Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik word volgens mij van bijna alle sovjetliedjes in mineur (of niet eens in mineur. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
twee bakvissen verdacht van diefstal
26 jan 2012 Liemers, Rijnwaarden/Zevenaar Post ZEVENAAR - De politie heeft op 24 januari rond 15.55 uur twee meisjes aangehouden op verdenking van diefstal uit een winkel aan de Nieuwe Doelenstraat in Zevenaar. foto: pr Zij wilden er vandoor gaan met enkele kledingstukken. De twee werden door winkelpersoneel overgedragen aan de politie. Het gaat om een 16-jarig meisje uit Duiven en een 15-jarig uit Didam. http://www.deweekkrant.nl/artikel/20...t_van_diefstal ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat eerder deze avond naar Uit de kast te kijken, over een gozer die in een zeer gristelijke omgeving zat. Iedereen zei daar dat ze het wel accepteerden maar dat ze moeite ermee zouden hebben als die gozer een relatie zou krijgen. Ja eh accepteer je het nou of niet
![]() Vind het sowieso vrij bizar dat er nog zoveel mensen in dit land rondlopen die zo verschrikkelijk bekrompen zijn ![]() |
![]() |
|
Ik vind 't in Nederland ook vrij raar eigenlijk, maar ik merk bij mijn vrienden ook dat ze dingen niet begrijpen. Daarom kom ik ook maar niet officieel uit de kast als panda, want zelfs m'n bff begrijpt 't nog steeds niet en maakt me steeds en plein public uit voor mannenhater.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind het in Nederland niet vrij raar. Er zijn echt zo duizendmiljardmiljoen veel stomme mensen, het zou vreemd zijn als God Nederland had overgeslagen met ze inplanten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()