Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Sta ik net bij onze niet-helemaal-100-bloemenverkopert, wordt er een grietje voor me geholpen met een bosje rozen. Vraagt die verkoper met zijn ik-ben-niet-helemaal-100-and-you-can-hear-it-stem "Mojj folie of papier d'r omheen, wat wilt u?"
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, dat had écht niet veel gescheeld of mijn eerstvolgende post hier had ik met 'n antenne op m'n kop moeten typen terwijl 't kwijl uit mijn linker mondhoek druipt. Idioot neemt de bocht even op de meest ideale lijn met z'n """"""sportieve"""""" rijstijl waardoor ik met m'n fiets bijna frontaal op z'n voorruit zit. En het is een dode hoek voor die lul met vingers *!* Echt jammer dat-ie niet even wilde stoppen toen ik meteen afstapte en 'm aanmoedigde hetzelfde te doen, die had een paar koeken gekregen
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg, misschien moeten we serieus eens samen een stedentripje doen. Ik heb de smaak te pakken en we hadden het al eens over Londen en misschien wil ik met Hemelvaart nog een paar daagjes weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ik heb nog een beetje gekletst met K, maar onze gesprekken verlopen op de een of andere manier altijd een beetje onhandig. Keiharde muziek en mijn halve doofheid helpen dan ook niet echt ![]() Citaat:
![]() ![]() Maar op dit moment heb ik een fashioncrisis, ik twijfel tussen wit/turquoiseblauw gestreept overhemd en een lichtblauw overhemd. ![]() En ik moet weer nieuwe overhemden, de taille is veel te wijd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je toevallig ook de uitbreidingset, the conquerors? ![]() Ik betwijfel of je gaat verliezen hoor, ik ben niet bepaald pro. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nog even een potje doen of niet? ![]()
|
![]() |
|
|