Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 01:46
Verwijderd
Lalala ik ben zo intens tevreden met onze interimmanager. Ik vind het heel zielig dat onze manager overspannen is en alles, maar alles loopt zo lekker nu dat ze het nog wel even mag blijven

En volgende week waarschijnlijk nieuw contract en nieuwe (hogere) functiegroep, tjakka
Advertentie
Oud 27-04-2012, 02:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker bezig, Sann!

Ik (en iedereen!) ben het op mijn werk zo zat, dat ik me volgende week gewoon ziek ga melden en ik hoop dat meer mensen met mij dat doen. Met een 10 uren contract kan je geen 30 uur werken en zeker niet op dagen at je hebt vrij gevraagd.
En aangezien ik al jaren niet ziek ben geweest, ik altijd heb gewerkt voor andere zieke mensen en ik zelf vaak al bijna-flauwvallend heb doorgewerkt vind ik dat ik me nu wel eens mag ziekmelden en de (hoe lullig ook) de rest kan laten stikken.
Ik wil verdomme m'n bff weer zien en die komt nu voor het eerst in maanden weer naar Nederland, dus dikke vinger.
Oud 27-04-2012, 02:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leuker nieuws: Ik ben net met collega's wezen eten in Den Haag bij een Koreaans restaurant en dat was onbeperkt allemaal lekkere vlees-units eten en allemaal shit die op je tafel werd klaargemaakt.
Bibimbap is awesome! Een soort van pannetje met rijst, vlees, groente en een ei in het midden en dat wordt dan op zo'n kookplaatje gehusseld en dat is NOMZ!
Superlekker, veel en niet duur! <3

Dit is bibimbap:
Spoiler
Oud 27-04-2012, 02:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik krijg er honger van!
Oud 27-04-2012, 02:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ook weer.
Oud 27-04-2012, 04:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, een Viva-topic met afgrijselijke dates:

(...) Toen ik bij hem binnenkwam schrok ik, want ik had toch wel een beetje een opgeruimd (of in ieder geval een poging toe) huis verwacht. Het was echt een grote zwijnenstal en te smerig voor woorden. Hij bood me een glas water aan in een afgespoeld jampotje en wist niet hoe snel hij me moest zoenen.
Oud 27-04-2012, 07:17
Verwijderd
moet je de eerste 2uur naar school voor een herkansing, heb je daarna 2tussenuren.
eigenlijk had ik de eerrste 4uur vrij. Grmmbl
Oud 27-04-2012, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, een Viva-topic met afgrijselijke dates:

(...) Toen ik bij hem binnenkwam schrok ik, want ik had toch wel een beetje een opgeruimd (of in ieder geval een poging toe) huis verwacht. Het was echt een grote zwijnenstal en te smerig voor woorden. Hij bood me een glas water aan in een afgespoeld jampotje en wist niet hoe snel hij me moest zoenen.
Oh god, dat doet me denken aan mijn el cheapo oma die altijd van die oude mosterdglazen van de Aldi gebruikte om """"""""""cola"""""""""" in te serveren Om maar te zwijgen over het zoenen van "viezige" oma's
Oud 27-04-2012, 07:57
Lorelei
Lorelei is offline
Doe ns een link naar dat topic
Oud 27-04-2012, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde het niet vragen
Oud 27-04-2012, 09:03
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 27-04-2012, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Muesli was vroeger hippievoedsel! Dat jullie het even weten.
Oud 27-04-2012, 09:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil hem ook
Oud 27-04-2012, 09:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh god, dat doet me denken aan mijn el cheapo oma die altijd van die oude mosterdglazen van de Aldi gebruikte om """"""""""cola"""""""""" in te serveren
Hee! Wij dronken thuis vroeger ook uit mosterglazen! Daar is niks mis mee!
Oud 27-04-2012, 09:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb allemaal van die collectors items chocopastaglazen staan, met shrek erop! Die zijn dikke prima hoor!
Oud 27-04-2012, 09:37
Uice
Uice is offline
Mijn ouders hadden nog een mosterdglas van de turtels, geloof ik. Volgens mij van toen een van die films uitkwam. Nou vráág ik je.
Oud 27-04-2012, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Hee! Wij dronken thuis vroeger ook uit mosterglazen! Daar is niks mis mee!
Van die heel dikke glazen waarvan de helft "geribbeld" is en met zo'n nare "muffintoprand"? Van dat glas met een groenige kleur?

Ik vind en vond het een verschrikking. Je kunt 't gewoon niet maken mensen (ook kinderen niet!) te laten drinken uit dat soort.. wanstaltigheden. Om maar te zwijgen over de smaak van Aldi-cola

Citaat:
Mijn ouders hadden nog een mosterdglas van de turtels, geloof ik. Volgens mij van toen een van die films uitkwam. Nou vráág ik je.
Maar ik heb het niet over Turtles-glazen; ik heb 't over 300ml-mosterd-voor-twee-knikkers-en-een-flippo-mosterdglazen Turtles zijn natuurlijk instacool. Dan had ik niet gezeurd
Oud 27-04-2012, 09:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Van die heel dikke glazen waarvan de helft "geribbeld" is en met zo'n nare "muffintoprand"? Van dat glas met een groenige kleur?

Ik vind en vond het een verschrikking. Je kunt 't gewoon niet maken mensen (ook kinderen niet!) te laten drinken uit dat soort.. wanstaltigheden. Om maar te zwijgen over de smaak van Aldi-cola
Nee, het leken gewoon normale glazen.
Oud 27-04-2012, 09:48
Verwijderd
Wie eet er uberhaupt mosterd uit een glazen potje met een groenige kleur? Mosterdgele mosterd ziet er nou niet bepaald smakelijk uit in groenig glas. Ik zie mosterd eigenlijk altijd in gewoon helder glas zitten.
Ik ken mosterdglazen als van die glazen die eruit zien als hoge theeglazen, met een handvat, maar als je er kokend water in schenkt, knapt soms de bodem eruit. En die er verder gewoon normaal uitzien.
Oud 27-04-2012, 09:49
Uice
Uice is offline
Mosterd komt in allerlei soorten glazen in huize Uice.
Oud 27-04-2012, 09:50
Verwijderd
Wij hebben altijd mosterd met een schroefdeksel, daar kun je niet uit drinken nouja kan natuurlijk wel, maar dan is het net zoiets als dat afgespoelde jampotje.
We hebben wel een paar Nutellaglaasjes
Oud 27-04-2012, 10:04
Uice
Uice is offline
Een deksel met een schroefdop is nochthans beter dan een tube.
Oud 27-04-2012, 10:06
Verwijderd
Ja. Vooral om uit te drinken. Maar mosterd die in glazen komt, heeft meestal zo'n plastic klemdopje, zodat je geen schroefrand in je mond hebt bij het drinken.
Oud 27-04-2012, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Zo'n glas heb ik ook gehad toen ik nog een kleine Commendatore was, of het was met andere tekenfilmfiguren, dat weet ik niet meer helemaal zeker.
Oud 27-04-2012, 10:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja. Vooral om uit te drinken. Maar mosterd die in glazen komt, heeft meestal zo'n plastic klemdopje, zodat je geen schroefrand in je mond hebt bij het drinken.
Ja, zoals Kühne.
Oud 27-04-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wie eet er uberhaupt mosterd uit een glazen potje met een groenige kleur? Mosterdgele mosterd ziet er nou niet bepaald smakelijk uit in groenig glas. Ik zie mosterd eigenlijk altijd in gewoon helder glas zitten.
Ik ken mosterdglazen als van die glazen die eruit zien als hoge theeglazen, met een handvat, maar als je er kokend water in schenkt, knapt soms de bodem eruit. En die er verder gewoon normaal uitzien.
Nou ja, het was niet Kermit-groen, gewoon el cheapo glas wat weliswaar doorzichtig is maar waar zo'n gloed overheen valt.
Oud 27-04-2012, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben altijd mosterd met een schroefdeksel, daar kun je niet uit drinken nouja kan natuurlijk wel, maar dan is het net zoiets als dat afgespoelde jampotje.
We hebben wel een paar Nutellaglaasjes
Nutellaglaasjes kunnen dan weer wel
Oud 27-04-2012, 10:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nutellaglaasjes kunnen dan weer wel
Uit dat soort glazen hadden wij ook weleens mosterd.
Oud 27-04-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Uit dat soort glazen hadden wij ook weleens mosterd.
Oma niet

Ik heb geen zin meer. Maar ik kan ook niet naar huis
Oud 27-04-2012, 11:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een deksel met een schroefdop is nochthans beter dan een tube.
Och, scheelt weer overtollig glas
Oud 27-04-2012, 11:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Voor de liefhebbers:

http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...t_messages/4/0
Oud 27-04-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Och, scheelt weer overtollig glas
Maar glas kun je recyclen!
Tubes in theorie ook wel, maar het gebeurt niet.
Oud 27-04-2012, 11:33
Verwijderd
Ik wou dat ik ook drinkpakken en blikjes kon recyclen zoals in Maastricht geloof ik wel kan. Dan zou ik echt vrijwel geen restafval meer hebben. In ons restafval zitten nu vooral drinkpakken.
Oud 27-04-2012, 11:35
Uice
Uice is offline
Jezus, bij de helft van die anekdotes kan de jongen een erger verhaal vertellen.

Citaat:
Dus wij naar een bioscoop- ik blij want ik hoefde hem dus niet aan te kijken noch met hem te praten- toen kwam Matrix net uit. Hij had hem al een paar keer gezien en wilde hem dolgraag nog een keer samen met mij kijken. Ging hij in de pauze de film helemaal analyseren en hoe geweldig het wel niet zou zijn om een virtueel leven te leiden etc etc. Ik zei nog 'dit is vast een grapje' maar nee hoor, meneer was bloedserieus. FREAK!!!
Stel je voor dat je met zo'n wijf naar de film moet.
Oud 27-04-2012, 11:43
Carn
Carn is offline
Ik wil eigenlijk wel naar The Avengers vanavond.
Oud 27-04-2012, 11:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jezus, bij de helft van die anekdotes kan de jongen een erger verhaal vertellen.

Stel je voor dat je met zo'n wijf naar de film moet.
Nja, dat is nog de minst erge idd. Alhoewel, je date vervelen met nerdy analyses over de Matrix is ook weer zoiets.

Maar er was er ook eentje die vertelde dat een date haar kwam ophalen om te lunchen. In plaats van naar de lunchroom te rijden, reed hij door naar een afgelegen bos. Daar zei hij: "ik heb wat krentenbollen gesmeerd, dan kunnen we die opeten en dan kun je mij daarna aftrekken."
Oud 27-04-2012, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Nja, dat is nog de minst erge idd. Alhoewel, je date vervelen met nerdy analyses over de Matrix is ook weer zoiets.

Maar er was er ook eentje die vertelde dat een date haar kwam ophalen om te lunchen. In plaats van naar de lunchroom te rijden, reed hij door naar een afgelegen bos. Daar zei hij: "ik heb wat krentenbollen gesmeerd, dan kunnen we die opeten en dan kun je mij daarna aftrekken."
Oud 27-04-2012, 11:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja idd, hoe verzint ie het. Kréntenbollen.
Oud 27-04-2012, 11:49
Carn
Carn is offline
Citaat:

Oud 27-04-2012, 11:50
Uice
Uice is offline
Citaat:

Als ik door een link hier langs het Vivaforum kom, ga ik altijd veel te veel topics lezen daar, met name in de categorieën Kinderen en Entertainment. Ik moet toch zeggen, het zijn nare wijven, die Vivaërs.

Citaat:
Verder zijn bijna alle films waar Jennifer Aniston in speelt komisch.
Oud 27-04-2012, 11:53
Verwijderd
Een hoop vrouwen zijn zelf ook idioten.

2. Hoe dom.... afspreken met een veel te oude man (opzich geen ramp, maar deze klonk al niet zo snugger... gescheiden ook). Algoed, we zouden een terrasje doen. Elkaar ontmoeten op het CS en dan met de auto naar het centrum (vraag me niet waarom ik in die auto ben gestapt). Hij was trouwens behoorlijk kalende en had vies haar in zijn nek en een onverzorgd gebit.. Bovendien ook een bierbuik en een ouderwetse kledingsmaak.. Maargoed.. ook hier besloot ik om 'gezellig even een drankje te drinken'..... En daar is het uiteraard bij gebleven. Toen ik weer in de bus naar huis zat, kreeg ik nog een sms: ik had je toch wel willen zoenen in de auto, een andere keer maar?? IEUW !! welke andere keer?
Oud 27-04-2012, 11:54
Verwijderd
3. Hm.. Ook weer een oudere man deze. Een tijdje mee op msn gekletst.. een foto uitgewisseld.. en een keer gebeld. Toch maar afgesproken.

4. Een warme dag, en 's avonds had ik wel zin in een terrasje. Ik had nog wel iemand in mijn msn-lijst staan die ik nog niet had gezien en in dezelfde stad woonde. Slachtoffer dus! ;D Afgesproken in de stad om een ijsje te gaan eten. En ik schrok me dood toen ik hem in het echt zag! Enorme buik, kalend, een stuk kleiner dan dat ik ben (ik had niet eens hakken aan)......

Leer van je fouten
Oud 27-04-2012, 11:56
Carn
Carn is offline
Ja, het is altijd even omschakelen dat de meeste mensen hier op het forum (op volgens mij wat uber-slackers na) in het algemeen wel wat logischer en beter kunnen nadenken dan de gebruikers van andere (relatief grote) fora.
Oud 27-04-2012, 12:02
Verwijderd
Citaat:

Ik nog netjes gebleven en gezegd dat ik dat nou niet echt de bedoeling vond en toch liever naar dat restaurant wilde. Meneer draait auto om, rijdt naar het restauarant en we hebben nog gelunched. Hij at wel heel snel door en was ineens een stuk kribbiger geworden dan op de chat. Ik uiteindelijk de rekening betaald en gevraagd of hij me weer kon afzetten op werk, zitten we in de auto zegt ie; "We hebben best nog wel even tijd hoor, ik kom heel snel klaar".

Dat ze uberhaupt nog met 'm ging lunchen
Oud 27-04-2012, 12:08
Verwijderd
Ik kan me bijna niet voorstellen dat 't eckt waar is. Alsof er een parallel Nederland is waar ik geen weet van heb
Oud 27-04-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, hoe verzint ie het. Kréntenbollen.
Oud 27-04-2012, 12:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat 't eckt waar is. Alsof er een parallel Nederland is waar ik geen weet van heb
Dat idee heb ik sowieso. Die mensen leven echt in een andere wereld.
Oud 27-04-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik nog netjes gebleven en gezegd dat ik dat nou niet echt de bedoeling vond en toch liever naar dat restaurant wilde. Meneer draait auto om, rijdt naar het restauarant en we hebben nog gelunched. Hij at wel heel snel door en was ineens een stuk kribbiger geworden dan op de chat. Ik uiteindelijk de rekening betaald en gevraagd of hij me weer kon afzetten op werk, zitten we in de auto zegt ie; "We hebben best nog wel even tijd hoor, ik kom heel snel klaar".

Dat ze uberhaupt nog met 'm ging lunchen
wat
Oud 27-04-2012, 12:25
Verwijderd
Holy shit zeg dat viva-topic
Oud 27-04-2012, 12:27
Verwijderd
Ik was een tijdje veel aan het lurken op het valtaf.nl forum. Daar zitten soms ook van die types bij...
bv. een vrouw die zwanger was, én op dieet. Waarbij dat dieet inhield dat ze gewoon zo weinig at als mogelijk was zonder flauw te vallen (eetdagboekje: 's ochtends een appel, 's middags een plak ontbijtkoek, 's avonds drie lepels groente en een hapje kip, later op de avond vier bonbons en twee glazen cola). En waarbij ze met 18 weken zwangerschap toch kwam klagen dat ze al een maand niet meer was afgevallen... de vrouw in kwestie was nog juf ook!
En ook een vrouw die vertelde dat ze nu toch zo iets moois van Iglo had ontdekt. Friet waar doperwtjes en worteltjes in verwerkt waren. Haar kinderen waren er gek op en het zag er ook zo vrolijk uit. Dus naast hun aardappeltje en gehaktballetje aten haar kinderen nu elke avond die friet, hartstikke gezond, zo kregen ze elke dag groente binnen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten