| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Andersom gaan ze wel zeiken als je zélf last-minute iets anders te doen hebt.
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ze werd ook helemaal down, wilde niet meer spelen, ging in de bench van de hond slapen. Echt zo zielig.
|
||
|
|
|
|
Onze katten haten elkaar. Nou ja, behalve broer & zus, die vinden elkaar wel aardig. De moeder en zoon haten elkaar en tevens haten ze alletwee den broer en zus. Mja. Die missen elkaar verder niet.
En ik kan het niet waarderen dat mijn Nederlands SE vandaag prut ging. Allemaal vragen die ik niet verwacht had en waarvan ik soms dacht 'dat leer je toch serieus niet?' en soms dacht 'dat hebben we niet eens gehad' en soms 'gingen ze dit vragen D:'. Maar goed. Gelukkig was niemand er echt heel positief over, geloof ik.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Over literatuurgeschiedenis, ja. In de negentiende eeuw. Maar de andere examens die ik hierover had (al eens bij Nederlands, en ook Frans en Engels) waren niet zo verrot als deze, met rare precieze vragen of dingen waarvan ik dacht 'wtf nooit van gehoord'. Of nou ja, ik wist ongeveer van het impressionisme dat ze stippeltjes zetten op schilderijen (of zoiets dacht ik gelezen te hebben
) en er werd verder nooit nadruk op gelegd, dus met een vraag als 'Hoe ontwikkelde het impressionisme zich uit het realisme (en met welke ontwikkeling in de literatuur is dat te vergelijken)?' kon ik niet zoveel (de vraag was wel iets ingewikkelder, maar dat was het idee). Tenminste, met het deel tussen haakjes toevallig wel, maar de ontwikkeling was nergens beschreven, dus toen heb ik het maar gegooid op een lulverhaal over 'in het realisme probeerde men de realiteit zo nauwkeurig mogelijk weer te geven op een objectieve manier, waar men in het impressionisme een meer subjectieve manier ontwikkelde en door middel van nieuwe technieken (stippeltjes) blabla'. Ik vond het uiteindelijk nog best een indrukwekkend verhaal van mezelf, voor iets waar ik echt iets van had '... wtf '. Ik kende schrijvers bij stromingen en kenmerken en het idee achter de Max Havelaar enzo, heel andere dingen.
|
|
|
|
22 januari: ING kampt met storing, later op de dag weer gefixed.
23 januari, 11:56 uur: Op dit moment kampt ING met een storing, hierdoor is het momenteel niet mogelijk om uw bankzaken online te regelen. Update 12.29 uur: De storing die het internetbankieren van ING betrof is voorbij. Update 16.41 uur: Wederom ligt het internetbankieren bij de ING eruit. 24 januari, 01:21 uur: Storingen ING voorbij Update 14.49 uur: Klanten van ING kunnen dinsdag voor de derde dag op rij niet of nauwelijks internetbankieren.
|
|
|
|
Dat een klasgenootje van mij maar door blijft zeuren dat ze zéker weet dat dat Schmallenbergvirus gevaarlijk is voor mensen
. Alsof dat niet het eerste is waar ze op testen. En dat type virus kan niet eens overleven in een mensenlichaam. Maar volgens haar wel, dus.
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat:
denk dat ik me dan toch niet zo ziek meer voel
|
|
||
|
Citaat:
Kan ik de smoking weer afbellen op de dag van het gala, terwijl ik er wel heel erg veel zin in had. En ik krijg een beetje de indruk dat hij het niet echt jammer vindt dat ik niet mee kan, dus dat is dan ook weer duidelijk
|
|
|
|
Nouja, dat kaartje is omstandigheden, en dat laten betalen vond ik niet zo erg, uiteindelijk bleken de kosten ook wel mee te vallen, en ik had er ook heel veel zin in dus het boeide me niet zo. Maar hij doet er een beetje laconiek over, dat vind ik wel jammer, aangezien hij mij gevraagd had en heel lang aandrong toen ik een beetje twijfelde
|
|
|
Verwijderd
|
Wat stom Martin
ik nietwaardeer heel veel onbenullige dingen. zoals dat ik even naar de hema wilde maar dat het godvergeten druk was. én het was markt. én kermis. en nu haat ik alle mensen, vooral degenen die het sardientjesleven blijkbaar leuk vinden, teveel parfum gebruiken en doorgangen blokkeren. nu ben ik legen-wait for it-darisch chagrijnig. en heb ik nog steeds geen nieuwe sokken. |
|
|
|
|
Ik kan mijn huid helemáál niet waarderen. Ik begon met een heel sterke hormoonzalf én een antibioticakuur van zes weken om acne/heel nare, heftige roodheid te laten verdwijnen die ik al 3 jaar aan het verbergen ben. En er komt geen nieuwe acne bij maar er zitten nog allemaal littekens op mijn kin en de roodheid is er nog en alles van La Roche Posay, Vichy en MAC kost geeeeld
![]() /HUGE eerstewereldprobleem, maar wel erg vervelend
|
|
|
|
Files, vooral als ze langer zijn dan je zelf hebt ingecalculeerd en al helemaal in combinatie met een sollicitatie-activiteit. De reactie van degene waar ik een afspraak mee had, toen ik 10 minuten te laat toch binnen kwam, kon ik dan wel weer waarderen
|
|
|
|
Mijn zus gaat verhuizen. Morgen. Naar onze home town. Dan ben ik weer de enige in het verre Westen.
En alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat ze over een maand voor vier maanden naar Kopenhagen. Ik ga haar echt missen als een malle.
|
|
|
|
mijn videokaart was stuk. Toen heb ik een nieuwe gekocht. Ik was wat onzeker of het allemaal ging werken, maar dat waren zorgen om niets.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 17:54 | |