![]() |
|
Zoals je ziet ben ik ook 13, ik weet niet of je al sexuele voorling hebt gehad op school? Denk het niet anders had je het al aan zien komen denk ik. Wen er maar aan want na mijn eerste sperma begon mn stem op te zetten en mn schaamhaar. Dus bereid je voor op de puberteit. 0Zaadlozing is trouwens niks waar je je voor hoeft te schamen. Is heel normaal. Sorry voor spelfouten zit op mijn mobiel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je onder douche niet handig vind neem je wat wc papier of zakdoekjes mee naar je kamer als je naar bed gaat. Dat doen ook veel gasten, voor het slapen gaan effe rukken. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind persoonlijk in bed het lekkerst, omdat je dan ligt. Ik veeg het gewoon altijd af met mijn dekken. Dat droogt heel snel op en verdwijnt dan. Je ziet er niks van. Overigens, als je in bed ligt te rukken word je daar moe van en slaap je beter
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nou het kan vernederend worden als je wordt betrapt, ze zien dat je met jezelf bezig bent, dus als je bezig bent, deur op slot. voor de privacy. Hou het een beetje privé. Anders krijg je van die
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik veegde het altijd aan een zakdoek af en liet die onder het bed liggen. En na een tijdje lagen er een paar zakdoeken waar je iemand een hersenschudding mee kon slaann! me moeder vond dat iets minder en gaf een "stille wenk".
Ik vond toen ik een keer naar bed ging een rol wcpapier onder de dekens! ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2012 om 15:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale seks op je 13de vandersteen | 31 | 14-02-2007 17:04 |