Tonijnpizza's stinken en smaken naar tonijn. Gatverdamme dus.
En die chat, wtf? Nu worden er tips gegeven om af te vallen, terwijl er net een meisje heeft verteld dat ze 's ochtends twee crackers eet en de rest van de dag niets. Afvaltips geven aan anorexiapatiënten. SLIM!
En die chat, wtf? Nu worden er tips gegeven om af te vallen, terwijl er net een meisje heeft verteld dat ze 's ochtends twee crackers eet en de rest van de dag niets. Afvaltips geven aan anorexiapatiënten. SLIM!
Ik had een vraag gesteld, maar daarna trok mijn internet de chat niet meer. Is die nog geantwoord?
"Annemieke, Goed vraag!Het deels efenlijk Er zijn elementen die je extra kwetsbaar maken om anorexia te ontwikkelen, die erfelijk zijn. Bijv perfectionisme, laagzelfbeeld, afwijkend lijchaamsbeeld."
"Annemieke, Goed vraag!Het deels efenlijk Er zijn elementen die je extra kwetsbaar maken om anorexia te ontwikkelen, die erfelijk zijn. Bijv perfectionisme, laagzelfbeeld, afwijkend lijchaamsbeeld."
Ik vind het oprecht heel erg De chat loopt niet, er worden foutieve of incomplete antwoorden gegeven, bah.
Vowel, trouwens, moet jij niet nog foto's maken voor je Vraag en Aanbod topic ? Van rokjes en galajurken? Ik zoek rokjes en galajurkjen toevallig vandaar.
08-02-2012, 16:36
Verwijderd
Baaah ik blijf daar niet lezen. In een gemiddeld topic op het forum is het advies 10 keer beter.
Niet om het één of het ander hoor, maar dit komt allemaal een beetje amateuristisch over. En dan heb ik het niet alleen over de vreselijke spelfouten, maar jezus. Als je iedereen alleen maar blijft doorverwijzen naar een site, waarom laat je die chat dan niet zitten en maak je niet gewoon een reclamebanner? En sinds wanneer is een "laagzelfbeeld [sic] efenlijk [sic]?"