| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan een film gaan kijken, aangezien ik er altijd duisent download maar niet kijk. Ik kan kiezen uit: The Virgin Suicides Vera Drake Amadeus Spirited Away The Tree of Life Vox Populi We Need to Talk about Kevin Maar ik heb eigenlijk in allemaal geen zin. Misschien kijk ik wel gewoon Tarzan, ben nog steeds niet klaar met m'n Disneyproject. |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
|
En maar benadrukken dat haar favoriete pastarecept het altijd goed doet als ze bezoek heeft; ja, als je de hele tijd loopt te roepen dat het je favoriete pastarecept is, dan durft het bezoek niet zo snel te roepen dat het takkeranzig is.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik hoorde mijn moeder de hele tijd "HOER HOER HOER" naar de televisie roepen, dus ik dacht, even kijken wat er is. Maar ze is blijkbaar een schaatster aan het aanmoedigen die Margot Boer heet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is niet helemaal negatief verder hoor, mijn familie is deels ook zo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
een geitenwollensokker dus! Nou ja, deels klopt dat wel. Ik hou niet van heel veel make-up, ik eet graag vers, ik ben veelvuldig naar Zweden op vakantie geweest (gekampeerd in héle kleine tentjes, niet in een caravan) en oja, ik eet geen vlees. Maar ik heb geen groentepakket
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft geen kookshow! Dat is het punt, ze kan duidelijk geeneens koken! Het filmpje is om mensen te laten zien dat ook mensen die niet kunnen koken dingen kunnen maken die niet stom zijn.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Oh, en Sean Penn, die de hele film niets liever doet dat stil staan in stedelijke omgevingen, mijmerend over het leven (door vooral veel om zich heen te kijken en niets te zeggen). Alleen de verhalende stukjes met Brad Pitt en zijn zoontje waren nog leuk, maar dat stevende allemaal af op een quasi-filosofisch einde.
![]() |
|
|