Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2012, 19:59
Verwijderd
Wij aten wraps. Met spul erin enzo . Goede beschrijving ja!
Advertentie
Oud 03-04-2012, 20:01
Verwijderd
Oh verdorie ik moet eigenlijk boodschappen doen, anders heb ik morgenochtend geen eten. Maar ik moet vroeg weg, dus ik kan niet pas morgenochtend boodschappen doen.
Oud 03-04-2012, 20:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd, morgen om half zes op :\
Oud 03-04-2012, 20:39
Verwijderd
:boks: ik ook!
Oud 03-04-2012, 20:43
Verwijderd
@trimmie: je weet wel zeker dat hetmailtje van de sls is? Er staan ook spelfouten in en het wel een beetje raar. gewoon om voorzichtig te zijn dat je geen dieven in je huis laat
Oud 03-04-2012, 20:45
Verwijderd
awh, mijn buurman is echt gefrustreerd. Hij probeert wanhopig de verpleegkundigete versieren..
Oud 03-04-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Geachte bewoners van Rijn en Schiekade 101-110,
Op 10 april 2012 om13:00 uur zal het pand nogmaals door de brandweer worden gekeurd.
Wij verzoeken u om alle ruimtes toegankelijk te maken voor deze inspectie.
Bij deze keuring zal namens SLSWonen P.Mulder aanwezig zijn.

Wij wijzen u er op dat, bij een onveilige situatie, de brandweer het pand kan afkeuren.
Dit kan in het ergste geval sluiting van het pand, of delen hiervan, betekenen.
De nadruk van de controlle ligt op vrije vluchtwegen en gangen, welke geheel obstakel vrij dienen te zijn.
Vooralsnog gaan wij er vanuit, een schoon en veilig pand aan te treffen.

Voor extra informatie kunt u mij bereiken middels onderstaande gegevens.
Ik kreeg dit mailtje. Met als titel overigens brandweercontrolle.

Ik vrees dat er gewoon iemand die niet kan spellen bij de sls werkt
Oud 03-04-2012, 20:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@trimmie: je weet wel zeker dat hetmailtje van de sls is? Er staan ook spelfouten in en het wel een beetje raar. gewoon om voorzichtig te zijn dat je geen dieven in je huis laat
Ja, dat weet ik zeker. Maar ze komen bij mij sowieso niet binnen, want ik negeer de deurbel altijd (tenzij ik weet dat er een pakje moet komen) en ons slot is een tijd geleden vervangen, dus hun oude sleutel werkt er niet op.
Oud 03-04-2012, 20:48
Verwijderd
Ik zou die man eventes bellen
Verwijderd
Het is toch verplicht enzo om ze binnen te laten?
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik zeker. Maar ze komen bij mij sowieso niet binnen, want ik negeer de deurbel altijd (tenzij ik weet dat er een pakje moet komen) en ons slot is een tijd geleden vervangen, dus hun oude sleutel werkt er niet op.
o, ok
Oud 03-04-2012, 20:50
Verwijderd
oh en denk er dan ook even aan als die tussendeuren te sluiten. Daar hadden wij ooit problemen mee
Oud 03-04-2012, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is toch verplicht enzo om ze binnen te laten?
Nee, voorgaande jaren heb ik er ook niks over gehoord.

