| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Goedemorgen, volk.
Ik ging laatst oude dingen teruglezen en jullie zijn over het algemeen niks veranderd. Alleen is het attentionwhoregehalte wat minder geworden, lijkt. En ik heb wat dingen ontdekt:- Luud heeft/had een beker die eruitziet alsof hij van papier is, en dat komt omdat dat ook zo is; - Para heeft een tongpiercing; - hoe ananassen groeien (heel raar); het woord ‘pjolteren’ (‘Wacht je dan tot het water kookt en pjolter je dan het ei er in,’); - mijn smileygebruik was verschrikkelijk lelijk; - ik gebruikte zelfs irrelevant en lelijk schuinschrift ;- dat fizzle direct een nickchange moet naar Duizelpluisje (eventueel duizle-pluisje); - dat je ecnelis natuurlijk om moet draaien ![]() ;- ik herinnerde me dat ik ongeveer een halfjaar heb gedacht dat ik 1m73 was, omdat ik even groot was als een vriendi n die zei dat ze dat was. Dat was totaal niet waar en ik was ongeveer 3,5 cm kleiner ;Intrigerend allemaal. En nu heb ik zin om dingen te doen, maar iedereen slaapt nog. –o- |
|
|
|
|
Mijn nichtje van drie heeft een babypop waarvan ze beweert de moeder te zijn. Als je haar vraagt wie de vader is, zegt ze: "Die is dood. Die hebben we een spuitje gegeven."
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nog twee dingen waar ik achter ben gekomen: Absinthe heeft ooit aan Idols meegedaan. ![]() En LeMiserable postte in 2010 ook al, namelijk dat hij wel eens vijf keer per dag masturbeerde.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Pffrt ik ga straks de slechtste gastheer ooit zijn; geen verse koffie in huis en voor de rest alleen cola en vino blanco. Ook ben ik gewoon pastasaus vergeten te kopen
![]() Aan de andere kant; het is na 11 uur. Dan is alcohol toegestaan en de shoarmaboer is ook gewoon open op zondag |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|