Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2012, 16:47
Verwijderd
Maakt me niet uit of ze terugkomt Ik was gehecht aan de nick Pippeloen al 5 jaar
Advertentie
Oud 19-02-2012, 16:49
Verwijderd
Gelukkig!
Oud 19-02-2012, 16:50
Verwijderd
ik ben opzich niet anti nieuwe nicks, maar sommige zitten er zo ingebakken. pip zal toch een beetje altijd pip blijven denk ik
Oud 19-02-2012, 16:50
Verwijderd
Ik noem Kazet ook nog steeds Kazet. Als ik het over hem heb.

Ik heb het erg vaak over hem namelijk.
Oud 19-02-2012, 16:51
Verwijderd
En hoezo geen nickchange. Ik hou namelijk nogal van oude topics teruglezen *spoort niet en heeft geen leven*, en nu staat er overal Verwijderd Verwijderd Verwijderd. En Stefenootje.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ach we komen er wel overheen.
Verwijderd
ja kazet is voor mij ook nog kazet
Oud 19-02-2012, 16:53
Verwijderd
Het idee is natuurlijk dat je niet meer door iemands postgeschiedenis kunt bladeren en vervolgens zijn hele levensverhaal kent door jarenlang losse flodders ervan te posten. Dat probleem TACKEL je niet met een nickchange.
Oud 19-02-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Het idee is natuurlijk dat je niet meer door iemands postgeschiedenis kunt bladeren en vervolgens zijn hele levensverhaal kent door jarenlang losse flodders ervan te posten. Dat probleem TACKEL je niet met een nickchange.
Das stimmt.

Maar ik ben veel te autistisch en te ..... raar, om ooit mijn account te verwijderen.
Ook al heeft het niet zo'n fraai verleden :')
Oud 19-02-2012, 16:56
Verwijderd
Als je het eenmaal gedaan hebt zijn de keren erna peanuts. Het is vast net zoals je first kill
Oud 19-02-2012, 16:57
Verwijderd
First kill?
Oud 19-02-2012, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op naar de AH. Heb nu intens spijt dat ik vannacht/vanochtend niet even langs de 24/7 BP ben gereden.
Oud 19-02-2012, 16:58
Verwijderd
Ja gewoon, je eerste moord. Bij wijze van natuurlijk.
Oud 19-02-2012, 16:58
Verwijderd
Ik wilde refereren naar (aan?) de bijbehorende Am. Dad! episode, maar dat vind jij stom.
Oud 19-02-2012, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jongens, Pip is weg, omdat er teveel aan die naam verbonden zat en ze vond dat het weg moest. Maar ze komt wel weer terug, alleen weet ik niet precies wanneer. Maar dat zal niet lang duren.

Ze is jullie nog niet zat
Jippie . Zeg maar dat ze dat snel moet doen, dan!
Oud 19-02-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde refereren naar (aan?) de bijbehorende Am. Dad! episode, maar dat vind jij stom.
Haha, ik heb er nog niet zoveel gezien. Maar ik vind het niet zo heel leuk nee.

Het stomme is dat ik, als het op tv is, altijd dezelfde aflevering zie. Echt altijd Dus nu kan ik er nog geen mening over vormen.
Oud 19-02-2012, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En hoezo geen nickchange. Ik hou namelijk nogal van oude topics teruglezen *spoort niet en heeft geen leven*, en nu staat er overal Verwijderd Verwijderd Verwijderd. En Stefenootje.
Hehe . Oh, jij bent echt zo grappig, soms . Eigenlijk best vaak. Dus bij dezen.
Oud 19-02-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik heb er nog niet zoveel gezien. Maar ik vind het niet zo heel leuk nee.

Het stomme is dat ik, als het op tv is, altijd dezelfde aflevering zie. Echt altijd Dus nu kan ik er nog geen mening over vormen.
welke?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is een bekende uitspraak toch, van Vietnam-veteranen. Dat 'the first kill' altijd de moeilijkste is, maar daarna is het een PEULESCHIL.
Verwijderd
Citaat:
Hehe . Oh, jij bent echt zo grappig, soms . Eigenlijk best vaak. Dus bij dezen.
Oud 19-02-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
welke?
Ja shit, ik weet niet eens de verhaallijn. Volgens mij is het (een van de) eersten.

Maar ik vind Stan een stom personage en niet grappig. Eigenlijk is alleen die alien een best leuk personage, en de rest niet zo.

The Clevelandshow is trouwens ook al best stom.
Oud 19-02-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is een bekende uitspraak toch, van Vietnam-veteranen. Dat 'the first kill' altijd de moeilijkste is, maar daarna is het een PEULESCHIL.
Ik weet niet of het specifiek geldt voor Vietnamveteranen, maar het is wel een redelijk bekende uitspraak ja.
Oud 19-02-2012, 17:04
Verwijderd
De eerste seizoenen van AD zijn ook vaak maar zwakjes. Stan is later juist erg goed. Ik wil wel weer yt-fragmentjes gaan posten, maar dta heb ik al te vaak gedaan. en ik kan de tushy song niet vinden
Oud 19-02-2012, 17:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Peulenschil /mierenneuk.
Oud 19-02-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:

Sarah, vind jij strips geen literatuur?
Een beeldroman wel, maar de suske&wiskes en janjansendekinserens en familiekiekeboes die ik lees niet!
Oud 19-02-2012, 17:12
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Aight, ik geloof dat ik wat mensen op zondag op m'n ignorelijst moet flikkeren.
Oud 19-02-2012, 17:15
Verwijderd
Ik denk dat ik bij 50.000 posts mijn account laat verwijderen en een iets anoniemere nickname en profiel neem
Oud 19-02-2012, 17:18
Verwijderd
Ik zou nooit mijn account kunnen verwijderen.
Oud 19-02-2012, 17:19
Verwijderd
Ik kan mijn account nu in ieder geval niet verwijderen
Oud 19-02-2012, 17:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap het verwijderen van accounts niet zo . Ik zou dan eerder een nickchange doen.
Verwijderd
Ja, maar met een nickchange heb je je postgeschiedenis dus nog
Verwijderd
Ik ga er altijd maar vanuit dat niemand dusdanig in me geinteresseerd is dat hij m'n postgeschiedenis gaat doorspitten.
Oud 19-02-2012, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga er altijd maar vanuit dat niemand dusdanig in me geinteresseerd is dat hij m'n postgeschiedenis gaat doorspitten.
Dit ja.
Oud 19-02-2012, 17:28
Verwijderd
Tsja als iemand dat wel doet is het wel een beetje stalkerig ja . Maar goed ik ben zelf met dat soort dingen toch best paranoïde. Dus ja Als ik niet meer FB ben verwijder ik mijn account waarschijnlijk ook wel een keer
Oud 19-02-2012, 17:29
Verwijderd
Terwijl ik juist reden heb om para te zijn, aangezien ik voor nogal wat dramaz heb gezorgd in het verleden, en echt veel waardige dingen gezegd heb.
Oud 19-02-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Als-ie dat wel doet, is-ie vast z'n interesse in no time kwijt ;d;d;;;d;;D:;d;;d;d;DD

Grapje Stef, seriously. Het was een referentie naar wat je over je eigen posts zei een poosje terug
Verwijderd
Maar als het erom gaat dat mensen die me kennen me eventueel ontdekken... boeiend, de mensen die ik ken komen hier toch niet, en 2/3e van mijn exen zit hier toch al :'')
Verwijderd
Citaat:
Als-ie dat wel doet, is-ie vast z'n interesse in no time kwijt ;d;d;;;d;;D:;d;;d;d;DD

Grapje Stef, seriously. Het was een referentie naar wat je over je eigen posts zei een poosje terug
Fair enough
Oud 19-02-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar met een nickchange heb je je postgeschiedenis dus nog
Zelfs al heb je stupide dingen in het verleden gezegd, daar hoef jij (niet zozeer jij in het specifiek maar meer in het algemeen) nu toch niet meer voor te schamen als je er nu anders over denkt of jezelf al facepalm-waardig vindt, denk ik dan?
Oud 19-02-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
bij sollicitaties weet je maar nooit, en door mijn achternaam in mm Photobucket account zijn veel posts van mij wel googlebaar.
Oud 19-02-2012, 17:32
Verwijderd
Ik ben saai genoeg om m'n account niet te hoeven verwijderen
Nickchange heb ik wel een keer gedaan, omdat ik Brahi beu was. Maar m'n avatar blijft.
Blue Monday <3
Oud 19-02-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
bij sollicitaties weet je maar nooit, en door mijn achternaam in mm Photobucket account zijn veel posts van mij wel googlebaar.
Ja jij zit hier met je echte naam, maar ik zou niet weten hoe iemand ooit hier en op mijn nick terecht zou komen.
Oud 19-02-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin, je gebakken ei en spek idee was puik. Lekkah met kaas en tomaat. mmmm.
Daar kan ik de rest van de dag wel op teren.
Verwijderd
Citaat:
Zelfs al heb je stupide dingen in het verleden gezegd, daar hoef jij (niet zozeer jij in het specifiek maar meer in het algemeen) nu toch niet meer voor te schamen als je er nu anders over denkt of jezelf al facepalm-waardig vindt, denk ik dan?
Nou ja. Dat ik het zelf facepalmwaardig vind, of dat ik zelf vind dat ik me er niet voor hoef te schamen (wat ik overigens niet doe maar goed) omdat ik nu een andere mening heb betekent niet dat iemand die iets gaat opzoeken en dat tegenkomt dat ook weet. Stel dat ik ergens solliciteer ofzo, en ze gaan een beetje googelen en ze komen zoiets tegen. Lekker dan .
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, deze dan:
[afbeelding]

Alsin, de kandelaar op de tafel is Joods, de pastoor heeft een Roomse toga aan (plus befje) en de ruimte eromheen ziet er vrij protestantse-kerk-achtig uit, inclusief die bloemen en lijsje op de kist enzo :'). Alsin, dat klopt ook voor geen kant.
Een altaar is natuurlijk niet echt protestant, want die doen niet aan sacramenten. Dus alleen die kandelaar is een beetje out of place.
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook, maar je weet nooit of er wel op de datum wordt gelet en als dat wel gebeurt, of mensen wel doorhebben dat bv. 2003 lang geleden is.
Oud 19-02-2012, 17:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een altaar is natuurlijk niet echt protestant, want die doen niet aan sacramenten. Dus alleen die kandelaar is een beetje out of place.
Waar zie jij een altaar?
Oud 19-02-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ja jij zit hier met je echte naam, maar ik zou niet weten hoe iemand ooit hier en op mijn nick terecht zou komen.
Ja, daarom wil ik ook een account zonder echte naam maar eerst nog eens de tijd nemen om te kijken of er achternaam-bevattende posts zijn die mensen verkeerd op kunnen vatten.
Oud 19-02-2012, 17:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waar zie jij een altaar?
Die tafel voor de priesterfiguur, dat is het altaar (of de altaartafel). En die hebben protestante kerken niet.
Oud 19-02-2012, 17:40
Em.
Em. is offline
Ik zou trouwens niet weten of je met googlen op dit account uitkomt. Nou ja, mijn voornaam wordt wel genoemd, dus misschien komen ze een enkele post tegen, maar als je op mijn hele naam googelt kom je geloof ik op allerlei dichterszooi uit.

Maar goed, dit is ook niet een heel oud account oid dus ik heb niet veel tijd gehad om van mening te veranderen.

Regels voor berichten