Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2012, 20:34
Verwijderd
hmm feliciteren is eigenlijk ook een beetje raar als je niet weet of ze 'ja' gaat zeggen
Advertentie
Oud 18-02-2012, 20:34
Neko*
Neko* is offline
Leg uit?
@LeMiserable
Oud 18-02-2012, 20:35
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
hmm feliciteren is eigenlijk ook een beetje raar als je niet weet of ze 'ja' gaat zeggen
Nouja, dan feliciteer je hem met het feit datie iemand gevonden heeft om ten huwelijk te vragen?
Verwijderd
Citaat:
Dankjullie! Het is ook geen heel spontaan aanzoek, eigenlijk.
Ze weet als dat je haar volgende week ten huwelijk gaat vragen?
Verwijderd
Zo gek is het toch niet om zoiets te willen delen?
Oud 18-02-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dan feliciteer je hem met het feit datie iemand gevonden heeft om ten huwelijk te vragen?
ja dat is wel een goede!
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Citaat:
Leg uit?
@LeMiserable
Klopt. Maar we hebben het al afgesproken. Ik ga het haar vragen omdat ze het leuk vind.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee. Maar openbaar op een forum is toch net wel weer een beetje te.
Oud 18-02-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Om het te wíllen delen niet, om het ook echt te delen... Tja, ik zou dat denk ik toch als een verrassing willen houden denk ik.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Klopt. Maar we hebben het al afgesproken. Ik ga het haar vragen omdat ze het leuk vind.
En waarom dan volgende week?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whut
Verwijderd
Citaat:
Maar is er totaal geen verrassingselement in?
Oud 18-02-2012, 20:38
Verwijderd
49.999

edit : behalve als je niet kan lezen en tellen
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben het wel een beetje eens met Lentekriebel. Ik denk dat als mijn Lief dat zou doen, ik toch niet zo blij zou worden.
Dat zou me echt niet uitmaken. Ik zou het juist schattig vinden als hij zo enthousiast is dat 'ie het niet voor zich kon houden en zo.

Citaat:
Dit inderdaad.

Citaat:
Huh wat? Maar is het dan wel een écht aanzoek? Ik bedoel, je gaat dus echt trouwen?
Neko*
Neko* is offline
50.001?
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ze is hier niet actief. Familie, schoonfamilie, rl-vrienden die het nog niet weten ook niet.

Misschien inderdaad wat vreemd, had het ook niet gedaan als ze niet wist dat ik het binnenkort ging vragen, en ik het antwoord niet zeker wist.
Oud 18-02-2012, 20:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze is hier niet actief. Familie, schoonfamilie, rl-vrienden die het nog niet weten ook niet.

Misschien inderdaad wat vreemd, had het ook niet gedaan als ze niet wist dat ik het binnenkort ging vragen, en ik het antwoord niet zeker wist.
Maar in feite HEB je het dus al gevraagd, want ze weet er van af. Of was het meer in 'overleg' besloten?
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar is er totaal geen verrassingselement in?
Ze weet niet hoe, en ook niet precies wanneer.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat zou me echt niet uitmaken. Ik zou het juist schattig vinden als hij zo enthousiast is dat 'ie het niet voor zich kon houden en zo.
Mweh, mijn Lief is niet echt iemand die dat zou doen, dus als hij het dan met een forum deelt voordatie me vraagt zou dat wel 'out of character' zijn, zeg maar. En daarbij roept het bij mij ook een beetje associaties op met films waarin huwelijksaanzoeken op publieke plekken worden gedaan (podium, stadion) en daar krijg ik ook altijd de kriebels van.
Oud 18-02-2012, 20:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar in feite HEB je het dus al gevraagd, want ze weet er van af. Of was het meer in 'overleg' besloten?
In het laatste geval zijn jullie dus eigenlijk gewoon al verloofd en is het vragen maar voor de sier.
Oud 18-02-2012, 20:42
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
We hebben het overlegt ja. Niet bepaald romantisch, maar we zijn redelijk nuchter allebei. In een opwelling beslissen of je wel of niet met iemand wil trouwen leek ons allebei niet zo'n goed idee.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mweh, mijn Lief is niet echt iemand die dat zou doen, dus als hij het dan met een forum deelt voordatie me vraagt zou dat wel 'out of character' zijn, zeg maar. En daarbij roept het bij mij ook een beetje associaties op met films waarin huwelijksaanzoeken op publieke plekken worden gedaan (podium, stadion) en daar krijg ik ook altijd de kriebels van.
Oh als iemand zeker wil weten dat ik "nee" zeg moet 'ie het ook echt doen op een openbare plek. Ik houd daar absoluut niet van.
Neko*
Neko* is offline
Over het algemeen zijn dat wel dingen waar je beiden al eens over nagedacht hebt op het moment dat een van beide de vraag stelt. Zo niet, zit er in de relatie wel iets verkeerd imo en zeg je toch gewoon nee?
Verwijderd
Citaat:
Het is niet alsof ze het hier gaat lezen of zo
Oud 18-02-2012, 20:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
We hebben het overlegt ja. Niet bepaald romantisch, maar we zijn redelijk nuchter allebei. In een opwelling beslissen of je wel of niet met iemand wil trouwen leek ons allebei niet zo'n goed idee.
Ja, maar je had er toch ook achter kunnen komen of ze überhaupt met je wilde trouwens zonder dat het er dik bovenop lag dat je het volgende week van plan was? Meestal weten mensen in relaties toch wel van elkaar of ze willen trouwen of niet?
Oud 18-02-2012, 20:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh als iemand zeker wil weten dat ik "nee" zeg moet 'ie het ook echt doen op een openbare plek. Ik houd daar absoluut niet van.
Eens.
Oud 18-02-2012, 20:45
Verwijderd
Is er een fb in de zaal? ik heb een dringende vraag. Trimm, LP, apathe?
Oud 18-02-2012, 20:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eens.
Net zoals al die programma's zoals "Het spijt me" en "All you need is love" en zo. VRE-SE-LIJK.

Als je ruzie met me hebt en wilt dat het NOOIT meer goedkomt, moet je inderdaad "Het spijt me" bellen en me met een camera voor het blok zetten.

All you need is love, oh god. Dan moet je je hele levensverhaal gaan vertellen aan die gast. Nou dan weet je meteen hoe het eindigt.
Oud 18-02-2012, 20:46
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja, maar je had er toch ook achter kunnen komen of ze überhaupt met je wilde trouwens zonder dat het er dik bovenop lag dat je het volgende week van plan was? Meestal weten mensen in relaties toch wel van elkaar of ze willen trouwen of niet?
Ik had het echt niet moeten zeggen geloof ik, ga alsjeblieft snel allemaal discussieren over of vissen door het water vliegen of niet.

Dat had gekund ja. We wisten het eigenlijk ook wel. We zijn gewoon meer van het afspreken.
Oud 18-02-2012, 20:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik had het echt niet moeten zeggen geloof ik, ga alsjeblieft snel allemaal discussieren over of vissen door het water vliegen of niet.

Dat had gekund ja. We wisten het eigenlijk ook wel. We zijn gewoon meer van het afspreken.
Hey, vat het niet verkeerd op, haha. Als het werkt voor jullie is het toch goed? Je komt in ieder geval niet voor vervelende verrassingen te staan.
Oud 18-02-2012, 20:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Net zoals al die programma's zoals "Het spijt me" en "All you need is love" en zo. VRE-SE-LIJK.

Als je ruzie met me hebt en wilt dat het NOOIT meer goedkomt, moet je inderdaad "Het spijt me" bellen en me met een camera voor het blok zetten.

All you need is love, oh god. Dan moet je je hele levensverhaal gaan vertellen aan die gast. Nou dan weet je meteen hoe het eindigt.
Ik vind het briljante programma's om naar te kijken. Maar dan vooral omdat het zo vreselijk is inderdaad.

Mijn broertje is zelf een keer door zijn ex met het programma 'loverboys' voor het blok gezet, en vervolgens werd het ook nog zo geprogrammeerd dat het leek alsof ze ook daadwerkelijk weer bij elkaar waren. Terwijl dat dus helemaal niet zo was. Iedereen in zijn vriendengroep kon hij dat gezellig keer op keer gaan uitleggen. Echt zo naar lijkt me dat.
Oud 18-02-2012, 20:48
Neko*
Neko* is offline
En inderdaad, @LeMiserable; ik vind het hartstikke leuk voor jullie, en als het voor jullie zo goed is dan is dat toch goed. Het is meer dat ik het persoonlijk niet zo zou willen.
Oud 18-02-2012, 20:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik zapte er net nog langs, tenenkrommend idd
Oud 18-02-2012, 20:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind het briljante programma's om naar te kijken. Maar dan vooral omdat het zo vreselijk is inderdaad.

Mijn broertje is zelf een keer door zijn ex met het programma 'loverboys' voor het blok gezet, en vervolgens werd het ook nog zo geprogrammeerd dat het leek alsof ze ook daadwerkelijk weer bij elkaar waren. Terwijl dat dus helemaal niet zo was. Iedereen in zijn vriendengroep kon hij dat gezellig keer op keer gaan uitleggen. Echt zo naar lijkt me dat.
Oh wtf? Maar hebben ze geen toestemming nodig om het uit te zenden? Heeft hij eraan meegedaan? Hoe is dat in godsnaam gebeurd? Of heeft dat ex-vriendinnetje hem met naam en toenaam genoemd of zo?
Oud 18-02-2012, 20:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zapte er net nog langs, tenenkrommend idd [afbeelding]
Wat? Zenden ze het nog steeds uit? Ik dacht dat het jaren geleden was?

Ik kijk geen TV.
Oud 18-02-2012, 20:51
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh wtf? Maar hebben ze geen toestemming nodig om het uit te zenden? Heeft hij eraan meegedaan? Hoe is dat in godsnaam gebeurd? Of heeft dat ex-vriendinnetje hem met naam en toenaam genoemd of zo?
Het idee van dat programma is dus dat zij eerst vertelde dat het over hem ging, en de situatie uitlegde. Vervolgens gingen ze hem dus opzoeken en apart nemen. Met hem praten. Moest hij zo'n 'examen' over haar afleggen. En dan tot slot gingen ze (met camera en al) met elkaar praten over hoe en wat. En ze besloten dus om als vrienden verder te gaan. Maar gaven elkaar daarbij een intieme knuffel en een kus, en dat werd als zijnde "ze zijn weer samen en gaan vrolijk verder" gemonteerd. Dus zonder het hele gebeuren waaruit bleek dat ze het samen niet meer zouden proberen.

En pas na de uitzending bleek dus hoe het gemonteerd was, en achteraf kan je er dus niets meer aan doen want je hebt al meegedaan en al. Je wilt niet weten wat voor gedoe dat opgeleverd heeft om te proberen het weer recht te laten zetten.
Oud 18-02-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ze weet niet hoe, en ook niet precies wanneer.
oh, maar dat maakt het wel anders hoor! Dan vind ik het nog wel een echt aanzoek!

Ik zou het alsnog niet op een forum zetten, maar ik zou dan ook veel te scheiterig zijn dat ze stiekem toch het forum leest of connecties heeft of wat dan ook
Oud 18-02-2012, 20:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat? Zenden ze het nog steeds uit? Ik dacht dat het jaren geleden was?

Ik kijk geen TV.
Het is gewoon weer een keer opnieuw begonnen. Met nieuwe opnames dan, geen re-run
Oud 18-02-2012, 20:53
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
oh, maar dat maakt het wel anders hoor! Dan vind ik het nog wel een echt aanzoek!

Ik zou het alsnog niet op een forum zetten, maar ik zou dan ook veel te scheiterig zijn dat ze stiekem toch het forum leest of connecties heeft of wat dan ook
'oh wist je al, je vriend gaat je volgende week ten huwelijk vragen'
-'WAT???!!'
'ja, las ik op een forum'

Oud 18-02-2012, 20:54
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Dat komt wel goed.
Oud 18-02-2012, 20:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het idee van dat programma is dus dat zij eerst vertelde dat het over hem ging, en de situatie uitlegde. Vervolgens gingen ze hem dus opzoeken en apart nemen. Met hem praten. Moest hij zo'n 'examen' over haar afleggen. En dan tot slot gingen ze (met camera en al) met elkaar praten over hoe en wat. En ze besloten dus om als vrienden verder te gaan. Maar gaven elkaar daarbij een intieme knuffel en een kus, en dat werd als zijnde "ze zijn weer samen en gaan vrolijk verder" gemonteerd. Dus zonder het hele gebeuren waaruit bleek dat ze het samen niet meer zouden proberen.

En pas na de uitzending bleek dus hoe het gemonteerd was, en achteraf kan je er dus niets meer aan doen want je hebt al meegedaan en al. Je wilt niet weten wat voor gedoe dat opgeleverd heeft om te proberen het weer recht te laten zetten.
Iemand die BNN erbij haalt in een poging een relatie te lijmen spoort m.i. voor geen meter. Hoe gestoord in je hoofd moet je dan zijn? Ik zou er ook niet aan mee willen werken.
Oud 18-02-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
'oh wist je al, je vriend gaat je volgende week ten huwelijk vragen'
-'WAT???!!'
'ja, las ik op een forum'

Dat zou wel een erge naaiactie zijn inderdaad, maar je zult zien dat er dan iemand is die dan zegt "

'oh, ik las/hoorde laatst dat je ten huwelijk gevraagd bent'

-

'oh dat dacht ik dat... las ik... dat is dus nog niet gebeurd?.. Oeps..

Ik zie het al helemaal voor me
Oud 18-02-2012, 20:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Iemand die BNN erbij haalt in een poging een relatie te lijmen spoort m.i. voor geen meter. Hoe gestoord in je hoofd moet je dan zijn? Ik zou er ook niet aan mee willen werken.
Ja, nou ja. Het was niet haar raarste actie, dus wat dat betreft zegt dat al genoeg denk ik.
Oud 18-02-2012, 20:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat zou wel een erge naaiactie zijn inderdaad, maar je zult zien dat er dan iemand is die dan zegt "

'oh, ik las/hoorde laatst dat je ten huwelijk gevraagd bent'

-

'oh dat dacht ik dat... las ik... dat is dus nog niet gebeurd?.. Oeps..

Ik zie het al helemaal voor me
Ik ook.
Oud 18-02-2012, 20:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Zijn dan ook prachtige programma's vol mensen die niet sporen.
Oud 18-02-2012, 21:00
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Oh jezus. Dat is dan wel echt debiel. Nog een reden om dus nooit je verhaal te doen on camera. Maar blijkbaar heeft ze dus vreemdere dingen gedaan? Ik wil niet eens weten wat.
Oud 18-02-2012, 21:05
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh jezus. Dat is dan wel echt debiel. Nog een reden om dus nooit je verhaal te doen on camera. Maar blijkbaar heeft ze dus vreemdere dingen gedaan? Ik wil niet eens weten wat.
Ja, het was ook echt heel rot. Vooral voor hem, omdat hij het continu moest uitleggen. 'nee we zijn niet meer samen.' JAMAAR. 'nee, dat is zo gemonteerd.' JAMAAR. etc. Ik zou dat echt niet kunnen, denk ik. En ze spoorde soms ook echt een beetje niet.
Oud 18-02-2012, 21:05
Verwijderd
Leuk lemiserable
Oud 18-02-2012, 21:06
Vowel
Vowel is offline
Ja, ik vind het heel kut voor je broertje, maar als hij wist dat ze zo vreemd kon doen, waarom deed 'ie er dan überhaupt aan mee?

Ik zal namelijk nooit en te nimmer aan zo'n programma meedoen, en al helemaal niet van de BNN.
Oud 18-02-2012, 21:08
Verwijderd
Ik heb lila laarsjes gekocht vandaag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten