Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2012, 21:44
baarttt
baarttt is offline
Ik ben 19 jaar en ben er een aantal dagen geleden achter gekomen dat een meid uit mijn klas mij heel erg leuk vind. Ik was na een tentamen nog even aan het wachten op de trein en zij kwam bij mij zitten. Na een normaal gesprekje kwam zij er opeens mee dat ze mij al een tijdje leuk vond. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen enzo want dit is mij nog nooit overkomen. ik stond met mijn mond vol tanden. door de zenuwen werd ik een beetje stil(en vooral rood haha ) en begon zij met een rode kop helemaal door te praten. ze vertelde mij nog wel dat ze niet had verwacht zo snel verliefd te worden en dat ze eigenlijk niet toe was aan een relatie/vriendje. maar nu is mijn vraag, wat moet ik hier mee?? ik denk niet dat ik wat voor haar voel, want ik ben wel eens verliefd geweest en dat voelde heeel anders. als het goed is zie ik haar dinsdag weer maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. moet ik haar vertellen dat ik niet verliefd ben op haar. moet ik haar beter leren kennen, weet ik veel wat ik moet doen... Ik wil haar iniedergeval niet kwetsen of beledigen want daar hou ik niet zo van. Dit is ook de eerste keer in mijn leven dat een meid naar mij is toegekomen dus vandaar dat ik niet zo goed weet hoe ik er mee moet omgaan. ik hoop dat iemand mij advies kan geven. als jullie meer informatie nodig hebben moeten jullie het maar zeggen, ik heb zo duidelijk mogelijk alles neergezet hierzo.

bij voorbaat dank,

Bart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2012, 21:50
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
misschien moet je haar beter leren kennen voor je echt kan uitmaken of je een verliefd gevoel krijgt of niet..
ik snap niet dat het meisje zegt dat ze je leuk vindt, maar geen relatie/vriendje wilt.. waarom zei ze je dit dan? misschien zei ze het om haarzelf wat er uit te praten omdat ze verlegen was, of bang was dat je haar ging afwijzen. misschien nog eens een goed gesprek nadat je nog eens met haar hebt afgesproken? verliefdheid komt nooit echt plots volgens mij, dat wordt opgebouwd denk ik (denk ik toch ) zeg haar dat ook dat je dat niet gewend bent dat iemand zo direct tegenover je zegt dat ze je leuk vindt/gevoelens heeft. en zou je haar WILLEN beter leren kennen? of heb je zo iets van nou neen... liever altijd een vriendin ofzo.. ik hoop dat ik je wat kan helpen hiermee :-)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 22:14
baarttt
baarttt is offline
Ik denk dat ze inderdaad haarzelf er wat uit probeerde te praten want ze is wel wat verlegen. Ook denk ik niet dat ze mijn type is, ik hou heel erg van uitgaan, sta regel matig op een hardstyle feestje en zij is helemaal niet van het uitgaan enzo. voor de rest vind ik haar wel aardig, kan wel met haar lachen maar meer ook niet, wat ik met haar heb, heb ik met meerdere meiden uit mijn klas, dus ik ben bang voor haar, dat het niet zou werken tussen ons.

in iedergeval bedankt voor je reactie Greenscarfed!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 11:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je topictitel even wat aangepast zodat die wat duidelijker is.
Jammer voor haar dat je haar niet leuk vindt, ze had vast behoorlijk wat moed moeten verzamelen om je dat te vertellen. Maar je doet niemand er een plezier mee als je haar uit medelijden ofzo zou gaan daten, dus je kan inderdaad beter gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je er niet heel veel vertrouwen in hebt.
Oud 23-01-2012, 13:39
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Tgog, van dat uitgaan zie ik niet echt een probleem. ik ben ook niet zo'n uitgaanspersoon, behalve festival of af en toe ene cafétje (: m'n vriend gaat echt graag naar dnb feestjes, café's naar het park.. ik heb daar niet echt een probleem mee. idd zoals hierboven, misschien best eerlijk zeggen dat je er niet teveel van denkt, of van verwacht, maar dat je evnetueel wel goede vrienden met haar wil zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten