Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb echt zo'n een of twee keer per twee weken een bloedneus. Meestal duren ze niet zo lang en gaan ze vanzelf over. En soms dan word ik 's ochtends ook wakker met een bloedvlek op mijn kussen en bloed op mijn gezicht, dat is dan weer minder fijn. Maar over het algemeen heb ik niet zo'n probleem met bloedneuzen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Slaap je met je ramen dicht en de verwarming aan? (:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik maar stop met alcohol. Gisteren sloeg echt nergens op. Ik ging met een collega nog even naar een bar om naar een optreden te kijken van een vriend van haar en dat was erg gezellig, maar ik had maar 2 pints op en voelde me al dronken/ziek.
Dus ik ging als sjaak afhaak naar huis, moest moeite doen om m'n ogen open te houden op de fiets en dacht thuis 'nou, laat ik maar even een preventief braakje leggen'... Ik kan dus echt niet normaal kotsen, want m'n hele broek (werkbroek, die ik vandaag aan moet!), vloer en deur achter me (!!) zaten onder. GODVERDOMME! Kon ik om half 4 nog een was gaan draaien en m'n wc schoonmaken. ![]() ![]() En nu voel ik me natuurlijk katerig. NIET EERLIJK!!! ![]() ![]() ![]()
|
2 pistoletjes met ham/kaas/tomaat, een bakje zuurkool met rookworst in m'n pauze en een broodje kroket toen ik klaar was. Maar dit was duidelijk wel een drank barf, want van eten word ik vrijwel nooit ziek en ik kotste alleen maar vloeistof. Vandaar de projectielstraal. en ik heb dit dus vaker als ik (niet veel) gedronken heb.
|
|