| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat ik met dit stomme weer veel efficiënter moet zijn met de deur uitgaan maar dat het zo niet in mijn systeem zit! Dus nu moet ik steeds meerdere keren per dag mijn leven wagen over de bevroren stoepen, ipv dat ik nou eens gewoon alles in één keer doe.
En buikpijn ;x ;x |
|
|
|
Verwijderd
|
Het gaat gewoon om haar eeuwige gezeur op raszuiverheid - niet alleen tegen mij, trouwens, maar ik ben de enige met een joodsklinkende naam. En de manieren waarop ze me steeds kleineert door te doen of ik haar niet versta 'als ze geen Jiddisch spreekt'. Ook de manieren waarop ze me kleineert die niet met mijn etniciteit te maken hebben verder.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dude. Is dit oké? Of zegt niemand er toch wat van omdat de rest van je omgeving ook enorme haat aan joden heeft? Ik vind dat docenten echt totaal geen opmerkingen mogen maken over iets wat met 'raszuiverheid' te maken heeft en ik hoop dat die mentor/andere docenten er ook zo over denken.
|
|
|
|
Docenten die opdrachten en bestanden op de meest onlogische plekken verstoppen. We hebben zo'n digitale leeromgeving voor een reden, plemp dan gewoon alle bestanden die ik nodig heb daar neer.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Dat ik me waarschijnlijk heb laten oplichten betreft de laptop die ik heb 'gekocht'.
Kon eerder niets vinden op de namen/rekening nummers op google, maar nu met wat meer info wel, heb alleen al betaald. Vind echt super zuur, want zal het geld wel kwijt zijn ![]() .
|
|
|
|
Heb te voren betaald voor een laptop, die verstuurd zou worden.
Superdom dus, ben vrij naïef in die dingen denk ik, is nooit fout gegaan eerder. Nu is die één dag vertraagd, wat niet zo'n ramp is, maar krijg geen reactie meer op mail, en kwam dus een hit op google tegen waar ze als internet oplichters te boek staan.
|
|
|
|
Mensen die niet in staat zijn een afspraak te maken en zich daaraan te houden maar steeds met kutsmoesjes aankomen zoals dat ze niet zeker weten of ze kunnen komen eten omdat ze fietsen een beetje eng vindt met die kou. Of dat ze op het laatste moment niet mee kunnen met een weekendje weg omdat ze opeens haar 'leven op de rails' wil krijgen maar verder niks gaat doen dat hele weekend.
Gewoon ja of nee zeggen en je daaraan houden, hoe moeilijk is dat?
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 17:54 | |