is hij dan de opgever? Na een jaar tot de conclusie komen dat het echt niet werkt is niet opgeven, dat is reëel blijven. Ik vind juist dat jij respectloos over hem praat. Accepteer de boel, en dan echt, niet door elkaar op te zoeken en te kijken hoe dat het zou zijn. Accepteer en ga verder.
Ik denk wel dat je gelijk hebt, iig deels, maar ik snap ook heel goed dat Cherry teleurgesteld is in zijn gedrag.
Oud 13-01-2012, 19:23
Verwijderd
OT: Volgende week komt hij eindelijk weer naar mijn huisje! (lees: geen oppashonden meer na een maand ) Hiep hoi. Maar nu geniet ik lekker van een weekendje bij familie en vrienden <3
Oud 13-01-2012, 22:39
Verwijderd
Kut en verder: in zware tijden zijn er vrienden en 'vrienden', dat is voor mij nu wel duidelijk... Ik moet er een mental note van maken. Maar op een gegeven moment ben ik er wel een beetje klaar mee.
Oud 15-01-2012, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Anderhalf jaar samen precies!
En hij komt deze week ergens. Dat vind ik fijn. Ik mis hem zo, vooral als ik andere stelletjes zie.
Oud 15-01-2012, 11:08
Dasherman
Dasherman is offline
Slecht, ik ben helemaal alleen
Het leven van een no-life is zwaar
Oud 15-01-2012, 15:18
Verwijderd
Redelijk
Oud 15-01-2012, 22:42
art4live
art4live is offline
Leuk geslaagd weekend gehad niet echt verder op relationeel gebied maar das mijn eigen keuze ik wil geen overhaaste beslissingen maken dus gaat lekker
Oud 15-01-2012, 22:50
Noctiluca
Noctiluca is offline
Hij belde me op met 'Moeten we misschien niet even praten?'. Vond het nogal een stap van hem, dus ik ben dan ook naar hem toe gegaan. Ik heb redelijk mijn hart bij hem uitgestort en heb hem heel eerlijk verteld wat mij tegenhoudt en hoe ik er over denk. Vervolgens kreeg ik echt nauwelijks reactie daarop, dus ik heb besloten dat ik dan maar voorlopig wat afstand houd en kijk wat dat met hem doet. Als zijn gevoelens zoals hij ze me vertelde oprecht zijn, dan zal hij me missen en dat laten merken. Zo niet, dan is het jammer maar dan moet het echt maar een keer afgelopen zijn, want dit halve gedoe schieten we niks mee op.
Oud 17-01-2012, 08:40
Verwijderd
Hoera.
Oud 17-01-2012, 09:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij komt vrijdag!!! en ik heb daar superveel zin in! Want hij blijft twee weken! En hoe langer we bij elkaar zijn, hoe beter alles is! En van de zomer ga ik twee maanden bij hem wonen en daar in het dorp werken en we durfden het eerst niet aan zijn ouders te vragen maar toen we het vroegen zei zijn vader meteen, OH LEUK! dan kun je ook mee op vakantie naar de Alpen! dus alles is heel fijn en goed en en
Oud 17-01-2012, 11:08
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wil helemaal niet weten dat t leuke huisgenootje van de vriendin van m'n beste vriend iets heel liefs over me heeft gezegd, want ik vind dat als zij vindt dat ik dat moet weten ze t maar tegen me zegt.
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig
Oud 17-01-2012, 14:15
Verwijderd
Klinkt goed, fizzle

OT: Ik had hem die boobie-site laten zien van het topic op L&G en nu zegtie dat ie nooit meer seksueel naar mijn boobies zal kijken
Oud 17-01-2012, 14:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
Klinkt goed, fizzle

OT: Ik had hem die boobie-site laten zien van het topic op L&G en nu zegtie dat ie nooit meer seksueel naar mijn boobies zal kijken
Haha, ik ben die niet de enige die de boobie-site heeft laten zien aan vriend. Gelukkig kreeg ik een andere reactie

OT: Weekendje weg komt er aan! Ik heb er zo'n zin in. Lekker in een huisje aan het water, alleen met hem... zwijmel...

Het feest voor ons 5 jaar samenzijn is ook al helemaal geregeld

En de gezinsuitbreiding komt er nu echt aan. We hebben al twee kattenbakken aangeschaft! We kijken al zo lang uit naar een kat. Eindelijk een woning die groot genoeg is! Voelt wel als een flinke stap, samen een huisdier nemen dat zomaar 22 jaar kan worden. Maar we hebben hier allebei al jaren zin in en we zeggen al heel lang dat dan ons gezinnetje compleet is. Ik kijk er echt naar uit. Laatst waren we bij vrienden blijven slapen en 's ochtends kwam hun kat tussen ons in in bed liggen, dat was echt een heel fijn gevoel. Iets dat we al lang missen en iets dat er nu dus eindelijk weer aan komt!
Oud 17-01-2012, 17:34
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Klinkt goed, fizzle
Eerst had ik tentamens, nu hij. Ik wil meer tijd met hem! Gelukkig ook weekendje weg gepland Zucht, hij is zo leuk en lief! hij zegt dat hij zich niet goed kan concentreren op z'n tentamens omdat hij zoveel aan mij moet denken hihi
Oud 17-01-2012, 17:35
Verwijderd
@Skyblue: Wat gaaf, samenwonen! Hihi, spannend, hou ons op de hoogte?

