Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2012, 21:54
Carn
Carn is offline
Daarom, het is allemaal niet zo heel erg spannend.
Oud 17-01-2012, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bami kan wel denk ik, als er genoeg groenten in zitten en je m zelf kruidt ipv met zakjes superzoute bamimix
Ja, dat was misschien een slecht voorbeeld, omdat bami an sich eigenlijk ook al een divers gerecht is.
Oud 17-01-2012, 22:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vind ik ook, die smaken veel beter dan militairen.
Ja, veel spieren zijn niet lekker. Beter heeft je vlees een lekker vetrandje
Oud 17-01-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met "rondkomen" als het niet je salaris is?
Oh je refereert aan een ander topic? Ik ben bezig met mijn derde voltijdstudie lieve schat, ik heb helemaal geen baan
Oud 17-01-2012, 22:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Arie Boomsma: "Niek (15) wil uit de kast komen. Zijn vrienden van de KORFBALCLUB weten echter nog van niks."

TopDrop naamzoek
Oud 17-01-2012, 22:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh je refereert aan een ander topic? Ik ben bezig met mijn derde voltijdstudie lieve schat, ik heb helemaal geen baan
En dat van mijn belastingcenten!
Oud 17-01-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
En dat van mijn belastingcenten!
Nee hoor. Van een opgespaarde lening, een particulier fonds, en wat ik aan (illustratie-, schrijf- en vertaal)opdrachten bij elkaar weet te sprokkelen buiten schooltijd.
Oud 17-01-2012, 22:08
Verwijderd
Ik betaal nog wel het wettelijk collegegeld, maar dankzij de nieuwe regelingen vergoedt mijn school de rest, niet de overheid.
Oud 17-01-2012, 22:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ga er vooral serieus op in. Ik betaal niet eens belasting in Nederland.
Oud 17-01-2012, 22:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mjah, daar doel ik op. Een boek lezen en wat verdiepen is natuurlijk geen kunst, maar qua "basiskennis" en onderzoeksmethodiek krijg je natuurlijk wel het nodige voorgeschoteld, waarmee je in staat zou moeten zijn om je whatever eigen te maken wat je eigen moet maken voor wat je ook gaat doen, al dan niet met wat training. Verder vind/vond ik het HBO eigenlijk vrij waardeloos vergeleken met hoe het er daadwerkelijk aan toegaat in de praktijk.
Dat geldt misschien bij jou, maar bij mij is het curriculum bijna volledig gericht op geleerde kennis en vaardigheden toepassen in de praktijk. Sowieso verschilt het zo enorm per studie soms... maargoed, dat heeft nu eenmaal met die maffe scheiding tussen HBO en uni te maken, beter doe je het gewoon net zoals het in het buitenland gaat.
Oud 17-01-2012, 22:13
Verwijderd
Ik ben nou eenmaal een heel serieus persoon En schaam je, op onze kosten studeren en dan ergens anders geld gaan zitten opleveren
Oud 17-01-2012, 22:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, de Finse belastingbetaler betaalt mijn salaris.
Oud 17-01-2012, 22:18
Verwijderd
Die verdienen het natuurlijk

Okee, nu moet ik echt naar bed, morgen weer heftig scriptieschrijven. Bij het beginnen aan studies vergeet ik altijd heel conveniently dat dat deel er nog achteraan moet. Gelukkig ben ik er goed in
Oud 17-01-2012, 22:18
Verwijderd
Slaap lekker enzo!
Oud 17-01-2012, 22:27
Martiño
Martiño is offline
*freyja nachtzoentje geeft*
Oud 18-01-2012, 05:29
Hanneke
Hanneke is offline
Hallo DK!
Oud 18-01-2012, 07:10
Verwijderd
Mooie rode lucht deze ochtend! Mogguh.
Oud 18-01-2012, 07:49
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen
Oud 18-01-2012, 08:29
Rationeel
Rationeel is offline
koffie-apparaat... is... kapot...
must.... survive...

Oud 18-01-2012, 08:33
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben er helemaal ondersteboven van
Oud 18-01-2012, 08:43
Carn
Carn is offline
oei. Geen buren waar je wat kan halen?
Oud 18-01-2012, 08:50
Rationeel
Rationeel is offline
nope, die zijn sinds vorige maand pleite

begonnen met een red bull, en dan nu maar hoge dosii thee!
Oud 18-01-2012, 09:02
Verwijderd
Citaat:
koffie-apparaat... is... kapot...
must.... survive...

Gelukkig hebben wij er meerdere Maar het is eerlijk gezegd alsnog een persoonlijk drama als 'jouw' apparaat kaduuk is en je een meter of 75 verder moet lopen
Oud 18-01-2012, 09:11
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 18-01-2012, 09:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest het laatste stuk lopen naar school (25 minuten op hakken). En nu heb ik bevroren tenen. Als ik dat had geweten, had ik mijn kisten aangedaan en was ik in 15-20 minuten op school geweest .
Oud 18-01-2012, 09:27
Verwijderd
Over hakken gesproken, denk dat ik maar weer 'ns de Bounzzz-3CD hier aan ga zetten; zit toch moederziel alleen in dit kantoortje
Oud 18-01-2012, 09:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nounou, 3 z'en, als dat geen lol belooft.
Oud 18-01-2012, 09:31
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb straks hoorcollege (herhaling), exact (scheikunde) en Engels. Ik zal wel weer weinig leren vandaag.
Oud 18-01-2012, 09:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had m'n wekker om half 7 gezet om te blokken, maar ik sliep om 5 uur nog niet, dus ben weer iets later dan gepland. En ik wou me inschrijven voor vakken van aankomend semester, maar dat kan dus bij een aantal verplichte vakken niet, omdat er geen hokje bijstaat wat ik kan aanvinken. Wtf moet ik dan doen?! GVD! HOERENUSIS!!!
Oud 18-01-2012, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Nounou, 3 z'en, als dat geen lol belooft.
Samengesteld door Mental Theo! Nou, dak d'r af, wat ik je brom

Twee Z'tjes maar trouwens
Oud 18-01-2012, 09:34
Miekje*
Miekje* is offline
Eens kijken of DUO al zin heeft gehad om mijn mail te beantwoorden. Zal wel niet.
Oud 18-01-2012, 09:36
Verwijderd
Woohoo Critical Mass - Burning Love Ga toch maar even mijn oordopjes pakken, straks gaan de buren flipmode berserk.
Oud 18-01-2012, 09:37
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga naar college.. nja.. "college"

Spoiler

Daaag
Miekje*
Miekje* is offline
Trommelen, ja .
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
DUO is een hoeah!

En ik luister lekker 6music. Eerst lekker een interviewtje met Steve Pemberton van The League of Gentleman en dan lekker The Shins erachteraan. Puike zender is't toch.

edit: Trommelen, wtf?
Oud 18-01-2012, 09:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
DUO is een hoeah!
Dat is een ding wat zeker is, ja :').
Oud 18-01-2012, 09:38
Verwijderd
Een workshop trommelen.. Zodat je negrostylo voor de AH kunt gaan zitten met een paar plasticen emmers en dan je afgetrainde lichaam met veel gevoel voor ritme kan loslaten in de hoop een paar grijpstuivers te vangen van passanten?
Oud 18-01-2012, 09:41
Verwijderd
Hoera! Je hebt alle berichten in je Postvak IN gelezen.

INBOX ZERO FUCK YEAH </autist>

Spoiler
Oud 18-01-2012, 09:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaah omg, ik werd net gebeld dat ik het leegekomen appartement in os gebouw krijg aangeboden! Een etra kamer en alles voor mezelluf Ik heb het alleen nog niet gezien en het kost me 50 euro meer per maand. Hm. Vanavond even kijken.
Oud 18-01-2012, 09:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aaaah omg, ik werd net gebeld dat ik het leegekomen appartement in os gebouw krijg aangeboden! Een etra kamer en alles voor mezelluf Ik heb het alleen nog niet gezien en het kost me 50 euro meer per maand. Hm. Vanavond even kijken.
Oh, echt . Supertof, ja! Dat wou je heel erg graag, toch?
Oud 18-01-2012, 09:50
Verwijderd
Wisten jullie dat Nederland een vulkaan heeft ?
Oud 18-01-2012, 09:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee.
Oud 18-01-2012, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie dat Nederland een vulkaan heeft ?
Ja
Oud 18-01-2012, 09:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, echt . Supertof, ja! Dat wou je heel erg graag, toch?
Ja, want ik heb zin om alleen te wonen! Jammer alleen dat dat appartement qua 'ligging' minder is dan waar ik nu woon. Een verdieping lager, dus meer inkijk en minder licht. En aan de noordkant, dus nooit zonlicht in je huis. En ik krijg het straks druk met stage en zou dan tussendoor nog moeten verhuizen en vloer leggen en schilderen enzo.

Ik weet het gewoon niet even
Oud 18-01-2012, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, want ik heb zin om alleen te wonen! Jammer alleen dat dat appartement qua 'ligging' minder is dan waar ik nu woon. Een verdieping lager, dus meer inkijk en minder licht. En aan de noordkant, dus nooit zonlicht in je huis. En ik krijg het straks druk met stage en zou dan tussendoor nog moeten verhuizen en vloer leggen en schilderen enzo.

Ik weet het gewoon niet even
Een tweekamerappartement kun je met wat vrienden in één weekend wel schilderen (tenzij nu de muren zwart zijn waardoor er duizend laagjes op moeten). Dan kun je het weekend daarna verhuizen en tussendoor steeds wat spulletjes brengen want het is in hetzelfde gebouw.
En als het niet bevalt, dan kun je ook weer verder kijken toch? Je hoeft er niet de rest van je leven te blijven wonen of zelfs geen twee jaar.
Oud 18-01-2012, 10:09
Verwijderd
Ik vind sauzen heerlijk om te doen. Systematisch vlakken van 'n m² maken
Oud 18-01-2012, 10:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb m'n kamer in m'n uppie donkerpaars geverfd in een middag. Maar ik doe niet aan systematisch. Heb de verf er gewoon opgekwakt en in alle richtingen uitgerold tot het er egaal uitzag. Heb ook niet meer dan 1 laag hoeven doen, gelukkig.
Oud 18-01-2012, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een tweekamerappartement kun je met wat vrienden in één weekend wel schilderen (tenzij nu de muren zwart zijn waardoor er duizend laagjes op moeten). Dan kun je het weekend daarna verhuizen en tussendoor steeds wat spulletjes brengen want het is in hetzelfde gebouw.
En als het niet bevalt, dan kun je ook weer verder kijken toch? Je hoeft er niet de rest van je leven te blijven wonen of zelfs geen twee jaar.
Mja, dat is zo. Maar er moet dus wel ook nog een vloer gelegd worden..

Ik ga vanavond kijken hoe het eruit ziet. Even een vriendin bellen om met me mee te gaan.
Oud 18-01-2012, 10:35
Verwijderd
Een vloer leggen is toch niet zo heel veel werk? Ondervloertje regelen en met een verstekzaag, kunststof hamer en een berg laminaat ben je er zo. Helemaal als je een mattie hebt die het eerder gedaan heeft (met succes, one might add).
Oud 18-01-2012, 10:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb in m'n huidige kamer ook het laminaat gelegd met m'n moeder en dat ging inderdaad prima

Regels voor berichten