Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dark girl!> Het is heel vervelend maar ik denk dat je er inderdaad niks aan kunt doen behalve als er iets gebeurd zo goed mogelijk proberen te helpen. sterkte |
![]() |
||
Citaat:
Ben het helemaal eens met me blackrose, je kan het ook een aantal keer ff aankijken wat er gebeurt als je niets doet en offet zin had gehad als je wel wat gedaan zou hebben.. Je kan de volgende keer altijd ingrijpen.. Ik heb ze eerst tegengewerkt door het tegengestelde te doen dan wat ik in in het visioen deed, maar het helpte geen ene moer vandaar... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja kheb dit heel sterk gehad voordat een dierbare overleed. Gelukkig was n vriendin getuige van die gevoelens dus kan k t plaatsen.
Maar kheb wel vaker een raar gevoel en als je dan telkens denkt dat je voorgevoelens hebt dan word je gek denk ik.. dus gewoon niet over nadenken ![]()
|
Verwijderd
|
pas heb ik wel een visioen gehad... ik zag twee mannen naar me toe komen... en ze waren een beetje pissed....
zou dat ermee te maken hebben? ik heb wel vaker zoiets dat ik weet wat er gaat gebeuren, alleen t is nooit duidelijk... gewoon heel vaag, iets wat ik niet snap... net als nou dus... mjah ik zie wel wat er gebeurd... bedankt voor jullie reacties! |
![]() |
|
aaantal keer afw8ten is altijd het beste..;
Leer ermee om te gaan, je hebt het nu eenmaal en als je het kwijt wil raken, komen ze alleen sneller en rijker in aantal trug.. Als je het idee aanvaard dan zakken ze af.. (wat ik dus nu heb..) t is wel fijn, niet elke n8t een visioen.. Je kan er totaal gek van worden, hoe leuk de dag verder ook word.. Veel geluk en sterkte, Outdated Spirit |
![]() |
|
ik had het laast ook een rare pijn in mijn buik.
het was voor de gymles en ik dacht ik ga gewoon naar huis want er gaat wat naars gebeuren,toen ik later een vriendin uit de klas belde vertelde ze mij dat een meisje uit de klas een stok in haat gezicht had gekregen en dat haar voor tanden er uit lachen de afgelopen tijd heb ik er geen last van dat rare voor gevoel heb het niet zo vaak
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
raar gevoel in buik Jahney | 4 | 29-05-2006 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar gevoel in me hoofd,, Mandies | 7 | 14-03-2004 17:32 | |
Psychologie |
Zweverig gevoel of zo, ik weet niet wat het is. Eend | 23 | 17-06-2003 18:08 | |
Seksualiteit |
Vriendin heeft raar gevoel ricardowww | 12 | 25-01-2003 21:39 | |
Liefde & Relatie |
raar gevoel ¤Aylin¤ | 6 | 27-12-2002 13:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar gevoel.. Choke | 5 | 23-10-2002 14:03 |