| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heb ik bijvoorbeeld mijn documenten allemaal wel gedubbeld over meerdere schijven en bepaalde TV-series ook omdat die niet of nauwelijks te vinden zijn maar voor de rest heb ik gewoon alle torrents van alle films en series die ik ooit gedownload heb nog in die documenten staan dus schijf stuk en een stel torrents in het program slepen en ik heb ze met een paar dagen weer terug.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ara:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hier is het allemaal rustig na te lezen: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/04/21/...-exit-wilders/
|
|
|
|
Verwijderd
|
Tweede Kamer peiling 19-04-2012
Uit de nieuwste peiling van de politieke barometer blijkt dat de PVV wederom terrein verliest. In vergelijking met de vorige peiling verliest de partij van Geert Wilders 2 zetels. De PVV zou daarom bij nieuwe verkiezingen blijven steken op 18 zetels. Bij de verkiezingen van 2010 stond de PVV nog op 24 zetels. Zo slecht als het gaat bij de gedoogpartner, zo goed gaat het met de VVD. De partij van Mark Rutte wint een zetel en is met 37 zetels de grootste partij van Nederland. Het succes van de VVD vindt overigens geen vervolg bij de coalitie. Coalitiepartij CDA verliest namelijk ook een zetel en zakt daarmee weg naar 12 zetels. Dat komt de coalitie in de virtuele tussenstand op een armetierig totaal van 67 zetels te staan. De partijen in de oppositie doen het wel goed. Zowel de PvdA als de SP spint garen bij het weinig daadkrachtige optreden van de gedoogcoalitie. De sociaaldemocraten zitten sinds het aantreden van Samsom in de lift en komen met 1 zetel winst op een virtueel totaal van 27 zetels. Ook de SP wint een zetel en komt uit op 26 zetels. In de peiling van Synovate verliest GroenLinks een zetel en daalt naar 5, daar waar de Partij voor de Dieren er 1 wint en groeit naar 4. D66 blijft met 13 stabiel, evenals de ChristenUnie (5), de SGP (2) en de partij 50PLUS (1). (http://politiek.blog.nl/peilingen-2/...ing-19-04-2012) Nou, dat zal wel weer wat fraais worden. |
|
|
|
|
Ik hoop wel dat het dan na mijn verjaardag is.
Dan kan ik ook eens stemmen. Ik ben er in ieder geval vrij zeker van dat het geen CDA, CU, SGP, VVD of PVV (niet per se in die volgorde) wordt. Maar goed, dan word ik waarschijnlijk ook uit huis gezet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Het wordt allemaal heel onzeker en spannend nu, maar jeetje, er is weer hoop! Net nog een heftig gesprek hier. Op de afdeling waar ik zit zijn al zoveel schrijnende situaties ontstaan door de (aangekondigde) bezuinigingen. Er zijn al een fors aantal jongeren die geen hulp meer willen, want dat kost geld en dat hebben ze niet. Jongeren die niet thuis kunnen blijven wonen, vanwege dat gezinsinkomen met uitkeringen. Jongeren die niet kunnen werken, maar moeten afwachten of ze een uitkering krijgen. En dan heb ik het nog niet over de hulpverleners die werkloos worden.
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan zien wat jij op je profiel hebt ingesteld enzo. Ik kan bijvoorbeeld ook je verjaardag aanpassen en je instellingen en het lijkt erop dat ik zelfs de datum waarop je geregistreerd bent kan aanpassen (waarom is me niet duidelijk ) en hoe jij je topics wilt weergeven en je avatar en je handtekening en alles.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
Mijn nichtje van drie is een soort autist aan het worden. ''Hee, deze auto's zijn van Duplo, die horen niet in deze doos. Ik vind het maar raar. En hier, dit hoort er al helemaal niet! Ik snap er niks van!''
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik snap niet dat Wilders NU (pas) de stekker eruit trekt
Hij staat best slecht in de peilingen en dit is denk ik best wel een funeste actie voor zijn geloofwaardigheid, want nu is HIJ hoofdverantwoordelijk voor de val van een kabinet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
M'n moeder houdt morgen een of ander lame feestje voor haar verjaardag, voor alleen de vrouwen. We gaan iets knutselen, iets met mozaiek ofzo, hoe verzint ze het. Als ik ergens een hekel aan heb.
![]() En er komen een aantal vriendinnen van haar met dochters van mijn leeftijd, en ik heb absoluut geen zin om met hen te praten over wat ik nu doe en blabla. Dus ik ga denk ik gewoon niet. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje medelijden met mezelf want ik ben vannacht ieder haf uur wakker geschreeuwd. En mijn ontbijt is een smoothie van spinazie en banaan want ik ben OP DIEET. En nu moet ik de hele dag aan mn scriptie werken
Gelukkig is er koffie. Een dubbele espresso met heel veel hete melk en heel veel zoetjes in een Homer Simpsonmok <3
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|