Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan sta je ook voor altijd ingeschreven, tenzij je je laat uitschrijven met een brief aan de kerk waar je gedoopt bent, het bisdom waar je gedoopt bent, alle parochies waar je gewoond hebt, de kerk waar je nu bij staat ingeschreven (je wordt automatisch ingeschreven bij verhuizing) en het bijbehorende bisdom. Officieel scheiden voor de kerk is makkelijker, dan hoef je alleen maar een brief naar de paus te sturen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
bij mij in de klas deed iedereen op 1meisje na de commnunie voor cadeaus en het geld. Dat ene meisje zag er ook uit alsof ze met god ging trouwen. arm kind in een soort mini bruidsjurk tot aan haar kin dicht. op die dag was het ook nog eens 25 graden, en ze mocht de jurk niet uit doen van haar moeder. en ze had het echt heel warm.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens had ze nog wel de doopdocumenten en zo, dat was dan wel weer tof om te zien. |
![]() |
||
Citaat:
Met het vormsel waren we nog maar met 12 in mijn klas (onze ouders noemden ons de 12 apostelen), maar dat was ook vooral omdat ik toen misdienaar was en vond dat het dan ook maar moest (en ik kreeg wederom cadeaus, alleen niet zo veel als bij mijn communie ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens bijzonder smakelijke verhalen gehoord over jokers (pastoors? priesters? ik heb geen idee wat precies) die de verblijftijd in het voorgeborchte aanzienlijk konden verkorten wanneer je ze maar voorzag van -bijvoorbeeld- een homp biefstuk iedere maand :') |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen werd ik gebeld om 16:15, en moest ik ook meteen op de fiets springen. Vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn moeder: ''Ik krijg Google niet.''
Ik: ''Welke browser gebruik je?" Moeder: ''Internet Explorer.'' Ik: ''Dat moet je ook niet doen.'' Moeder: ''Ja, in Mozarella doet ie het wel, maar daar kan ik niet op mijn account van mijn werk.'' Ik: ''Dan moet je waarschijnlijk even een plug-in installeren.'' Moeder: ''Ja, nou ja, ik schakel wel tussen twee browsers.''
|
![]() |
|
|