| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind en vond het een verschrikking. Je kunt 't gewoon niet maken mensen (ook kinderen niet!) te laten drinken uit dat soort.. wanstaltigheden. Om maar te zwijgen over de smaak van Aldi-cola ![]() Citaat:
Turtles zijn natuurlijk instacool. Dan had ik niet gezeurd
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Wie eet er uberhaupt mosterd uit een glazen potje met een groenige kleur? Mosterdgele mosterd ziet er nou niet bepaald smakelijk uit in groenig glas. Ik zie mosterd eigenlijk altijd in gewoon helder glas zitten.
Ik ken mosterdglazen als van die glazen die eruit zien als hoge theeglazen, met een handvat, maar als je er kokend water in schenkt, knapt soms de bodem eruit. En die er verder gewoon normaal uitzien. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Jezus, bij de helft van die anekdotes kan de jongen een erger verhaal vertellen.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar er was er ook eentje die vertelde dat een date haar kwam ophalen om te lunchen. In plaats van naar de lunchroom te rijden, reed hij door naar een afgelegen bos. Daar zei hij: "ik heb wat krentenbollen gesmeerd, dan kunnen we die opeten en dan kun je mij daarna aftrekken."
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Als ik door een link hier langs het Vivaforum kom, ga ik altijd veel te veel topics lezen daar, met name in de categorieën Kinderen en Entertainment. Ik moet toch zeggen, het zijn nare wijven, die Vivaërs. Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Een hoop vrouwen zijn zelf ook idioten.
2. Hoe dom.... afspreken met een veel te oude man (opzich geen ramp, maar deze klonk al niet zo snugger... gescheiden ook). Algoed, we zouden een terrasje doen. Elkaar ontmoeten op het CS en dan met de auto naar het centrum (vraag me niet waarom ik in die auto ben gestapt). Hij was trouwens behoorlijk kalende en had vies haar in zijn nek en een onverzorgd gebit.. Bovendien ook een bierbuik en een ouderwetse kledingsmaak.. Maargoed.. ook hier besloot ik om 'gezellig even een drankje te drinken'..... En daar is het uiteraard bij gebleven. Toen ik weer in de bus naar huis zat, kreeg ik nog een sms: ik had je toch wel willen zoenen in de auto, een andere keer maar?? IEUW !! welke andere keer? |
|
|
|
Verwijderd
|
3. Hm.. Ook weer een oudere man deze. Een tijdje mee op msn gekletst.. een foto uitgewisseld.. en een keer gebeld. Toch maar afgesproken.
4. Een warme dag, en 's avonds had ik wel zin in een terrasje. Ik had nog wel iemand in mijn msn-lijst staan die ik nog niet had gezien en in dezelfde stad woonde. Slachtoffer dus! ;D Afgesproken in de stad om een ijsje te gaan eten. En ik schrok me dood toen ik hem in het echt zag! Enorme buik, kalend, een stuk kleiner dan dat ik ben (ik had niet eens hakken aan)...... Leer van je fouten ![]() |
|
|
|
|
Ja, het is altijd even omschakelen dat de meeste mensen hier op het forum (op volgens mij wat uber-slackers na) in het algemeen wel wat logischer en beter kunnen nadenken dan de gebruikers van andere (relatief grote) fora.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat ze uberhaupt nog met 'm ging lunchen ![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik was een tijdje veel aan het lurken op het valtaf.nl forum. Daar zitten soms ook van die types bij...
bv. een vrouw die zwanger was, én op dieet. Waarbij dat dieet inhield dat ze gewoon zo weinig at als mogelijk was zonder flauw te vallen (eetdagboekje: 's ochtends een appel, 's middags een plak ontbijtkoek, 's avonds drie lepels groente en een hapje kip, later op de avond vier bonbons en twee glazen cola). En waarbij ze met 18 weken zwangerschap toch kwam klagen dat ze al een maand niet meer was afgevallen... de vrouw in kwestie was nog juf ook! En ook een vrouw die vertelde dat ze nu toch zo iets moois van Iglo had ontdekt. Friet waar doperwtjes en worteltjes in verwerkt waren. Haar kinderen waren er gek op en het zag er ook zo vrolijk uit. Dus naast hun aardappeltje en gehaktballetje aten haar kinderen nu elke avond die friet, hartstikke gezond, zo kregen ze elke dag groente binnen! |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|