Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2012, 14:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Shame (2011)

Over een man met seksverslaving wiens labiele zuster zijn zorgvuldig ingerichte leventje komt verstoren met haar afhankelijkheid. Erg mooi gefilmd drama, met soms wat (te) lange scenes, maar wel boeiend en goed geacteerd. Michael Fassbender had soms wel wat weg van een kruising tussen Michael Douglas en Christian Bale

8/10
Oud 20-04-2012, 15:47
Verwijderd
Ah fukkie Noedel, die film wilde ik al kijken! Maar ik kon hem nog nergens '''''kopen'''''', hoe kwam je eraan dan?
Oud 20-04-2012, 22:44
Verwijderd
Manhattan Murder Mystery

Weer een erg leuke Woody Allen. De ouderwetse chemie en dialogen tussen Allen en Keaton, maar dit keer ook een vrij leuke verhaallijn. De teksten, de humor en de manier van acteren van Woody Allen zijn bovendien weer ongeevenaard.

Dat het allemaal wat onwaarschijnlijk is, tja, dat stoort eigenlijk niet.

Het gaat misschien allemaal iets te lang door, en ook is het soms íets te hysterisch, hoewel het bewonderingswaardig is hoe Allen en Keaton het naturelle door-elkaar-gepraat tot perfectie verheven hebben.
Een onverwacht leuke film, vlotjes, grappig en best spannend.
Niet zo heel erg bekend geloof ik (?) maar ik zou hem zeker aanraden.

8,5/10
Oud 21-04-2012, 15:01
Verwijderd
Shame

Bah, wat duurt het allemaal lang. Een hoop gestileerde lange shots, hippe locaties. Maar tot ver in de film gebeurt er gewoon geen reet. Nou vind ik dat eigenlijk nooit erg, maar dan moet het wel op een of andere manier boeiend zijn.

Heel die seksverslaving komt totaal niet overtuigend voor het voetlicht. Pas op het laatst loopt het allemaal een beetje uit de hand, maar toen was m'n aandacht echt allang verslapt.

Ik hou duidelijk meer van dialogen en een naturelle sfeer in films. En als er met lange shots en weinig woorden, irritante plingelmuziek dat maar duurt en duurt en een lui kleurenfilter een bepaalde sfeer geschept wil worden... tja, dat is mijn ding meestal gewoon niet zo. In ieder geval niet in deze film.

Niet slecht of onvoldoende, wel saai en vervelend.

6/10
Oud 21-04-2012, 16:11
Verwijderd
Iron Sky 9/10

Fuck wat was dat gaaf <3

The Raid 9/10

Beste actiefilm die ik in tijden heb gezien

Manborg 8/10

Wtf wat gaaf extreem lowbudget, de reden dat de film is gemaakt is dat 1 van zijn vrienden zei dat hij een film moest maken die Manborg zou heten.

Father's Day 8/10

Ook extreem low budget en wederom erg gaaf en ranzig
Oud 21-04-2012, 18:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Iron Sky 9/10

Fuck wat was dat gaaf <3

The Raid 9/10

Beste actiefilm die ik in tijden heb gezien

Manborg 8/10

Wtf wat gaaf extreem lowbudget, de reden dat de film is gemaakt is dat 1 van zijn vrienden zei dat hij een film moest maken die Manborg zou heten.

Father's Day 8/10

Ook extreem low budget en wederom erg gaaf en ranzig
Dagje Imagine gedaan?
Oud 22-04-2012, 12:06
*oma*
*oma* is offline
Cabin in the woods