@Fizzle: Wat fijn Ik word altijd een beetje blij van jouw berichtjes hier

@Volk: Oh, ik ben vet jaloers, een eigen kat! Wat gaaf, geniet er maar van, hebben juli een kat in het asiel gezocht?

ot: Hij heeft me al twee keer wakker gemaakt op een heel rottige manier, een keer versliep ik me bijna omdat ik steeds weer in slaap viel en gisteren rammelde hij me bijna letterlijk ut bed door het grote licht aan te doen en me aan mijn arm uit bed te trekken. Ik ben niet heel erg gezellig 's morgens en dat draagt daar zeker niet aan bij. Vanmorgen kreeg ik dus heel erg lief een kop koffie op mijn nachtkastje gezet voordat hij ging. In de hoop dat ik dan wakker zou worden. Vet lief <3
Oud 17-01-2012, 17:54
Volk
Volk is offline
@SA: Ja, we zijn naar het asiel geweest, meerdere keren zelfs, kijken, spelen en vragen wat er bij ons past. Dat is voor ons ook niet zo moeilijk want ik woon op 3 minuten van het asiel. We vinden het een fijn idee dat we zo'n beestje een tweede start geven. En daarbij is het financieel gezien ook goedkoper om een kat uit het asiel te halen. Ik ben zo blij!!!
Oud 17-01-2012, 18:17
wup
wup is offline
Eigenlijk ben ik hier minder gaan posten omdat ik het een beetje gek vond om op zijn computer te doen, maar gister kwam het ter sprake en hij vond het stom. Dus hier ben ik weeeer.

Ot: hij heeft sinds 2 dagen een iphone, dus ik ben hem voorlopig kwijt. Gelukkig communiceren we via wordfeud...
Oud 17-01-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ben die niet de enige die de boobie-site heeft laten zien aan vriend. Gelukkig kreeg ik een andere reactie
Die kreeg ik eerst ook, maar vervolgens heeft hij de tekst van de site gelezen en geconcludeerd dat borsten gemaakt zijn voor borstvoeding en verder nergens voor (en bovendien was z'n libido verdwenen door de galleries)
Oud 17-01-2012, 22:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Klinkt goed, fizzle
^^ jahe?

Citaat:
En de gezinsuitbreiding komt er nu echt aan. We hebben al twee kattenbakken aangeschaft! We kijken al zo lang uit naar een kat. Eindelijk een woning die groot genoeg is! Voelt wel als een flinke stap, samen een huisdier nemen dat zomaar 22 jaar kan worden. Maar we hebben hier allebei al jaren zin in en we zeggen al heel lang dat dan ons gezinnetje compleet is. Ik kijk er echt naar uit. Laatst waren we bij vrienden blijven slapen en 's ochtends kwam hun kat tussen ons in in bed liggen, dat was echt een heel fijn gevoel. Iets dat we al lang missen en iets dat er nu dus eindelijk weer aan komt!
ik had bij 'gezinsuitbreiding' helemaal geen kat verwacht wat superlief!
Citaat:
@Fizzle: Wat fijn Ik word altijd een beetje blij van jouw berichtjes hier
Dat is fijn, dat jij er ook blij van wordt! dankje ^^
Citaat:
Die kreeg ik eerst ook, maar vervolgens heeft hij de tekst van de site gelezen en geconcludeerd dat borsten gemaakt zijn voor borstvoeding en verder nergens voor (en bovendien was z'n libido verdwenen door de galleries)

Hij piept wel anders als je vanavond zijn gezicht tussen je tetten duwt
Oud 18-01-2012, 12:06
Verwijderd
Jammer genoeg moet ik daar nog een week mee wachten. Hopen dat hij tegen die tijd niet homo is geworden
Oud 18-01-2012, 12:55
Oezem
Oezem is offline
Ik dacht dat ik er allemaal wel weer overheen, was maar dat valt toch een beetje tegen. ;x
Oud 18-01-2012, 14:45
Catch
Catch is offline
Ik snap er nog steeds niets van. Probeert nu de ex-scharrelbijnavriend van een goede vriendin van me nu met mij aan te pappen of zie ik nu spoken? :\
Oud 19-01-2012, 13:38
Neko*
Neko* is offline
Hij is zo lief, en dat terwijl ik het gevoel heb dat ik hem alleen maar ongelukkig maak.
Oud 19-01-2012, 14:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jammer genoeg moet ik daar nog een week mee wachten. Hopen dat hij tegen die tijd niet homo is geworden
<3 ik help je hopen!
Oud 19-01-2012, 15:20
ST*R
ST*R is offline
Gister een stom gesprek, ookal was het wel goed dat we het er over gehad hebben. Vannochtend was ook nog beetje stom, omdat ik hem voorlopig (nouja paar dagen) niet meer zie en eigenlijk wilde ik het er nog wel even over hebben, maar ik weet ook wel dat ik dat niet 's ochtends vroeg moet doen. Nu zie ik hem dus even niet, en ik wil 'm zo graag ziiieeennn! We hebben niet vaak ruzie, en dit was niet eens echt een ruzie, maar als we zoiets hebben ben ik er altijd best wel van slag door.
Oud 19-01-2012, 15:39
Verwijderd
@St*r: Dat ken ik wel, ik wil dingetjes altijd het liefst meteen helemaal uitgepraat hebben. Ook met vrienden trouwens. Mijn ene beste vriendinnetje kan mij rustig een pislink mailtje sturen en dan gewoon verder gaan met haar werk. Ik zit dan helemaal ontdaan achter mijn computer en kan de hele dag niks doen tot we elkaar weer gesproken hebben

@Fizzle: Ik geloof dat het libido al snel weer terug was, dus ik geloof dat er weer een stijgende lijn in zit
Oud 19-01-2012, 16:03
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@St*r: Dat ken ik wel, ik wil dingetjes altijd het liefst meteen helemaal uitgepraat hebben. Ook met vrienden trouwens. Mijn ene beste vriendinnetje kan mij rustig een pislink mailtje sturen en dan gewoon verder gaan met haar werk. Ik zit dan helemaal ontdaan achter mijn computer en kan de hele dag niks doen tot we elkaar weer gesproken hebben
Ja ik vind het heeel fijn om het gelijk helemaal uitgepraat te hebben, en het liefste dan ook nog even 'leuke tijd', voordat ie weg moet. Nouja gisteravond waren we opzich wel 'klaar', maar vanmorgen merkte ik nog wel iets aan hem (maar dat kan er ook mee te maken hebben dat het vroeg was), en zeker als ik weet dat ik hem dan eventjes niet zie wil ik het er dan over hebben, terwijl hij zoiets heeft van: pff moet dat nu, het is vroeg! Maargoed
Met vrienden heb ik dat idd ook, dat ik er best veel mee zit als er iets is.
Oud 19-01-2012, 19:09
wup
wup is offline
Citaat:

Ik heb een beetje spijt dat ik dat topic en die site ben gaan opzoeken. En niet vanwege bovenstaande reden....

OT: Rotdag. Stomme rijles, stomme vergadering etc. Gelukkig kan hij steeds beter omgaan met een zeurende mij.
Oud 20-01-2012, 02:50
Catch
Catch is offline
B. Is blijkbaar echt bezet volgens vriend R. maar nu gaat vriend R. mij versieren. Ik geloof niet dat ik het ooit nog ga snappen allemaal.
Oud 20-01-2012, 09:51
Verwijderd
Leuke date. En zondag de tweede date.
Oud 20-01-2012, 10:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb een beetje spijt dat ik dat topic en die site ben gaan opzoeken. En niet vanwege bovenstaande reden....
waarom dan?

OT: ik ben echt een chagrijnige kut tegen mijn omgeving. Nou zijn mijn tentamens over, maar de drukte echt niet! Mijn vriendje gaat vanavond wat te verduren hebben.
Oud 20-01-2012, 10:46
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd nu, wup
OT: Aftellen tot dinsdagavoooond. Ik vind weken waarin we niet allebei stervensdruk zijn met studie leuker. Nou ja, volgende week tenminste weer gewoon samen studeren in mijn huisje, zoals dat hoort
Oud 20-01-2012, 11:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Woon sinds 1 januari samen met m'n vriendin, op één kamer. Gaat eigenlijk veel beter dan ik me te voren voorgesteld had, maar moet misschien toch iets meer hobby's buiten de deur gaan vinden . We zagen elkaar hiervoor ook al minimaal vijf dagen per week, maar een dagje einzelgängertje spelen zou ik nu toch wel prettig vinden .
Oud 20-01-2012, 15:29
Verwijderd
Hehehe wup heeft bekende tieten gespot!
Oud 20-01-2012, 18:05
wup
wup is offline
Ik las: wup heeft bekende hangtieten prima dat mensen ook eens 'echte' tieten zien, maar daar staan toch echt veel foto's tussen die ook niet meer normaal zijn. Spijt omdat mn eetlust (laat staan andere lust) er niet beter van werd en brrr en ik wil geen kinderen meer.

Genoeg over tieten! Maar verder weinig anders.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten