Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2012, 14:19
een meisje! !
een meisje! ! is offline
Mijn vriendje smste me net of ik vannfond bij hem kwam dus ik smte terug jaah leuk en toen smste hij nog een keer terug het word vaet spannent de 1 keer seks!


Maar ik heb hed dus nog nooit gedaan en daarom vraag ik nm advies

Xxx een meisje!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 14:20
een meisje! !
een meisje! ! is offline
Ik ben trouwends ook ongesteld
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 14:26
Max^.^
Avatar van Max^.^
Max^.^ is offline
je vriend heeft all 1 fout gemaakt hij zei dat hij vanavond sex wilt met jou, maar.. is het niet veel leuker als jullie dat gwn doen als jullie allebij willen? en romantisch wat kaarsjes, zachte muziek, meschien well bloemen en een massage nja maar je kan nu kiezen of je hebt sex vanavond en je bent ongesteld of je hebt sex een week later je bent niet meer ongesteld, en meschien maakt hij het romatischer enjoy anyway!

ow ja als je sex hebt vanavond leg een handoek onder je zodat je bed niet rood word van de bloed
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 14:40
Verwijderd
Romanticus, die vriend van je.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:38
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je gaat toch geen seks hebben omdat je vriend dat even per sms voorstelt enzo?

Ik bedoel, sowieso, ga eerst even elkaar ontdekken en wennen aan elkaar en 'verder' dan zoenen zonder meteen seks te hebben. En ga aan de pil (als je dat nog niet bent) en ga nadenken over condooms en of je seks wil enzo. Niet ineens dat je vriendje in een geile bui besluit dat het vanavond wel tijd is en je even sms't om je daarover ook te informeren. Een smsje. Zonder verder jouw mening, zonder 'wat wil jij?' - zonder ook maar enige rekening mee te houden dat als hij met jou wil, dat jij er dan ook wel een soort van best wel betrokken bij hebt en óók een eigen mening hebt enzo.

Maar goed, slik je de pil? En wil je zelf ook seks (op dit moment, met dat vriendje) - of is het meer van 'mwah' of van 'ik wil eigenlijk niet' of van 'ik weet het nog niet'? Want als je nog niet aan de pil bent en zelf nog niet echt seks wil of dat nog niet echt weet: wacht ermee. Sowieso zou ik ermee wachten tot na je ongesteldheid, je kan prima seks hebben als je ongesteld bent (je kan er trouwens wel zwanger van worden) maar ik kan me voorstellen dat je het de eerste keer liever doet als je je niet óók nog druk moet maken om bloed. Eventuele krampen en ander ongesteldheidsgezeur nog daargelaten. En ik zou wachten op een ander vriendje, met iets meer gevoel voor seks dan iemand die dit soort dingen even per sms aan je mededeelt.

Ik zou trouwens terugsmsen 'oh? met wie ga jij dan seks hebben?' maar dat terzijde.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 16:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dus hij heeft even besloten dat jullie seks gaan hebben? Ik had 'm allang de deur gewezen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 18:00
Aether
Aether is offline
Citaat:
Dus hij heeft even besloten dat jullie seks gaan hebben? Ik had 'm allang de deur gewezen.
Dit dus,
En hou oud was je ook weer precies?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 22:37
Verwijderd
nu heb ik begrip voor mijn ouders die me op mijn 10e geen telefoon gaven.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 18:25
Verwijderd
oh oh oh wat is het toch altijd met iedereen. Plannen werkt niet. Je moet vanzelf geil worden anders is de sex ook niet leuk. Ga eerst maar samen douchen enz. en als je ongesteld ben dan doe je het niet
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 13:49
xLovelite
xLovelite is offline
Als mijn vriend zo tegen mij zou praten,
Was ik allang weg geweest.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Elke keer die gedachtes weer.
On efil
13 13-07-2013 09:39
Seksualiteit Tijd relatie - nog geen seks gehad
MaStar
64 20-05-2008 12:00
Seksualiteit seks zonder liefde
Optima
51 22-05-2005 17:00
Seksualiteit Jongens willen snel sex
Coolice
66 10-07-2004 23:12
Seksualiteit Pijn na 1 keer vrijen (schraal/brandend gevoel)
Mies
9 15-01-2004 20:54
Seksualiteit na hoe lang samen sex?
0verch1ll
49 31-08-2002 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.