Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 18:59
Verwijderd
Boeiend, ik ben ook in de verte aan Stalin verwant.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2012, 19:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Beter dan aan Adam Sandler
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:01
Verwijderd
Het was niet waar, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Op stations een soort systeem dat mensen die niet weten waar ze heen moeten worden gescheiden van mensen die wel weten waar ze heen moeten.
Hier heb ik ook weleens over nagedacht ja. Misschien een soort snelweg/atletiekbaan op de vloer door de stationshal waar je overheen kunt rennen naar de verschillende perrons en je iedereen omver mag tacklen die er als een dwaze malloot op stil blijft staan.
Oud 06-02-2012, 19:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik stel iets gelijkaardigs voor m.b.t. The Sound of Music. Al moet er in Israël wel een museum worden opgericht over The Sound of Music, zodat de mensheid kan leren van de verschrikkelijke fouten uit het verleden.
Als Hitler in de toekomst had kunnen kijken en had gezien dat The Sound of Music een gevolg zou zijn van zijn beleid dan was hij per direct gestopt met zijn snode plannen.
Oud 06-02-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik stel iets gelijkaardigs voor m.b.t. The Sound of Music. Al moet er in Israël wel een museum worden opgericht over The Sound of Music, zodat de mensheid kan leren van de verschrikkelijke fouten uit het verleden.
Slavoj Zizek naamzoek.

Oh en mijamoto naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als Hitler in de toekomst had kunnen kijken en had gezien dat The Sound of Music een gevolg zou zijn van zijn beleid dan was hij per direct gestopt met zijn snode plannen.
Misschien is het een goed idee om het kijken van the Sound of Music toe te voegen aan iedere celstraf. En dan niet eenmalig, maar 24/7, op repeat. Wie weet brengt dit de criminaliteit terug.

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 19:23. Reden: Typo. :D
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Misschien is het een goed idee om het kijken van the Sound of Music toe te voegen aan iedere celstraf. En dan niet eenmalig, maar 24/7, op repeat. Wie weet brengt dit de criminaliteit terug.
Mja, maar dan gaan de mensenrechtenorganisaties ook weer klagen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mja, maar dan gaan de mensenrechtenorganisaties ook weer klagen.
Ik vind jullie grappig, maar hou stiekem wel een beetje van The Sound of Music
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:51
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind het grappig dat in 'The Postman' al die soldaten beginnen te brullen als er bij een filmavond niet The Sound of Music wordt afgespeeld .
Oud 09-02-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Comic Sans wordt verboden.
Oud 09-02-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Comic Sans wordt verboden.
Niet per se op jou gericht hoor, maar heel dat 'Comic Sans is verschrikkelijk'-gedoe vind ik zulke meeloperij. Iemand heeft ooit bedacht dat het een wat te guitig lettertype is voor serieuze zaken, en nu vindt iedereen het spuuglelijk en niet kunnen.

Als de aandacht er niet ooit op gevestigd was op internet enzo, dan had geen hond het ooit over Comic Sans gehad.

Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 17:54.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Nee, het is gewoon niet mooi. Ik kan een tekst geschreven in comic sans niet serieus nemen. Als het als zakelijke tekst bedoeld is vind ik het een teken dat je de lezer niet serieus neemt en een mislukte poging doet tot een creatief lettertype gebruiken. En als je het tekstje grappig en/of creatief gebruikt vind ik het een teken van een gebrek aan inspiratie en originaliteit
Oud 09-02-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is gewoon niet mooi.
Jij vindt het niet mooi.

(ik ook niet echt hoor, ik wil nu niet opkomen voor Comic Sans ofzo, maar heel dat gedoe vind ik zo irritant geworden)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 15:02
Verwijderd
Waardoor mijn regel wordt:

mensen mogen niet meer klagen over Comis Sans-gebruik!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Als Comic Sans wordt verboden hoeft dat ook niet meer!
Oud 09-02-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is gewoon niet mooi. Ik kan een tekst geschreven in comic sans niet serieus nemen. Als het als zakelijke tekst bedoeld is vind ik het een teken dat je de lezer niet serieus neemt en een mislukte poging doet tot een creatief lettertype gebruiken. En als je het tekstje grappig en/of creatief gebruikt vind ik het een teken van een gebrek aan inspiratie en originaliteit
en als je een leesbaar en passend lettertype in een stripverhaal wil gebruiken? 'Comic' in comic sans staat niet voor komisch
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
En de "sans" betekent dat je het niet moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
en als je een leesbaar en passend lettertype in een stripverhaal wil gebruiken? 'Comic' in comic sans staat niet voor komisch
Ik heb nog nooit een degelijk stripverhaal gezien waarin Comic Sans wordt gebruikt.
Oud 09-02-2012, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Het is er wel voor ontwikkeld. Maar dan zou ik de strip niet echt serieus nemen. Toevallig heb ik eens een paar Kuifje-albums gedownload (jaja, hang me maar op!) die op amateuristische wijze naar het Nederlands vertaald waren door de franse tekst in Paint uit te gummen en de Nederlandse vertaling met comic sans er in te zetten en het las voor geen meter, waardoor ik maar een Engels album ging lezen.
Oud 09-02-2012, 16:43
Verwijderd
Comic Sans is iets te vaak gebruikt voor verkeerde doeleinden (serieuze brieven, mededelingen e.d.) door leidinggevenden die het wat mij betreft dus niet helemaal begrepen. Of door mavo-leerlingen in een werkstuk. En daar associeer ik dat lettertype nog steeds mee als ik het zie. Het is gewoon behoorlijk not done geworden. In geen enkele situatie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 16:44
TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Eerste 2 uur vrij
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 17:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet nog dat Garfield altijd comic sans gebruikt. Maar dat is dan ook niet echt grappig.

Ik vind dat het een regel moet worden dat mensen die geen meisjes van 12-16 zijn moeten stoppen met zeuren over Twilight en Justin Bieber. Ze horen niet tot de doelgroep, en zo heel moeilijk is het niet om ze te ontwijken, dus als je het zo kwaadaardig vindt, dan moet je het maar niet op gaan zoeken.
En mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer wordt gemaakt en deze stelling onderbouwen door Rebecca Black te vergelijken met Pink Floyd moeten een hele harde mep krijgen met de vlakke hand en dan vervolgens ALLE albums die in de afgelopen 5 jaar zijn uitgebracht luisteren. Daar zit nog genoeg leuks tussen.

Net zoals mensen die beweren dat in de jaren 30 mensen nog fatsoen hadden en respect voor vrouwen en elkaar hadden en intellectueel waren met een wondermachine van plek moeten ruilen met een vrouw van toen die aan de lopende band kindjes moet baren in plaats van te mogen werken, of in een zwarte die ook niks te zeggen heeft.
Oud 09-02-2012, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet nog dat Garfield altijd comic sans gebruikt. Maar dat is dan ook niet echt grappig.
Ga eens even je mond spoelen ja *taart in gezicht gooit*
Oud 09-02-2012, 17:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moeder is niet grappig
Oud 09-02-2012, 17:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ga eens even je mond spoelen ja *taart in gezicht gooit*

<3 Garfield
Oud 10-02-2012, 00:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik vind dat het een regel moet worden dat mensen die geen meisjes van 12-16 zijn moeten stoppen met zeuren over Twilight en Justin Bieber. Ze horen niet tot de doelgroep, en zo heel moeilijk is het niet om ze te ontwijken, dus als je het zo kwaadaardig vindt, dan moet je het maar niet op gaan zoeken.
Oké, first of all: Garfield is awesome

En het is echt heel moeilijk om Twitards en Biebs (of hoe noemen die mensen dat) te ontwijken als je op het internet zit, omdat sadly niet alleen 12 jarigen dat soort onzin leuk vinden. Mijn beste vriendin is ook gezwicht voor Twilight en vindt het geweldig en zit me op Facebook te pushen het ook te kijken. Dus, dat soort dingen zijn alleen te ontwijken als je geen krant openslaat, geen tv kijkt en internet afsluit.

Ontopic: Ik vind dat Twilight en Justin Bieber op de brandstapel moeten
Oud 10-02-2012, 08:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind dat mensen die Comic Sans lelijk vinden, niet moet miepen. Als je het niet gebruikt, heb je nergens last van.
Oud 10-02-2012, 08:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet nog dat Garfield altijd comic sans gebruikt.
Niet hoor.

Laatst gewijzigd op 10-02-2012 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 08:19
Verwijderd
Het forum moet in Comic Sans, gewoon om een beetje te klieren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 08:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En het is echt heel moeilijk om Twitards en Biebs (of hoe noemen die mensen dat) te ontwijken als je op het internet zit, omdat sadly niet alleen 12 jarigen dat soort onzin leuk vinden. Mijn beste vriendin is ook gezwicht voor Twilight en vindt het geweldig en zit me op Facebook te pushen het ook te kijken. Dus, dat soort dingen zijn alleen te ontwijken als je geen krant openslaat, geen tv kijkt en internet afsluit.

Beliebers heet dat.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 09:04
Verwijderd
Citaat:

Och, ik weet niet. Een vriendin van mij houdt ook van Twilight maar dat is niet heel moeilijk te ontwijken, als ze zegt 'heb jij Twilight gelezen' zeg ik 'nee heb ik niet' en als ze zegt 'Zullen we naar Twilight in de bioscoop' zeg ik 'lijkt me niets, andere film ook goed?' en dat is het, eigenlijk. Als je daar al problemen mee hebt, oh jee mensen zullen eens een andere smaak hebben dan jij
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 09:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan past Tokio Hotel er ook prima bij!
Oud 10-02-2012, 10:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb meer last van de mensen die roepen dat alles minder gay en een beter liefdesverhaal is dan Twilight dan de mensen die het wel gaaf vinden. Shit gets old, really. En ik heb nog bijna nooit een liedje van Bieber op de radio of televisie gehoord en ik ken niemand die ooit tegen mij gezegd heeft dat hij fantastisch is en dat ik het móet luisteren. Het is allemaal echt niet zo erg als mensen het doen lijken. Ik vraag me altijd af waar die mensen dan echt boos over zijn.

En ik was vroeger keihard fan van Garfield en ik heb nog steeds duizend van die boekjes in het Nederlands, die hadden geloof ik comic sans als lettertype. Ik had ook zo'n e-mail-service dat je elke dag een nieuwe comic toegestuurd krijgt en dan opeens valt op dat al die grapjes de hele tijd herhaald worden. Eerst is het nog wel leuk maar na een tijdje komt er bij mij niet meer af dan een kleine glimlach zo nu en dan.
Oud 10-02-2012, 11:35
Uice
Uice is offline
Het is inderdaad niet meer echt cool om Justin Bieber en Twilight af te kraken. Maar er komt wel weer een nieuwe haattrend.

En Garfield is inderdaad echt niet grappig. Zijn stripjes zijn grappiger als hij er niet in voorkomt: http://garfieldminusgarfield.net/
Oud 10-02-2012, 11:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb meer last van de mensen die roepen dat alles minder gay en een beter liefdesverhaal is dan Twilight dan de mensen die het wel gaaf vinden. Shit gets old, really. En ik heb nog bijna nooit een liedje van Bieber op de radio of televisie gehoord en ik ken niemand die ooit tegen mij gezegd heeft dat hij fantastisch is en dat ik het móet luisteren. Het is allemaal echt niet zo erg als mensen het doen lijken. Ik vraag me altijd af waar die mensen dan echt boos over zijn.
Jongens zijn boos omdat meisjes het sexy vinden, en het heel ver af staat van wat ze verwachten dat meisjes sexy vinden, en wat ze zelf kunnen zijn. Ze raken in de war.

Meisjes zijn boos omdat ze zich beledigd voelen door de manier waarop ze benaderd worden.
Oud 10-02-2012, 12:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat zitten jullie Garfield nou allemaal te dissen? Het enige dat niet grappig aan hem is, zijn zijn films.
Oud 10-02-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Jongens zijn boos omdat meisjes het sexy vinden, en het heel ver af staat van wat ze verwachten dat meisjes sexy vinden, en wat ze zelf kunnen zijn. Ze raken in de war.

Meisjes zijn boos omdat ze zich beledigd voelen door de manier waarop ze benaderd worden.
Haha ja, die eeuwige teleurstelling van mannen in het feit dat veel vrouwen (ook) houden van "van die verwijfde types" Mijn vader noemt Johnny Depp standaard "vrouw" en ik ken echt geen enkele vrouw die hem niet vreselijk sexy vond.

OT: Ik wil als regel instellen dat mensen geen hond mogen nemen als ze niet bereid zijn om het dier de aandacht en beweging te geven die het nodig heeft, en de discipline die wij als rest van de mensheid nodig hebben. En nee, vijf keer per dag vijf minuutjes uitlaten is níet genoeg beweging
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 13:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Beliebers heet dat.
Oh ja.
Citaat:
Och, ik weet niet. Een vriendin van mij houdt ook van Twilight maar dat is niet heel moeilijk te ontwijken, als ze zegt 'heb jij Twilight gelezen' zeg ik 'nee heb ik niet' en als ze zegt 'Zullen we naar Twilight in de bioscoop' zeg ik 'lijkt me niets, andere film ook goed?' en dat is het, eigenlijk. Als je daar al problemen mee hebt, oh jee mensen zullen eens een andere smaak hebben dan jij
Helaas gaat dat bij mensen die ik ken, niet zo simpel.
Wil je? Nee.
Maar? Nee
Waarom? Rant.
Je hebt ongelijk. Nee.
Ga nou mee. NEE!
Citaat:
Dan past Tokio Hotel er ook prima bij!
Ik zat al te wachten op wie hem zou maken
Oud 10-02-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja.

Helaas gaat dat bij mensen die ik ken, niet zo simpel.
Wil je? Nee.
Maar? Nee
Waarom? Rant.
Je hebt ongelijk. Nee.
Ga nou mee. NEE!

Ik zat al te wachten op wie hem zou maken
Dan moet je dus ook niet eerst zo kortaf doen en dan ranten Gewoon zeggen 'nee sorry, da's niets voor mij'
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja nee, dat werkt niet zo goed.
Reageren

Regels voor berichten