| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik doe er denk ik ook een kwartiertje over, alles samen. Dat is tanden poetsen, foundation, lipgloss, mascara, evt. oogschaduw en oogpotlood, haren doen (ik heb mijn haren meestal los en zonder iets) en parfum. Dat is het denk ik wel zo ongeveer. Maar vanaf nu is het onnodig, want mijn sociale leven is voorbij daar ik mijn telefoon in de wc heb laten vallen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik doe alleen mascara en oogpotlood, anders zijn m'n ogen kaal en zie ik er helemaal uit als 14.
Maar foundation, poe, daar heb ik geen zin in hoor. Ik doe het heel soms, en dan denk ik, hm, zou ik vaker moeten doen want het doet me goed ![]() Maar ik denk dan altijd, zodra jij (en je omgeving) eraan gewend is, dan valt het zo tegen als je een keer geen foundation op hebt. Dus dan ben ik liever af en toe extra toonbaar, en meestal niet, dan altijd heel toonbaar, en dat het heul erg opvalt als ik een keer geen make-up draag. |
|
|
||
|
Citaat:
. Wel klote
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En, mja, mja. Ach. Ik ben trots op mezelf dat ik me heb ingehouden met vloeken - ik fluisterde drie keer een naar woord en uitte daarna mijn irritatie door met mijn hoofd te schudden. |
||
|
|
|
|
Ik heb 's ochtends denk ik iets van 15 minuten nodig. Aankleden, haar doen, make-up (meestal alleen mascara, soms ook oogpotlood, lippenbalsem, lippotlood en lippenstift). En ik draag nooit foundation. Ik ben er te lui voor en vind dat je altijd kan zien dat je het draagt en dat is lelijk.
|
|
|
|
Ja, zoals Primer.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Met dit:
Spoiler
Dat is best een groot verschil. En nu is mijn huid niet altijd zo onzuiver als op de bovenste foto, maar ik vind het toch heus een verbetering. Qua huid, dan, ik ben op de onderste foto wel dikker. Edit: wacht even, ik verklein die bovenste zo even. Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-01-2012 om 19:47. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
op beide foto's ben je mooi!Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
En ik verwijs jullie allemaal door naar Mascha. Het verschil tussen concealer en foundation niet weten, foei.
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het deels cultuurbepaald is - in Nederland gebruikte ik heel vaak geen foundation. Misschien houd ik er ook wel zo'n beetje mee op als ik terugben. Maar ik vind make-updingetjes ook gewoon leuk om te doen. Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
Dat "recept". Doet ze een kookshow, zet ze tussen de ingrediënten kruidenmixjes en Parmezaanse kaas uit een potje. "En nu ga je de ui in kleine stukjes snijden." Volgende shot: reusachtige brokken ui in de pan. "Zalm kan je eigenlijk al eten als het gerookt is." Bij veel te hard kokende saustroep: "Nu is ie ongeveer perfect." "Vergeet niet de pasta af te gieten." Het is echt koken voor en door een mongool.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() on o:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ono:![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|