Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom naar de teamleider? Je kunt toch best proberen dit eerst met je leraar op te lossen, vóórdat je een stap hoger gaat? Ik zou het maar raar vinden als ik mijn toetsen ging bespreken met een teamleider ipv gewoon met mijn leraar.
||
Citaat:
En wij hebben geeneens een teamleider op school en het is nog nooit in me opgekomen om met zoiets als een toets naar iemand anders dan de leraar te stappen.
|
Verwijderd
|
Heel goed.
Nou, in het vervolg, als je de berekening van het cijfer niet logisch vindt, altijd even gaan navragen aan de leraar. Leraren zijn ook mensen, die maken wel eens telfoutjes enzo (ook wiskundeleraren). Dat betekent niet dat ze je 'nakken', gewoon dat ze even niet goed hebben gekeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet met zoveel woorden, maar hij zei: ''Jij beweert dat wel, maar wie zegt dat het ook zo is?'' oftwel ik loog. Maarja toen zei ik: ''Kijkt u maar op het blad dan ziet u het zelf'' |
![]() |
|
|