Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door QuietNoise (14-02-2002).]
||
Citaat:
Over het algemeen begint men een zin met een hoofdletter. ![]() ![]() Mjah, om op de stelling terug te komen .. tis gewoon super kortzichtig om zo te redeneren.. liberalistisch stemmen heeft denk ik weinig met EQ te maken..extreem rechts is misschien wat anders maar das de vvd bij lange na niet...
|
![]() |
Voor nou allemaal meteen in de aanval te gaan...
... ![]() Ik weet dat het super generaliserend is. Maar ik was eergisteren bij een jongernpolitiekiets en de JOVD, de jonge gasten van de VVD, gedraagt zicht verd8 egoistisch. Ik zie het met m'n eigen ogen! Vooral niet verantwoordelijk zijn voor de ander, een samenleving bestaat nou eenmaal niet uit meerdere mensen... Het lijkt me trouwens goed voordat je gaat stemmen of jullie sowieso als politiek geintresseerden even wat gaat informeren in de jongerenpartijen enzo. Dat je tog even weet in welk straatje je ECHT bent beland. Want partijprogrammaas lijken allemaal zo mooi... Maar het gaat natuurlijk ook om wat er WERKELIJK gebeurt. Het is echt interessant. En om trug te komen op de stelling. Er zullen zat uitzonderingen zijn, maar een kern van waarheid zit er toch echt wel in... ... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Oplossing voor alles Awesomeness | 81 | 27-01-2010 10:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |