Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt er maar net vanaf. Meestal laat ik me gewoon troosten. Niet eens heel belangrijk, maar gewoon uithuilen op iemands schouder, en daarna muziek luisteren / series kijken zodat ik een beetje afleiding heb. Werkt heel erg fijn!
Wat vind jij de meest lekkere pringles smaak? |
![]() |
|
Gelijktijdig 'Zwoel' en 'Schwul' (respectievelijk in mijn Dikke van Dale en mijn Duits-Nederlands woordenboek). Vijf minuten geleden nog. Ik had er een meningsverschil over met mijn schoonmoeder.
![]() Met welk bestek eet je het liefst? Heb je 1 bepaalde lievelingsvork/lepel of een favoriete grootte/vorm? |
![]() |
|
Ik heb niet specifiek een lievelingslepel (aangezien ik een bestekset heb, en ze er dus allemaal hetzelfde uitzien), maar ik hou wel heel erg van lepels. Als het even kan eet ik mijn avondeten thuis ook alleen met een lepel. Pasta, rijst, couscous, ik eet het met een lepel. Ik begrijp ook niet waarom je het anders zou doen, maar veel vriendinnen eten echt alleen soep met een lepel en de rest met een vork. Verder vind ik het vervelend als lepels (en ander bestek trouwens ook) heel groot zijn. Van die ouderwetse dingen die m'n opa en oma hebben passen niet in m'n mond en dat is stom. Oja en mijn ouders hebben groot en klein bestek (het kleine bestek is geen kinderbestek, maar toch een beetje kleiner dan het grote) en ik eet altijd met het kleine
![]() Welk fantasiebeest uit een film of serie zou je graag als huisdier hebben?
|
Ik zou in een droomwereld willen leven waar zoveel aardappels zijn dat ik ze niet zou kunnen tellen in alle vormen en maten zodat ik er mee kan knuffelen en ze kan eten totdat ik erbij neerval.
Telt uiterlijk meer dan innerlijk?
|
![]() |
|
|