| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een preienoverschot, daarom zitten er tegenwoordig altijd preien in groentepaketten. Maar Uice mag er maar een, anders wordt hij nog te dik. Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Music you have in common includes Opeth, Elvis Presley, Ulver, Otis Redding and Nick & Simon. Ja, check dan, hij luistert ook Nick & Simon tegenwoordig! Waar moet het heen met hem!! Sorry Noedel ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik kon gewoon heel weinig met die losse flarden verhaal. En het was gewoon vervelend gefilmd. En ik vind Tilda Swinton ontiechelijk lelijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Your musical compatibility with Noedelhap is VERY HIGH
Music you have in common includes Ulver, Opeth, Captain Beefheart & His Magic Band, Tool and Pink Floyd. Your musical compatibility with Stefenootje is HIGH Music you have in common includes Opeth, God Is An Astronaut, Radiohead, Godspeed You! Black Emperor and Tool. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Voor de liefhebber van grappige dingen: Louis CK presenteert eenmalig een radioprogramma. Het bestaat eruit dat hij in zijn eentje achter de microfoon zit en telefoontjes neemt van mensen die hulp nodig hebben met hun relatie en kinderen. SCHITTEREND.
|
|
|
|
Your musical compatibility with Noedelhap is Super
Music you have in common includes Frank Zappa, Ulver, Tom Waits, Captain Beefheart & His Magic Band and Einstürzende Neubauten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga ook weleens een nieuw album luisteren, maar ondertussen ga ik dan door met internetten en alles, en dan is het afgelopen en denk ik, hm. Eigenlijk heb ik niet echt geluisterd
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat weet ik niet meer. Ik zal je niet gehoord hebben. Misschien wat ik aan het rukken wegens de schaamkut van Jennifer Connelly. Je weet het niet.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb muzikale compatibiliteit met iedereen zowat.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor de muziek dan amper. Als ik iets lees heb ik ook wel eens perongeluk hetzelfde liedje een halfuur op repeat zonder het door te hebben. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan niet eens iets vasthouden en praten tegelijk. Dan laat ik al alles uit mijn handen vallen. Dat het gewoon - boem - ineens op de grond valt omdat ik totaal vergeten was dat ik het vasthad. ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|