|
|
Bekijk resultaten poll: moet ik het eerst tegen een vriend of neef zeggen? | |||
ouders |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 54.17% |
vriend |
9 | 37.50% |
neef |
2 | 8.33% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad , sommige ouders verwachtten dat nooit van hun kind dus schrikken behoorlijk..Toch vind ik dat elke ouder zijn kind moet accepteren hoe die is. Ik word zelf ook opgevoed met een vrije mening in doen en laten. Natuurlijk niet dat ik drugs gebruik want dat kan absoluut niet , maar in relaties mag ik het helemaal zelf weten alhoewel mijn ouders voorkeuren hebben. Ik hoop dat zijn ouders hem helemaal accepteren en dat die volledig word gesteund
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ons mam is meer in verwarring en denkt nog steeds dat een vriendin van me (is lesbisch) me in een soort van ''fase'' gebracht heeft.. onzin natuurlijk maar gelukkig is ze er niet boos of wat dan ook om (wat ook helaas maar al te vaak gebeurd..) Maar, zoals ik altijd zeg, uiteindelijk komt alles goed ^^
||
Verwijderd
|
Citaat:
als het wél je beste vriend is, kun je het rustig vertellen. maar dat moet je wel zeker weten.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Homo zijn is ook geen keuze die je maakt. Zo ben je, en mensen zullen je moeten accepteren zoals je bent, en bij je ouders is dat toch wel het meest vertrouwde. Je vader kan het er een beetje moeilijk mee hebben, maar ook hij zal je uiteindelijk gewoon moeten accepteren zoals je bent, en dat doet hij ook vast.
|
![]() |
|
![]() |
Dat klopt , ik zei ook waarschijnlijk. De meeste ouders accepteren het vrijwel meteen en zijn blij dat hun zoon er voor uit komt en andere ouders die steunen hun zoon na verloop van tijd. Die poll heeft die pas na de tijd aangemaakt. Er zijn ook ouders die het helemaal niet begrijpen en accepteren , laten we dat niet uitsluiten. Maar ik had het over het algemeen.
|
![]() |
|
Die poll zit er al vanaf het begin bij. En nee niet de meeste ouders accepteren het meteen er zijn er genoeg die het niet accepteren en het liever anders zouden zien, maar omdat ze weten dat hun kind gelukkig moet zijn met zijn of haar eigen leven zich er uiteindelijk bij neer leggen. Of dat met accepteren te maken heeft, ja en nee. Ook genoeg ouders die kinderen afstoten omdat ze er niet mee om kunnen gaan, niet voor niets is dit z'n beladen onderwerp om te bespreken thuis.
OT: vertel het de persoon waar jij je het prettigst bij voelt. Desnoods een of andere wild vreemde op het internet als je het gewoon kwijt wil maar nog niet weet bij wie je dat het beste kan/wil doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ons nieuw neefje: Homo floresiensis Apomes | 31 | 30-10-2004 20:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Muziek |
is boy george nou homo? [roel, rutger, tim discussie] a new noise | 39 | 22-09-2002 01:29 | |
De Kantine |
is homo besmettelijk? CrazY G | 39 | 23-07-2002 16:03 |