Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Oh ja, zo'n ding.
![]() Nou ja, dit is niet echt een typische studentenflat. Het zijn appartementjes die aan 1, 2 of 3 mensen verhuurd worden. Nog niet zo lang geleden waren het gewone huurhuisjes, maar nu werkt 't allemaal met 't campuscontract. Ik vind het wel iets logischer dat er bij grote studentencomplexen, waar bijv. 15 mensen op een gang wonen, wat strenger gecontroleerd wordt.
|
Verwijderd
|
Ja, als er maar 2 mensen in een brand omkomen is het niet zo erg
![]() ![]() ![]() Maar ach. Ik heb de dingen gefixt die ik moest fixen. Ik ga er nog even voor zorgen dat nog wat andere dingen geregeld worden en dan wordt het vast allemaal goedgekeurd, want toen ze bij ons gingen keuren waren sowieso 1 van de betere verdiepingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben werkelijk nog nooit in paniek geraakt van het brandalarm, en ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn eetgewoontes zijn me alles meegevallen qua ongezondheid sinds ik op mezelf woon. Ik verwachtte dat ik non-stop koekjes aan zou slepen en stashen op mijn kamer, maar ik hou mezelf steeds voor dat ik arm ben en dan koop ik geen koekjes.
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ratjes gaan vanaf morgen bij een goede vriend logeren die zelf ratjes heeft.Hij is echt gek op z'n beeestjes en geeft ze heel veel aandacht,dus ik ben zo ontzettend blij dat ze daarheen kunnen nu. Mis ik ze nog steeds heel erg,maar weet ik dat ze in ieder geval in goede handen zijn.
|
![]() |
|
Alleen als ik boodschappen doe als ik honger heb, neem ik wel eens een zak chips mee ofzo. Echt, twee uur later is 'ie op.
Sinds ik thuis ben van werk om half 6 was ik van plan te gaan leren, maar ik heb (ongetwijfeld onterecht) het gevoel dat ik het al ken. Nu zit ik hier. ![]()
|
Engelse taal en cultuur! Maar mijn tentamen morgen gaat over algemene taalwetenschappen, en dat is nu juist de kant die ik niet interessant vind.
(ik zag je trouwens laatst volgens mij weer fietsen ![]()
||
Citaat:
Huh, maar watvoor vak is dat dan, want dat krijgen we hier (volgens mij) helemaal niet. Wel syntax en phonology enzo en daar ben ik best goed in. Het is het meest logische onderdeel, vind ik.
|
In de buurt van de Kariboestraat, waar ze een station aan het bouwen zijn. Is al weer een tijdje geleden, hoor. Week of twee, denk ik. Ik geloof niet dat je aan het zingen was
![]() ![]()
||
Citaat:
Het onderdeel wat ik nu heb gaat over taalontwikkeling en psycholinguistiek en fonologie enzo. Het is ook niet echt moeilijk, maar het weet me ook niet echt te boeien. Geef mij maar literatuur, of accenten! Ik krijg een blok Varieties of English, hoe gaaf is dat.
|
![]() |
|
|