Ja tof. Heel anders dan wat ik verwacht had (ik had op aanraden niets over de film gelezen), maar blij verrast.
Wel grappig dat de reacties over deze film ofwel heel positief zijn ofwel heel negatief.
Oud 22-04-2012, 12:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh die wil ik ook zien, maar ik ben zo enorm bang dat ie te eng is
Oud 22-04-2012, 15:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oh die wil ik ook zien, maar ik ben zo enorm bang dat ie te eng is
Dit gesprek hebben we vaker gevoerd , maar
ik ben ook een dikke schijterd en ik hou niet van dode kleine meisjes, enge Japanse films en alles met geesten en alles waarvan ik moet schrikken, spiegels, schimmen enzovoort. MAAR! Deze film is dus niet eng, wel spannend en af en toe wat schrikmomenten. Dus op wat geschrik na, kun je daarna gewoon rustig gaan slapen.
Oud 22-04-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Dagje Imagine gedaan?
2 daagjes!
Oud 22-04-2012, 20:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit gesprek hebben we vaker gevoerd , maar
ik ben ook een dikke schijterd en ik hou niet van dode kleine meisjes, enge Japanse films en alles met geesten en alles waarvan ik moet schrikken, spiegels, schimmen enzovoort. MAAR! Deze film is dus niet eng, wel spannend en af en toe wat schrikmomenten. Dus op wat geschrik na, kun je daarna gewoon rustig gaan slapen.
Volgens mij ook ja maar als jij het kon, kan ik het ook
Oud 22-04-2012, 21:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
God Bless America - 7/10

Leuk om eens een film te zien waarin irritante mensen van allerlei pluimage gewoon het brute lot krijgen dat ze verdienen. Ik bedoel, wie wil er nou NIET dat die luidruchtig bellende en smerig smakkende snolletjes vlak achter je in de bioscoop, met kogels doorzeefd worden? Precies! Helaas is het sociaal commentaar op veel momenten niet erg subtiel, waardoor de film prekerig overkomt. Gelukkig is het dan wel weer commentaar in de stijl van de laatste minuut van een South Park-aflevering (zo letterlijk dat het nauwelijks serieus te nemen is), wat het op zich nog wel dragelijk houdt, maar ik zie persoonlijk toch liever iets dat meer voor zichzelf spreekt. Zoals Natural Born Killers of zo.

Maar verder wel een grappig en lekker ziek filmpje, met enkele geniale shots.
Oud 22-04-2012, 21:52
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Texas Killing Field 8/10

Meeslepend verhaal, soms van die onnodige scenes, maar al met al een top film.
Oud 23-04-2012, 08:46
Verwijderd
Jaws.

Ik had 'm nog nooit gezien, maar er wordt natuurlijk zo vaak aan gerefereerd dat ik alles wel wist. Desondanks nog wel spannend genoeg en de kneuterigheid en geldbelustheid van het vakantiedorpje werd goed overgebracht, vond ik. Hij was wel ineens heel plotseling afgelopen.
Spoiler

Maar toch, best oke.
Oud 23-04-2012, 13:22
Carn
Carn is offline
Cabin in the Woods 9/10

Ja, erg cool. Had er al iets teveel over gelezen, maar een vriend van me ging er blanco in en kon het ook waarderen toen de film wat vorderde. Thuis ga ik m zeker nog een keer kijken voor alle verstopte dingen die ik waarschijnlijk gemist heb.

Iron Sky 7/10

Zeer vermakelijk, maar het feit dat ik halverwege bijna in slaap viel zegt ook wat. Paar goede grappen en het is leuk om het uiteindelijk eens op scherm te zien. Ik had gehoopt dat het toch iets meer samenhangend en scherper was, maar misschien waren mijn eigen verwachtingen wat te hoog.
Oud 24-04-2012, 12:22
Martiño
Martiño is offline
We Bought a Zoo

Tja, in een opwelling even naar de film geweest. We waren de enige in de zaal, dat was wel leuk. De film zelf is ontzettend zoetsappig en cliché en awww, maar ach. Het was niet echt slecht, het was gewoon een beetje meh.
Oud 25-04-2012, 02:03
Uice
Uice is offline
Mijn Imagine tot nu toe:

War of the arrows 8/10

Pijl-en-boog is een supergoed wapen voor actiefilms, blijkt.

Extraterrestre 7.5/10

Leuke buitenaardse-invasieklucht waarin de buitenaardse invasie slechts een bijrol speelt.

The cat vanishes 7.5/10

Subtiele, mooi gespeelde thriller.

Juan de les muertos 6/10

Vrij matige Cubaanse versie van Shaun.

