Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En vanavond op m'n werk moesten we wat mensen nabellen die de enquete nog niet opgestuurd hadden. Dus ik dacht, misschien krijg ik straks Martin wel aan de lijn ![]() En inderdaad, een hoop mensen die klaagden over de post. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu heb ik nog niet gebeld naar het ziekenhuis voor de post
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, vandaag eens een klaagmailtje naar PostNL gestuurd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh grapje, er stond iemand om het hoekje.
Gaat best goed Uomi! Ik ga best goed vooruit. Gisteravond wel een heerlijke jankbui gehad van frustratie. Omdat ik gewoon thuis wil zijn bij mijn beestjes en mijn huisgenoten en mijn eigen spulletjes en omdat ik het irritant vind dat ik afhankelijk ben van anderen om naar buiten te kunnen want dan moet iemand de rolstoel duwen. Maar een vriendinnetje van me is nu ook hier opgenomen en ze kwam mee naar mijn kamer en toen hebben we nog een hele tijd gewoon een beetje gekletst terwijl ik kon liggen. Dat was echt lief! En nu voel ik me weer vrolijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat fijn dat er een vriendinnetje is. Ik bedoel, niet zo fijn voor haar dat ze ook opgenomen moest worden (denk ik), maar wel fijn dat jullie samen zijn
![]() En ik ben inderdaad ook al een hele tijd ziek. Helaaspindakaas heb ik niet het gevoel dat het steeds een beetje beter gaat. De dokter denkt dat het een virusinfectie is en ik heb medicijnen tegen het hoesten, maar daar mag ik geen pijnstillers bij gebruiken terwijl ik wel vrij veel pijn heb en ik word heeeel suf van die medicijnen. En ik vind het vervelend dat ik niet naar school kan, want dan heb ik het idee dat ik veel mis. En ik wil eigenlijk wel heel graag naar school. |
![]() |
|
|