Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 20:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat maakt me niet altijd uit hoor. Maar als het een aaneenschakeling is van langdradig pretentieus gedoe dan heb ik er niet zoveel zin in.
Het is tamelijk pretentieus, inhoudelijk. Maar ik zat vooral op het visuele te letten.

En nou ja, zo pretentieus is ie nou ook weer niet.
Oud 29-01-2012, 20:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
We need to talk about kevin is ook een flinke afrader. Deprimerende boutfilm is het, met vooral een depressieve Tilda Swinton, die niets anders kan dan zielig en apatisch kijken.
Oud 29-01-2012, 20:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Erben Wennemars .

"Hij moet nu gewoon die tietietietietietel binnen halen" .
Oud 29-01-2012, 20:53
Verwijderd

Citaat:
Maar hij is lllllang dacht ik, toch? En daar heb ik niet altijd zin in, want m'n concentratie is niet altijd even goed.
Het is geen opletfilm, het is een heerlijke wegkijkfilm. Voor je 't weet zit je aan het requiem.
Oud 29-01-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:

(Een pakket, bestaande uit enkel een prei )
Ja, dat is omdat er preien te veel zijn op de wereld. Er is een preienoverschot, daarom zitten er tegenwoordig altijd preien in groentepaketten. Maar Uice mag er maar een, anders wordt hij nog te dik.

Citaat:
Het is tamelijk pretentieus, inhoudelijk. Maar ik zat vooral op het visuele te letten.

En nou ja, zo pretentieus is ie nou ook weer niet.
Dat witte randje aan je avatar is zo ontzettend irritant.
Oud 29-01-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is omdat er preien te veel zijn op de wereld. Er is een preienoverschot, daarom zitten er tegenwoordig altijd preien in groentepaketten. Maar Uice mag er maar een, anders wordt hij nog te dik.
Godver

Citaat:
Dat witte randje aan je avatar is zo ontzettend irritant.
Uice
Uice is offline
Citaat:
We need to talk about kevin is ook een flinke afrader. Deprimerende boutfilm is het, met vooral een depressieve Tilda Swinton, die niets anders kan dan zielig en apatisch kijken.
Jij vindt ook rare dingen, tegenwoordig. Lekker deprimerende film met veel wanhoop.
Verwijderd
Citaat:
Jij vindt ook rare dingen, tegenwoordig. Lekker deprimerende film met veel wanhoop.
Magnolia
Oud 29-01-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Jij vindt ook rare dingen, tegenwoordig.
Your musical compatibility with Noedelhap is Super

Music you have in common includes Opeth, Elvis Presley, Ulver, Otis Redding and Nick & Simon.

Ja, check dan, hij luistert ook Nick & Simon tegenwoordig! Waar moet het heen met hem!!

Sorry Noedel
Oud 29-01-2012, 20:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik kon gewoon heel weinig met die losse flarden verhaal. En het was gewoon vervelend gefilmd. En ik vind Tilda Swinton ontiechelijk lelijk.
Oud 29-01-2012, 21:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Magnolia
Ja Magnolia is dan wel weer extreem tof. Of Mulholland Drive. Maar WNTTAK mag nog niet eens in hun schaduw leven.
Oud 29-01-2012, 21:01
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik kon gewoon heel weinig met die losse flarden verhaal. En het was gewoon vervelend gefilmd. En ik vind Tilda Swinton ontiechelijk lelijk.
Swinton is een sexy bingo.
Verwijderd
Your musical compatibility with Noedelhap is VERY HIGH
Music you have in common includes Ulver, Opeth, Captain Beefheart & His Magic Band, Tool and Pink Floyd.

Your musical compatibility with Stefenootje is HIGH
Music you have in common includes Opeth, God Is An Astronaut, Radiohead, Godspeed You! Black Emperor and Tool.

Verwijderd
Citaat:
ontiechelijk.
Uice
Uice is offline
Oud 29-01-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het nieuwe album van Rome aan het luisteren, zie ik op last.fm bij top listeners; AmieSansDeNoir.

Pippeloen naamzoek
haha I know. Een paar weken terug stonden Paranoide en ik daar naast elkaar
Rome <3
Oud 29-01-2012, 21:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moet het dan toch met een g?
Oud 29-01-2012, 21:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Swinton is een sexy bingo.
Ja, maar ja, Pamela Anderson kon Barb Wire ook niet redden van de ondergang.
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Stefenootje is HIGH
Music you have in common includes Opeth, God Is An Astronaut, Radiohead, Godspeed You! Black Emperor and Tool.

Van Godspeed You! Black Emperor luister ik eigenlijk alleen East Hastings - The Sad Mafioso, omdat die in 28 Days Later zit, en het een bazenstukje is.
Verwijderd
Citaat:
haha I know. Een paar weken terug stonden Paranoide en ik daar naast elkaar
Rome <3
Goed bezig Ik ben nu het nieuwe album aan het luisteren! Lange zit, maar het bevalt goed tot nu toe
Verwijderd
Citaat:
Van Godspeed You! Black Emperor luister ik eigenlijk alleen East Hastings - The Sad Mafioso, omdat die in 28 Days Later zit, en het een bazenstukje is.
Ik vind ze heel gaaf, maar dat is inderdaad een heul goed stukje
Verwijderd
Citaat:
Moet het dan toch met een g?
Uhhuh

Ook een fijne deprimerende (en onplezierige, op een goede manier) film is Requiem for a Dream. Subliem gemaakt.
Oud 29-01-2012, 21:05
Uice
Uice is offline
Voor de liefhebber van grappige dingen: Louis CK presenteert eenmalig een radioprogramma. Het bestaat eruit dat hij in zijn eentje achter de microfoon zit en telefoontjes neemt van mensen die hulp nodig hebben met hun relatie en kinderen. SCHITTEREND.

Oud 29-01-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh

Ook een fijne deprimerende (en onplezierige, op een goede manier) film is Requiem for a Dream. Subliem gemaakt.
maar die heeft iedereen hier toch al 52 keer gezien, mag ik hopen, Q.
Oud 29-01-2012, 21:06
Verwijderd
Ik keek RFAD een keer met Uice, toen riep ik hem dat ik het niet meer aankon, dat laatste stukje. Hij was in de keuken. Wat hij daar deed weet ik niet.
Verwijderd
Citaat:
maar die heeft iedereen hier toch al 52 keer gezien, mag ik hopen, Q.
Ever since de PVV "gedoogsteun" mag geven heb ik de hoop definitief opgegeven. In het algemeen.
Verwijderd
Ik vind het altijd wel bewonderenswaardig als mensen echt ervoor gaan zitten om een album te luisteren. Zulke mensen, doen jullie dan ondertussen wel opruimen of koken of je nagels lakken ofzo? Of ga je echt alleen intensief naar de muziek luisteren?
Oud 29-01-2012, 21:07
Uice
Uice is offline

Music you have in common includes Frank Zappa, Ulver, Tom Waits, Captain Beefheart & His Magic Band and Einstürzende Neubauten.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd wel bewonderenswaardig als mensen echt ervoor gaan zitten om een album te luisteren. Zulke mensen, doen jullie dan ondertussen wel opruimen of koken of je nagels lakken ofzo? Of ga je echt alleen intensief naar de muziek luisteren?
Muziek luisteren, ondertussen dingen lezen, chips eten, ehhh.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook weleens een nieuw album luisteren, maar ondertussen ga ik dan door met internetten en alles, en dan is het afgelopen en denk ik, hm. Eigenlijk heb ik niet echt geluisterd
Oud 29-01-2012, 21:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor de liefhebber van grappige dingen: Louis CK presenteert eenmalig een radioprogramma. Het bestaat eruit dat hij in zijn eentje achter de microfoon zit en telefoontjes neemt van mensen die hulp nodig hebben met hun relatie en kinderen. SCHITTEREND.

[filmpje]
Oh, je kon toch ergens zijn show kopen voor $5? Ik moet die nog zien!

