Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Homeland eigenlijk de enige serie van de laatste tijd die bovengemiddeld kon boeien.
||
Citaat:
![]() Als mensen dingen aanraden wil ik het toch altijd op z'n minst proberen, anders weet ik niet wat ik wellicht mis. ![]() |
![]() |
|
Op widm.nl las ik deze post, over een muzikale aanwijzing (het nummer Sit Down van James)
Ik ga ook voor Hadewych. De kruizen slaan duidelijk op haar, maar ze is ook ambassadrice van Stichting B!NK. En die zetten zich in voor kinderen uit NIET westerse landen. En de tekst vind ik er op mensen in ontwikkelingsgebieden slaan. En op wikipedia las ik dat James en indierock band is/was, weer niet westers ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() De wachttijd voor de verbinding is verstreken De server op scruplesthecat.tumblr.com doet er te lang over om te antwoorden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi! Ik heb net eerst een nachtmerrie gehad en daarna zoveel gezellige dingen gedroomd. Over een taart met een tonijn erop met een feesthoedje (een zwarte tonijn, hij leek op een garnaal en was een kanon van schattigheid), mijn dingeske, een jongetje dat ik hielp met blokfluitspelen, oude kennissen, het huis waar ik tot drie weken (ofzo) terug woonde en allemaal andere leuke dingen. <3
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb speciaal voor jou mn best gedaan. als je stiekem een foto wil neerzetten mag dat best hoor ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Heb je me geblockt? ![]()
||
Citaat:
![]() Wat doet die negerin van het jeugdjournaal ineens bij het volwassenenjournaal eigenlijk?
|
|