Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 08:40
Verwijderd
Mocht iemand hier Lentekriebel een kaartje in het ziekenhuis willen sturen, pm mij dan voor het adres.
Advertentie
Oud 01-04-2012, 10:29
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Gister was die verjaardag echt heel erg leuk, dus ben blij dat ik toch ben geweest.

Zie alleen echt mega veel op tegen die stage, dus dat is minder.

En mn moeder is nog steeds vreselijk bezig, gister vroeg ik of ze deze week ff naar de apotheek wilde om melatonine bij te halen, begint ze er weer eens over wanneer ik daarmee ga stoppen, dus ik zeg haar 'dat zie ik nog wel, dat kan nog wel eens een halfjaar of langer gaan duren want ik wil eerst mezelf beter voelen en die melatonine zorgt ervoor dat ik in elk geval snachts niet de halve nacht pieker maar gewoon slaap' en daar werd ze natuurlijk weer boos over omdat ze die melatonine zelf moet betalen en of ik wel wist hoe duur dat was en bla bla bla. Ze snapt ook niet dat ik thuis niet de hele dag op mn gat zit, en dat ik gewoon ff wat minder tijd heb voor bepaalde dingen omdat ik bijna mn examen heb. Dan zegt ze 'ja als je tijd hebt om je nagels te lakken hoef ik niet te helpen met die folders want dan heb je daar ook wel tijd voor' ja uuh mam, die folders hebben ze nog niet gebracht, ik ben na mijn stage pas om half 6 savonds ofzo thuis en dan ben ik ook wel een keer moe en ws voel ik me dan ook niet meer goed genoeg om nog veel te gaan doen, maar nee, alles is bullshit volgens haar want altijd als ik zeg dat ik me rot voel is het aanstellerij..... Het lijkt ook wel alsof ze het gedrag van mijn broertje op mij afreageert, hij heeft heel erg de neiging om bijvoorbeeld een pak hagelslag aan zn mond te zetten en de helft zo op te eten, en als ik dan vraag of ze hagelslag mee wil brengen met de boodschappen omdat die op is zegt ze tegen mij 'ja en jij moet dan maar gewoon wat anders op je brood doen want het is mijn schuld niet dat het op is en je kunt best wat anders op je brood eten' Ja uuuh mam daar gaat het me niet om, maar nu moet ik me aanpassen zodat mn broertje ongestoord verder kan gaan met zichzelf misdragen?? niet dus.....

Ik ben alles gewoon ff zat, ik maak me druk om alles en er lijkt nergens nog een plek te zijn waar ik me nog wel op mn gemak voel. En er lijkt ook niemand meer te zijn die me nog rustig krijgt of me begrijpt. En dat ben ik ff heel erg zat.
Ik ben ook steeds banger aan het worden dat ik dadelijk te lang zonder hulpverleners kom te zitten, dus dat ik klaar ben met school en daardoor geen persoonlijk mentor meer heb en geen rugzakbegeleidster, en dat het dan nog lang duurt voordat Joyce terug is. Mn psych werkt ook lang niet altijd in de zomervakantie dus daar vaker naartoe gaan is ook niet echt een optie.
Ik ga nu misschien nog wel extra therapie volgen, bij dat centrum waar ik ingeschreven stond voor dagbehandeling, we kwamen na overleg erachter dat dagbehandeling niet te doen valt, maar die mensen hadden nog wel een andere vorm van therapie wat een uur per week is en dat zou wel te doen zijn. Dus maar hopen dat daar ook snel meer duidelijkheid over is.

Wat wel echt weird is is dat ik via facebook ineens een vriendschapsverzoek kreeg van een meisje waar ik heel veel mee omging toen ik nog in het buitenland woonde, zij woont daar nog steeds en het is best lachen om te zien hoe dat er daar nu allemaal aantoe gaat, best weird ook aangezien ik alweer 10 jaar in nederland woon
Oud 01-04-2012, 12:08
Linda
Linda is offline
@ Winnie: Weet niet welke melatonine je hebt, maar wij halen vaak die van 3mg, en bij onze apotheek is het een heel stuk voordeliger om er in een keer 90 te halen in plaats van 30.
Voor een potje van 30 betalen we rond de 30 euro, en voor 90 is het rond de 35 euro.
Zou zeggen vraag het even bij je apotheek, misschien dat het bij hun ook zo geprijsd is.
Oud 01-04-2012, 14:07
Verwijderd
Winnie, die psych waar je het over hebt, is dat je psychiater of je psycholoog? En als het -loog is, kun je dan niet eens kijken voor een psychiater en wat die met je medicatie kan? Ik krijg nu amisulpride om het piekeren en de onredelijke angsten onder controle te krijgen en dat helpt wel. Sinds ik mijn slaappatroon redelijk op orde heb, slaap ik ook veel beter.
Gebruik jij naast de melatonine eigenlijk medicatie? Niet dat ik vind dat iedereen daar zo maar aanmoet, maar een psychiater kan altijd oordelen of het beter is of niet.
Oud 01-04-2012, 17:14
Dott
Dott is offline
Citaat:
Mocht iemand hier Lentekriebel een kaartje in het ziekenhuis willen sturen, pm mij dan voor het adres.
Misschien een idee om samen met wat mensen van dit topic een kaartje te sturen? nog meer mensen die dat willen? ik kan/wil dat wel regelen, zet ik gewoon de namen van degene die dat wil erbij op, of alleen de forumnaam, net wat die persoon wil
Oud 01-04-2012, 17:19
winnie the pooh
@Mutant, het is mn psychiater,
ik heb de melatonine van 5 mg, omdat bij 3mg het te lang duurt voor het effect heeft.
En naast de melatonine gebruik ik elke dag 15 mg citalopram(anti-depressiva)
Oud 01-04-2012, 18:19
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Misschien een idee om samen met wat mensen van dit topic een kaartje te sturen? nog meer mensen die dat willen? ik kan/wil dat wel regelen, zet ik gewoon de namen van degene die dat wil erbij op, of alleen de forumnaam, net wat die persoon wil
Ja, ik doe graag mee.
Oud 01-04-2012, 18:39
Verwijderd
Vanmorgen heb ik heerlijk tot 9.30 uur uitgeslapen.
Ik ben naar beneden gegaan en heb eerst wat ontbeten met mijn huisgenoten en de begeleiding.
Na het ontbijt ben ik onder de douche gegaan en heb ik me eigen aangekleed.
Aan het eind van de ochtend heb ik wat zitten te hobby`en.
Vanmiddag gezellig met mijn huisgenoten en de begeleiding zitten te lunchen en na de lunch ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Ik heb gezellig koffie gedronken bij mijn ouders en ook zitten te computeren.
Verder heb ik mijn hobby spullen mee genomen naar mijn ouders zodat ik me eigen daar niet hoef te vervelen.
Ik heb lekker zitten te hobby`en bij mijn ouders en aan het eind van de middag kwam mijn zus met mijn zwager en de 3 kinderen, dus dat was wel weer even druk.
Vanavond gezellig met z`n allen gegeten en na het eten gezellig koffie/thee gedronken.
Nu zit ik nog even achter de computer totdat de taxi mij zodadelijk weer op komt halen en ik weer naar de woongroep ga.

Afgelopen vrijdag heb ik een gesrpek gehad met mijn SPV-er van de stichting Dichterbij.
Ik heb een goed gesprekmet hem gehad en ook hebben we naar mijn weekprogramma gekeken.
Omdat mijn weekprogramma nu best goed loopt hebben mijn SPV-er en ik samen met de begeleiding afgesproken dat dit de laatste keer was dat we met elkaar rond de tafel hebben gezeten.
Aan een kant vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant begrijp ik het wel, want het gaat zo goed en ik doe zo goed mijn best dat ik uitbehandeld ben door mijn SPV-er.
Nu moet ik het allemaal zelf gaan doen wat wel erg wennen is, maar eer dat ik echt helemaal gewend ben aan mijn nieuwe weekprogramma en eer dat ik echt helemaal rust krijg in mijn hoofd, zijn we een half jaar tot een jaar verder.
Ik vind het nog altijd moeilijk om s`morgens uit mijn bed te komen en op te starten, maar het opstarten gaat toch wel al steeds beter .
Ik blijf mijn best doen en meer dan mijn best kan ik niet doen, toch?

@Darkfairy, Wat goed dat je over een tijdje in een woonvorm gaat wonen.
Je bent er al wezen kijken heb ik gelezen en je vond het er wel leuk heb ik
begrepen.
Wanneer kan je gaan verhuizen?
Ik ben erg benieuwd!
Oud 01-04-2012, 19:38
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
ja ik wil dat ook wel.
Oud 01-04-2012, 19:42
darkfairy
darkfairy is offline
@diddlina ik hoorde ze zeggen over een paar weken.
maar eerst moet alles goed voorbereid worden.
Oud 01-04-2012, 19:47
Dott
Dott is offline
oke, ik heb nu het adres ga morgen even een leuke kaart kopen en de mensen die erop willen erop zetten
Oud 01-04-2012, 20:08
darkfairy
darkfairy is offline
is een goed idee
Oud 01-04-2012, 23:48
kroot
kroot is offline
Citaat:
Goed idee. ik doe ook graag mee!
Oud 02-04-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook steeds banger aan het worden dat ik dadelijk te lang zonder hulpverleners kom te zitten, dus dat ik klaar ben met school en daardoor geen persoonlijk mentor meer heb en geen rugzakbegeleidster, en dat het dan nog lang duurt voordat Joyce terug is.

Wat is Joyce eigenlijk van je, als ik vragen mag? Je hebt het zo vaak over haar is ze activiteitenbegeleider?
Oud 02-04-2012, 16:01
winnie the pooh
@Sarah, Nee Joyce is mijn begeleidster via het pgb, normaal gesproken zie ik haar elke twee weken ofzo en tussendoor hebben we dan mailcontact, ze is ook de enigste hulpverlener die ik al langer heb, de andere 4 of 5 zijn er allemaal in een paar maanden tijd bijgekomen sinds vorig jaar juni ofzo. En van alle hulpverleners is ze de enigste die ik altijd kan bellen als er echt iets is, dat heb ik met andere hulpverleners niet en dat gaat nu dus met niemand omdat ze weg is, daar heb ik het af en toe wel moeilijk mee, dan probeer ik heel erg mezelf goed te houden omdat ik bang ben dat het anders tot zo'n moment komt waarop ik haar normaal gesproken zou bellen ofzo en dat ik dan dus niemand kan bellen en daardoor verder doordraai.

OT: vanmorgen flinke paniekaanval gehad omdat echt alles even teveel was, en als mn broertje merkt dat ik me klote voel is hij wel zo aardig om me ook nog ff een flinke regen van scheldwoorden cadeau te doen, dus toen werd ik alleen maar erger gestrest.
Stage was echt klote, die mensen kan ik gewoon niet fantastisch mee opschieten en ik zat er de halve dag niets te doen omdat ik steeds moest wachten tot iemand van hun even kon kijken wat ze ervan vonden maar die waren steeds bezig of aan de telefoon ofzo.
En ik wordt er sowieso gek van dat ik daar op nog geen 10 vierkante meter zit, de hele dag, tussen 4 lelijke witte muren, en dat het de hele dag muisstil is.
nee, dat ga ik daar niet nog 3 dagen op die manier doen want dat houd ik niet vol.
Vanochtend was ik trouwens zo in paniek dat mama zei dat ze mijn persoonlijk mentor zou bellen, om te kijken wat die met school of met die stage kon regelen, en toen heeft de administratie van school een notitie voor haar achtergelaten of ze mn moeder kon bellen, maar dat is niet meer gebeurd en dat is echt niets voor haar.

Enigste lichtpuntje van vandaag is dat mn broertje ws over 2 of 3 weken al 4 dagen per week naar de speciale naschoolse opvang kan, alleen weet ie dat zelf nog niet en als ze dat gaan vertellen dan is het hier in huis weer 4 dagen lang geschreeuw met kapotte deuren.
Oud 02-04-2012, 18:32
Verwijderd
Neem een radio mee naar stage zou ik zeggen? Misschien kan je ook iets assertiever zijn richting je collega's op stage. Gewoon bij het bureau blijven staan of 's ochtends alvast om meer werk vragen zodat je wél de hele dag iets te doen hebt.

"Niet goed met ze op kunnen schieten" is mijns inziens ook een kulargument. Op stage hoor je je als een professional te gedragen.

Laatst gewijzigd op 02-04-2012 om 18:46.
Oud 02-04-2012, 19:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
oke, ik heb nu het adres ga morgen even een leuke kaart kopen en de mensen die erop willen erop zetten
Ik wil ook graag op de kaart
Oud 03-04-2012, 10:22
darkfairy
darkfairy is offline
wat voelt het toch goed om iemand te laten weten wat je kwijt wilt.
het was via de mail maar het ging goed.
Oud 03-04-2012, 13:46
Dott
Dott is offline
zo, de kaart is gekocht. (sorry, dagje vertraging)
ga hem zo schrijven en dan gaat ie op de post.

ot: moe!

edit: gepost

Laatst gewijzigd op 03-04-2012 om 17:23.
Oud 03-04-2012, 19:53
Verwijderd
Shit, nu heb ik het beloofd en ik kan het echt niet maken om me er nu nog onderuit te wurmen. Maar het is zo eheng.
Oud 03-04-2012, 22:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou dat ging lekker vanavond. Moest eigenlijk weg, maar ik was zo verschrikkelijk moe toen ik thuis kwam, of eigenlijk ervoor al, op de fiets naar het station en in de trein... Meestal ben ik als ik thuis ben dan wel weer wat wakkerder, maar nu dus niet. Ben dus ook niet meer weggeweest. Ik dacht, dan kan ik nog wel even een sollicitatiebrief schrijven, maar ik werd echt niet meer wakker, dus dat moet nog. Zo maar slapen, morgen beetje op tijd op en morgenmiddag op tijd naar huis zodat ik dan hopelijk wel de energie ervoor heb. Dit is echt niet normaal zo vroeg in de week al zo moe. Weekend was wel behoorlijk druk, gisteravond lag ik niet vroeg in bed en verder word ik gewoon zo duf van het werk, maar duf is wat anders dan deze moeheid.

En ik moet nog zoveel regelen. Moet de gemeente bellen over m'n gemeentelijke belastingen, want ik heb nu een tweede aanslag gekregen Moet het waterschap bellen. Moet eigenlijk nog naar de huisarts maar dat wil ik niet. Moét die sollicitatie de deur uit doen. Moet het detacheringsbureau nog laten weten wat ik doe. Was ik morgen maar vrij ipv. vrijdag.
Oud 04-04-2012, 19:18
Verwijderd
Nog steeds die mail niet verstuurd of zelfs maar begonnen met 'm te schrijven. Morgenochtend doe ik het. Echt waar. /schijterd
Oud 04-04-2012, 20:02
darkfairy
darkfairy is offline
bij therapie was het vandaag heel gezellig in de ochtend.
ik voelde me ook goed toen.
maar s'middag's hadden ze het in de pauze over een onderwerp en toen ben ik maar bij iemand anders gaan zitten.
want het bracht herinneringen en beelden bij me terug.
dat heb ik naderhand wel bij de vpk aangegeven,
en ze vond het goed dat ik ergens anders was gaan zitten bij iemand anders.
die ook bij mij in dagbehandeling zit en met haar heb ik wel lol gehad daarna nog.
bij zingeving was het wel interessant vanmiddag.
daarna had ik bezigheid en daar was het heel druk.
dat kwam allemaal heel hard me hoofd binnen en ik werd er gek van.
daardoor werd ik heel onrustig en kreeg ik heel veel angsten.
die angsten heb ik nou ook de hele avond tot nu toe.
maar ik heb net een lorazepam gepakt en daardoor voel ik me nou wel wat rustiger worden.
en ik voel me bekaf door al die angsten.
want me humeur kan de laatste tijd elke minuut wel omslaan.
ik word daar stapel gek van want ik wil ook niet tegen andere mensen uitvallen als me stemming omslaat
ik hoorde vandaag dat we eind deze maand een gesprek hebben bij het begeleid wonen.
om goede afspraken enzo te maken.
en hopelijk kan ik die week daarna daar al gaan wonen .
vanavond ben ik niet gaan fyshio fitnessen.
want heel me voet en me enkel klopt en me enkel is weer heel dik.
net als me been waar je de afdruk van me broek in ziet staan.
en me knie doet ook best wel pijn.
hopelijk is dat vrijdag minder en kan ik dan weer gaan fyshio fitnessen.
en verder doe ik het vanavond rustig aan.
hopelijk gaat het morgen weer veel beter.
Oud 05-04-2012, 08:34
Verwijderd
I dit it! Eindelijk heb ik die mevrouw gemaild om te vragen of ik van haar expositieruimte gebruik mag maken.
Oud 05-04-2012, 11:06
Verwijderd
Citaat:
I dit it! Eindelijk heb ik die mevrouw gemaild om te vragen of ik van haar expositieruimte gebruik mag maken.
Oud 06-04-2012, 11:03
Verwijderd
Gisteravond voor bloemenmeisje gespeeld ter promotie van de tentoonstelling 'Secret Gardens' / 'De Geheime Tuin' in TENT en Centrum Beeldende Kunst in R'dam. Was erg leuk!
Oud 06-04-2012, 11:28
Missy1234567890
@ Lentekriebel: hoe gaat het met je? Ben je alweer thuis?

OT: heerlijk zo'n dagje vrij. Ik bedacht me vanmorgen dat ik dan wel in deze stad woon, maar dat ik er eigenlijk nooit echt kom (behalve thuis dan) en dat ik dat echt jammer vind. Is wel logisch met fulltime werk en verder ook druk. Zo een dagje vrij is echt fijn!

Vanmorgen vroeg naar de huisarts geweest, wilde ze nog vanalles van me weten (was m'n eerste keer sinds mijn verhuizing), terwijl ik zoiets had van, daar kom ik niet voor. Nouja, ze was wel aardig, maar ik heb toch altijd het gevoel dat ze me niet serieus neemt. Maar goed, straks nog even bloed laten prikken, kan ook geen kwaad, dingen uitsluiten is altijd goed

Nu aan m'n sollicitatiebrief, die al lang weg had moeten zijn. Ik haat solliciteren, kan mezelf ook niet goed verkopen. Heb 2 jaar geleden ook al bij dit bureau gesolliciteerd en kreeg toen te horen dat ik niet in het profiel paste. Nu dus nieuwe poging en als ze me daar weer mee gaan afschepen, mogen ze dat wel even gaan uitleggen. Zeg dan gewoon dat er geen plek meer is/dat ze iemand anders hebben die meer aansluit bij wat ze zoeken. Maar ik heb nog goeie hoop.

Straks ook nog even naar de stad, dat andere bureau nog bellen (wil ik niet, want ben er nog niet uit) en m'n huis een beetje opruimen. Gemeente/waterschapgedoe komt volgende week wel, is nu toch dicht.
Oud 06-04-2012, 11:54
darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend naar de huisarts geweest.
en naar het dorp geweest.
net me kamer helemaal gepoetst.
en straks nog een uur fyshio fitnessen.
Oud 06-04-2012, 12:31
winnie the pooh
zo, die stage heb ik ook weer gehad.
Mn persoonlijk mentor belde gister nog naar dat stageadres, en toen had ik dr ook ff aan de telefoon, ze zei dat ze het knap vond dat ik ondanks alles die stage toch nog had gedaan, en dat ze het goed vond dat ik deze week school verder links liet liggen.
Ook nog mail van Joyce, en daar wordt ik toch altijd weer blij van.
savonds naar een soort van feestavond geweest op de school van mn broertje, en stiekem ben ik soms best jaloers op hem, dat hij op een school zit waar echt niemand gepest wordt en iedereen gewoon kan doen wat ie wil, en vooral dat leraren en leerlingen je gewoon begrijpen.

Zo naar de kapper en op verjaardag bij een nichtje, en vooral dat laatste zie ik niet zitten.
En ik weet nog niet wat we met pasen gaan doen, daar kan ik slecht tegen, ik wil gewoon weten wat we met pasen gaan doen mbt familiebezoek etc.
Ik weet in elk geval wel, dat ik vortaan niet meer over me heen laat lopen door die familie, en daar is mama het mee eens, ze vind dat ik het nu gewoon mag zeggen als ik een opmerking niet leuk vind zolang ik mn woorden maar normal houd.
Oud 06-04-2012, 20:40
kroot
kroot is offline
Pfoe...wat een dag. Generale van de opera die ik dirigeer. Morgen premiere! Spannend. Er gaat echt nog wel zat mis, ik wil nog een week extra repeteren. Maarja we halen het einde wel. Over 2 weken de volgende voorstelling! Dus ik ga lekker vroeg naar bed om uitgerust te zijn voor morgen! Truste!
Oud 06-04-2012, 22:32
Verwijderd
Lentekriebel beterschap nog.

Het gaat best goed. Op studie en een huis zoeken na
Oud 07-04-2012, 10:18
Verwijderd
Ik ben nog niet thuis, maar wel uit het ziekenhuis! Ik ben de komende tijd op de afdeling waar ik eerder in behandeling was, of eigenlijk nog altijd was, maar nu weer klinisch. Niet omdat ik psychische problemen nu heb, maar omdat ik het lichamelijk thuis nog lang niet trek. In eerste instantie zou ik naar mijn ouders gaan, maar dat zag ik echt niet zitten. Mijn ouders wonen ver weg, ik zou vereenzamen daar en.. nouja.. Mijn ouders zijn niet de gezelligste mensen... Dus ik ben blij nu hier te zijn! Gisteren heb ik ook een rolstoel gekregen dus ik kan nu eindelijk naar buiten . Ik kan ook steeds meer. Inmiddels kan ik, als ik me rustig houd, anderhalf uur overeind blijven en hier in huis moet ik een trap op maar dat kan ik nu ook wel 3 of 4 keer op een dag. Ik moet wel opletten dat ik op tijd weer naar mijn bed ga, want als ik wacht tot ik op ben, kom ik de trap niet meer op. Ik heb inmiddels ook fysiotherapie en ik hoop binnen een aantal weken weer mezelf thuis te kunnen redden.
Oud 07-04-2012, 10:39
Verwijderd
Jeetje Lentekriebel. Gelukkig gaat het weer wat beter, maar nog veel sterkte.
Oud 07-04-2012, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Jeetje Lentekriebel. Gelukkig gaat het weer wat beter, maar nog veel sterkte.
Dankje . Hoe gaat het eigenlijk nu met jou en je gezondheid?
Oud 07-04-2012, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Dankje . Hoe gaat het eigenlijk nu met jou en je gezondheid?
Uit het ziekenhuis is niks gekomen, alleen dat ik wel wat ontstekingen had en dat ik een 'trauma' in mijn enkel heb. Vervolgens is er niks gedaan en hoef ik niet meer terug te komen terwijl mij de eerste keer beloofd was dat ze meerdere dingen uit zouden gaan zoeken. Maar goed, ik heb niet zo'n zin in het ziekenhuis meer.
Het enige wat wel positief is, denk ik, is dat het lijkt alsof ik mijn pijn de laatste tijd niet meer zo merk en het een soort van uit kan schakelen op bepaalde momenten. Op die manier gaat het dus wel beter. En ik werk keihard bij de fysio, dus conditioneel lijkt het ook steeds een stapje vooruit te gaan! Verder ben ik de laatste tijd héél erg vrolijk en gaat alles wel prima eigenlijk!
Oud 07-04-2012, 12:54
kroot
kroot is offline
@lentekriebel: fijn dat je uit het ziekenhuis weg bent. Nu lekker aqnsterken.
@Kikaa: fijn om wat van je te horen! En ik vind het echt bewonderenswaardig hoe je met alles om gaat. Petje af!

Op weg naar de premiere. Dalijk nog een technische repetitie met het licht, en vanavond is het zo ver! Spannend maar ook wel veel zin in.
Oud 07-04-2012, 23:07
darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik begin weer steeds meer gevoelens voor me ex te krijgen.
en ik heb het hem verteld.
Oud 08-04-2012, 09:15
Dott
Dott is offline
@darkfairy, wat zei hij?

@Lentekriebel, fijn dat je uit het ziekenhuis bent.. kaartje nog wel aangekomen??
Oud 08-04-2012, 09:32
Verwijderd
Citaat:
@darkfairy, wat zei hij?

@Lentekriebel, fijn dat je uit het ziekenhuis bent.. kaartje nog wel aangekomen??
Nope . Ik ga nog wel de afdeling bellen om te vragen of ze post willen doorsturen. Maar ik ben nogal een angsthaas als het om bellen gaat, dus ik stel het steeds uit.. Even kijken of ik iemand anders voor dat karretje kan spannen
Oud 08-04-2012, 11:29
Dott
Dott is offline
hihi was er al bang voor.. hij is de moeite waard hoor maar ik heb oo een hekel aan bellen.. snap t wel
Oud 08-04-2012, 12:48
darkfairy
darkfairy is offline
@dott blijkbaar heeft hij ook al die tijd nog gevoelens voor mij gehad.
maar het de laatste keer had ik het niet door.
Oud 08-04-2012, 17:34
Verwijderd
Vanmorgen heb ik heerlijk tot 10.00 uur uitgeslapen.
Vanmorgen gezellig deelgenomen aan de paasbrunch en daarna ben ik heerlijk onder de douche gegaan en heb ik me eigen aangekleed.
verder heb ik met een huisgenoot van mij en de begeleiding een kaartspelletje gedaan.
vanmiddag ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan en heb ik zitten te computeren en gezellig koffie gedronken.
verder heb ik vanmiddag nog zitten te pixellen en aan het eind van de middag zijn mijn zus en mijn zwager met mijn nichtje en 2 neefjes ook bij mijn ouders gekomen.
op dit moment is het best wel druk in mijn hoofd.
gisterenavond een verjaardagsfeest gehad van een goede vriend van mij, maar dat was best wel druk. Het was ook wel gezellig hoor, maar ook wel druk.
Op dit moment is het rumoerig en druk in mijn hoofd en probeer ik me eigen rustig te houden. Straks gaan we gezellig gourmetten met z'n allen en dan heb ik toch wel afleiding.
verder hou ik het vanavond rustig.
Oud 09-04-2012, 14:28
Roosje
Roosje is offline
Ik heb vandaag weer hardgelopen en het ging zonder pijn aan mijn knie. Fijn! Vrijdag ga ik naar een sportfysiotherapeut, ben benieuwd wat die te zeggen heeft want ik mis mijn uren hardlopen echt.
Oud 10-04-2012, 17:41
darkfairy
darkfairy is offline
whoei we hebben 2 kaartjes voor wicked gewonnen met de postcode loterij
Oud 10-04-2012, 18:52
igfy
igfy is offline
Ik ben nog steeds niet afgestudeerd. Nu moet ik een klacht in gaan dienen bij de examencommissie, maar ik vind het om een of andere reden moeilijk om te klagen, straks heeft mijn begeleider een hekel aan mij en krijg ik een laag cijfer
Oud 11-04-2012, 13:55
winnie the pooh
ik ben alles zat en alles is me teveell, maar vooral dat ik over echt helemaal niets zekerheid heb of dat ik ook maar half weet waar ik aantoe ben, ik zie vreselijk op tegen die lange zomer dadelijk en ben bang dat ik dan nog erger terugval, en ook dat ik geen vastigheid heb, met niets. maar er is ook te weinig waar ik naartoe kan vluchten, tsja tekenen maar dat is nog maar een keer of 5 en dan is dat ook voorgoed voorbij, maar verder? mijn hond maar die mag ik niet zelf uitlaten dus dat is ook niet echt vluchten.
ik weet niet meer wat ik met alles moet.
heb het gevoel dat ik gewoon geen controle meer heb over mijn leven.
Vanmiddag gesprek met moeder, persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster, morgen therapie, en vrijdag naar de psych.
Oud 11-04-2012, 20:41
Missy1234567890
@ Lentekriebel: ik ben ook totaal niet van het bellen, maar op zich is het geen hele abnormale vraag. Denk dat mijn kaartje inmiddels ook wel is aangekomen in het ziekenhuis.

OT: ik heb volgende week een gesprek bij een ander detacheringsbureau dat hetzelfde biedt. Ben benieuwd. Moet morgen wel echt wat laten weten aan dat eerste bureau, over bellen gesproken
Oud 11-04-2012, 20:53
Verwijderd
even crossposten hoor:

ik ben zojuist even thuis geweest, maar de kaartjes waren er nog niet Maarja, volgens mij is het ziekenhuis niet heel snel met het verwerken van dat soort post.. Pindakaas!

(ik had dus gebeld en de post wordt automatisch naar mijn huis doorgestuurd)
Oud 11-04-2012, 21:56
darkfairy
darkfairy is offline
net belde ze naar me moeder toe dat er aan de overkant van de straat,
een ambulance staat voor het huis van me tante en oom.
dus me moeder is daar nou gauw naartoe gerend.
en nou voel ik me ff gespannen omdat ik niet weet wat er aan de hand is.
Oud 11-04-2012, 22:24
darkfairy
darkfairy is offline
ok me tante is nou met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
want ze voelde zich verschrikkelijk beroerd.
en verder wisten ze nog niet wat het is.

Regels voor berichten