Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2012, 21:06
Verwijderd
nu nog avondeten?
Advertentie
Oud 30-03-2012, 21:09
Verwijderd
Ja. Ik voel me niet zo fit, en op de een of andere manier heeft het mijn eetlust aangetast wat ik normaal niet heb. Dus ik had nu pas honger!
Oud 30-03-2012, 21:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geen idee. ik ben aan het avondeten

Hoe is het met jou? Gaat het lukken met cum laude slagen?
Ik weet het niet.. Ik den dat het sowieso niet gaat lukken om mijn SE-gemiddelde op een 8 te krijgen, dus dan hoop ik de CSE's zo goed ga maken dat mijn SE+CSE-gemiddelde wel weer een acht wordt Maar dan zal ik straks (haha, eigenlijk nu ;d;) wel heel goed moeten leren voor de eindexamens
Oud 30-03-2012, 21:16
Verwijderd
Aha. Nou ja, het komt vast allemaal goed . En anders word je vast alsnog wel toegelaten
Oud 30-03-2012, 21:17
Verwijderd
welteruste. morgen mogen jullie me weer vermaken
Oud 30-03-2012, 21:18
Verwijderd
Weltrusten!
Oud 30-03-2012, 23:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik haat het als mensen het oneens met je zijn, en dan niet accepteren dat je een andere mening hebt, en met een debiele theorie komen als ''je zegt dat alleen omdat je anders wil zijn/hip wil zijn/pretentieus bent.''
Wat was het onderwerp?
Oud 31-03-2012, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Ik haat het als mensen het oneens met je zijn, en dan niet accepteren dat je een andere mening hebt, en met een debiele theorie komen als ''je zegt dat alleen omdat je anders wil zijn/hip wil zijn/pretentieus bent.''
Ach, je bent toch gewoon jeselluf!!11
Oud 31-03-2012, 01:05
Verwijderd

Oud 31-03-2012, 01:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga met het hondje lopen en dan slapen, ben ineens zó moe! Houdoe allen!
Oud 31-03-2012, 03:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb zin in Game Of Thrones en Diablo 3 en films kijken. Maar nu. Eerst. Slaap.
Oud 31-03-2012, 05:42
Verwijderd
zo de nacht heeft wel weer lang genoeg geduurd!
Oud 31-03-2012, 06:16
Verwijderd
jullie vinden blijkbaar van niet
Oud 31-03-2012, 08:07
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 31-03-2012, 08:14
Martińo
Martińo is offline
Arghhhh.... Het is repetitieweekend, en ik ben een uur te vroeg, dus ik dacht die tijd fijn te kunnen doden door het script nog eens door te nemen. Heb ik geen papieren versie bij me en de digitale wil nie openen op mijn telefoon
Oud 31-03-2012, 08:18
Verwijderd
armen handen worden steeds slapper. denk niet dak hier nog veel ben
Oud 31-03-2012, 08:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sterkte ermee Lentekriebel! Anders laat je TV aansluiten in je kamer
Oud 31-03-2012, 08:24
Verwijderd
hb ik
Oud 31-03-2012, 08:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat was het onderwerp?
Gewoon in het algemeen. Maar het gebeurt weleens als ik mijn mening geef over The Beatles en Apple.
Oud 31-03-2012, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Gewoon in het algemeen. Maar het gebeurt weleens als ik mijn mening geef over The Beatles en Apple.
Laat me raden: overrated en overpriced?
Oud 31-03-2012, 08:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Laat me raden: overrated en overpriced?
Het woord overrated gebruik ik niet, maar daar komt het wel op neer ja.
Oud 31-03-2012, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Aw sterkte! Als je het lief vraagt, mag je vast wel meer bezoek ontvangen, dat helpt ook tegen de verveling! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Wil je kaartjes? Als je mij pmt in welk zkh je ligt en het afdelingsnummer of de afdelingsnaam krijg je van mij een kaartje en dan kan ik wel regelen dat betrouwbare mensen die ook een kaartje willen sturen dat adres krijgen.
Oud 31-03-2012, 09:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Aw sterkte! Als je het lief vraagt, mag je vast wel meer bezoek ontvangen, dat helpt ook tegen de verveling! Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Wil je kaartjes? Als je mij pmt in welk zkh je ligt en het afdelingsnummer of de afdelingsnaam krijg je van mij een kaartje en dan kan ik wel regelen dat betrouwbare mensen die ook een kaartje willen sturen dat adres krijgen.
ik ben voor!!
Oud 31-03-2012, 09:20
Verwijderd
Volgens mijn moeder heeft de h&m leuke konijnenjurkjes maar ze staan niet op de website

Nu wou ik toch nog naar de bieb vanmiddag, maar eigenlijk niet naar de h&m
Oud 31-03-2012, 09:24
Verwijderd
Goeiemorgen. Ik heb het heel koud en ik heb overal spierpijn
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
<3

Citaat:

Ik ben ook voor.
Jeetje wat een ***zooi, Lentekriebel. Beterschap.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mijn moeder heeft de h&m leuke konijnenjurkjes maar ze staan niet op de website

Nu wou ik toch nog naar de bieb vanmiddag, maar eigenlijk niet naar de h&m
Konijnenjurkjes? Jurkjes met konijnen, neem ik aan? En geen jurkjes voor konijnen, toch
Oud 31-03-2012, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Beterschap!
Oud 31-03-2012, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Konijnenjurkjes? Jurkjes met konijnen, neem ik aan? En geen jurkjes voor konijnen, toch
nee ja jurkjes met konijntjes erop een beige jurkje met mouwen en zwarte en roze konijntjes zei ze, ik hoop dat het geen playboykonijntjes blijken te zijn. Ik denk dat ze dat logo wel kent, maar ik weet het niet zeker en ik kon het niet vragen want mijn oma zat erbij en dan zou ik aan oma moeten uitleggen waarom een winkel die zich vooral richt op tienermeisjes, kleding met playboylogo's erop zou verkopen .
Oud 31-03-2012, 09:37
Verwijderd
goeiemorgen
Oud 31-03-2012, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Het woord overrated gebruik ik niet, maar daar komt het wel op neer ja.
Maar het is zo'n.. goed woord!
Oud 31-03-2012, 09:40
Verwijderd
donderdag weer naar ziekenhoes.
Oud 31-03-2012, 09:41
Verwijderd
Oud 31-03-2012, 09:43
Verwijderd
WAT LACH JE NU.
o hallo capslock.
Oud 31-03-2012, 09:49
Verwijderd
Citaat:
WAT LACH JE NU.
o hallo capslock.
omdat ik vrolijk ben of mag ik niet vrolijk zijn?
Oud 31-03-2012, 10:08
Verwijderd
nee
Oud 31-03-2012, 10:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
gvd weer van die pokke jehova's aan m'n deur. Wat zijn ze toch hondsbrutaal.
Oud 31-03-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Bij ons geven ze meestal alleen maar een foldertje af, dat neem ik dan aan en dan gaan ze weer. Niet echt een probleem dus.
Oud 31-03-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
zet het beeld van maria in je gang en ze komen nooit meer. heeft mijn jaren geleden ook gedaan, en sinds toen kawamen ze nooit meer.
Oud 31-03-2012, 10:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
zet het beeld van maria in je gang en ze komen nooit meer. heeft mijn jaren geleden ook gedaan, en sinds toen kawamen ze nooit meer.
Nee dat vind ik lelijk en ze zien dat toch niet want ik beantwoord ze via de intercom.
Oud 31-03-2012, 10:32
Verwijderd
Ik ben ook voor kaartjes! Kaartjes maken je blij
Oud 31-03-2012, 10:45
Verwijderd
ben ik weer even. slapen doet goed
Oud 31-03-2012, 10:48
Verwijderd
sarah heeft tadres
Oud 31-03-2012, 10:50
Verwijderd
Oud 31-03-2012, 10:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Oud 31-03-2012, 10:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Altijd beginnen over hoe Allah Jezus wel heeft gered en God niet. En dat hij in de Koran niet eens zo belangrijk was verder.
Oud 31-03-2012, 10:59
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Altijd beginnen over hoe Allah Jezus wel heeft gered en God niet. En dat hij in de Koran niet eens zo belangrijk was verder.
Ik heb geen behoefte aan een discussie over allerhande sprookjesboeken

Oh en ik heb 2 x mooie tweede stem gevonden zussie. op de vrouwenvleugel dvds. Kom je vanavond langs? Niet alleen daar voor hoor
Oud 31-03-2012, 11:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar het is zo'n.. goed woord!
Meestal vind ik het ongepast, want het suggereert dat er een objectieve waarheid is die jij wel kent en de meeste mensen niet. Het is een arrogante manier om te zeggen: ''Ik vind dit minder leuk dan de meeste mensen.''

Het is alleen gepast als aan de waardering een gebrek aan kennis ten grondslag ligt. Goed, in het geval van The Beatles en Apple is dat wel zo, want de reden dat mensen die dingen zo fantastisch vinden is vaak dat ze te weinig weten van de geschiedenis van respectievelijk rockmuziek en computers.
Oud 31-03-2012, 11:11
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dus out of the blue vraagt ze of ik een keer langs kom.

Ze = fysiek gezien het meest aantrekkelijke wezen van de opleiding

fuck yeah
Oud 31-03-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Meestal vind ik het ongepast, want het suggereert dat er een objectieve waarheid is die jij wel kent en de meeste mensen niet. Het is een arrogante manier om te zeggen: ''Ik vind dit minder leuk dan de meeste mensen.''

Het is alleen gepast als aan de waardering een gebrek aan kennis ten grondslag ligt. Goed, in het geval van The Beatles en Apple is dat wel zo, want de reden dat mensen die dingen zo fantastisch vinden is vaak dat ze te weinig weten van de geschiedenis van respectievelijk rockmuziek en computers.
Dit ben ik natuurlijk helemaal met je eens en daarom is het ook zo'n goed woord, mits juist gebruikt. En deze context leent zich er prima voor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten