Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: maar ze eten natuurlijk wel de gewassen van mensen, en die gaan daar weer dood aan omdat ze niks te eten hebben en bla. Ja. Zo is elk diersoort te vergelijken met Hitler.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
NOS.nl met hun brekende nieuwsitems:
André Kuipers leeft mee met Friso André Kuipers leeft vanuit ruimtestation ISS mee met de koninklijke familie. (...) "De situatie rond prins Friso heeft me beziggehouden de afgelopen tijd. Daarom heb ik ook iets minder getwitterd en geblogd." Kuipers wenst de koninklijke familie "heel veel sterkte". Schrikkelhuwelijk is populair Veel stellen zijn van plan om morgen, 29 februari, te trouwen. Volgens het CBS geven zo'n 250 stellen elkaar het jawoord op de schrikkeldag. Dat is twee keer zo veel als op een gemiddelde woensdag in februari. Oke. Mijn god, hebben ze daar bij de NOS niks beters te verslaan?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Sorry als dit al vijf keer eerder is gezegd verder. |
![]() |
|
zo, ik had voorgenomen om geen 'dure aankopen' te doen deze maand maar ik zag dat ik 20% kreeg in de Adidas-shop dus ik heb maar 3 paar schoenen besteld. Ben ik daar ook de komende 2 jaar van af
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|