Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij ons stonden woordenboeken en een atlas gewoon op de boekenlijst, net als de rekenmachine trouwens. die kon je gewoon aanvinken bij het bestellen van je boeken en kreeg je dan via school. als je over een tijdje dus je boekenlijst krijgt moet je daar even naar kijken. snelhechters zijn inderdaad handig. ik koop meestal aan het begin van ieder schooljaar een pakje met iets van 20 van die dingen. als je je boeken wilt kaften is kaftpapier ook handig maar dat moet je zelf weten.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
woordenboeken zijn er ook genoeg 2de hands,
met woordenboeken moet je wel iets beter uitkijken uit welk jaar die komt, en ik zou ook een woordenboek pakken voor vmbo, gewoon omdat die vaak wat duidelijker/luchtiger uitgelegd zijn (zegmaar meer in jip&janneke ipv politieke taal) ookal ga je naar vwo. Voor aardrijkskunde moesten wij ook een atlas hebben, maar dat moest gewoon 'een bosatlas' zijn omdat we m nauwelijks gebruikte hebben ze niet een isbn nummer gegeven en mocht het dus ook een wat oudere zijn. Die heb ik toen gewoon op een boekenmarkt hier in t dorp voor 5 euro gekocht.
|
|