Citaat:
Forumen.
Oud 29-01-2012, 21:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik keek RFAD een keer met Uice, toen riep ik hem dat ik het niet meer aankon, dat laatste stukje. Hij was in de keuken. Wat hij daar deed weet ik niet.
Dat weet ik niet meer. Ik zal je niet gehoord hebben. Misschien wat ik aan het rukken wegens de schaamkut van Jennifer Connelly. Je weet het niet.
Oud 29-01-2012, 21:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Music you have in common includes Frank Zappa, Ulver, Tom Waits, Captain Beefheart & His Magic Band and Einstürzende Neubauten.
Ik heb muzikale compatibiliteit met iedereen zowat.
Oud 29-01-2012, 21:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, je kon toch ergens zijn show kopen voor $5? Ik moet die nog zien!
Op louisck.net kun je hem voor dat bedrag downloaden. Hij is super.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op louisck.net kun je hem voor dat bedrag downloaden. Hij is super.
Ah, dank.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hangt ervan af in hoeverre ik fan ben.
Oud 29-01-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Muziek luisteren, ondertussen dingen lezen, chips eten, ehhh.
Kan je dan intussen dingen lezen ja? Ik hoor de muziek dan amper. Als ik iets lees heb ik ook wel eens perongeluk hetzelfde liedje een halfuur op repeat zonder het door te hebben.

Citaat:
Ik ga ook weleens een nieuw album luisteren, maar ondertussen ga ik dan door met internetten en alles, en dan is het afgelopen en denk ik, hm. Eigenlijk heb ik niet echt geluisterd
Ja! Dat lijkt me dus precies het probleem, dat laatste.

Citaat:
Forumen.
Hm, dat zou me nog wel lukken met muziek, ja. Maar dan nog... ik kan echt zo ontzettend niet multitasken.
Oud 29-01-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik niet meer. Ik zal je niet gehoord hebben. Misschien wat ik aan het rukken wegens de schaamkut van Jennifer Connelly. Je weet het niet.
Ja, we keken hem samen, dus wat je in de keuken aan het doen was weet ik niet meer. Ik mocht niet eens praten tijdens een film, laat staan ineens naar een ander vertrek gaan!
Oud 29-01-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb muzikale compatibiliteit met iedereen zowat.
Met mij waarschijnlijk niet. Maar mijn last.fm is niet representatief.
Oud 29-01-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Kan je dan intussen dingen lezen ja? Ik hoor de muziek dan amper. Als ik iets lees heb ik ook wel eens perongeluk hetzelfde liedje een halfuur op repeat zonder het door te hebben.
Ja, dat lukt me wel
Oud 29-01-2012, 21:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Met mij waarschijnlijk niet. Maar mijn last.fm is niet representatief.
Heb ik je als friend?
Oud 29-01-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat lukt me wel
Wat goed van je!

Ik kan niet eens iets vasthouden en praten tegelijk. Dan laat ik al alles uit mijn handen vallen. Dat het gewoon - boem - ineens op de grond valt omdat ik totaal vergeten was dat ik het vasthad.

Citaat:
Heb ik je als friend?
Vast niet. haabaahaabaa of zoiets. Koen heeft me wel als vriend.
Oud 29-01-2012, 21:17
Verwijderd
http://www.last.fm/user/haabaahaabaa
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, we keken hem samen, dus wat je in de keuken aan het doen was weet ik niet meer. Ik mocht niet eens praten tijdens een film, laat staan ineens naar een ander vertrek gaan!
Als ik een film al vaak gezien heb, mag ik dat wel.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Your musical compatibility with haabaahaabaa is Very Low

Music you have in common includes Vangelis, Live, Boudewijn de Groot, The Beatles and John Lennon.
Oud 29-01-2012, 21:18
Verwijderd
En dat is dus niet representatief, want dat luister ik allemaal nooit.
Oud 29-01-2012, 21:19
Verwijderd
Your musical compatibility with haabaahaabaa is Very High

Music you have in common includes Yann Tiersen, Acda en de Munnik, Boudewijn de Groot, Bløf and Anouk.
Oud 29-01-2012, 21:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee, maar Last.fm probeert nog IETS te vinden dat overeen komt
Oud 29-01-2012, 21:21
Verwijderd
Door al die beautytalk ga ik een gezichtsmasker opdoen!

Als jullie lief zijn mogen jullie er een foto van zien.
Oud 29-01-2012, 21:22
Verwijderd
Relaxt, ik heb nu gewoon voor vier dagen goed warm eten in de vriezer liggen. Niet hoeven koken for the win!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten