| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Hee, dit is best tof.
Ik luister iets en dan krijg ik meteen allemaal informatie over die band in mijn venstertje.Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er is geen grond voor een aanval op Google. Ze hebben zich actief verzet tegen SOPA, PIPA en (voor zo ver ik weet ook) ACTA, en het nieuwe privacybeleid (SPOILER: je krijgt minder privacy) is wel kut maar bij lange na niet kut genoeg om de aandacht te trekken, denk ik. Dus ik gok op een ordinaire technische mishap. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ze kregen Amazon niet eens plat. Of nou ja, "niet eens" is natuurlijk niet op z'n plaats aangezien Amazon behoorlijke pijpen heeft
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er dus niet continu en niet voor iedereen uit, maar stabiel loopt het bepaald niet. |
|
|
|
|
Louis CK legt een beller uit hoe hij zijn babydochter moet verschonen:"Wipe from vagina to asshole. Never the other way, 'cause that's how you get shit up their adorable little cunts. Don't put your fingers in there. Just use your fingers to spread it, and wipe. You're gonna do a great job. And when she's eightteen and asking you for money for a car, just say, hey, you would have a dirty vagina if it weren't for me, so shut the fuck up."
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niettemin kun je prima op zwakke punten mikken natuurlijk. Amazon heeft bijvoorbeeld ook zeker te lijden gehad. De site was misschien wel online maar afrekenen kon een tijdlang niet, aangezien alleen specifiek de servers die dat afhandelden werden aangevallen. Ik ben verder niet bekend met de infrastructuur van Google maar ik kan me voorstellen dat je best een bepaald geografisch gebied kunt naaien met iets vergelijkbaars. |
|
![]() |
|
|