Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je even een pm gestuurd met info
Ik wil ook wel een PM, maar als het erge haast heeft zal ik je niet kunnen helpen want ik ben nu al iemands scriptie aan het nakijken. Tevens moet ik nog boodschappen doen en wil ik bijzonder graag verder met Planescape Torment dus ik beloof niets.
Advertentie
Oud 26-04-2012, 15:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet iemand hoe je:
1. Een extra account aanmaakt op Outlook? Als het helpt, we hebben telfort als provider.
2. Je Outlook mail vanaf een andere pc kan checken?

En wil iemand me dat PMen
Oud 26-04-2012, 15:43
Verwijderd
Oh wacht, ik zie dat CS het al afgehandeld heeft. Mooi
Oud 26-04-2012, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weet iemand hoe je:
1. Een extra account aanmaakt op Outlook? Als het helpt, we hebben telfort als provider.
2. Je Outlook mail vanaf een andere pc kan checken?

En wil iemand me dat PMen
Er zit in Outlook een wizard waarmee je makkelijk een e-mailaccount kunt toevoegen (onder extra>accountinstellingen). Er worden dan gegevens gevraagd zoals je adres, wachtwoord, en het POP/IMAP adres van de mailserver, die kun je van je provider krijgen.

En je kunt outlook als zodanig niet op een andere pc openen (of je moet remote desktop gebruiken). Wel kun je gewoon inloggen op de webmail van je provider.
Oud 26-04-2012, 15:50
Verwijderd
Brace for oldschool awesomeness:

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen naar 03:20 willen skippen though, dan gaat 't los.
Oud 26-04-2012, 15:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh wacht, ik zie dat CS het al afgehandeld heeft. Mooi
Ik ga je toch even pm'en!
Oud 26-04-2012, 15:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er zit in Outlook een wizard waarmee je makkelijk een e-mailaccount kunt toevoegen (onder extra>accountinstellingen). Er worden dan gegevens gevraagd zoals je adres, wachtwoord, en het POP/IMAP adres van de mailserver, die kun je van je provider krijgen.

En je kunt outlook als zodanig niet op een andere pc openen (of je moet remote desktop gebruiken). Wel kun je gewoon inloggen op de webmail van je provider.
Oké, dan kan ik dat aan mijn vader dorgeven (die ineens ook Facebook wil (en een iPhone of Galaxy Note gaat kopen )).

Maar dat tweede snap ik niet zo goed, wat is de webmail? Die mensen gebruiken alleen Outlook en daar snap ik sowieso de ballen van.
Oud 26-04-2012, 15:57
Carn
Carn is offline
je kan vaak via een http:// site ook bij je email. Net als hotmail bijvoorbeeld.
Oud 26-04-2012, 16:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zou dat dan via telfort gaan? (Ik kom misschien heel dom over, maar ik heb zelf altijd hotmail/gmail gehad, dus ik heb echt geen flauw idee )
Oud 26-04-2012, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oké, dan kan ik dat aan mijn vader dorgeven (die ineens ook Facebook wil (en een iPhone of Galaxy Note gaat kopen )).

Maar dat tweede snap ik niet zo goed, wat is de webmail? Die mensen gebruiken alleen Outlook en daar snap ik sowieso de ballen van.
Webmail is vergelijkbaar met de site van hotmail, om het even simpel te zeggen. Outlook is een programma dat de e-mailberichten van de server van je provider afhaalt (het sorteercentrum zeg maar). In plaats van dat je een programma gebruikt om die berichten op te halen, kun je ook inloggen op de server (vaak via http://webmail.[naam provider].nl of http://www.[provider].nl/webmail) en daar de berichten bekijken en andere berichten verzenden.
Oud 26-04-2012, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah kijk eens aan, het werkt! Top, dank je wel!

Nu moet ik me even haasten als een idioot, anders kom ik te laat kusje
Oud 26-04-2012, 16:05
Verwijderd
Phoebe niet iedereen.
Oud 26-04-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Dit jongetje: http://kleuren.crea-kids.nl/KP_kinderen/schilderen.gif

Op welk kinderboek-/stripfiguur lijkt hij?
Pelle uit 'Pelles nieuwe kleren'!
Oud 26-04-2012, 16:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Brace for oldschool awesomeness:

[filmpje]

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen naar 03:20 willen skippen though, dan gaat 't los.
Ah, Kentaro! Die heb ik 2 jaar terug op Dour gezien. Leipe shit, ouwe!
Oud 26-04-2012, 16:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik heb een geweldig tafeltje gekocht bij de kringloop voor 2,50. Hij is zo mooi!
Oud 26-04-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
ik heb een geweldig tafeltje gekocht bij de kringloop voor 2,50. Hij is zo mooi!
Past ie bij je kastje?
Oud 26-04-2012, 17:37
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Past ie bij je kastje?
zeker!!

Kijk :

Spoiler

Ik ga hem nog wel verven uiteraard.
Oud 26-04-2012, 17:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
zeker!!

Kijk :

Hmmm. Ik heb wel eens PRECIES zo'n tafeltje naar een kringloopwinkel gebracht.
Oud 26-04-2012, 18:03
Verwijderd
morgen kerkansing economie wens me suc6.
Oud 26-04-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
zeker!!

Kijk :

voor je enthousiasme!

Maar zulke tafeltjes gaan massaal naar 't stort Dus die vijf euro is niet zo gek.
Oud 26-04-2012, 18:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet eigenlijk op gaan ruimen, maar mijn energiepijl is opeens naar het nulpunt gezakt .
Oud 26-04-2012, 18:13
Verwijderd
Waarom moet je opruimen? Je kunt je drukmaken dat je het niet doet en uiteindelijk niks doen, maar je kunt ook even turbo-opruimen of het morgen doen
Oud 26-04-2012, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Omdat het een zootje is, en ik heb er geen last van, maar mijn moeder gaat er o over zemelen. En ik denk dat ik het maar morgen ga doen .
Oud 26-04-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
morgen kerkansing economie wens me suc6.
Suc6!!
Oud 26-04-2012, 18:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
voor je enthousiasme!

Maar zulke tafeltjes gaan massaal naar 't stort Dus die vijf euro is niet zo gek.
2,50!
Oud 26-04-2012, 18:46
Carn
Carn is offline
Oud 26-04-2012, 18:47
Verwijderd
Ik ben een beetje droevig, want al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn thuis. De laatsten zijn met ontslag gegaan. Natuurlijk ben ik heel blij voor hen en ik ben trots op ze, maar nu wordt het wel heel saai hier
Oud 26-04-2012, 18:48
Verwijderd
Misschien moet ik ergens even een crisis veroorzaken
Oud 26-04-2012, 18:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens, ik zet dit maar hier omdat het wel heul offtopic is.

Citaat:
Als je ook zulke wangetjes wilt: je krijgt ze gratis bij de prednison!
Dat is een antidepressivum toch? Ik hoop maar voor mijn huisgenoot dat dat is wat zij ook krijgt nu dan. Want zij is 1.79 meter en weegt 45 kilo, dus ze kan wel bollere wangetjes gebruiken
Oud 26-04-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik zet dit maar hier omdat het wel heul offtopic is.

Dat is een antidepressivum toch? Ik hoop maar voor mijn huisgenoot dat dat is wat zij ook krijgt nu dan. Want zij is 1.79 meter en weegt 45 kilo, dus ze kan wel bollere wangetjes gebruiken
Nee nee, geen anti-depressivum. Het is een medicijn dat je immuunsysteem onderdrukt. Maar als je goed dik wilt worden en je eetlust wat wil opkrikken raad ik de anti-psychotica clozapine (leponex) en/of zyprexa aan . Daar komen mensen GEMIDDELD 30 kilo van aan
Oud 26-04-2012, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Maar van Prednison hou je vocht vast, en kom je niet per definitie veel aan, toch?
Oud 26-04-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Maar van Prednison hou je vocht vast, en kom je niet per definitie veel aan, toch?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij beide. Het vet wordt ook heel anders verdeeld door de prednison. Je gezicht blaast extra op (het heeft zelfs nog een naam ook geloof ik).
Oud 26-04-2012, 18:59
Verwijderd
Ik heb het even opgezocht. Gewichtstoename en toegenomen eetlust zijn bijwerkingen, maar ook centripetale vetzucht (gelaat, romp). Ben je mooi klaar mee!
Oud 26-04-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, misschien heb ik misschien toch nog een stageplekje en is mijn schooljaar gered. Joechei .
Oud 26-04-2012, 19:00
Verwijderd
Maar goed, dat is eigenlijk nog een van de minder erge bijwerkingen. Gelukkig heeft het voor mij ook hele grote voordelen
Verwijderd
waar?
Verwijderd
Citaat:
Hoei, misschien heb ik misschien toch nog een stageplekje en is mijn schooljaar gered. Joechei .
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb het even opgezocht. Gewichtstoename en toegenomen eetlust zijn bijwerkingen, maar ook centripetale vetzucht (gelaat, romp). Ben je mooi klaar mee!
Oi, ja zeg . Ik dacht altijd dat je met Prednison alleen vocht vasthield. Weer wat geleerd.
Oud 26-04-2012, 19:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
waar?
Bij een dierenkliniek, en nog redelijk in de buurt ook (wat me minder uitmaakt dan een paar maanden geleden, want nu reis ik toch gratis ).
Oud 26-04-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
2,50!
Hoe krijg ik het voor elkaar Maar wordt deze ook roze of niet?
Oud 26-04-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Bij een dierenkliniek, en nog redelijk in de buurt ook (wat me minder uitmaakt dan een paar maanden geleden, want nu reis ik toch gratis ).
Maar vind je het wel leuk? je komt een beetje saracstisch over.
Oud 26-04-2012, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar vind je het wel leuk? je komt een beetje saracstisch over.
Ik studeer voor paraveterinair dierenartsassistente, een stage bij een dierenkliniek is dan wel erg fijn, ja . En ik was een beetje bang dat ik er geen meer zou kunnen vinden (stage begint namelijk al over 3 weken), dus ik ben erg blij als dit lukt.
Maar ik heb hem nog niet, hè? Niet op de zaken vooruitlopen.
Oud 26-04-2012, 19:21
Miekje*
Miekje* is offline
I am very pleased dat mijn fotobestelsoftware het doet. Doe ik toch nog wat nuttigs, vanuit mijn luie stoel. Nouja, nuttigs... Het gaat om het idee :')
Oud 26-04-2012, 19:22
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hoe krijg ik het voor elkaar Maar wordt deze ook roze of niet?
daar ben ik nog niet helemaal over uit. maar daar zal het waarschijnlijk wel weer op uitdraaien
Oud 26-04-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ik studeer voor paraveterinair dierenartsassistente, een stage bij een dierenkliniek is dan wel erg fijn, ja . En ik was een beetje bang dat ik er geen meer zou kunnen vinden (stage begint namelijk al over 3 weken), dus ik ben erg blij als dit lukt.
Maar ik heb hem nog niet, hè? Niet op de zaken vooruitlopen.
Ah oke, ik hoop dat je de plek krijgt.
Oud 26-04-2012, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah oke, ik hoop dat je de plek krijgt.
Dat hoop ik ook heel erg, ja!
Oud 26-04-2012, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee nee, geen anti-depressivum. Het is een medicijn dat je immuunsysteem onderdrukt. Maar als je goed dik wilt worden en je eetlust wat wil opkrikken raad ik de anti-psychotica clozapine (leponex) en/of zyprexa aan . Daar komen mensen GEMIDDELD 30 kilo van aan
Wauw, dan zou ze precies een gezond gewicht hebben
(waarom , moet/moest jij dat ook nemen?)
Citaat:
Maar goed, dat is eigenlijk nog een van de minder erge bijwerkingen. Gelukkig heeft het voor mij ook hele grote voordelen
Belangrijkste is dat je er baat bij hebt inderdaad
Oud 26-04-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Wauw, dan zou ze precies een gezond gewicht hebben
(waarom , moet/moest jij dat ook nemen?)

Belangrijkste is dat je er baat bij hebt inderdaad
ja, ik heb heel wat antipsychotica (en ook antidepressiva) gehad voordat men erachter kwam wat de eigenlijke oorzaak was. Vooral clozapine vond ik een rotmiddel. Ik vrat me helemaal te pletter en sliep praktisch de rest van de dag. Daarnaast hielp het dus ook niet, maar dat kon men van te voren niet weten.
Oud 26-04-2012, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
HELL YEAH net een halfuur hardcore coloraturen gestudeerd! Ik kan ze al behalve de moeilijke stukjes en alles
Oud 26-04-2012, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja, ik heb heel wat antipsychotica (en ook antidepressiva) gehad voordat men erachter kwam wat de eigenlijke oorzaak was. Vooral clozapine vond ik een rotmiddel. Ik vrat me helemaal te pletter en sliep praktisch de rest van de dag. Daarnaast hielp het dus ook niet, maar dat kon men van te voren niet weten.
beh. Maar nu heb je die andere medicijnen dan niet meer, neem ik aan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten