Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien inderdaad wat vreemd, had het ook niet gedaan als ze niet wist dat ik het binnenkort ging vragen, en ik het antwoord niet zeker wist. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je ruzie met me hebt en wilt dat het NOOIT meer goedkomt, moet je inderdaad "Het spijt me" bellen en me met een camera voor het blok zetten. ![]() All you need is love, oh god. Dan moet je je hele levensverhaal gaan vertellen aan die gast. Nou dan weet je meteen hoe het eindigt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat had gekund ja. We wisten het eigenlijk ook wel. We zijn gewoon meer van het afspreken. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn broertje is zelf een keer door zijn ex met het programma 'loverboys' voor het blok gezet, en vervolgens werd het ook nog zo geprogrammeerd dat het leek alsof ze ook daadwerkelijk weer bij elkaar waren. Terwijl dat dus helemaal niet zo was. Iedereen in zijn vriendengroep kon hij dat gezellig keer op keer gaan uitleggen. Echt zo naar lijkt me dat. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kijk geen TV. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En pas na de uitzending bleek dus hoe het gemonteerd was, en achteraf kan je er dus niets meer aan doen want je hebt al meegedaan en al. Je wilt niet weten wat voor gedoe dat opgeleverd heeft om te proberen het weer recht te laten zetten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het alsnog niet op een forum zetten, maar ik zou dan ook veel te scheiterig zijn dat ze stiekem toch het forum leest of connecties heeft of wat dan ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-'WAT???!!' 'ja, las ik op een forum' ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'oh, ik las/hoorde laatst dat je ten huwelijk gevraagd bent' - ![]() 'oh dat dacht ik dat... las ik... dat is dus nog niet gebeurd?.. Oeps.. Ik zie het al helemaal voor me |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: