| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Ik kreeg een mooie bos veldbloemen op stage omdat er drie boeketten over waren (die stomme juryleden van de barbiewedstrijd hadden hun bloemen laten staan)
|
|
||
|
Citaat:
maar ook heel veel mooie en grappige ontwerpen. En omdat Iris van Herpen werkt met aparte materialen hadden heel veel deelnemers ook gekke dingen gebruikt, zoals bierdopjes, paperclips, bijenwas, hout, boomschors, fietsbanden, autoriemen en nog veel meer. En dat is heel tof Hier op fb staan alle genomineerden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik wil zo graag die rol van Christoph Waltz doen <33Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Suggesties voor aanvullende literatuur indien écht nodig kun je doen met een "zie ook Blabla, 2012" maar als de extra uitleg over een bron niet relevant genoeg is om het in je tekst te plaatsen, dan willen ze die bij ons gewoon niet hebben
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat! Ik mag inmiddels al 4 uur per dag op zijn (en daar maak ik stiekem nog wat meer van ) plus de maaltijden. Lichamelijk voel ik me best ok. Ik heb alleen wat veel tijd om te piekeren. Ik voel me niet slecht hoor, maar er komen nare herinneringen naar boven en, nouja, dat is gewoon niet zo leuk. Maar daar werken we aan! Alleen is dat ook super eng enzo. Maar goed / v-lidVerder ben ik erg goed in rog-gen (rust ontwijkend gedrag ). En dan word ik weer betrapt en terug mijn nest in gestuurd. Nee geintje, zo gaat dat niet. Maar goed. Wel een beetje
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Bij ons zijn eigenlijk de voetnoten ervoor om je teveel aan tekst in te plempen
|
|
|||
|
Citaat:
.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Vaak voor uitleg ofzo die je oorspronkelijke tekst in de war schopt, dus die je dan maar in een voetnoot doet, omdat het toch relevant is voor de rest van de tekst. Ofzo.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Miekje werd instantly lesbisch in mijn hoofd. Tijdelijk, hoor.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Meh net nu ik besloten heb een frietje stoofvlees te gaan halen gaat 't weer regenen alsof het de laatste dag op deze planeet is. En zo gaat 't al af en aan met dat vocht, na 5 minuutjes ligt er 10cm neerslag, dan is het weer 5 minuutjes droog, rinse & repeat. En dat allemaal onder het genot van een buitentemperatuur van dik boven de 20 graden. Poe hee.
|
![]() |
|
|