Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2012, 15:32
Nieuwescholier
Nieuwescholier is offline
Een paar weken geleden hadden we een Excel-toets en deze had ik niet echt goed gemaakt (6,5) en toen viel mij het volgende op:
Een leerling die vergeten was iets te maken kreeg -2 punten, ik had deze opdracht wel gemaakt, maar niet goed en kreeg -5 punten, -2 punten voor het verkeerd koppelen -3 voor de lay-out.
Dit mag toch niet je kunt toch niet meer punten aftrekken voor een antwoord invullen en fout hebben dan niet maken.

HEB NU EEN 7,2

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 15:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2012, 15:59
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Dunno, ik ben zelf meerdere keren benadeeld door een gefrustreerde teken bitch, pissig mailtje gestuurd naar de afdelingsleider. Probleem opgelost.
Oud 28-02-2012, 16:04
Nieuwescholier
Maar denk je dat ik een punt kan maken, moet namelijk nog er heen gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:13
Verwijderd
Probeer het. Vanaf hier kan er weinig zinnigs over gezegd worden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:14
Linda Prins
Linda Prins is offline
Je kan altijd proberen protest aan te tekenen, wie weet helpt het, en zo niet dan heb je het toch geprobeerd, maar als je protesteert probeer wel netjes te blijven, want zodra je de leraar voor rotte vis gaat uitmaken, dan kan je het wel schudden, ofwel helemaal vergeten...oke
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:24
Verwijderd
Ga naar je teamleider toe. Helpt altijd.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:28
Nieuwescholier
Citaat:
Ga naar je teamleider toe. Helpt altijd.
Wat is een teamleider dan weer?
En tegen leraar rotte vis zeggen: Misschien gebeurt dat bij jou op school, maar ik neem aan dat het niet de normale gang van zaken is.
Ik blijf altijd netjes tegen de leraar, zeker omdat hij ook mijn examens en tentamens nakijken.
Mwha en ik sta nog steeds een 9.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 17:10
Em.
Em. is offline
Waarom naar de teamleider? Je kunt toch best proberen dit eerst met je leraar op te lossen, vóórdat je een stap hoger gaat? Ik zou het maar raar vinden als ik mijn toetsen ging bespreken met een teamleider ipv gewoon met mijn leraar.
Oud 28-02-2012, 17:34
Verwijderd
Lieve Em, ik zou inderdaad ook al naar de leraar zou zijn gegaan. Ik ben er vanuit gegaan dat TS dat al had gedaan: je kunt toch direct tijdens het bespreken van een toets vragen stellen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 17:35
Verwijderd
Bovendien is het bij ons op school helemaal niet zo gek om naar je teamleider voor zo'n probleempje te stappen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 18:52
Em.
Em. is offline
Citaat:
Lieve Em, ik zou inderdaad ook al naar de leraar zou zijn gegaan. Ik ben er vanuit gegaan dat TS dat al had gedaan: je kunt toch direct tijdens het bespreken van een toets vragen stellen?
Dat vond ik niet in het topic terug, en als hij dat al had gedaan, dan had hij zelf wel kunnen verzinnen dat hij daarná dus naar een teamleider kon.

En wij hebben geeneens een teamleider op school en het is nog nooit in me opgekomen om met zoiets als een toets naar iemand anders dan de leraar te stappen.
Oud 01-03-2012, 15:05
Nieuwescholier
Goed nieuws voor mij: Ik heb nu een 7,2
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 08:08
Verwijderd
Heel goed.

Nou, in het vervolg, als je de berekening van het cijfer niet logisch vindt, altijd even gaan navragen aan de leraar. Leraren zijn ook mensen, die maken wel eens telfoutjes enzo (ook wiskundeleraren). Dat betekent niet dat ze je 'nakken', gewoon dat ze even niet goed hebben gekeken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 14:27
Nieuwescholier
Citaat:
Heel goed.

Nou, in het vervolg, als je de berekening van het cijfer niet logisch vindt, altijd even gaan navragen aan de leraar. Leraren zijn ook mensen, die maken wel eens telfoutjes enzo (ook wiskundeleraren). Dat betekent niet dat ze je 'nakken', gewoon dat ze even niet goed hebben gekeken.
Jawel, want hij maakte mij tijdens dat ik het zei uit voor leugenaar.
Niet met zoveel woorden, maar hij zei: ''Jij beweert dat wel, maar wie zegt dat het ook zo is?'' oftwel ik loog. Maarja toen zei ik: ''Kijkt u maar op het blad dan ziet u het zelf''
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Maarja toen zei ik: ''Kijkt u maar op het blad dan ziet u het zelf''
oftwel "u bent een blinde mongool", als we toch aan het raden zijn wat jullie uitspraken betekenen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 14:10
Nieuwescholier
Jij was er niet bij dus jij kan wel speculeren, maar jij hoorde niet de toon waarop het werd gezegd.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 14:34
Verwijderd
En jij wel, en misschien interpreteerde je die verkeerd. Hoe dan ook, dat is al lang niet meer relevant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten