| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Zeg maar dat ze dat snel moet doen, dan!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stomme is dat ik, als het op tv is, altijd dezelfde aflevering zie. Echt altijd Dus nu kan ik er nog geen mening over vormen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Oh, jij bent echt zo grappig, soms
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind Stan een stom personage en niet grappig. Eigenlijk is alleen die alien een best leuk personage, en de rest niet zo. The Clevelandshow is trouwens ook al best stom. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
;d;d;![]() ;;d;;D:;d; ;d;d;DD![]() ![]() Grapje Stef, seriously. Het was een referentie naar wat je over je eigen posts zei een poosje terug
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed) omdat ik nu een andere mening heb betekent niet dat iemand die iets gaat opzoeken en dat tegenkomt dat ook weet. Stel dat ik ergens solliciteer ofzo, en ze gaan een beetje googelen en ze komen zoiets tegen. Lekker dan .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar eerst nog eens de tijd nemen om te kijken of er achternaam-bevattende posts zijn die mensen verkeerd op kunnen vatten.
|
|
|
|
|
|
Ik zou trouwens niet weten of je met googlen op dit account uitkomt. Nou ja, mijn voornaam wordt wel genoemd, dus misschien komen ze een enkele post tegen, maar als je op mijn hele naam googelt kom je geloof ik op allerlei dichterszooi uit.
Maar goed, dit is ook niet een heel oud account oid dus ik heb niet veel tijd gehad om van mening te veranderen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|