Citaat:
oh en denk er dan ook even aan als die tussendeuren te sluiten. Daar hadden wij ooit problemen mee
We hebben niet eens een tussendeur. Er zijn 2 kamers, een keuken en een badkamer. That's it.
Oud 03-04-2012, 20:56
Verwijderd
Bij ons zeiken ze altijd over alles. De broodrooster, onze fancy verlichting voor huisfeesten, onze deuren, onze gang, over de gaten in de muur voor de internetkabels en weet ik het allemaal nog meer.
Verwijderd
oh, ik woonde eerst met 15 in een huis, nu met 10. Dan zijn er van die deuren tussen gang en woonkamer en keuken ed. Daar zit danzo'n dranger op,die je meteen erafhaalt ommdat het gruwelijk irritant is. Dat vindt de brandpreventie niet zo leuk.
Verwijderd
Over de wazemkapdingiets natuurlijk.
Oud 03-04-2012, 20:57
Verwijderd
En zooi op de gang.. hele logische zooi. maakt nietuit, mag niet!
Oud 03-04-2012, 20:58
Verwijderd
Oh ja, díngen op de kasten. Mag ook niet. Jassen en schoenen op de gang mag ook niet. Ze willen ook altijd ín kamers kijken enzo. Maar ik ben er waarschijnlijk niet eens, dus niet in mijn kamer
Oud 03-04-2012, 20:59
Verwijderd
ja precies, ook je stinkschoenen mag je nietopde gang zetten.
Oud 03-04-2012, 21:00
Verwijderd
oh en wehadden gezeik over de wasmachine op de badkamer, waar ze zelf een aansluiting voor hadden gemaakt
Oud 03-04-2012, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, zo'n ding.
Nou ja, dit is niet echt een typische studentenflat. Het zijn appartementjes die aan 1, 2 of 3 mensen verhuurd worden. Nog niet zo lang geleden waren het gewone huurhuisjes, maar nu werkt 't allemaal met 't campuscontract.
Ik vind het wel iets logischer dat er bij grote studentencomplexen, waar bijv. 15 mensen op een gang wonen, wat strenger gecontroleerd wordt.
Oud 03-04-2012, 21:04
Verwijderd
Ja, als er maar 2 mensen in een brand omkomen is het niet zo erg . Grapje.

Maar ach. Ik heb de dingen gefixt die ik moest fixen. Ik ga er nog even voor zorgen dat nog wat andere dingen geregeld worden en dan wordt het vast allemaal goedgekeurd, want toen ze bij ons gingen keuren waren sowieso 1 van de betere verdiepingen
Oud 03-04-2012, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
2 mensen pletten elkaar wat minder snel in paniek.
En ik woon gelukkig op de begane grond en ik heb een achterdeur en een gigantisch raam, dus ik heb zat escape-routes.
Oud 03-04-2012, 21:15
Verwijderd
Ik ben werkelijk nog nooit in paniek geraakt van het brandalarm, en ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren . Als bij ons het brandalarm afgaat draait of iedereen zich om vanwege het huisfeest wat gaande is (als er ooit brand ontstaat dan is iedereen gewoon screwed) of kijkt iedereen een beetje verward op de gang, en bedenkt wat ze gaan eten. Tegen de tijd dat we doorhebben dat er brand is zijn we denk ik al half gestikt enzo
Oud 03-04-2012, 21:39
Verwijderd
Ik komweer evenzeuren. Want ik heb heel erg trek en ik heb hier heel veel chocola liggen, maar daar heb ik helemaal geen zin in en die repen kan ik uberhaupt niet kauwen. Ik heb zin in KAAS of SOEP of CHIPS
Verwijderd
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Verwijderd
Bah wat een dag. Heel de middag/begin van de avond met die kutvriezer bezig geweest, menstruatiepijn als een gek, en weer internet wat het niet deed waardoor ik weer moest zeiken naar m'n huisbaas.

Oud 03-04-2012, 21:40
Verwijderd
ook een roosvicee voor jou stefenootje!
Oud 03-04-2012, 21:40
Verwijderd
Dank je, ik had net dorst.
Oud 03-04-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dank je, ik had net dorst.
Oud 03-04-2012, 21:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*zachte kaasjes naar lentekriebel stuurt*
Oud 03-04-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:
*zachte kaasjes naar lentekriebel stuurt*
*kwijlt een beetje*
Oud 03-04-2012, 21:50
Verwijderd
Bizar eigenlijk, dat er zoveel zoete zooi naast me ligt, al dagen, 24/7, zonder dat ik er ook maar 1 minuut zin in heb gehad. Dat betekent dat ik goed ziek ben geloof ik.
Oud 03-04-2012, 21:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn eetgewoontes zijn me alles meegevallen qua ongezondheid sinds ik op mezelf woon. Ik verwachtte dat ik non-stop koekjes aan zou slepen en stashen op mijn kamer, maar ik hou mezelf steeds voor dat ik arm ben en dan koop ik geen koekjes.
Oud 03-04-2012, 21:57
Verwijderd
Ik eet normaal gesproken niet super gezond,maar ook niet super ongezond. Ik koop niet ontzettend veel zoete troep, maar als ik wat heb, is het ook zo op. Normaal gesproken dan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik afgevallen ben nu
Oud 03-04-2012, 22:00
Verwijderd
Mijn ratjes gaan vanaf morgen bij een goede vriend logeren die zelf ratjes heeft.Hij is echt gek op z'n beeestjes en geeft ze heel veel aandacht,dus ik ben zo ontzettend blij dat ze daarheen kunnen nu. Mis ik ze nog steeds heel erg,maar weet ik dat ze in ieder geval in goede handen zijn.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net als avondeten een halve chocoladecake op.
's avonds gaat het altijd mis.
Cherry Springs
Alleen als ik boodschappen doe als ik honger heb, neem ik wel eens een zak chips mee ofzo. Echt, twee uur later is 'ie op.

Sinds ik thuis ben van werk om half 6 was ik van plan te gaan leren, maar ik heb (ongetwijfeld onterecht) het gevoel dat ik het al ken. Nu zit ik hier.
Oud 03-04-2012, 22:01
Verwijderd
Wat studeer je eigenlijk ook alweer?
Oud 03-04-2012, 22:05
Cherry Springs
Engelse taal en cultuur! Maar mijn tentamen morgen gaat over algemene taalwetenschappen, en dat is nu juist de kant die ik niet interessant vind.
(ik zag je trouwens laatst volgens mij weer fietsen )
Oud 03-04-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Engelse taal en cultuur! Maar mijn tentamen morgen gaat over algemene taalwetenschappen, en dat is nu juist de kant die ik niet interessant vind.
Waar en wanneer?
Oud 03-04-2012, 22:15
Verwijderd
Ik zie mensen vaak niet die mij wel zien . Soms ben ik ook aan het zingen op de fiets enzo, let ik niet goed op
Oud 03-04-2012, 22:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Boks, ouwe!
Huh, maar watvoor vak is dat dan, want dat krijgen we hier (volgens mij) helemaal niet. Wel syntax en phonology enzo en daar ben ik best goed in. Het is het meest logische onderdeel, vind ik.
Oud 03-04-2012, 22:18
Verwijderd
Ik moet eigenlijk maar eens gaan slapen ofzo.
Oud 03-04-2012, 22:19
Verwijderd
Welteruste apate! Voel je je welwat beter dan vanochtend?
Oud 03-04-2012, 22:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, enge misvormden op RTL 5!
Oud 03-04-2012, 22:23
Verwijderd
Ik zet nog een Tjaikovski vioolconcert op en ga ook pitten. Goedenacht!
Oud 03-04-2012, 22:23
Cherry Springs
In de buurt van de Kariboestraat, waar ze een station aan het bouwen zijn. Is al weer een tijdje geleden, hoor. Week of twee, denk ik. Ik geloof niet dat je aan het zingen was Het kwam in me op om hoi te zeggen maar jij zou mij misschien niet eens herkennen en dat zou ongemakkelijk zijn.
Oud 03-04-2012, 22:25
Verwijderd
Even denken hoor.. Kariboestraat... is dat richting lunetten?
Oud 03-04-2012, 22:27
Cherry Springs
Citaat:
Boks, ouwe!
Huh, maar watvoor vak is dat dan, want dat krijgen we hier (volgens mij) helemaal niet. Wel syntax en phonology enzo en daar ben ik best goed in. Het is het meest logische onderdeel, vind ik.
Boksss!
Het onderdeel wat ik nu heb gaat over taalontwikkeling en psycholinguistiek en fonologie enzo. Het is ook niet echt moeilijk, maar het weet me ook niet echt te boeien. Geef mij maar literatuur, of accenten! Ik krijg een blok Varieties of English, hoe gaaf is dat.

Regels voor berichten