Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 23:18
Verwijderd
Ik wil gewoon dat alles weer goed is. Ik mis mijn ratjes en mijn huisgenoten
Advertentie
Oud 01-04-2012, 23:31
Verwijderd
Dat komt wel goed jeukt!
Oud 01-04-2012, 23:34
Verwijderd
ja dat is ook wel zo. ik heb even een blegh-bui. morgen is het vast weer beter
Oud 01-04-2012, 23:38
Verwijderd
Ik had gewoon een slechte avond. Ik heb alleen maar stil gelegen, ogen dicht, maar niet slapend. dan ga je hard piekeren. En ik voel me hier gewoon niet fijn. Het zal vast in mijn hoofd zitten, maar ik heb het idee dat ik altijd als het irritante psychiatrisch pati"entje zal worden gezien.
Oud 01-04-2012, 23:41
Verwijderd
Wat naar *aai*

Hoop dat het snel beter is en dat je naar huis mag.
Oud 02-04-2012, 00:05
Verwijderd
dankje
de nachtdienst-verpleegkundige is wel echt lief dat maakt het weer wat beter.
Oud 02-04-2012, 00:08
Verwijderd
Gelukkig, dat is fijn!

Zeg, 1 april is voorbij, het mag nu wel weer omgewisseld worden, Dk en Onzin!
Oud 02-04-2012, 00:09
Verwijderd
ja nou, dat vind ik ook! ik klik nog steeds elke keer verkeerd
Oud 02-04-2012, 00:58
Zeppelin
Zeppelin is offline
Kantine
Oud 02-04-2012, 01:33
Verwijderd
Oud 02-04-2012, 02:49
Verwijderd
Aww, geen titel meer.
Oud 02-04-2012, 08:19
Vowel
Vowel is offline
Meanwhile in Finland:

Onze achtertuin. Het heeft vannacht weer gesneeuwd. Pfft, ik heb het er nu wel mee gehad eigenlijk.
Oud 02-04-2012, 08:21
Verwijderd
Ik vind het heel sneu en alles hoor, maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw
Oud 02-04-2012, 08:31
Lorelei
Lorelei is offline
Zooo, even snel nog heel veel studeren, daarna een minimeet met fizzle, dan weer heel veel studeren en daarna naar wiskunde. Wat een dag, wat een dag.
Oud 02-04-2012, 08:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Meanwhile in Finland:

[afbeelding]

Onze achtertuin. Het heeft vannacht weer gesneeuwd. Pfft, ik heb het er nu wel mee gehad eigenlijk.
Ja, wie verhuist er dan ook naar Finland
Oud 02-04-2012, 08:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind het heel sneu en alles hoor, maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw
Ja, het is wel heel mooi. Maar ik heb hier al weken tegenaan gekeken, dus een change of scenery is wel gewenst.

Citaat:
Ja, wie verhuist er dan ook naar Finland
I know.
Oud 02-04-2012, 09:14
Verwijderd
Het ziet er wel mooi uit! Maarja, ik kan me voorstellen dat je daar nu geen zin meer in hebt
Oud 02-04-2012, 09:24
Verwijderd
Ik ben sneeuw na 1 week al helemaal beu dus ik hoop wat mooi weer voor je Vowel.
Oud 02-04-2012, 09:30
Vowel
Vowel is offline
Ik was het ook na een week weer beu. Maar het is wel bijna een week lang mooi weer geweest. Elke dag zon, de sneeuw was grotendeels verdwenen en ik kon weer grond zien in de achtertuin! Maar nu ligt het dus weer vol.
Oud 02-04-2012, 09:39
Verwijderd
Goedemorgennnn
Oud 02-04-2012, 09:43
Verwijderd
Goedemorgen piemelkoningin!
Oud 02-04-2012, 09:46
Verwijderd

Ik ben me een partijtje brak, jezus.
Oud 02-04-2012, 09:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour.
Oud 02-04-2012, 10:55
Verwijderd
Als je onsterfelijk zou zijn he. En dan niet door een uitvinding die DNA-veroudering voorkomt waardoor je niet meer van ouderdom sterft gecombineerd met fantastische medische wetenschap waardoor je niet aan een ziekte sterft, maar echt onsterfelijk, je kan nergens aan dood gaan. Dan zou dat eerst natuurlijk op een gegeven moment saai worden, want wat moet je met al dat leven, en je zou steeds door verdrietige periodes gaan omdat je dierbaren sterven, enzo, maar dat zijn de standaard bezwaren. Wat me vervelender lijkt is dat vroeg of laat de zon een rode reus zal worden en de aarde wordt opgeslokt danwel smelt. En dan zit je daar, op een lavabal of zelfs zweef je ín de zon, een beetje de middeleeuwse voorstelling van de hel mee te maken. Of je bent zo slim geweest om van te voren een raket te nemen, maar dan zit je daar, in je raket, voor eeuwig te stikken zodra je zuurstofvoorraad op is, zonder er ooit dood aan te gaan.
Oud 02-04-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Meanwhile in Finland:

[afbeelding]

Kun je al een beetje Fins?
Oud 02-04-2012, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Als je onsterfelijk zou zijn he. En dan niet door een uitvinding die DNA-veroudering voorkomt waardoor je niet meer van ouderdom sterft gecombineerd met fantastische medische wetenschap waardoor je niet aan een ziekte sterft, maar echt onsterfelijk, je kan nergens aan dood gaan. Dan zou dat eerst natuurlijk op een gegeven moment saai worden, want wat moet je met al dat leven, en je zou steeds door verdrietige periodes gaan omdat je dierbaren sterven, enzo, maar dat zijn de standaard bezwaren. Wat me vervelender lijkt is dat vroeg of laat de zon een rode reus zal worden en de aarde wordt opgeslokt danwel smelt. En dan zit je daar, op een lavabal of zelfs zweef je ín de zon, een beetje de middeleeuwse voorstelling van de hel mee te maken. Of je bent zo slim geweest om van te voren een raket te nemen, maar dan zit je daar, in je raket, voor eeuwig te stikken zodra je zuurstofvoorraad op is, zonder er ooit dood aan te gaan.
Dan is daar vast ook wel een oplossing voor te vinden.
Oud 02-04-2012, 11:05
Verwijderd
Nouja, de oplossing is gelukkig al dat het onmogelijk is
Oud 02-04-2012, 11:06
Verwijderd
behalve als je een sentient robot bent. Maar dan zet je jezelf gewoon op standby.
Oud 02-04-2012, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een deprimerend verhaal Sarah
Oud 02-04-2012, 11:14
Verwijderd
Ik heb gisteren een maat van me snoeihard weggeschaakt
Oud 02-04-2012, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Wat een deprimerend verhaal Sarah
sorry maar bekijk het van de positieve kant: je bent niet onsterfelijk
Oud 02-04-2012, 11:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
sorry maar bekijk het van de positieve kant: je bent niet onsterfelijk
Gelukkig niet
Oud 02-04-2012, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 02-04-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-04-2012, 11:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Totdat de zon ontploft lijkt het me nog wel leuk. De wereld verandert immers constant, dus je maakt als enige de geschiedenis van dichtbij mee.

En tegen de tijd dat de zon een rode reus wordt is er wel een betrouwbare manier van ruimtevaart ontwikkeld. Ik zou me eerder druk maken om de komende decennia.
Oud 02-04-2012, 11:37
Verwijderd
Nouja, dat duurt nog vrij lang, het zou best kunnen dat we tegen die tijd helemaal geen ruimtevaart meer hebben natuurlijk!
Oud 02-04-2012, 11:55
Martiño
Martiño is offline
Dan moet je het goed timen en vertrekken zodra we het wel nog hebben!
Oud 02-04-2012, 12:23
Verwijderd
goedendag! Ik ben weer in staat wat te typen
Oud 02-04-2012, 12:23
Verwijderd
en dan gaik de boelook maar vol spammentoch!
Oud 02-04-2012, 12:34
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik had gehoopt dat ik weer gezond en fit wakker zou worden, maar dat valt tegen Dan maar weer hopen op morgen gezond en fit wakker worden.
Oud 02-04-2012, 12:44
Verwijderd
Een ander bezwaar tegen onsterfelijkheid is dat je dan meteen heel veel vrienden en heel veel vijanden hebt. Omdat je van onschatbare waarde bent voor de wetenschap, en een direct gevaar voor iedereen die die wetenschappelijke ontwikkelingen liever niet ziet plaatsvinden. Bovendien zien alle gelovigen je dan natuurlijk meteen óf als godheid óf als iets duivels.

Dus dan is het continu je identiteit en onsterfelijkheid verhullen en vooral geen langdurige/betekenisvolle relaties aangaan, óf wachten tot je gekidnapt wordt door degene die er het vlugst bij is. Zit je voor je 't weet de komende 500 jaar in een laboratorium, of in een raket ergens naartoe (omdat jou niet toch uitmaakt hoe de levensomstandigheden daar zijn en/of hoe lang je onderweg bent), of in een of andere kelder waar ze je decennialang martelen omdat ze denken dat je duivelsgebroed bent.

Maar als je geen hevige pijn, kou/hitte of dorst/honger voelt, niet per se zuurstof nodig hebt en je lichaam niet beschadigd kan worden dan zou ik best onsterfelijk willen zijn. Het eind der tijden zien, en daarna een eventueel nieuw begin der tijden, daar kan een nieuwsgier toch geen 'nee' tegen zeggen. Dan maar een tijdje doorbrengen in een stervende zon en vervolgens biljoenen jaren rondzweven in kosmos en lichtelijke verveling. Is vast iets voor te zeggen, die meditatieve staat van zijn die je op den duur bereikt Bovendien heb ik dan letterlijk een eeuwigheid de tijd om heel veel mooie dingen te maken. Dat zie ik ook best zitten.
Oud 02-04-2012, 12:46
Em.
Em. is offline
'Lichtelijke verveling'. Jeetje, wel wat meer dan dat zou ik denken. Tenminste, ik zou me zo verschrikkelijk gaan vervelen, vooral omdat je geen Ultieme Deadline meer hebt (je kunt alles nog wel later doet) met je onsterfelijkheid. Ik zou er dan ook een soort ultieme luiheid mee bereiken ipv dat ik alles ging studeren wat interessant was ofzo, wat natuurlijk ook mogelijk zou zijn.
Oud 02-04-2012, 12:48
Lorelei
Lorelei is offline
Woei, ik ben uitgenodigd voor een toelatingsgesprek voor de master die ik graag wil doen. Volgende week al. Scary!
Oud 02-04-2012, 12:49
Carn
Carn is offline
Och, tegen die tijd hebben we het menselijke lichaam niet meer nodig. Alle grondstoffen in ons zonnestelsel zullen gebruikt te worden om een supercomputer om de zon heen te bouwen, alle planeten en asteroïden, met als doel een grote Dyson-sphere-megacomputer om de zon heen. Daarin zullen we geupload worden.
Oud 02-04-2012, 12:52
Carn
Carn is offline
Of ons bewustzijn kan gedigitaliseerd worden en worden geupload/gedownload in een leeg (al dan niet gecloned) lichaam. Op die manier zullen verre ruimtereizen ook praktischer worden, want je hoef alleen maar een rits data te versturen van punt A naar B en een vrij lichaam te hebben .
Oud 02-04-2012, 12:53
Carn
Carn is offline
En zo kan ik nog wel 320 scenario's bedenken die ik al ben tegengekomen in mijn niet kleinschalige verzameling aan scifi-boeken ;o
Oud 02-04-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Woei, ik ben uitgenodigd voor een toelatingsgesprek voor de master die ik graag wil doen. Volgende week al. Scary!
Succes!
Oud 02-04-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
gaaf. Je kunt het
Oud 02-04-2012, 13:14
Lorelei
Lorelei is offline
Laten we het hopen. Was net alle aanmeldingsstress voorbij, begint het nu weer helemaal te kriebelen
Oud 02-04-2012, 13:16
Verwijderd
cool Lorelei! succes!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten