Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2012, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou jongens, zo kan ie wel weer. Wat vinden jullie van de Kritiek van de zuivere rede van Immanuel Kant en hoe tekent dit werk zich af tegen de andere schrijfsels uit die tijd?
Kritiek van de Zuivere Kut zul je bedoelen!

Maar alle gekheid op een kutje, ik vind dat een erg leuk boek. In veel dingen die hij zegt kan ik me niet vinden, maar die man weet hoe je een filosofisch werk schrijft.
Verwijderd
Citaat:
Nou jongens, zo kan ie wel weer. Wat vinden jullie van de Kritiek van de zuivere rede van Immanuel Kant en hoe tekent dit werk zich af tegen de andere schrijfsels uit die tijd?
Immanuel Cunt.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Metalheads zijn nu eenmaal eenzame nerds zonder leven.
Dat is het.
Oud 29-01-2012, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hij liep er soms wel de kantjes van af in zijn werk.
Oud 29-01-2012, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Immanuel Cunt.
Oud 29-01-2012, 21:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kant viel een keer bijna dood, toen zeiden de mensen: "Nou, dat was kantje boord!"
Verwijderd
Citaat:
Dit zou ie vast niet over zijn kant laten gaan! ;D;
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Klauwhamer is Very High

Music you have in common includes Nine Inch Nails, Frank Zappa, Swans, Ulver and Nick Cave and the Bad Seeds.
Heb ik jou eigenlijk in mijn friendslist? *ponders*

De kut op z'n kop slaan.
Noedelhap
Noedelhap is offline
En toen kwam de ambulance, en toen riep men: "Allemaal aan de Kant, mensen!"
Verwijderd
Citaat:
Hij koos ook niet altijd de kant van de gevestigde orde.
Oud 29-01-2012, 21:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Immanuel Cunt.
Verwijderd
Het is kwaad kutten eten.
Verwijderd
Citaat:
Kritiek van de Zuivere Kut zul je bedoelen!

Maar alle gekheid op een kutje, ik vind dat een erg leuk boek. In veel dingen die hij zegt kan ik me niet vinden, maar die man weet hoe je een filosofisch werk schrijft.
Sommige dingen sloegen inderdaad als een kut op een varken of raakten kant noch wal
Verwijderd
Had hij nou ook dat standaardwerk over kantelen geschreven?

Ik ken trouwens een mop over Kant, maar achteraf ben ik de clou vergeten en ook of die nou echt over Kant ging. Iets met een kerkklok.
Oud 29-01-2012, 21:45
Verwijderd
Ah, je hebt de kut horen luiden maar weet niet aan welke kant de klepel hangt.
Oud 29-01-2012, 21:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sommige dingen sloegen inderdaad als een kut op een varken of raakten kant noch wal
Ja, zo gaan die dingen, Kantiano.
Oud 29-01-2012, 21:46
Uice
Uice is offline
Als de kut van huis is, dansen de nikkers op tafel.
Oud 29-01-2012, 21:48
Verwijderd
Eén nikker maakt nog geen kant.
Oud 29-01-2012, 21:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Your musical compatibility with Stefenootje is SUPER
Music you have in common includes Opeth, Circadian Eyes, Riverside, Frédéric Chopin and Nick & Simon.
Oud 29-01-2012, 21:50
Verwijderd
Your musical compatibility with Kanthamer is Super
Music you have in common includes Rome, Tiamat, Ulver, The Sisters of Mercy and Bauhaus.
Oud 29-01-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Stefenootje is SUPER
Music you have in common includes Opeth, Circadian Eyes, Riverside, Frédéric Chopin and Nick & Simon.
Wat, jij hebt toch geen Nick & Simon geluisterd?
Oud 29-01-2012, 21:52
Verwijderd
Volgens mij is Anonymous Jewtube/Goegel aan het DDoS'en Als dit te lang duurt, maak ik mezelf van kant.
Oud 29-01-2012, 21:53
Verwijderd
Je neemt me in het ootje (huhu, kutje) Schro. Bij mij staat het er namelijk niet. ;x
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat, jij hebt toch geen Nick & Simon geluisterd?
Nikker & Simon.
Verwijderd
Nou, last.fm is bezig. Ik hoop dat hij een beetje snel klaar is, want ik wil nog wel ooit gaan slapen.
Oud 29-01-2012, 21:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, de HP reeks zit erop. Alleen nog sound of music en dan is mijn vriend weer bij, cultuurwise

Zo maar naar huis in de ijskou.
Oud 29-01-2012, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, de HP reeks zit erop. Alleen nog sound of music en dan is mijn vriend weer bij, cultuurwise

Zo maar naar huis in de ijskou.
Je laat je vriend de hele HP-reeks en Sound of Music kijken, en hij STEMT ERMEE IN?
Oud 29-01-2012, 21:57
Verwijderd
Hee, dit is best tof. Ik luister iets en dan krijg ik meteen allemaal informatie over die band in mijn venstertje.

Citaat:
Gipsy Kings is a music group from Arles and Montpellier, France. They explained the evolution of their sound in the 1996 PBS documentary of their lives and music "Tierra Gitana (Gipsy Land)". Young brothers Nicolas, Canut and Paul Reyes accompanied their father, famed flamenco singer Jose Reyes, who started out singing "cante jondo" (deep chant), traditional flamenco with long-running themes of passion, love, death, etc. But they began playing rumba flamenca because "we liked to watch pretty girls dance," said Nicolas.
Superleuk om te weten.
Oud 29-01-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Nikker & Simon.
Nikker Simon, he.
Oud 29-01-2012, 21:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nikker & Simonnuel Kant
Oud 29-01-2012, 21:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nikker Simon, he.
Oh, ik had die link niet gelegd. Ik dacht dat ik zelf iets verzonnen had.
Oud 29-01-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Anonymous Jewtube/Goegel aan het DDoS'en Als dit te lang duurt, maak ik mezelf van kant.
Hahahaha, ik dacht net exact hetzelfde. En toen wilde ik op downformeorforeveryone.com (OFZO) kijken of het nou aan mij lag, maar ik wist de exacte site niet meer. Dus toen wilde ik hem Googlen. En toen voelde het alsof een essentieel verlengde van mijn hersenen geamputeerd was.

Maar er is geen grond voor een aanval op Google. Ze hebben zich actief verzet tegen SOPA, PIPA en (voor zo ver ik weet ook) ACTA, en het nieuwe privacybeleid (SPOILER: je krijgt minder privacy) is wel kut maar bij lange na niet kut genoeg om de aandacht te trekken, denk ik. Dus ik gok op een ordinaire technische mishap.
Oud 29-01-2012, 22:03
Verwijderd
Hoe moet ik nou zorgen dat hij ook echt skrobbelt?
Oud 29-01-2012, 22:04
Uice
Uice is offline
Ik heb hier gewoon Google en Youtube.
Oud 29-01-2012, 22:04
Verwijderd
Dat iemand een kopje koffie over de server gegooid heeft, ofzo. De Google-server. Die ze daar hebben staan, op kantoor.
Oud 29-01-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha, ik dacht net exact hetzelfde. En toen wilde ik op downformeorforeveryone.com (OFZO) kijken of het nou aan mij lag, maar ik wist de exacte site niet meer. Dus toen wilde ik hem Googlen. En toen voelde het alsof een essentieel verlengde van mijn hersenen geamputeerd was.
Lichte paniek maakte zich inderdaad even meester van mij; geen Jewtube en Google ook al deaud

Citaat:
Maar er is geen grond voor een aanval op Google. Ze hebben zich actief verzet tegen SOPA, PIPA en (voor zo ver ik weet ook) ACTA, en het nieuwe privacybeleid (SPOILER: je krijgt minder privacy) is wel kut maar bij lange na niet kut genoeg om de aandacht te trekken, denk ik. Dus ik gok op een ordinaire technische mishap.
Los daarvan heeft Anonymous die bandbreedte helemaal niet Ze kregen Amazon niet eens plat. Of nou ja, "niet eens" is natuurlijk niet op z'n plaats aangezien Amazon behoorlijke pijpen heeft
Uice
Uice is offline
Of dat Youtube in de yoghurt in gevallen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

En ik krijg nu een melding dat er 'nieuwe software beschikbaar is van Apple'. Waarom? Ik heb geen apple en ook helemaal geen appledingen.
Oud 29-01-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik inmiddels ook, vlak voor Q's post wilden ze wel weer. Dus toen had ik die site natuurlijk direct gegoogled en die zei dat Google down was voor iedereen. Toen moest ik gniffelen.

Het ligt er dus niet continu en niet voor iedereen uit, maar stabiel loopt het bepaald niet.
Oud 29-01-2012, 22:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Niet instaleren dan. Als het goed is scrobbelt die scrobler gewoon de muziek die je luistert. Anders even de goeie plug in opzoeken .
Oud 29-01-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Niet instaleren dan. Als het goed is scrobbelt die scrobler gewoon de muziek die je luistert. Anders even de goeie plug in opzoeken .
Ik heb echt geen idee wat je nou precies zegt.
Oud 29-01-2012, 22:13
Uice
Uice is offline
Louis CK legt een beller uit hoe hij zijn babydochter moet verschonen:

"Wipe from vagina to asshole. Never the other way, 'cause that's how you get shit up their adorable little cunts. Don't put your fingers in there. Just use your fingers to spread it, and wipe. You're gonna do a great job. And when she's eightteen and asking you for money for a car, just say, hey, you would have a dirty vagina if it weren't for me, so shut the fuck up."
Oud 29-01-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

En ik krijg nu een melding dat er 'nieuwe software beschikbaar is van Apple'. Waarom? Ik heb geen apple en ook helemaal geen appledingen.
Ik had laatst applekoeken
Oud 29-01-2012, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt geen idee wat je nou precies zegt.
<noobmode=1>

Met welk programma speel jij je muziekjes af?
Verwijderd
Hij zegt dat hij al scrobbelt, maar het laatste wat ik heb geluisterd is nog steeds iets van De Kast. ()
Verwijderd
Citaat:
<noobmode=1>

Met welk programma speel jij je muziekjes af?
Dank je. <3

Windows Media Player.

edit: die dank je staat daar nogal sarcastisch, maar zo is hij helemaal niet bedoeld.
Oud 29-01-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt dat hij al scrobbelt, maar het laatste wat ik heb geluisterd is nog steeds iets van De Kast. ()
Er zitten restricties aan scrobblen. Zo moet je tenminste een X-aantal seconden geluisterd hebben voor je de song bijgeschreven krijgt. Dus hij kan wel zeggen dat-ie scrobblet, maar dat is dan meer dat-ie gáát scrobblen wanneer je aan die voorwaarde voldoet
Oud 29-01-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Er zitten restricties aan scrobblen. Zo moet je tenminste een X-aantal seconden geluisterd hebben voor je de song bijgeschreven krijgt. Dus hij kan wel zeggen dat-ie scrobblet, maar dat is dan meer dat-ie gáát scrobblen wanneer je aan die voorwaarde voldoet
Ik luister al mijn muziekjes helemaal af.
Oud 29-01-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Lichte paniek maakte zich inderdaad even meester van mij; geen Jewtube en Google ook al deaud

Los daarvan heeft Anonymous die bandbreedte helemaal niet Ze kregen Amazon niet eens plat. Of nou ja, "niet eens" is natuurlijk niet op z'n plaats aangezien Amazon behoorlijke pijpen heeft
Ja, Google proberen te DDoS'en is zoiets als Rusland proberen binnen te vallen. Te voet. In de winter. Op een lege maag.

Niettemin kun je prima op zwakke punten mikken natuurlijk. Amazon heeft bijvoorbeeld ook zeker te lijden gehad. De site was misschien wel online maar afrekenen kon een tijdlang niet, aangezien alleen specifiek de servers die dat afhandelden werden aangevallen. Ik ben verder niet bekend met de infrastructuur van Google maar ik kan me voorstellen dat je best een bepaald geografisch gebied kunt naaien met iets vergelijkbaars.
Oud 29-01-2012, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dank je. <3

Windows Media Player.

edit: die dank je staat daar nogal sarcastisch, maar zo is hij helemaal niet bedoeld.
Mijn "<noobmode=1>" is ook helemaal niet vervelend bedoeld hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten