![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is echt per persoon verschillend, ligt er ook aan of je balgevoel hebt of niet. Want als je dat niet hebt dan duurt het ook gewoon iets langer. Zelf zal ik ook voor voetbal kiezen, ik was ook 15 bijna 16 toen ik ging voetballen en dacht ook dat ik te oud was om te beginnen, iemand had me wel telkens gevraagd van ga op voetbal. Op den duur ben ik het ook maar gaan doen, en vond het leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tennis natuurlijk
![]() Qua teams zit het wel snor. De meeste tennissers van jouw leeftijd zijn gewoon noob, dus je zal niet zo snel bij de jongeren terecht komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een degelijke vereniging weet jou heel goed in een groep te passen waar je niet bang hoeft te zijn dat je de rest vertraagt. En zelfs als je de rest vertraagt, wat dan? Jij betaald ervoor en zij zijn blijkbaar slecht genoeg om op hetzelfde niveau als jij te zitten.
Wat meer schijt hebben en gewoon een keertje meedoen. Met zowel tennis als voetbal. Weet je ook meteen waar je voorkeur ligt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schrijf een contactadvertentie voor de forumer boven je Verwijderd | 140 | 04-02-2010 16:11 | |
De Kantine |
dit of dat? Verwijderd | 500 | 09-01-2008 17:24 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #31 Verwijderd | 497 | 06-10-2007 21:43 | |
Vrije tijd |
top 5 leukste sporten... Verwijderd | 315 | 23-10-2005 18:50 | |
De Kantine |
Maak een keuze funkypunk | 500 | 23-02-2004 09:59 |