The cabin in the woods 9/10

Lekker postmodern deconstrueren, en tegelijkertijd een heel vermakelijke horrorkomedie.

Rec 3 5/10

Standaard zombiekomediemeuk.

Inbred 7/10

Degelijke, harde splatterpret.

Vampire 7/10

Leuk concept: man spreekt af met zelfmoordenaars en drinkt hun bloed. Iets te gemaakt arthouse.

Intruders 7/10

Vond ik veel beter dan ie was. Ik hou gewoon van dit soort films. Degelijke suggestiehorror met een mooie boeman.

Het leukste: Carice van Houten speelt een niet per se Nederlands personage, althans, ze praat gewoon Engels en over haar afkomst wordt nooit iets gezegd, maar als ze Happy Birthday zingen zegt ze wel keihard 'hieperdepiep: hoera!'

Mientras Duermes 9/10

Heerlijke zwartkomische thriller over een man die alleen gelukkig wordt van andere mensen ongelukkig maken. Beetje Hitchcock, beetje Coens. Werd er erg vrolijk van.

Laatst gewijzigd op 25-04-2012 om 02:08.
Oud 25-04-2012, 22:57
Derezzed
Derezzed is offline
The Avengers 10/10
Echt briljant, topfilm!
Oud 27-04-2012, 06:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
We Bought a Zoo

Zijn we eindelijk af van vervelend kindsterretje Dakota Fanning (nu 18), komt die irritante Maggie Elizabeth Jones (7 jaar) om de hoek kijken met haar ellendige smoelwerk en veel te volwassen (maar suikerzoete) teksten.

Maar goed, de film zelf heeft op zich wel een aardig gegeven, maar het is soms echt ontzettend corny. Niemendalletje met wat drama, wat luchtige momentjes en semi-jolige personages (die eerder irritatie opwekken), maar niks bijzonders.

5,5/10
Oud 27-04-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Rec 3 5/10

Standaard zombiekomediemeuk.
Ik vond 1 en 2 wel tof. Is deze zo anders?
Oud 27-04-2012, 11:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vond 1 en 2 wel tof. Is deze zo anders?
Ja. Het found footage ding verdwijnt na een half uurtje, het speelt zich af op een bruiloft en het is lang niet zo duister. Het gaat vooral om de gore, en die is ook niet zo bijzonder.
Oud 01-05-2012, 10:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Chronicle - 3/10

Bleh. Found Footage-films hadden natuurlijk altijd al een geloofwaardigheidsprobleem, maar Chronicle slaat echt alles. Nog nooit zoiets geforceerds gezien.

De film had desondanks nog wel leuk kunnen zijn, als het acteerwerk, de dialogen en de wat meer complexe effecten niet zo tenenkrommend slecht waren. Maar dat waren ze dus wel! Dikke faal.

Robo-Geisha - 6/10

Uitzinnige ADD-shit. Het bombardement van infantiele grapjes, slechte effecten en WTF-situaties wordt op een gegeven moment wat vermoeiend, maar het vermaakt tot die tijd wel.
Oud 03-05-2012, 12:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Good Will Hunting

Herkijk, en ondanks de ongeloofwaardige uitstraling van Matt Damon en Ben Affleck als 'tough kids from the street', is de film verder wel lekker om te kijken. Met name door de goed geacteerde interactie tussen Matt Damon en Robin Williams.

Van 7 naar 8/10
Oud 03-05-2012, 18:59
Martiño
Martiño is offline
Crime d'amour

Psychologische thriller met Kirsten Scott-Thomas en Ludivine Sagnier. Superspannend, de kijker wordt door de hoofdpersoon (die wraak neemt op haar baas en haar vriend) constant op het verkeerde been gezet. Het ene moment denk je dat je het doorhebt, het andere moment snap je er niks meer van, en dat houdt de film constant boeiend. Daarnaast spelen Scott-Thomas en Sagnier ontzettend sterk en genuanceerd, echt heel fijn om te zien.
Oud 03-05-2012, 19:29
*oma*
*oma* is offline
The Avengers

Thor <3
Oud 03-05-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
The Avengers

Thor <3
Heb ik kaartjes voor gewonnen Volgende week ergens kieken.
Oud 04-05-2012, 15:42
WolterB
WolterB is offline
Casablanca (1942)

Ingrid Bergman <3 Humphrey Bogart <3

Ook in de herkijk blijft het één van de beste films ooit voor mij. De chemie tussen Bogart en Bergman is briljant en het verhaal blijft boeien.

9,8/10
Oud 04-05-2012, 15:48
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Heb ik kaartjes voor gewonnen Volgende week ergens kieken.
Hij is tof, alleen beetje jammer van de 3d
Oud 05-05-2012, 00:30
DAH
DAH is offline
Enter the Phoenix. Een hele rare Chinese film, volgens mij half actie, half komedie, over de Chinese maffia. Ik heb m woensdag weer eens,gekeken en de hand van mijn crush vast gehouden. ^_^ Jammer dat het nu al uit is...
Oud 05-05-2012, 11:14
*oma*
*oma* is offline
Birdemic: shock and terror

In het rijtje slechte films:
Oud 05-05-2012, 11:27
Verwijderd
Love & other drugs.

Met tieten.
Oud 06-05-2012, 15:53
Verwijderd
West Side Story

De muziek en de choreografie is erg goed, maar heel het verhaal had toch minstens wel met een half uur korter afgekund. Vanaf de tweede helft gaat de vaart en de schwung toch wel een beetje uit het geheel.
Had trouwens ook liever gezien dat
Spoiler

7,8/10
Oud 06-05-2012, 21:02
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
American Pie reunion

Heb me uitstekend vermaakt. Onderbroekenlol op zijn best. 7,5/10.
Oud 07-05-2012, 13:16
Martiño
Martiño is offline
Fantasia 2000

Volume op 11 en 74 minuten genieten blijft mooi

Robin Hood (1973)

Ondanks dat de film een beperkt budget had, blijft het leuk om naar te kijken. De kwaliteit van de animatie is matig en het is een beetje apart om de Amerikaanse cowboyaccenten te horen, maar toch blijft het een vrolijk en vermakelijk verhaal, er is duidelijk geprobeerd om er het beste van te maken. En Lady Kluck is gewoon zo'n heerlijk personage <3
Oud 10-05-2012, 16:49
Refill-sensei
Refill-sensei is offline
Lord of the Rings (hele trilogie)
Ik heb me voorgenomen om eindelijk eens een keertje alle boeken te gaan lezen (eerst in de ban van de ring, daarna pas de hobbit) en dan mogen de films natuurlijk niet ontbreken. Door het hoge adrenalinegehalte heb ik bijna de hele tijd hysterisch zitten lachen.

Mary and Max
Beetje artshouse-achtige film. Het gaat over een klein meisje uit aussie en een man die Asperger-syndroom heeft die elkaar brieven schrijven. Soms hilarisch, soms tranentrekkend. Enfin, het is een leuke film.

Summer Wars
Japanse anime film. Jongen helpt onbewust een crimineel met het kraken van een digitaal netwerk waar banken, politieke- en militaire instellingen op aangesloten zijn. Om te voorkomen dat deze crimineel een kernwapen op hem afstuurt, gaat hij samen met de famillie van een vriendin digitaal de strijd aan d.m.v een kaartspelletje. Nuff said.

Dorian Grey
Enige film van deze lijst met tieten, maar dan zijn het er ook veel. En veel sekisige scenes en zelfs een gay momentje. Dorian Grey is een beeldschone jongen waarvan een beeldschoon portret wordt gemaakt. Dorian wil voor altijd jong blijven en plezier maken, dus sluit hij (waarschijnlijk) een pact met den duvel. Het blijft voor altijd jong zonder ook maar een litteken maar bij elke zonde die hij begaat (lees: sekspartij) wordt het schilderij steeds lelijker en meer misvormd...
Oud 11-05-2012, 00:40
Verwijderd
Mary and Max

Zowel visueel als inhoudelijk erg creatief en orginieel. Er wordt echt een grappige maar tegelijkertijd ook tragische wereld geschapen. Heb er weinig op aan te merken, erg knappe film.

9/10

Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 01:10.
Oud 11-05-2012, 00:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Valentine's Day

Love Actually, maar dan Amerikaans. Wel met leuke mensen (oa McDreamy en McSteamy, Topher Grace, Ashton Kutcher, Anne Hathaway..), maar een beetje warrig. Ik dacht halverwege "wat is er nou met die gebeurd" en kwam er na wat denken pas op. Misschien teveel. Maar leuk voor een avondje onbezorgd film kijken.

7/10

---

New Year's Eve

Hetzelfde principe, ook veel bekende mensen (Katherine Heigl, wederom Ashton Kutcher, Halle Berry, Zac Efron, Michelle Pfeiffer..). Minder warrig dan bovenstaande film. Ik had Michelle Pfeiffer niet herkend, dat vond ik een beetje slecht van mezelf. Zac Efron was matties met Ashton Kutcher en Sarah Jessica Parker en dat vond ik vreemd, want hij is jonger en volgens mij wilden ze doen alsof dat niet zo was. En ik vond het jammer dat Lea Michele zong. Ik ken haar van Glee en was juist benieuwd naar wat ze nog meer kon. En ik was blij Joe te zien. Geen idee hoe hij heet, maar in Princesses Diaries heette hij Joe. Hij speelde ook de chef in ER en de conciërge in Pretty Woman. Je weet wie ik bedoel.
Anyway, ook lekker onbezorgd, maar meer niet.

7,5/10
Oud 11-05-2012, 02:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hugo

Wat een verschrikking. Het begint allemaal al vrij foeilelijk, met computergegenereerde omgevingen en rare cameravoering.
Ondanks de bekende filmsterren (Ben Kingsley, Sacha Baron Cohen en Jude Law) komt het acteren heel gekunsteld over. Niet in de laatste plaats door de hoofdrolspeler (Asa Butterfield), die de hele tijd kijkt alsof ie last heeft van constipatie, en de irritant feeërieke hoofdrolspeelster, die constant vervelend blij is op de meest misplaatste momenten.

Wat misschien nog wel leuk is aan de film is de ode aan de beginjaren van de film, maar dat is eigenlijk niets meer dan een soort les Filmgeschiedenis voor Dummies.

Ik heb een aantal keer foutjes gespot met het geluid, waarbij de gesproken tekst niet matchte met de monden. Erg slordig.
Ik had verwacht dat Scorsese wel iets mooiers zou afleveren, maar hij is het regisseren blijkbaar verleerd

3.5/10
Oud 11-05-2012, 12:48
Martiño
Martiño is offline
Heb je de film in de bioscoop gezien of heb je hem "gekocht"? Dat kan natuurlijk een oorzaak zijn van niet gesynchroniseerd geluid
Oud 11-05-2012, 13:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heb je de film in de bioscoop gezien of heb je hem "gekocht"? Dat kan natuurlijk een oorzaak zijn van niet gesynchroniseerd geluid
Een aankoop in 1080p met prima geluid verder.

Het was gewoon een editing foutje (tot 3 keer toe). Het waren waarschijnlijk in de studio ingesproken stemmen die achteraf zijn toegevoegd.

Bijvoorbeeld het moment dat Hugo Georges achterna loopt in de treinhal en iets roept van: "Give me back my notebook!"

En als dat meisje zegt: "I feel just like Jean Valjean". En vlak daarna nog eens, als ze voor het eerst in de ruimte komt waar Hugo werkt.
Oud 12-05-2012, 03:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mary and Max

Ik herkende de stem van Philip Seymour Hoffman amper, erg knap ingesproken.

Ook al bestaat de film uit niets meer dan een correspondentie tussen twee enigszins miserabele figuren, de stijl, de (zwarte) humor en de tussenstukjes maken het boeiend en meeslepend.

Erg mooie animatie ook; klei-animatie is sowieso al indrukwekkend om te zien, mits goed uitgevoerd, en ook hier is het een LUST voor het oog.

8,5/10
Oud 12-05-2012, 20:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
La meglio gioventù - 8/10

Yo, die poep is episch.
Oud 13-05-2012, 15:05
Verwijderd
Intouchables

Leuke film hoor, maar waar iedereen zo lyrisch over is ontgaat me een beetje. De stukjes tussen Philippe en Driss zijn zeer zeker erg grappig en genieten, maar alles daarnaast, en dan zeker de relatie van Driss met zijn eigen familie is er nogal aan de haren bijgesleept en matig uitgewerkt.
De rol van Driss is erg goed. Leuk gespeeld, overtuigend, fris, komisch. Maar de film heeft voor mij toch meer het karakter van een leuk fris bovengemiddeld tussendoortje dan van een meesterwerk.

8/10
Oud 13-05-2012, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Intouchables

Ja, na wat lovende verhalen te hebben gelezen (en volgens mij ook nog een item in DWDD tijdje terug?) was ik ook wel benieuwd. Hoge cijfers op MovieMeter en IMDB!

Het is sowieso een vermakelijke film te noemen. Luchtig, speels, met hier en daar een beetje drama. Ik hoopte echter op een wat diepgaandere film, die de dagelijkse SORES van een verlamde patiënt in beeld brengt. Veel van die problemen komen nauwelijks in beeld.

Ook verhaaltechnisch zijn een aantal dingen vaag of onduidelijk in beeld gebracht. De relatie tussen de moeder en Driss is erg onderbelicht en zelfs irrelevant te noemen voor de rest van de film. En de reden dat
Spoiler
is ook erg onduidelijk in beeld gebracht.
Of waarom Driss überhaupt voor Phillipe mag werken.

Waar een film als Le Scaphandre et le Papillon (andere film over een verlamde patiënt) laat zien hoe het is om verlamd te zijn en je echt weet te raken, blijft Intouchables een beetje aan de oppervlakte hangen. Het deed me bij tijd en wijle denken aan een buddy cop-film; twee totaal verschillende types die steeds meer voor elkaar gaan voelen, met hier en daar een komische noot, maar niet meer dan dat.

7,5/10
Oud 13-05-2012, 20:26
Verwijderd
Dat die verhaallijnen niet verder uitgewerkt worden, vind ik juist heel goed. De film gaat over de vriendschap tussen Driss en Philippe, wat mij betreft is het niet nodig om alle informatie omtrent Driss' moeder te weten, vind ik.
Oud 13-05-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
[b
Of waarom Driss überhaupt voor Phillipe mag werken.
En dat je dit niet hebt gezien, vind ik raar.
Oud 13-05-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Dat die verhaallijnen niet verder uitgewerkt worden, vind ik juist heel goed. De film gaat over de vriendschap tussen Driss en Philippe, wat mij betreft is het niet nodig om alle informatie omtrent Driss' moeder te weten, vind ik.
Waarom wordt er dan gedaan alsof dat belangrijk is, in de film? Ik dacht, nou, dit wordt nog een schrijnend zij-plotje, maar niks hoor.
Oud 13-05-2012, 21:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En dat je dit niet hebt gezien, vind ik raar.
Nouja, de andere kandidaten gaven belabberde motivaties, en Driss was niet pretentieus of fake, maar voor de rest kwam hij tekort qua ervaring, tact en omgangsnormen. Dat hij weg komt met zijn brutale houding is leuk voor de film, maar in werkelijkheid zou hij niet aangenomen zijn met zo'n 'sollicitatie'.
Oud 13-05-2012, 21:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan hadden ze dat subplotje met de moeder en overige familie beter helemaal niet in de film kunnen stoppen. Het idee werd gegeven dat het best belangrijk was, terwijl in de film de relatie tussen Philippe en Driss centraal staat. Het had nog kunnen werken als het sterker verbonden was met de ontwikkeling die Driss meemaakt, maar dat was het niet.
Oud 13-05-2012, 22:22
Verwijderd
Mja, oneens. Het wordt duidelijk dat Driss het een en ander heeft meegemaakt en dat ie hart heeft voor
Spoiler
, dat geeft hem net iets meer diepte, maar meer hoef je wat mij betreft niet te weten als publiek.
En ik zie ook niet zo dat er wordt gedaan alsof het heel belangrijk is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten